Kitüntetések Bachelor of Commerce (digitális marketing)
Fanshawe College
Kulcs információ
Campus helye
London, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
CAD 31 145 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 8 579,65 USD: a nemzetközi hallgatók teljes díja félévenként. A 2020/21-es tényleges költségek meghatározása még folyamatban van
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Szerezzen négyéves alapdiplomát digitális marketingből
A Fanshawe négyéves Honors Bachelor of Commerce (Digitális Marketing) képzési programja megismerheti az üzleti élet alapvető alapjait, beleértve az üzleti stratégiát, a menedzsmentet, az emberi erőforrásokat, a számvitelt és a vezetést. Emellett élvonalbeli képzésben is részesülhet speciális digitális marketing tanfolyamokon, beleértve a márkamenedzsmentet és a médiaintegrációt, az elemzést, a stratégiai webhelykezelést és a keresőmarketinget.
Képtár
Belépők
Tanterv
Co-op lehetőségek
A Honors Bachelor of Commerce (Digitális Marketing) program kooperatív oktatási komponenst kínál, amely lehetőséget biztosít a hallgatóknak arra, hogy felbecsülhetetlen értékű, első kézből származó tapasztalatot szerezzenek a választott területen. Íme néhány szövetkezeti munka, amelyek beindították néhány Honors Bachelor of Commerce (Digitális Marketing) hallgató pályafutását még a diploma megszerzése előtt!
Digitális marketing asszisztens – segít a marketingben és a vállalat online jelenlétének bemutatásában.
Marketingkoordinátor – támogassa az összes promóciós tevékenységet a marketingtervben meghatározott taktikák végrehajtásával.
Marketing and Events Associate – kritikus szerepet játszik a vállalati programok és rendezvények hatásának és hatókörének növelésében, miközben összehangolja a szervezet társadalmi felelősségvállalási programjával kapcsolatos erőfeszítéseket.
Ha további információra van szüksége a szövetkezetről, látogasson el szövetkezeti oldalunkra, vagy lépjen kapcsolatba a szövetkezeti irodával.
Tanfolyamok
Törzsanyag
Törzsanyag
Vegye ki az alábbi kötelező (alap)kurzusok mindegyikét:
Az alaptanfolyamok minimális kumulatív GPA értéke 2,5
(A BMK 4. szintjét teljesítő és a BDM program 5. szintjére belépő diákoknak a COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 és általános oktatási tantárgyakat is el kell végezniük. kurzusok a program korábbi szintjeiről)
(A BAM 6. szintjét teljesítő és a BDM program 7. szintjére belépő hallgatóknak a COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 és 2 választható általános oktatási kurzus a program korábbi szintjeiről)
1. csoport
1. szint
- MATH-7007 ---- Matematika a döntéshozatalhoz
- ACCT-7002 ---- Számvitel 1-Intro
- COMP-7012 ---- Számítógépes alkalmazások üzleti célokra
- MGMT-7006 ---- Kezelési alapok
- COMM-7018 ---- Professzionális komm. egy változatos világban
2. csoport
2. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi, nem alapszintű 2. szintű követelményt
- MKTG-7001 ---- Marketing 1
- ECON-7005 ---- Mikroökonómia
- MGMT-7008 ---- Operations Management
- MGMT-7007 ---- Emberi erőforrás menedzsment
3. csoport
3. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül olvassa el az alábbi, nem alapszintű 3. szintű követelményt
- ECON-7006 ---- Makroökonómia
- ACCT-7004 ---- Vezetői számvitel
- MGMT-7009 ---- A szervezeti viselkedés alapelvei
4. csoport
4. szint
A következő kötelező kurzusok mellett kérjük, olvassa el az alábbi, Non-Core Level 4 követelményt
- TÖRVÉNYEK-7002 ---- Üzleti jog
- MKTG-7002 ---- Marketing 2
- SYST-7001 ---- Üzleti információs rendszerek
- METH-7022 ---- Üzleti statisztikák
5. csoport
5. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi, nem alapszintű 5. szintű követelményt
- FINA-7006 ---- Pénzügyi menedzsment
- METH-7024 ---- Alkalmazott kutatási módszerek
- MKTG-7003 ---- Stratégiai webhelykezelés
- MKTG-7004 ---- Márkamenedzsment és médiaintegráció
6. csoport
6. szint
- MKTG-7005 ---- Keresőmarketing
- MKTG-7006 ---- Ügyfélviselkedés
- MKTG-7007 ---- Digitális marketing
- MGMT-7016 ---- Programok és projektek kezelése
- MGMT-7011 ---- Vezetők és vezetés
- COOP-1021 ---- Co-Op Education. Foglalkoztatási előkészítő
7. csoport
7. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül olvassa el az alábbi, nem alapszintű 7. szintű követelményt
- MKTG-7011 ---- Haladó témák a digitális marketingben
- MKTG-7008 ---- Marketing és metrikák és elemzések
- MKTG-7009 ---- Ügyfélkapcsolatok kezelése
8. csoport
7. szint – További követelmény.
Vegyük az ENTP-7001-et vagy az INNV-7001-et
- ENTP-7001 ---- Üzleti vállalkozás
- INNV-7001 ---- Innovációs alkalmazások
9. csoport
8. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi, nem alapszintű 8. szintű követelményt
- MKTG-7012 ---- A marketing és menedzsment jelenlegi trendjei
- MGMT-7024 ---- Globális stratégia és e-kereskedelem
- MGMT-7039 ---- Capstone Project
- MGMT-7041 ---- Stratégiai menedzsment
- DEVL-7001 ---- Karrierfejlesztés
10. csoport
Együttműködési követelmény
A tanulóknak 1 együttműködési időszakot kell kitölteniük
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op Munkaidő
Nem alaptanfolyamok
Vegye ki a következő kötelező (nem alap) kurzusok mindegyikét:
A nem alapszintű kurzusok minimális kumulatív GPA értéke 2.0
1. csoport
2. szint
- COMM-7021 ---- Érvelés és meggyőzés
2. csoport
3. szint
- LIBS-7001 ---- Etika globális kontextusban
- MGMT-7042 ---- Számítógépes gondolkodás
3. csoport
Általános oktatás - Választható tárgyak -
Szerezzen be 3 általános oktatási választható kreditet bevezető szinten a következő tantárgyak egyikéből - Bölcsészet (HUMA), Társadalomtudomány (SOSC), Matematika (MATH), Természettudományok (PHYS) - Általában a 2. szinten kell megszerezni
4. csoport
Vegyen 6 választható általános oktatási kreditet a felső szinten (nem bevezető) – általában a 7. és 8. szinten
5. csoport
Szerezzen 9 választható általános oktatási kreditet a bevezető vagy a felső szinten – általában a 3., 4. és 5. szinten
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 34 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College címen, hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyére vonatkozó követelménynek, és elvégezzék ezt a programot
A program eredménye
A végzett hallgató megbízhatóan bizonyította, hogy képes:
- Azonosítsa az üzleti élet funkcionális területeit (pl. menedzsment, marketing, humán erőforrás, számvitel), és ismerje fel, hogy az egyes területek hogyan járulnak hozzá a szervezet sikeres működéséhez
- Egy szervezet teljesítményének azonosítása és értékelése adatok gyűjtésével és értelmezésével, valamint pénzügyi kimutatások és egyéb jelentések elkészítésével és elemzésével
- Azonosítson és vizsgáljon meg egymással összefüggő (belső és külső) tényezőket, amelyek befolyásolják a szervezeti kultúrát és az alkalmazottak viselkedését és teljesítményét
- Határozza meg és értékelje a szervezet üzleti környezetét és céljait, hogy marketingkezdeményezéseket tervezzen az alapvető marketingelvek alapján
- Projektek és programok tervezése, végrehajtása és értékelése a projekttervezési elvek és eszközök használatával
- Fel kell ismerni és be kell tartaniuk azokat a jogi, etikai, gazdasági, társadalmi és szakmai kereteket, amelyek között az egyén és a szervezet működik
- Elemezze és értékelje a szektorok, a szervezeti struktúrák és méretek szerepét, a funkcionális területek egymásra utaltságát a szervezeti célkitűzéseket támogató stratégiák kidolgozásában és megvalósításában
- A vonatkozó kutatásokon alapuló átfogó üzleti tervet dolgozzon ki, amely integrálja az üzleti elveket, a legjobb gyakorlatokat és a környezetvédelmi szempontokat
- Alkalmazza a társadalmi intelligenciát, hogy kölcsönösen előnyös kapcsolatokat építsen ki és ápolja a belső és külső érdekelt felekkel egy befogadó, sokszínű, globalizált üzleti kultúrában.
- A megfelelő forrásokból származó minőségi és mennyiségi adatok kutatása, elemzése és kritikus értékelése a stratégiai és operatív döntések támogatása érdekében
- Értékelje és írja le a meglévő és kialakulóban lévő technológiák és tőkeáttételi rendszerek [amelyek információkat gyűjtenek, szerveznek, elemzik és közölnek] célját a szervezeti célok elérésének támogatása érdekében
- A kockázatkezelési stratégiák és folyamatok értékelése és végrehajtása az egyéni és szervezeti teljesítmény és siker támogatása érdekében
- Tűzz ki célokat és fogadj el stratégiákat az egész életen át tartó tanulásban és a személyes szakmai fejlődésben való részvételhez, amely előmozdítja a valutát és az innovációt a feltörekvő trendekkel és technológiákkal
- Az ügyfelek viselkedésének kutatása és elemzése, valamint az ügyfélkapcsolatok kezelése hatékony marketingstratégiák, taktikák és kommunikáció kidolgozása és elfogadása érdekében
- Olyan márkaépítési stratégiák létrehozása, adaptálása és értékelése, amelyek közvetítik a szervezet értékeit és maximalizálják a márkaértéket
- Biztonságos, vonzó és hozzáférhető webhely tervezése, fejlesztése és karbantartása tartalomkezelő rendszer és keresőoptimalizálási technikák segítségével
- Keresőmotor-marketing terv kidolgozása és végrehajtása egy szervezet számára az online láthatóság kihasználása érdekében a márkaismertség növelése és a bevételszerzés támogatása érdekében
- Digitális marketing kezdeményezések kidolgozása és végrehajtása egy szervezet számára, beleértve a márkához igazodó, kifejlesztett és felhasználók által generált tartalmakat, egy termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére
- Válassza ki és értékelje a digitális marketingstratégiák és taktikák teljesítményének és hatékonyságának mérésére szolgáló releváns mutatókat
- Olyan marketingstratégiák kidolgozása, értékelése, végrehajtása és optimalizálása, amelyek összhangban vannak a szervezeti célkitűzésekkel a pénzügyi teljesítmény javítása érdekében
- Kutasson és elemezzen új marketingtrendeket, eszközöket és technikákat, és alkalmazza azokat az ügyfelek elkötelezettségének és a marketingteljesítmény optimalizálására
Karrierlehetőségek
A Fanshawe Honors Bachelor of Commerce (Digitális Marketing) programjának végzettjei felkészültek arra, hogy segítsék a szervezeteket az online és offline stratégiai és taktikai lehetőségek kihasználásában az ügyfelek bevonására és az üzleti kapcsolatok fejlesztésére. Az alapvető üzleti ismeretek és az alkalmazott tanulási lehetőségek kombinációja révén a diplomások felkészülnek arra, hogy karrierjüket elindítsák, és marketingszakemberként előrelépési lehetőségeket keressenek.
A diplomások választhatnak, hogy vállalkozói tevékenységek széles skáláját vagy karriert folytatnak:
- digitális marketing
- általános marketing
- direkt marketing
- kommunikáció
- termékmarketing
- marketing stratégia
- ügyfélkapcsolat-menedzsment
- piackutatás és -elemzés
- keresőmarketing/optimalizálás
- marketing és webelemzés
- marketing tanácsadás
- vállalkozói törekvések
Íme néhány példa a karrierlehetőségekre a Fanshawe's Honors Bachelor of Commerce (digitális marketing) programban végzettek számára:
Digitális marketing szakértő
Játssz kritikus szerepet az ügyfelek elkötelezettségének növelésében és az általános új és visszatérő ügyfélélmény optimalizálásában.
Digitális tartalom koordinátor
Fókuszban a grafikai tervezés, a digitális tartalomstratégia, a közösségi média menedzsment és az értékesítés támogatása.
Növekedési marketing menedzser
Fejlesztheti kreatív marketing- és adatelemzési készségeit ebben a rendkívül hatásos szerepkörben.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Commerce
- Vigo, Spanyolország
Bachelor of Commerce kiterjesztett
- Johannesburg, Dél-afrikai Köztársaság
Bachelor of Commerce (BCom) Majoring in Tourism
- Dunedin, Új-Zéland