Környezetmérnöki Bachelor Program

Általános információk

Program leírás

  • Helyszín: Tajcsung, Tajvan
  • A tanulmány időtartama: 4 év (2 évvel meghosszabbítható)
  • Kezdés dátuma: szeptember
  • Nyelv: angol és mandarin

áttekintés

A National Chung Hsing University Környezetmérnöki Tanszékét 1976 júniusában hozták létre, és volt az egyik első ilyen típusú tajvani. Abban az időben Tajvan gyors kereskedelmi és ipari fejlődésen ment keresztül, és Tajvan környezeti szennyeződésének és ökológiai helyzetének romlása gondot okozott. Növekedett a környezetvédelemmel és a környezetvédelemmel kapcsolatos felsőoktatás iránti igény. Ezért a tanszék 1989-ben létrehozta a környezetmérnöki mesterképzést, a Ph.D. Az 1994-es program és a továbbképzési Master-program 2003-ban. A tanszék eddig teljes léptékben működik, és több mint 30 éve működik.

Az osztály célja a hallgatók beiratkozása a környezetvédelem és a szennyezés szakembereinek ápolása. Mivel a tanszék hosszú múltra tekint vissza, a tanítás rendkívüli jellege az osztály egyik jellemzője. Noha a Környezetmérnöki Tanszék kapcsolódik a Mérnöki Főiskolához, a tantervek alapja a matematika, a fizika és a mérnöki munka gyökerezik, és fokozott figyelmet fordít az ökológia és a biotechnológia alkalmazásaira. A tantervek az elméletre és a kísérletekre is összpontosítanak, az osztály laboratóriumait komplett felszereléssel felszerelve, beleértve egy víz- és mikrobiológiai laboratóriumot. Az alapképző program megkezdi az alaptudomány és a technológia képzését, és kiterjeszti a környezetmérnöki technológia alkalmazására. A környezetmérnöki hallgatók beiratkozása mellett a mesterképzés programja környezetvédelmi és STEM hallgatókat is felvet. Az oktatás célja, hogy a hallgatókat felkészítse a környezetvédelmi etika és a környezetvédelem ismeretére, és elősegítse a hallgatók képességét arra, hogy a megtanultaikat alkalmazzák a környezeti problémák elemzésére és megoldására. Ezért a környezetvédelmi mérnöki problémák megoldása a kutatás fejlesztésének iránya ebben az osztályban.

Az osztály hangsúlyt fektet az elméletre és a kísérletekre. A kutatás hat fő területre oszlik: a vízkészletek fenntartható használata, a légierőforrások, a megújuló erőforrások és az energia, a talaj- és a felszín alatti vízkészletek fenntartható használata, a környezetgazdálkodás és az elemző technológia, valamint a zöld energia és a technológia.

A tanárok és a hallgatók szempontjából az osztály 14 teljes munkaidős tanárból áll, köztük 9 professzor, 4 docens és 1 docens. Minden professzor Ph.D. fok, és az oktatási asszisztensek mester vagy Ph.D. fok. A levegő, a víz, a hulladék és a méreganyagok hagyományos kutatási területein történő ismeretek mellett az olyan új területek, mint például a vízkészletek újrahasznosítása, a biogazdálkodás és a nanotechnológia, az osztály tanárának kutatási területe körébe tartoznak.

Ami a hallgatókat illeti, az alapképzési program évente 52 hallgatót vesz fel, a mester osztály évente 41 hallgatót, a Ph.D. Az osztály évente 3-5 hallgatót vesz fel, a továbbképzési mesterképzési program évente 30 hallgatót vesz fel. A hallgatók Tajvanról érkeznek, kiterjedt és kiváló nemzetközi csereprogramokkal rendelkeznek. Ezenkívül a tanszék nemcsak arra ösztönzi a hallgatókat, hogy aktívan végezzenek kísérleteket a laboratóriumban, és vegyenek részt a környezetmérnöki tudományos szemináriumokon, hanem arra ösztönzi a hallgatókat, hogy aktívan vegyenek részt a nemzetközi szimpóziumokon publikációk közzététele céljából, valamint végezzenek rövid távú tanulmányi programokat vagy kutatásokat. az európai vagy amerikai egyetemeken.

136522_pexels-photo-2219024.jpeg

Órarend

Az osztályokat mind reggel vagy hétvégén délután adják. A szolgálati mesterkurzusokat esténként, munkanapokon adják meg, amelyek ütemezését az oktatók félévenként rendezik meg; az órák dátumait és időpontjait rendszeresen frissítik, és nincs rögzített ütemterv.

Program Bevezetés

Ennek a tanszéknek az oktatási célja a hallgatók elméletének és gyakorlatának ápolása, a globális fenntartható fejlődés fogalmának bevezetése és az egész életen át tartó tanulásban való részvételük elősegítése. Ezen felül, annak érdekében, hogy a hallgatók megértsék a csapatmunka fontosságát és felelősségüket a társadalom és az ország felé, az osztály elősegíti a hallgatók szakmai odaadását, lelkesedését a társadalom szolgálatában és a környezetvédelem iránti küldetés érzetét. Az osztály jelenleg mester-, továbbképzési és Ph.D-t kínál. programokat. A mester és a Ph.D. Az osztályok nemcsak elfogadják a főiskolai program céljait, hanem megkövetelik a hallgatóktól, hogy képesek legyenek az innovációra és a rendszerintegrációra. Az osztály oktatási céljait az Akadémiai Fejlesztési Bizottság és a külső tanácsadó bizottság közötti megbeszélés határozza meg, és hivatkozik az egyetem és a Műszaki Főiskola oktatási céljaira. A tanszék és az egyetem célja közötti kapcsolat a következő:

National Chung Hsing University

Tehetséges egyének ápolása, mind humanisztikus, mind tudományos kompetenciával, kommunikációs és innovációs képességekkel, globális elképzeléssel és társadalmi aggodalmakkal egyaránt

Műszaki Főiskola

Tehetséges egyének ápolása fejlett mérnöki és technológiai fejlesztésben, szakmai mérnöki ismeretekkel, integrációs és innovációs képességekkel, valamint globális elképzeléssel az ipar növekedésének előmozdítása és az életminőség javítása érdekében

Környezetmérnöki Tanszék

  1. Ápolja a hallgatók tudományos alapjait, a környezettudományi szakmai ismereteket, a globális fenntartható fejlődés koncepcióját és az egész életen át tartó tanulás képességét.
  2. Ápolja a hallgatókat alapvető képességeikkel az innováció, a mérnöki gyakorlat és a rendszerintegráció területén
  3. Fokozza a hallgatókat a szakmai odaadás, a társadalom szolgálatának lelkesedése és a környezetvédelem iránti küldetés érzése iránt

Ezenkívül a tanszéket a Tajvani Mérnöki Oktatási Intézet akkreditálta 2008-ban. A főiskolai és a mesterképzési programjaink végzettségét olyan országok elismerik, amelyek aláírták a Washingtoni Megállapodást.

Az osztály területe több mint 6611,6 m2, bőséges teret kínál oktatáshoz és kutatáshoz. Az osztály fel van szerelve olvasótermekkel, szemináriumtermekkel és konferenciatermekkel, valamint négy oktatási laboratóriummal: mikrobiológia, vízminőségi elemzés, műszeres elemzés és egységek üzemeltetése. Ezenkívül minden tanárnak van egy független kutatólaboratóriuma, ideértve a Környezetvédelmi Mikrobiológiai Laboratóriumot, a Biológiai Kezelési Laboratóriumot, a Környezetvédelmi Közlekedési Laboratóriumot, a Környezeti Toxikológiai Laboratóriumot, a Környezet Biotechnológiai Labot, a Fizikai és Vegyi Feldolgozási Laboratóriumot, a Környezetvédelem Laboratóriumot, az Energia- és Anyagmegtakarítási Laboratóriumot, valamint a Levegőszennyeződést Ellenőrző laboratórium, levegőminőségi és hidrometeorológiai laboratórium, talaj- és talajvíz-rehabilitációs laboratórium, levegőminőség-kutatási laboratórium, fenntartható biotechnológiai laboratórium és környezeti rendszer elemző laboratórium.

A tanterv célja az elméletre és a gyakorlatra összpontosítani. Az alaptantárgyakon, mint például a matematika, a fizika és a kémia, a kurzusok általános területeket fednek le, például a vízkezelés, a levegőszennyezés, a hulladék, a környezeti toxikológia, a környezetvédelmi technológia, a környezetszennyező anyagok elemzése és tesztelése, valamint a környezettervezés és -gazdálkodás területén. Különböző tanárok irányítása mellett az osztály számos hallgatója megkapta a „Tudományos és Technológiai Minisztérium hallgatói kutatási kreativitási díját”, „A Tudományos és Technológiai Minisztérium éves diplomadíját”, valamint számos „Kiváló értekezés papír” díjat különféle szemináriumok. Sok tanár kapott díjakat, mint például a "Kínai Környezetmérnöki Intézet Akadémiai Papírdíja", "A Tudományos és Technológiai Minisztérium kiemelkedő kutatási díja", "Kínai Mérnöki Intézet Műszaki Papírdíja", "Tudományos és Technológiai Minisztérium Típus- Díj "," Liang Wen-Chieh professzor emlékpapír-díja "," Columbus-díj "és" Tudományos és Technológiai Minisztérium díja a technológiai transzferben elért kiváló hozzájárulásokért ". A kutatás és az oktatás fejlődésének egyedi jellemzőit az ország különböző szakterületei elismerték, és a legnépszerűbb főiskolák és egyetemek felső kategóriájába kerülnek.

Fokozat követelmények

A főiskolai programnak 33 előírt kurzusa van, összesen 70 kredit a főbb hallgatók számára. A hallgatók az érdeklődésük szerint választhatnak 30 választható kurzus közül. Ahhoz, hogy egyetemi diplomát szerezzenek, a hallgatóknak 140 kreditet kell teljesíteniük. A végzős hallgatóknak legalább 24 kredit teljesíteniük kell. Ezen felül a mesterképzésben és továbbképzésben részt vevő hallgatóknak 6 kredit értekezésben kell részesülniük, míg Ph.D. A hallgatóknak 12 kredit kell befogadniuk. Ennek a tanszéknek a tanterve a kitűzött oktatási célokon alapszik, azzal a céllal, hogy ápolják a hallgatók környezetmérnöki tevékenységéhez szükséges alapvető kompetenciáit. A mester- és doktori kurzusok megkövetelik a hallgatóktól a következő nyolc alapkompetencia elérését:

  • Fizika, kémia, matematika és biológia fejlett ismerete
  • Szakmai tapasztalat a kísérletek megtervezésében és végrehajtásában, valamint az adatok elemzésében és értelmezésében
  • Mérnöki szakértelem a környezetszennyezés problémáinak megoldásában és az eszközök alkalmazásának fejlett képességei
  • Szakmai ismeretek a környezetvédelmi mérnöki tervezés kivitelezésében

Szakmai ismeretek az információintegráció, a projektmenedzsment, a hatékony kommunikáció és a csapatmunka terén

  • A független gondolkodás, innováció és problémamegoldás szakmai készségei
  • A mérnöki technológia környezetre, társadalomra és kultúrára gyakorolt hatásainak megértése, valamint az egész életen át tartó tanuláshoz szükséges alapok megteremtése
  • Megérti a mérnöki etikát, gondoskodik a társadalomról és ápolja a környezetet

Annak ösztönzése érdekében, hogy a kiváló hallgatók doktori programjaikat korán fejezzék be, az alapképzési program bejövő végzős osztályának kiváló évfolyammal rendelkező, hat félévot befejező, valamint egyéves diplomásokkal rendelkező hallgatók közvetlenül a doktori képzésre jelentkezhetnek az alapképzésből, vagy Mesterképzés, amely elősegíti a kiemelkedő hallgatók számára a Ph.D. korai tanulmányok. Ezenkívül a tanszék számos ösztöndíjjal ösztönzi a hallgatókat a kemény munkára és a kutatás iránti elkötelezettségre. Az ösztöndíjak két kategóriát foglalnak magukban: egyetemi kiválóság és a legújabb kiváló, és az Alumni Egyesület kiemelkedő emberei különféle ösztöndíjakat is nyújtanak alkalmazásra. Üdvözöljük azokat a hallgatókat, akik érdeklődnek és megfelelnek a jelentkezési követelményeknek, hogy ellenőrizhessék az ösztöndíj jelentkezését a Környezetmérnöki Tanszék honlapján.

Tandíj és költségek

Ezenkívül, kérjük, olvassa el az NCHU Nyilvántartó Hivatala honlapját a tandíjakkal és a díjakkal kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban (http://www.oaa.nchu.edu.tw/zh-tw/rs-down)

Utoljára frissítve aug. 2020

Az iskoláról

Entering its centennial year, NCHU is the oldest and the third biggest comprehensive research-based national university in Taiwan. Consisting of nine colleges with complete departments, NCHU cultivate ... Tovább

Entering its centennial year, NCHU is the oldest and the third biggest comprehensive research-based national university in Taiwan. Consisting of nine colleges with complete departments, NCHU cultivates its students' basic skills and core competencies such as professional knowledge and skills, reflection and innovation, teamwork, local concern, and global thinking. Using top research centers as the platform, NCHU integrates external and internal research resources to plan the cultivation of talented individuals in cross-disciplinary fields, promote international exchanges, enhance global reputation, promote university-industry collaboration, and establish a cooperative relationship between global top universities by forming a multinational research team, driving the entire school's overall improvement. Kevesebb