Kommunikáció Bachelor (Hons) (Marketing Kommunikáció)

Általános információk

Program leírás

Ez a kurzus meghaladja a hagyományos reklámokat , mivel a tanterv beépíti az üzleti, marketing és menedzsment perspektívákat a reklámba.

Ez magában foglalja promóciókat, márkamenedzsmentet, termékbevezetéseket és többek között a kereskedelmet. A marketingkommunikációs szakemberek ma minden marketing csapat szerves részét képezik. Információkat közvetít a jelenlegi és leendő ügyfeleknek a piacon jelenleg elérhető termékekről vagy szolgáltatásokról, valamint új márkák bevezetéséről vagy új márkanevéről a különféle médiumokon keresztül.

Miért a Communications @ HELP ?

  • Egy hároméves kitüntetéses program, amely hangsúlyozza a gyakorlati alkalmazásokat a kortárs kommunikációs környezetben
  • Tanfolyamunk célja, hogy kiegyensúlyozott kommunikációs elméletet, kutatást és gyakorlatot nyújtson a választott szakterületén, előnyt biztosítva a versenytársak felett
  • Gyakorlati képzés gyakorlaton keresztül

Belépési követelmények

A jelentkezőknek a következő belépési követelmények egyikével kell rendelkezniük:

  • HELP Alapítvány a Művészetekben / Alapítvány a Tudományban
  • STPM Legalább 2 C
  • A-szint Legalább 2 áthaladás
  • Senior Middle 3 (UEC) Legalább 5 B (beleértve az angol nyelvet)
  • A CPU 5 áthalad legalább 50% -kal
  • SAM / TEE vizsga Legalább 5 sikeres eredmény 50% -os egyetemi összesítéssel
  • Nemzetközi érettségi Legalább 24 pont
  • Imakora / Alapítvány Legalább 2,00 CGPA
  • Diploma Legalább CPA 2.00
  • SPM / O-szintű Legalább 3 kredit (beleértve a belépőt SPM angol, Bahasa Malajzia és Sejarah nyelven)
  • Egyenértékű képesítés

Csak nemzetközi diák

Nemzetközi hallgatók, akik nem rendelkeznek minimális angol nyelvű belépési követelménnyel, felvehetők a programba.

Először azonban belépnek az egyetemi intenzív angol programba (IEP), és részt vesznek az IELTS-en vagy más hasonló teszten. A teszt eredményével 5,0 vagy azzal egyenértékű eredményt követően a hallgatók hivatalosan jelentkezhetnek a kar programjában.

bevitel

Január 10, május 16, augusztus 22

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Since 1986 we have grown steadily and sturdily. We have sustained our student number and ensured a robust financial position. We have distinguished ourselves by excelling as a thought leader, an incub ... Tovább

Since 1986 we have grown steadily and sturdily. We have sustained our student number and ensured a robust financial position. We have distinguished ourselves by excelling as a thought leader, an incubator of outstanding graduates, a model of selective excellence, and as a community-caring institution. All these years our educational goals have been to prepare students for their first job graduate school, to prepare students for their subsequent career and to prepare students for a fulfilling and productive life. The drives of our vision are our values which are based on “Pride Of Achievement, Sharing Success, The Courage to Be, To Be compassionate, and To be Significant” Kevesebb