Képzőművészeti Bachelor (BFA) animáció és vizuális effektusok területén

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

Az animációs és vizuális effektusok iskola BFA programja biztosítja a hallgatók számára a mai digitális technológia elsajátításához szükséges készségeket. A hallgatók az elsődleges hangsúlyterületet választják a vizuális effektusok, a 3D modellezés, a 3D animáció, a 2D animáció és a stop motion és a storyboarding között.

A kurzus leírása

Félév 1

  • ANM 101: Bevezetés az animáció számítógépes grafikájába
    Mag / 3 egység
  • ANM 108: Filmkészítés animációhoz és VFX
    Major / 3 egység
  • ANM 180: Bevezetés az animációs alapelvekbe és technikákba
    Mag / 3 egység
  • FND 113: Vázlat a kommunikációhoz
    Mag / 3 egység

2. szemeszter

  • ANM 105: Számítógépes animáció készítése
    Mag / 3 egység
  • ANM 203: Előtermelési alapelvek
    Mag / 3 egység
  • ANM 206: Animációs és vizuális effektusok készítése 1
    Major / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • FND 112: Ábra, rajz
    Mag / 3 egység
  • LA 108: Összetétel a művész számára
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 132: Az animáció története
    Liberális művészetek / 3 egység

3. szemeszter

  • ANM 190: Hagyományos animáció 1
    Major / 3 egység
  • ANM 202: 3D modellezés és animáció 1 (Maya)
    Major / 3 egység
  • FA 213: Bevezetés az anatómiába
    Mag / 3 egység
  • FND 122: Színes alapok
    Mag / 3 egység
  • LA 291: Karrier tervezése
    Liberális művészetek / 3 egység

4. szemeszter

  • ANM 205: Karrier animáció és VFX
    Mag / 3 egység
  • ANM 221: 3D karakter animáció 1
    Major / 3 egység
  • FND 116: Perspektíva
    Mag / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • ILL 120: Ruhás ábra, 1. ábra
    Mag / 3 egység
  • LA 120: Művészettörténet a 15. században
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 121: Művészettörténet a 19. században
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 202: Angol összetétel: Kreatív meggyőzés és érvelés
    Liberális művészetek / 3 egység

5. szemeszter

  • ANM 222: Bevezetés a kötélzetbe
    Major / 3 egység
  • ANM 303: Previs és Postvis
    Major / 3 egység
  • FA 222: Kifejező fejek és kezek
    Major / 3 egység
  • LA 110: A rövid történet írása
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 462: A mítosz és a szimbólum hatalma
    Liberális művészetek / 3 egység

Félév 6

  • ANM 251: A texturálás és a megvilágítás alapjai
    Major / 3 egység
  • ANM 321: 3D karakter animáció 2
    Major / 3 egység
  • ANM 498: Együttműködési projekt
    Választható / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 124: Fizika a művészek számára: Fény, hang és mozgás
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 134: A vizuális effektusok és számítógépes animációk története és technológiája
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 359: Városi szociológia
    Liberális művészetek / 3 egység

7. szemeszter

  • ANM 270: Storyboarding 1: Kamera nyelve és animációi
    Major / 3 egység
  • ANM 324: Ajak szinkronizálása és arckezelések
    Major / 3 egység
  • ANM 421: 3D karakter animáció 3
    Major / 3 egység
  • LA 195: A képregény története: amerikai képregény
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 285: Fizikai Színház
    Liberális művészetek / 3 egység

8. szemeszter

  • ANM 405: Senior animációs és VFX portfólió
    Mag / 3 egység
  • ANM 462: Karakter animációs stúdió
    Major / 3 egység
  • ANM 498: Együttműködési projekt
    Választható / 3 egység
  • ANM 500: Gyakornok animációban
    Választható / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 131: A játék története
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 157: A fellebbezés zseni
    Liberális művészetek / 3 egység

Egységkövetelmények

Fokozat követelmények

A BFA animációs és vizuális effektusok követelményei

  • Minimális C-fokozat minden alaptanfolyamon, fő kurzuson és LA 107 írás a többnyelvű művész számára vagy 108 zeneszerzés a művész számára
  • Legalább 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények:
    • 1 Írásbeli közlemény: Összetétel
    • 1 Írásbeli kommunikáció: Kritikus gondolkodás
    • 1 Írásos kommunikáció: háttér és stílus
    • 2 Művészettörténeti tudatosság: Nyugati művészet
    • 2 Művészettörténeti tudatosság: felmérések
    • 1 Történelmi tudatosság
    • 1 mennyiségi írástudás
    • 1 Kulturális ötletek és befolyások
    • 1 Munkaügyi kommunikáció és gyakorlatok

Academy of Art University","author_url":"","source":"Academy of Art University"}" />Academy of Art University / Academy of Art University

Tanulási eredmények a programban

Az egyetemi hallgatók megfelelnek a következő hallgatói teljesítménykritériumoknak:

Vizuális kommunikáció és problémamegoldás

  • Hatékony tervezési döntéseket hozhat az elbeszélés, a karakter és / vagy a hangulat támogatására
  • Mutassa be az inspiráció, referencia, pontosság kutatásának képességét, és vonja be az eredményeket a tervezési megoldásokba
  • Hozzon létre digitális elemeket / effektusokat, amelyek megfelelnek a hozzárendelési paramétereknek
  • Mutassa be a film folyamatosságának megértését szekvenciális képeken keresztül
  • Mutassa be a készségfejlesztési és / vagy modellezési készségeket: összetétel, perspektíva, arány és anatómia
  • A karakter és / vagy tárgy kinezis mozgásának és interakciójának sikeres közvetítése

Technikai készségek

  • Bizonyítson be lehetőségeket és rugalmasságot animációval és / vagy VFX technológiával és szoftverrel
  • Demonstrálja a létesítményt digitális médiával

Szakmai felkészültség

  • Gyűjtsön össze egy professzionális digitális vagy portfóliót, amely bizonyítja a célpiac megértését
  • Mutassa be a termelési folyamat megértését az együttműködési / folyamatvezetési folyamatban való sikeres részvétel révén

Speciális készségek: Storyboarding

  • Készítsen és hangoljon el történeteket és koncepciókat szekvenciális képek használatával
  • Mutassa be a film folytonosságának megértését olyan szekvenciális képek létrehozásával, amelyek elbeszélést, karaktert és / vagy hangulatot támogatnak
  • Mutassa be a készségfejlesztési készségeket: összetétel, perspektíva, arány és anatómia

Speciális készségek: 2D animáció

  • Alkalmazza az animáció alapelveit a karakterműveletek, érzelmek és hangulat hatékony kommunikációjához
  • Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyrétegű) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását
  • Mutassa be a készségfejlesztési készségeket: összetétel, perspektíva, arány és anatómia
  • Mutassa be a létesítményt és a rugalmasságot mind a megfelelő karakterek, mind az eszközök létrehozásának eszközével

Speciális készségek: Modellezés

  • Modell a forma, arány és anatómia megfelelő felhasználásával
  • Készítsen és alkalmazzon textúrát és világítást, összhangban a projekt általános megjelenésével

Speciális készségek: 3D animáció

  • Alkalmazza az animáció alapelveit a karakterműveletek, érzelmek és hangulat hatékony kommunikációjához
  • Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyszeres) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását

Speciális készségek: Vizuális effektusok komponálása

  • Tervezze meg és generálja a képi igényeket kielégítő digitális elemeket és effektusokat
  • Egyesítse a digitális effektusokat és a különféle forrásokból származó elemeket a vizuális hitelesség és következetesség finom szintjének megteremtése érdekében

Speciális készségek: VFX gyártás

  • Mutassa be annak megértését, hogy a VFX vezeték nélküli készségei és eszközei hogyan támogatják az animációt azáltal, hogy világosan és hatékonyan mutatják be a projekt menedzsment munkamintáit

Speciális készségek: Felszerelés

  • Hozza létre a fúróberendezések hatékony és eredményes integrációját az eredeti vagy együttműködési projektekbe

Speciális készségek: Stop Motion animáció és gyártás

  • Alkalmazza az animáció alapelveit a karakterműveletek, érzelmek és hangulat hatékony kommunikációjához
  • Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyszeres) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását

Speciális készségek: Dinamika

  • Alkalmazzon megfelelő integrációs dinamikát professzionális minőségű felvételekhez vagy sorozatokhoz

Speciális készségek: Textúra és világítás

  • Készítsen és alkalmazzon textúrát és világítást, összhangban a projekt általános megjelenésével
  • Alkalmazza a világítási és texturálási készségek megfelelő integrációját a professzionális minőségű felvételekbe vagy sorozatokba

Academy of Art University tanulási eredményei

Academy of Art University végzősök képesek lesznek bizonyítani:

  1. Készítsen olyan műalkotást, amely alkalmas a szakmai lehetőségek keresésére a választott művészeti és tervezési területen.
  2. Kreatív problémák megoldása a művészet és a tervezés területén, ideértve a műszaki, esztétikai és fogalmi ismeretek kutatását és szintézisét.
  3. Professzionálisan kommunikálja elképzeléseit, és kapcsolódjon a tervezett közönséghez a területükhöz kapcsolódó vizuális, szóbeli és írásbeli prezentációs készségek segítségével.
  4. Végezzen műszaki, esztétikai és fogalmi döntéseket a művészet és a tervezési alapelvek megértése alapján.
  5. A szakterület használatával értékelje a saját területén végzett munkát, ideértve a saját munkáját is.
  6. Felismerje a történelmi és kortárs kulturális és esztétikai trendek hatását a művészetre és a formatervezési termékekre.
  7. Tanulja meg a szakmai készségeket és viselkedést, amely a művészet és a formatervezés globális piacán való versenyzéshez szükséges.
Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

For nearly 90 years, artists and designers have called Academy of Art University their home. Founded in San Francisco and family owned since 1929, it is the largest private art and design university i ... Tovább

For nearly 90 years, artists and designers have called Academy of Art University their home. Founded in San Francisco and family owned since 1929, it is the largest private art and design university in the nation. Kevesebb