Készítsen szoftverfejlesztést elhelyezéssel

Általános információk

Program leírás

Szoftverfejlesztés nélkül nem olvasta volna ezt az oldalt. A szoftverinnováció megváltoztatta a technológiánk gondolkodásának és a velük való interakciónak a módját. Valójában a kommunikáció, az interakció és a hozzáférés minden formáját, amelyet ma magától értetődőnek tekintünk, valamilyen formában vagy formában lehetővé teszi a szoftver. Ezért soha nem volt nagyobb a szoftvermérnökök iránti kereslet.

Az általunk használt alkalmazások hatékonyságának javításáig annak érdekében, hogy azok fenntarthatóbbá váljanak, a skálázható és biztonságos alkalmazásinfrastruktúra fejlesztéséig, a szoftvermérnökök képességei vezetik az innovációt. Lényegében problémamegoldók, amelyek képesek átvenni egy meglévő szoftverrendszert, és kreatív módon finomítani, továbbfejleszteni és még jobbá alakítani.

Ezt a fokozatot arra tervezték, hogy felszerezzék az analitikai, érvelési és gyakorlati ismeretekkel, amelyekre nagy szoftveres rendszerek tervezéséhez, fejlesztéséhez és telepítéséhez szüksége lesz. Ezenkívül a projekt-alapú tanulási megközelítésünk lehetővé teszi egy olyan fokozatú Pathway amely megfelel a saját érdeklődési körének. Úgy találhatja magát, hogy bármi mással dolgozik, az alkalmazásoktól kezdve a virtuális és a kibővített valóságig; intelligens orvosi implantátumok életmentése az űrutazás vagy az automatizált intelligencia szempontjából.

A munkaadói tapasztalatok beépültek ebbe a kurzusba, és lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy az első naptól kezdve vegyenek részt és tanuljanak leendő munkáltatóktól. Szakmai gyakorlatok, szponzorált projektek és hakatonok révén kapcsolatba lép a munkaadókkal, és megváltoztathatja a valós problémákat.

Főbb

Ipari kapcsolatok

Diákjainknak folyamatosan lehetőséget kapnak az elmélet gyakorlati megvalósítására. Rendszeresen konzultálunk számos munkáltatóval, köztük például a Civicával és a Sensata Technologies-kel, akik szponzorálást biztosítanak hallgatóinknak, valamint a Kainosnak és a Liberty IT-nek, akik a kurzus munkáltatói kapcsolattartó testületének tagjai.

Karrierfejlesztés

A programot részt vevő hallgatók egy évet tölthetnek azzal, hogy szakmai tapasztalatokat szerezzenek az iparban fizetett teljes munkaidőben. A hallgatóknak segítséget nyújtanak a megfelelő helyek megszerzésében, és az iskola kiváló kapcsolatokkal rendelkezik több mint 500 helyi, nemzeti és nemzetközi munkaadóval, mint például a Citi, a BT, a Liberty IT és a Kainos Belfastban, az IBM Angliában, a Microsoft és a Sun Microsystems Dublinban, a Fujitsu Japánban. és a Siemens Németországban.

Female software engineer in discussion with colleague

Pályaépítés

Ezek a fokok megtanítják a szoftverfejlesztés alapelveit, valamint a szükséges készségeket, eszközöket és technikákat, amelyek lehetővé teszik diplomások számára, hogy professzionális szoftvermérnökökként kezdjenek karriert. Különös hangsúlyt kap az egyéni és csapat alapú szoftverfejlesztési projektek az ipar előkészítése céljából.

A program az alábbi témákat tartalmazza, amelyek az informatikai ipar jellege és az ipari tendenciákkal való lépések miatt változhatnak.

1. szakasz

  • A problémamegoldás indoklása
  • Bevezetés a szoftverfejlesztésbe
  • Számítástechnikai Rendszerek Alapítása

2. szakasz

A 2. szakasz moduljai az 1. szakaszra épülnek, és tartalmazzák a szoftverfejlesztés olyan alapvető aspektusait, mint az adatbázis-tervezés és a hálózatépítés.

Az egyedüli kitüntetéssel rendelkező hallgatók egy évet fizetnek teljes munkaidős fizetéssel. Az iskola kapcsolatot tart több mint 500 helyi, nemzeti és nemzetközi munkáltatóval, például a BT-vel, a Liberty, Asidua-val, Kainos-nal (Belfast), az IBM-vel (Anglia), a Microsoft-nal, a Sun Microsystems-kel (Dublin), a Fujitsu-val (Japán) és a Siemens-mel (Németország), valamint a hallgatókkal. segítenek az elhelyezések megszerzésében. Várható, hogy a hallgatók ebből a szakmai tapasztalatból megszerezzék a város és a céhek licencet.

A tanfolyamokat az alábbiakban ismertetjük:

  • Professzionális számítástechnikai gyakorlat
  • Szoftverfejlesztés
  • Szoftverfejlesztés
  • Információs modellezés
  • Adatszerkezetek algoritmusai és programozási nyelvek
  • Építészet és hálózatok

3. szakasz

  • Elhelyezés éve

4. szakasz

Ezek a fejlett modulok lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy készségeiket egy vagy több szoftverfejlesztési terület felé alakítsák.

A tanfolyamokat az alábbiakban ismertetjük:

  • Szoftverfejlesztési projekt

Választható tanfolyamok

  • Egyidejű programozás
  • Szoftvertervezési elvek és minták
  • Formális módszerek
  • Agilis és komponens alapú fejlesztés a NET használatával
  • Információs rendszer biztonsága
  • Fejlett számítógépes architektúra

Lépjen kapcsolatba a tanítási órákkal

Nagy csoportok tanítása 9 (maximum óra)
9 óra előadások
Személyes tanulmány 24 (maximum óra)
Neil oktató (számítástechnika). Szakterülete az adatbázisok, az adatkezelés és a szemantikai megértés. Érdeklődése az új tanítási módszerek fejlesztése iránt.
Kiscsoportos oktatás / személyes bemutató 6 (maximum óra)
Hetente 6 óra gyakorlati tanfolyamok, workshopok vagy oktatóprogramok

Karrier kilátások

Foglalkoztatás a tanfolyam után

A Queen's szoftvermérnöki diploma megszerzése segít a munkaadók, a szakmai szervezetek és az akadémiai intézmények által értékelt alapvető készségek és foglalkoztatási tapasztalatok fejlesztésében. A Queen's végzettségét a munkáltatók (helyi, nemzeti és nemzetközi) tiszteletben tartják.

Foglalkoztatási linkek

Az iskola kapcsolatot tart fenn több mint 500 informatikai céggel mind külföldön, mind külföldön. Ennek előnye, hogy több szoftvergyártó cég található Írországban, mint az Egyesült Királyság bármely más részén, Londonon kívül. Ez számos szinten előnyöket kínál hallgatóink számára, az ipari bevezetéstől a kurzusok tartalmáig, egész évig tartó és nyári gyakorlatig, valamint olyan tevékenységekig, mint például a vállalatok által szervezett versenyek stb.

Fokozat plusz kitüntetés az oktatáson kívüli készségekért

A Queen's fokozaton kívüli programja mellett lehetősége nyílik szélesebb élet-, tudományos és foglalkoztathatósági ismeretek megszerzésére. Például gyakorlatok, önkéntes munka, klubok, társaságok, sport és még sok más. Tehát nemcsak a világ vezető egyetemen elismert diplomával rendelkezik, hanem gyakorlati nemzeti és nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkezik, valamint az élet általánosabb ismereteivel. Ezt Degree Plus-nak hívjuk. Ez teszi különlegessé a Queen's University Belfast folytatott tanulást.

Tanulás és tanítás

Az iskola világszínvonalú kutatási hírnevet élvez, és kiváló lehetőségeket kínál, ideértve a biztonságos információtechnológiák, az elektronika, a kommunikáció és az információtechnológia, valamint a Sonic Arts jelentős új kutatóközpontokhoz való hozzáférését. A kurzus számos modulja szorosan kapcsolódik ezeknek a központoknak a kutatási szakértelméhez, és gyorsan fejlődnek és változnak, hogy tükrözzék a jelenlegi, kialakulóban lévő és izgalmas fejlesztéseket.

A Queen's-nél célunk, hogy magas színvonalú tanulási környezetet biztosítsunk, amely beépíti az intellektuális kíváncsiságot, az innovációt és a legjobb gyakorlatokat a tanulás, a tanítás és a hallgatói támogatás terén, hogy a hallgatók teljes tudományos potenciált szerezhessenek.

A szoftverfejlesztési fokozaton ezt olyan tanulási tapasztalatok széles skálájával érjük el, amelyek lehetővé teszik hallgatóink számára, hogy kapcsolatba kerüljenek a tantárgyak szakértőivel, olyan tulajdonságokkal és perspektívákkal dolgozzanak ki, amelyek felkészítik őket az életre és a munkára a globális társadalomban, valamint innovatív technológiákat és egy világszínvonalú könyvtár, amely elősegíti fejlődését független, egész életen át tartó tanulásként. Példák a tanfolyamon történő tanulás lehetőségeire:

  • további információ
    A hallgatók a világszínvonalú laboratóriumokban (több száz PC-vel felszereltek) és a speciális szoftvercsomagok széles skálájához férhetnek hozzá. A hálózatok összekapcsolják az iskolai és egyetemi számítógépeket Nagy-Britannia nagy teljesítményű gépeivel.
    A tanfolyam hangsúlyozza a szoftverfejlesztés professzionális és gyakorlati alkalmazását. Mint ilyen, a hallgatókat arra ösztönzik, hogy építsenek szoros kapcsolatokat a helyi szoftverfejlesztő vállalatokkal a munkáltatók bevonásával a projektekbe, előadásokba és egyéb oktatási kapcsolattartási formákba.
  • E-Learning technológiák
    A virtuális tanulási környezetet (VLE) CANVAS-nak hívják, és összekapcsolhatók az előadásokkal és feladatokkal kapcsolatos kommunikációval. Számos e-tanulási tapasztalat is beágyazódik a fokozatba, például interaktív csoportos workshopok révén egy rugalmas tanulási térben; IT modulok; podcastok és interaktív webalapú tanulási tevékenységek; lehetőségek a tervezéssel kapcsolatos informatikai programok felhasználására a gyakorlatban és a projekt alapú munkában stb.
  • előadások
    Mutassa be az új témákkal kapcsolatos alapvető információkat, mint kiindulópontot a további önirányított magánjellegű tanulmányokhoz / olvasáshoz. Az előadások lehetőséget kínálnak arra, hogy kérdéseket tegyenek fel, visszajelzéseket és tanácsokat kapjanak az értékelésekről (általában nagy csoportokban, egész évben tartják a csoporttársaikat).
  • Peer mentorálás
    A Queen's egyéni mentorálási rendszert működtet a számítástechnikai hallgatók számára - minden évben (az első év kivételével) a hallgatók egy csoportját képzik az 1. évfolyam diákjainak támogatására, tanácsadásra és útmutatásra, társadalmi rendezvények szervezésére stb. aktív testülete az EEECS hallgatói mentálhigiénés nagyköveteinek. Az iskolában van egy Számítástechnikai Társaság (QCS - Queen's Computing Society), amely tevékenységek széles skáláját szervezi, beleértve társadalmi eseményeket és hivatalos tevékenységeket, például ipari előadásokat minden számítástechnikai hallgató számára. A jótékonysági játékok estéin az iskola minden számítástechnikai hallgatója nyitva áll.
  • Személyes oktató
    Az egyetemi hallgatóknak személyes oktatót kell kinevezni, aki az év során több alkalommal találkozik velük, hogy támogassák tudományos fejlődésüket.
  • gyakorlatok
    Ahol jelentős lehetősége lesz a műszaki ismeretek fejlesztésére és az elméleti alapelvek alkalmazására a valós vagy gyakorlati összefüggésekben. Átfogó demonstrációs támogatás biztosított.
  • Projektek és csapatmunka
    A fokozat számos modulja felügyelt projekteket fog felhasználni eszközeként, amelyek lehetővé teszik a műszaki ismeretek gyakorlati megvalósítását. A csapatalapú projektek széles körű felhasználása lehetőséget biztosít a munkaadók által széles körben alkalmazott készségek fejlesztésére. Az utolsó évben számottevõ kutatást kell elvégezniük egy témával vagy gyakorlati módszertannal kapcsolatban. Támogatást kap egy felügyelőtől, aki útmutatást nyújt a kutatás elvégzésében, és visszajelzést ad neked.
  • Saját irányítású tanulás
    Ez a királynő diákja életének fontos része, amikor fontos magánolvasás, e-tanulási forrásokkal való kapcsolat, az eddigi visszajelzések átgondolása, valamint a megbízási kutatás és az előkészítő munka folyik.
  • Munkahelyi gyakorlatok
    A hallgató, aki ezt a programot választja, egy évet tölthet szakmai tapasztalattal az iparban fizetett teljes munkaidőben. A hallgatóknak segítséget nyújtanak a megfelelő helyek megszerzésében, és az iskola kiváló kapcsolatokkal rendelkezik több mint 500 helyi, nemzeti és nemzetközi munkaadóval, mint például a Microsoft, a Liberty IT, a Kainos, az IBM, a Deloitte, a BT, a Citi Group, az SAP és a Dell.

Értékelés

A tanfolyamhoz kapcsolódó értékelések részleteit az alábbiakban ismertetjük:

  • Az értékelés módja az egyes modulok tanulási célkitűzéseitől függ. Egyes modulokat kizárólag projektmunka vagy írásbeli feladatok alapján értékelnek. Mások értékelése kombinálva a tanfolyam és a szemeszter végén vizsgák. Az egyes modulok kiértékelésének részleteit a hallgatói kézikönyv tartalmazza, amelyet minden hallgató kap az első évben.

Visszacsatolás

A hallgatóknak a Queen's kurzusuk folyamán általános és konkrét visszajelzéseket kapnak munkájukról különféle forrásokból, ideértve az oktatókat, a modulok koordinátorait, az elhelyezés felügyelőit, a személyes oktatókat, a tanulmányi tanácsadókat és társaikat. Az egyetemi hallgatóktól elvárják, hogy vegyenek részt a reflektív gyakorlatban, és ezt a megközelítést alkalmazzák munkájuk minőségének javítására. A visszajelzés számos formában nyújtható, ideértve a következőket:

  • Visszajelzés formális írásbeli észrevételek és jelölések formájában, amelyeket önként, vagy egy csoport részeként nyújtott be a munkával kapcsolatban.
  • Szemtől szembe komment. Ez magában foglalhatja azokat az eseteket is, amikor az előadók hirdetett „munkaidőjét” használja egy adott kérdés megválaszolásához.
  • Az elhelyezéssel kapcsolatos munkáltatói megjegyzések vagy hivatkozások.
  • Online vagy e-mailes megjegyzés.
  • Általános megjegyzések vagy kérdés- és válaszadási lehetőségek az előadás, szeminárium vagy oktatóprogram végén.
  • Előzetes benyújtási tanácsok a kitűzendő szabványokra és a közös bukásokra vonatkozóan. Bizonyos esetekben ez modellválaszok vagy példák formájában nyújtható, amelyeket Ön a saját ideje alatt áttekinthet.
  • Visszajelzés és a gyakorlati órák eredményei.
  • Kommentár és útmutatások a speciális támogató szolgálatok, például a Karrier, a Foglalkoztathatóság és a Készségek, illetve a Tanulási Fejlesztési Szolgálat munkatársai által.
  • Miután áttekintette visszajelzését, ösztönözni fogja Önt, hogy azonosítsa és hajtsa végre további javításait a munka minőségében.

Belépési követelmények

Szintű követelmények

  • BBB, beleértve a számítástechnikát, matematikát vagy szoftverrendszer-fejlesztést + GCSE C / 4 osztályú matematika
    vagy
  • ABB, beleértve a kémiai, digitális technológiai, a GCE A-szintű IKT-t (nem az egyedüli díjat alkalmazott IKT-t), a fizikát, a technológiát és a tervezést vagy a kétszeres díjat alkalmazott IKT + GCSE matematika C / 4.

Ír távozási bizonyítvány követelményei

  • H3H3H3H3H4H4 / H3H3H3H3H3, beleértve a magasabb szintű H3 fokozatot a matematikában
    vagy
  • H3H3H3H3H3H3 / H2H3H3H3H3, beleértve a kémia vagy a fizika H3 magasabb szintjét + a matematika általános O4 szintjét

Belépési tanfolyam

  • A hozzáférési kurzus sikeres elvégzése átlagosan 65-70% -kal. Releváns hozzáférési tanfolyamnak kell lennie (pl .: matematika és számítástechnika). GCSE C / 4 vagy azzal egyenértékű matematika a belépési tanfolyamon

Nemzetközi Baccalaureate Diploma

  • Összességében 32 pont, köztük a magasabb szintű 6,5,5, a magasabb szintű matematika
    vagy
  • Összességében 33 pont, köztük a magasabb szintű 6,5,5, a magasabb szintű kémia vagy a fizika is

Ha nem kínálják magasabb szintű / GCSE-ben, akkor elfogadható az angol nyelvű 4. és a matematika 5. szintű szintje.

BTEC 3. szintű kibővített / nemzeti kibővített diploma

  • Egy releváns QCF 3. szintű BTEC kibővített diploma (180 kredit), 100 kredit a megkülönböztetési fokozaton és 80 kredit a Merit fokozaton + GCSE matematika fokozat C / 4
  • Releváns RQF 3. szintű BTEC nemzeti kibővített diploma (1080 irányított tanulási óra (GLH)), legalább 540 GLH-val a megkülönböztetési fokozaton (minimum 240 GLH, hogy külsőleg értékelni kell) és 540 GLH-val a Merit fokozat + GCSE matematika C / 4 osztályban

BTEC felsőfokú diploma

  • A megfelelő felsőfokú nemzeti oklevél / alapítványi fokozattal rendelkezőket külön-külön fogják megvizsgálni, tekintve a 2. fokozat + GCSE matematikai C fokozatba történő belépésük érdemeit.

Érettségizni

  • Legalább 2: 2 kitüntetési fok, feltéve, hogy a tantárgy-specifikus követelmények teljesülnek

Minden pályázó

  • A számítástechnika, az informatika és a szoftverfejlesztés az első évben közös modulokból áll, így a hallgatók az első év végén átválthatnak ezen fokok között, feltéve, hogy megfelelnek a rendes előrehaladási követelményeknek.

Nemzetközi diákok

A nemzetközi képesítési egyenértékekkel kapcsolatos információkért tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.

Angol nyelvi követelmények

Bizonyítani kell egy 6,0 IELTS * pontszámot, amelyben legalább 5,5 van bármely komponensben, vagy azzal egyenértékű képesítést kell elfogadni az egyetem számára. * Az elmúlt 2 évben

A Queen's University Belfast pályázni kívánó nemzetközi hallgatóknak képesnek kell lenniük angol nyelvtudásuk igazolására annak érdekében, hogy teljes mértékben kihasználhassák a tanulmányi vagy kutatási tevékenységüket. Az EGT-n kívüli állampolgároknak szintén be kell tartaniuk az angol vizsga- és bevándorlási (UKVI) bevándorlási követelményeket az angol nyelv számára vízumkötelezettség céljából.

Az EGT-n kívüli és az EGT-n kívüli állampolgárok angol nyelvű követelményeiről bővebben a www.qub.ac.uk/EnglishLanguageReqs oldalon olvashat.

Ha javítani szeretné az angol nyelvtudását, mielőtt belépett volna a képzési programba, az INTO Queen's University Belfast számos angol nyelvtanfolyamot kínál. Ezeket az intenzív és rugalmas kurzusokat úgy tervezték, hogy javítsák az angol nyelvismeretét ebbe a fokig.

A COVID-19 világjárvány eredményeként az akadémiai angol és az ülés előtti tanfolyamokat csak online kínáljuk 2020 júniusától szeptemberéig.

  • Akadémiai angol: intenzív angol nyelv és tanulmányi készségtanfolyam a sikeres egyetemi tanulmányok elvégzéséhez
  • Előszavazásos angol: rövid intenzív akadémiai angol nyelvtanfolyam diákok számára, akik a Queen's University Belfast és akiknek fejleszteniük kell angoljukat.

Nemzetközi hallgatók - Alapítvány és Nemzetközi Egyéves programok

Az INTO Queen's számos akadémiai és angol nyelvű programot kínál a nemzetközi hallgatók felkészítéséhez a Queen's University egyetemi hallgatójára. Tanulni fog a tapasztalt tanároktól az egyetemen működő dedikált nemzetközi tanulmányi központban, és teljes hozzáféréssel rendelkezik az egyetem világszínvonalú létesítményeihez.

Ezeket a programokat olyan nemzetközi hallgatók számára tervezték, akik nem teljesítik a közvetlen belépéshez megkövetelt akadémiai és angol nyelvi követelményeket.

Tandíj

Észak-Írország (NI) £ 4,395
Anglia, Skócia vagy Wales (GB) £ 9250
Egyéb (nem Egyesült Királyság) EU £ 4,395
Nemzetközi £ 20800

Az összes megadott tandíj a 2020–21. Tanévre vonatkozik. A tandíjakra éves inflációs növekedés vonatkozik, kivéve, ha kifejezetten másként jelezzük.

További tanfolyamköltségek

Minden tanuló

A tanulmányi programtól függően előfordulhatnak olyan többletköltségek, amelyeket nem fedez a tandíj, amelyeket a hallgatóknak figyelembe kell venniük a tanulmányaik megtervezésekor.

A hallgatók könyveket kölcsönözhetnek és online tanulási forrásokhoz férhetnek hozzá bármely királynő könyvtárából.

Ha a hallgatók az ajánlott szövegeket szeretnék megvásárolni, ahelyett, hogy azokat az egyetemi könyvtárból kölcsönöznék, akkor a szövegenkénti árak 30 és 100 font között lehetnek. A programnak évente akár 6 modulja lehet, mindegyik ajánlott szöveggel.

A hallgatóknak évente 30–75 GBP közötti költségvetést kell készíteniük a fénymásolásra, a memóriakártyákra és a nyomtatási költségekre.

Azoknak a hallgatóknak, akik időszakos szakmai gyakorlatot folytatnak vagy külföldön tanulnak, mint programuk kötelező vagy választható része, tisztában kell lenniük azzal, hogy további utazási és megélhetési költségeket kell finanszírozniuk.

Ha egy utolsó évben nagyprojekt vagy disszertáció szerepel, felmerülhetnek költségek a szállításhoz, a szálláshoz és / vagy az anyagokhoz. Az összeg a kiválasztott projekttől függ. Lehetséges, hogy a nyomtatás és a kötés költségei is felmerülnek.

A hallgatók fontolóra vehetik egy elektronikus eszköz megvásárlását; A költségek a választott modell specifikációjától függően változhatnak.

Ezenkívül felszámítanak díjat az érettségi ünnepségek, a vizsgáztatás és a könyvtári pénzbírság terhére.

Szoftverfejlesztés elhelyezési költségekkel

A hallgatók esetleg a BCS - a Chartered Institute for IT - hallgatói tagságra kívánnak válni, éves költségekkel 20, - vagy £ 30 négy évre (a változtatás jogát fenntartjuk).

A hallgatók a harmadik évben elhelyezik a gyakorlatot, és felelősek az utazási, szállás- és megélhetési költségek fedezéséért. Ezek a költségek az elhelyezkedés helyétől és időtartamától függően változnak. A hallgatók fizetést kaphatnak az elhelyezési szolgáltatótól az elhelyezés éve alatt.

Hogyan finanszírozhatom a tanulmányomat?

Különböző tandíjak és diákok pénzügyi támogatási rendszerei vannak Észak-Írország, Anglia, Skócia és Wales (Nagy-Britannia), valamint az Európai Unió többi részének hallgatói számára.

ösztöndíjak

Minden évben ösztöndíjakat és díjakat kínálunk az új hallgatók számára.

Utoljára frissítve aug. 2020

Az iskoláról

Founded in 1845 as Queen's College Belfast, we became an independent university in 1908. Today, we are ranked in the top 173 universities in the world (QS World Rankings 2020) in the top 140 in the wo ... Tovább

Founded in 1845 as Queen's College Belfast, we became an independent university in 1908. Today, we are ranked in the top 173 universities in the world (QS World Rankings 2020) in the top 140 in the world for graduate prospects (QS Graduate Employability Rankings 2020), and a member of the Russell Group of UK research-intensive universities, combining excellence in research and education with a student-centred ethos. Kevesebb