Közkapcsolati és Reklám kommunikáció Bachelor

Általános információk

Program leírás

Ról ről

A Public Relations és Advertising Major lehetőséget biztosít a diákok számára, hogy gyakorolják a hatékony kommunikáció művészetét mind a public relations, mind a hirdetési környezetekben a különböző típusú szervezetekben. A hallgatók megtanulják az elméleteket és gyakorlatokat a fogyasztók tájékoztatásáról gyakorlatokról, szolgáltatásokról vagy termékekről, meggyőzve az érdekelt feleket a kölcsönös megértés eléréséről és egy kétirányú párbeszéd kialakításáról a márka bevonása érdekében.

koncentrációk

A Public Relations és Reklám Major három koncentrációt kínál: Reklám és Branding, Szervezeti kommunikáció és Public Relations.

  • Reklám és branding

A Reklámozás és Branding Concentration képzést kínál a stratégiai tervezés, a márkázás története és a koncepció kifejezésében. Előkészíti a diákokat, hogy ötleteket teremtsenek innovatív és társadalmilag felelős módon a hatékony kommunikáció és promóció érdekében.

  • Szervezeti kommunikáció

A Szervezeti kommunikációs koncentráció képzési lehetőséget kínál a tudás integrációjának és létrehozásának, a kifejező és elemző készségek fejlesztésének, a kritikai gondolkodásnak, a csapatépítésnek, valamint a döntéshozatali és problémamegoldó képességeknek.

  • Közkapcsolatok

A Public Relations Concentration hallgatói megszerzik mind a kritikus megértést, mind a releváns készségeket a különböző szektorokban (üzleti, kormányzati és non-profit szervezetek) a vállalati kommunikációban, a közügyekben, a társadalmi felelősségvállalásban, a médiakapcsolatokban, a válságkommunikációban és a digitális PR- .

IAA akkreditáció

A Kommunikációs Iskola elsőként szerezte meg a Greater China régióban elnyert elismerést a Nemzetközi Reklám Szövetség (IAA), a világ legbefolyásosabb szervezete a reklámiparban. A Public Relations és a reklám főnöke elnyerte az IAA elismert akkreditációját. A Public Relations, Reklám és Branding összefonódásokon végző hallgatók az IAA Diploma Marketing Kommunikációban kapnak diplomát.

Szakmai

Bár a gyakornoki képzés nem szükséges a PRA Major tananyagának részeként, egy gyakornoki koordinátort rendelnek ahhoz, hogy kommunikálni tudjanak a potenciális munkáltatókkal, akik nyári gyakornoki lehetőségeket biztosítanak hallgatóink számára. Ezek a gyakornokok rendszerint alapilletményt nyújtanak, speciális szakképzést, pályafutással kapcsolatos szakmai tapasztalatot és lehetőséget biztosítanak az érintett szervezetek kommunikációs gyakorlatának megfigyelésére. Az alábbiakban felsoroljuk a PRA hallgatók szakmai gyakorlatát az elmúlt években:

  • Ázsia vállalati képzés
  • Avista Group
  • Kínai művészeti tér
  • Kreatív trend
  • Favor Light Company Ltd.
  • Fimmick Limited
  • flyingV
  • Havas World Hong Kong Limited
  • Hong Kong Disneyland
  • Hongkongi Házegyesület
  • Hong Kong Jockey Club
  • ImpactHub TaiPei
  • Információs Szolgálat
  • Ketchum
  • KKday HK
  • Lenovo Group
  • Modern Női Alapítvány
  • Moovup
  • Muse Group Limited
  • Újonc
  • Rosy Sky kampányok
  • Shanghai Ogilvy
  • Unwire.pro

Karrier kilátások

A Public Relations és Reklám Major főiskolai végzettséggel rendelkezők készek felvenni a munkahelyeket a szervezetek, PR-cégek és hirdetési ügynökségek stratégiai kommunikációs osztályaiban, pl. Ügynökségi fiókigazgatók, vállalati kommunikációs vezetők, közügyek vezetői, vállalati társadalmi felelősségvállalók, médiaviselők, médiatervezők, marketingkommunikációs szakemberek, digitális marketingszakemberek, tartalomkezelők / alkotók, márkakezelők, menedzser-gyakornokok és vállalkozók. Egyes diplomások foglalkoztatják a vállalati és marketing kommunikációs pozíciókat üzleti és non-profit szervezetek.


Belépési követelmények

Holisztikus megközelítést alkalmazunk a pályázók egyedi érdemi kiválasztása során. A pályázóknak meg kell felelniük az egyetemi beiskolázási követelményeknek és az angol nyelv követelményeinek.

Azok a pályázók, akik a nemzetközi képesítésekkel rendelkező, 1. évfolyamon, a GCE, az IB és a SAT-val rendelkeznek, pályázhatnak az egységek átruházására.

Az iskola széles körű befogadási politikát fogad el azoknak a hallgatóknak, akik újságírást vagy közönségkapcsolatokat és reklámokat szeretnek tanulni. A hallgatóknak nem kell választaniuk a felvétel előtt. Ehelyett az első tanulmányi évük során olyan alapvető kurzusokat kell bevezetniük, amelyek bemutatják azokat multimédiás mesemondási technikákhoz, médiatörvényhez és etikához, valamint olyan egyéb kurzusokat, amelyek a kommunikáció különböző területeinek ízét adják. Az első év végén a diákokat személyi preferenciáik és akadémiai teljesítményük alapján rendezik őrnagynak. A második évben a megfelelő kurzusokat választják és a pontszámok alapján összpontosítanak.

Angol nyelvi követelmények

A következő nyilvános vizsgaeredmények elismerten megfelelnek az egyetem által előírt angol nyelv követelményeinek:

Minősítési tesztek

Minimális követelmények

TOEFL

Internetes teszt (iBT) - Pontszám: 79; vagy
Papír alapú teszt (PBT) - Pontszám: 550

IELTS Academic

Összesen: 6.0

ÜLT

Legalább 550 pont mind a kritikus olvasás, mind az írás során, 8-as vagy annál magasabb pontszámmal a régi SAT-ban; vagy
Minimális pontszám 590 bizonyítékokon alapuló olvasás és írás új SAT-ban

TÖRVÉNY

Legalább 23 pont az ACT angol és az olvasó egyaránt

GCE O-Level / GCSE angol / angol nyelv / angol irodalom

C fokozat / 4. fokozat

IGCSE első nyelv angol

C fokozat / 4. fokozat

Angol IGCSE második nyelvként

B fokozat / 5. fokozat

GCE AS vagy A-szintű angol

E fokozat

HKDSE angol nyelv

3. szint

HKALE Angol nyelv használata

E fokozat

IB

4. fokozat:
IB angol A (magasabb vagy standard szint); vagy
IB angol B (magasabb szint); vagy
IB angol irodalom és teljesítmény (standard szint)

VAGY

5. fokozat:
IB angol B (alapszint)

Egyéb

Az egyetem által elfogadható egyéb angol nyelvvizsga

Felvételi ösztöndíjak

A kiemelkedő tudományos teljesítményű pályázóknak lehetőségük lesz felvételi ösztöndíjak befogadására:

HKD

usadollár

Teljes ösztöndíj *

Évente 190 000

24.000 évente

Félig ösztöndíj *

Évente 95.000

Évente 12 000

* Az egyetem jóváhagyása függvényében.


Érdeklődés

Telefon: 852 3411-5200
E-mail: commadmission@hkbu.edu.hk

Utoljára frissítve December 2018

Az iskoláról

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgr ... Tovább

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgraduate levels. Kevesebb