Képzőművészeti Bachelor (BFA) animáció és vizuális effektusok területén
Academy of Art University
Kulcs információ
Campus helye
San Francisco, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
8 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 1 156 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jun 2024
* egységenként a hazai hallgatók számára a 2020 őszétől - 2021 nyaráig tartó tanévre; Egységenként 1 059 USD a nemzetközi hallgatók számára a 2020 őszi és 2021 nyári tanévre
Bevezetés
Az animációs és vizuális effektusok iskola BFA programja biztosítja a hallgatók számára a mai digitális technológia elsajátításához szükséges készségeket. A hallgatók az elsődleges hangsúlyterületet választják a vizuális effektusok, a 3D modellezés, a 3D animáció, a 2D animáció és a stop motion és a storyboarding között.
A kurzus leírása
Félév 1
- ANM 101: Bevezetés az animáció számítógépes grafikájába
Mag / 3 egység - ANM 108: Filmkészítés animációhoz és VFX
Major / 3 egység - ANM 180: Bevezetés az animációs alapelvekbe és technikákba
Mag / 3 egység - FND 113: Vázlat a kommunikációhoz
Mag / 3 egység
2. szemeszter
- ANM 105: Számítógépes animáció készítése
Mag / 3 egység - ANM 203: Előtermelési alapelvek
Mag / 3 egység - ANM 206: Animációs és vizuális effektusok készítése 1
Major / 3 egység / Nyáron ajánlott - FND 112: Ábra, rajz
Mag / 3 egység - LA 108: Összetétel a művész számára
Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott - LA 132: Az animáció története
Liberális művészetek / 3 egység
3. szemeszter
- ANM 190: Hagyományos animáció 1
Major / 3 egység - ANM 202: 3D modellezés és animáció 1 (Maya)
Major / 3 egység - FA 213: Bevezetés az anatómiába
Mag / 3 egység - FND 122: Színes alapok
Mag / 3 egység - LA 291: Karrier tervezése
Liberális művészetek / 3 egység
4. szemeszter
- ANM 205: Karrier animáció és VFX
Mag / 3 egység - ANM 221: 3D karakter animáció 1
Major / 3 egység - FND 116: Perspektíva
Mag / 3 egység / Nyáron ajánlott - ILL 120: Ruhás ábra, 1. ábra
Mag / 3 egység - LA 120: Művészettörténet a 15. században
Liberális művészetek / 3 egység - LA 121: Művészettörténet a 19. században
Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott - LA 202: Angol összetétel: Kreatív meggyőzés és érvelés
Liberális művészetek / 3 egység
5. szemeszter
- ANM 222: Bevezetés a kötélzetbe
Major / 3 egység - ANM 303: Previs és Postvis
Major / 3 egység - FA 222: Kifejező fejek és kezek
Major / 3 egység - LA 110: A rövid történet írása
Liberális művészetek / 3 egység - LA 462: A mítosz és a szimbólum hatalma
Liberális művészetek / 3 egység
Félév 6
- ANM 251: A texturálás és a megvilágítás alapjai
Major / 3 egység - ANM 321: 3D karakter animáció 2
Major / 3 egység - ANM 498: Együttműködési projekt
Választható / 3 egység / Nyáron ajánlott - LA 124: Fizika a művészek számára: Fény, hang és mozgás
Liberális művészetek / 3 egység - LA 134: A vizuális effektusok és számítógépes animációk története és technológiája
Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott - LA 359: Városi szociológia
Liberális művészetek / 3 egység
7. szemeszter
- ANM 270: Storyboarding 1: Kamera nyelve és animációi
Major / 3 egység - ANM 324: Ajak szinkronizálása és arckezelések
Major / 3 egység - ANM 421: 3D karakter animáció 3
Major / 3 egység - LA 195: A képregény története: amerikai képregény
Liberális művészetek / 3 egység - LA 285: Fizikai Színház
Liberális művészetek / 3 egység
8. szemeszter
- ANM 405: Senior animációs és VFX portfólió
Mag / 3 egység - ANM 462: Karakter animációs stúdió
Major / 3 egység - ANM 498: Együttműködési projekt
Választható / 3 egység - ANM 500: Gyakornok animációban
Választható / 3 egység / Nyáron ajánlott - LA 131: A játék története
Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott - LA 157: A fellebbezés zseni
Liberális művészetek / 3 egység
Egységkövetelmények
Fokozat követelmények
A BFA animációs és vizuális effektusok követelményei
- Minimális C-fokozat minden alaptanfolyamon, fő kurzuson és LA 107 írás a többnyelvű művész számára vagy 108 zeneszerzés a művész számára
- Legalább 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények:
- 1 Írásbeli közlemény: Összetétel
- 1 Írásbeli kommunikáció: Kritikus gondolkodás
- 1 Írásos kommunikáció: háttér és stílus
- 2 Művészettörténeti tudatosság: Nyugati művészet
- 2 Művészettörténeti tudatosság: felmérések
- 1 Történelmi tudatosság
- 1 mennyiségi írástudás
- 1 Kulturális ötletek és befolyások
- 1 Munkaügyi kommunikáció és gyakorlatok
Academy of Art University","author_url":"","source":"Academy of Art University"}" />Academy of Art University / Academy of Art University
Tanulási eredmények a programban
Az egyetemi hallgatók megfelelnek a következő hallgatói teljesítménykritériumoknak:
Vizuális kommunikáció és problémamegoldás
- Hatékony tervezési döntéseket hozhat az elbeszélés, a karakter és / vagy a hangulat támogatására
- Mutassa be az inspiráció, referencia, pontosság kutatásának képességét, és vonja be az eredményeket a tervezési megoldásokba
- Hozzon létre digitális elemeket / effektusokat, amelyek megfelelnek a hozzárendelési paramétereknek
- Mutassa be a film folyamatosságának megértését szekvenciális képeken keresztül
- Mutassa be a készségfejlesztési és / vagy modellezési készségeket: összetétel, perspektíva, arány és anatómia
- A karakter és / vagy tárgy kinezis mozgásának és interakciójának sikeres közvetítése
Technikai készségek
- Bizonyítson be lehetőségeket és rugalmasságot animációval és / vagy VFX technológiával és szoftverrel
- Demonstrálja a létesítményt digitális médiával
Szakmai felkészültség
- Gyűjtsön össze egy professzionális digitális vagy portfóliót, amely bizonyítja a célpiac megértését
- Mutassa be a termelési folyamat megértését az együttműködési / folyamatvezetési folyamatban való sikeres részvétel révén
Speciális készségek: Storyboarding
- Készítsen és hangoljon el történeteket és koncepciókat szekvenciális képek használatával
- Mutassa be a film folytonosságának megértését olyan szekvenciális képek létrehozásával, amelyek elbeszélést, karaktert és / vagy hangulatot támogatnak
- Mutassa be a készségfejlesztési készségeket: összetétel, perspektíva, arány és anatómia
Speciális készségek: 2D animáció
- Alkalmazza az animáció alapelveit a karakterműveletek, érzelmek és hangulat hatékony kommunikációjához
- Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyrétegű) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását
- Mutassa be a készségfejlesztési készségeket: összetétel, perspektíva, arány és anatómia
- Mutassa be a létesítményt és a rugalmasságot mind a megfelelő karakterek, mind az eszközök létrehozásának eszközével
Speciális készségek: Modellezés
- Modell a forma, arány és anatómia megfelelő felhasználásával
- Készítsen és alkalmazzon textúrát és világítást, összhangban a projekt általános megjelenésével
Speciális készségek: 3D animáció
- Alkalmazza az animáció alapelveit a karakterműveletek, érzelmek és hangulat hatékony kommunikációjához
- Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyszeres) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását
Speciális készségek: Vizuális effektusok komponálása
- Tervezze meg és generálja a képi igényeket kielégítő digitális elemeket és effektusokat
- Egyesítse a digitális effektusokat és a különféle forrásokból származó elemeket a vizuális hitelesség és következetesség finom szintjének megteremtése érdekében
Speciális készségek: VFX gyártás
- Mutassa be annak megértését, hogy a VFX vezeték nélküli készségei és eszközei hogyan támogatják az animációt azáltal, hogy világosan és hatékonyan mutatják be a projekt menedzsment munkamintáit
Speciális készségek: Felszerelés
- Hozza létre a fúróberendezések hatékony és eredményes integrációját az eredeti vagy együttműködési projektekbe
Speciális készségek: Stop Motion animáció és gyártás
- Alkalmazza az animáció alapelveit a karakterműveletek, érzelmek és hangulat hatékony kommunikációjához
- Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyszeres) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását
Speciális készségek: Dinamika
- Alkalmazzon megfelelő integrációs dinamikát professzionális minőségű felvételekhez vagy sorozatokhoz
Speciális készségek: Textúra és világítás
- Készítsen és alkalmazzon textúrát és világítást, összhangban a projekt általános megjelenésével
- Alkalmazza a világítási és texturálási készségek megfelelő integrációját a professzionális minőségű felvételekbe vagy sorozatokba
Academy of Art University tanulási eredményei
Academy of Art University végzősök képesek lesznek bizonyítani:
- Készítsen olyan műalkotást, amely alkalmas a szakmai lehetőségek keresésére a választott művészeti és tervezési területen.
- Kreatív problémák megoldása a művészet és a tervezés területén, ideértve a műszaki, esztétikai és fogalmi ismeretek kutatását és szintézisét.
- Professzionálisan kommunikálja elképzeléseit, és kapcsolódjon a tervezett közönséghez a területükhöz kapcsolódó vizuális, szóbeli és írásbeli prezentációs készségek segítségével.
- Végezzen műszaki, esztétikai és fogalmi döntéseket a művészet és a tervezési alapelvek megértése alapján.
- A szakterület használatával értékelje a saját területén végzett munkát, ideértve a saját munkáját is.
- Felismerje a történelmi és kortárs kulturális és esztétikai trendek hatását a művészetre és a formatervezési termékekre.
- Tanulja meg a szakmai készségeket és viselkedést, amely a művészet és a formatervezés globális piacán való versenyzéshez szükséges.
A program eredménye
Az alapképzésben részt vevő hallgatók a következő hallgatói teljesítménykritériumoknak felelnek meg:
Vizuális kommunikáció és problémamegoldás
- Hatékony tervezési döntéseket hozzon a narratíva, a karakter és/vagy a hangulat támogatása érdekében
- Mutassa be, hogy képes inspirációt, referenciát, pontosságot keresni, és az eredményeket beépíteni a tervezési megoldásokba
- A hozzárendelési paramétereknek megfelelő digitális elemek/effektek létrehozása
- Mutassa be a filmes folytonosság megértését a szekvenciális képek segítségével
- Mutassa be jártas rajzi és/vagy modellezési készségeit: kompozíció, perspektíva, arányosság és anatómia
- Sikeresen közvetíteni a mozgást és a karakter- és/vagy tárgykinézis interakcióját
Technikai készségek
- Mutassa be a lehetőségeket és a rugalmasságot animációs és/vagy VFX technológiával és szoftverrel
- Demonstrálja a létesítményt digitális médiával
Szakmai felkészültség
- Állítson össze egy professzionális digitális vagy portfóliót, amely bemutatja a célpiac megértését
- Mutassa be a termelési folyamat megértését az együttműködési / gyártási folyamatban való sikeres részvétellel
Speciális készségek: Storyboard
- Hozzon létre és terjesszen elő történeteket és koncepciókat szekvenciális képek használatával
- Mutassa be a filmes folytonosság megértését azáltal, hogy szekvenciális képeket hoz létre, amelyek támogatják a narratívát, a karaktert és/vagy a hangulatot
- Mutasson rajzkészséget: kompozíció, perspektíva, arány és anatómia
Speciális készségek: 2D animáció
- Alkalmazza az animáció alapelveit a karakter cselekvésének, érzelmeinek és hangulatának hatékony kommunikálásához
- A mozgás (kétlábú és négylábú) és a mozgó tárgyak interakciójának közvetítése
- Mutasson rajzkészséget: kompozíció, perspektíva, arány és anatómia
- Mutassa be a létesítményeket és a rugalmasságot a releváns karakter- és eszközteremtő eszközökkel
Speciális készségek: modellezés
- Modell a forma, arány és anatómia megfelelő használatával
- Hozzon létre és alkalmazzon textúrát és világítást, amely összhangban van a projekt általános megjelenésével
Speciális készségek: 3D animáció
- Alkalmazza az animáció alapelveit a karakter cselekvésének, érzelmeinek és hangulatának hatékony kommunikálásához
- A mozgás (kétlábú és négylábú) és a mozgó tárgyak interakciójának közvetítése
Speciális készségek: vizuális effektusok kompozíciója
- Tervezzen és generáljon digitális elemeket és effektusokat, amelyek megfelelnek a képi igényeknek
- Kombinálja a digitális effektusokat és a különböző forrásokból származó elemeket, hogy jó minőségű vizuális hitelességet és következetességet hozzon létre
Speciális készségek: VFX gyártás
- Mutasson megértést arról, hogy a VFX-folyamatvezetési készségek és eszközök hogyan támogatják az animációt azáltal, hogy világosan és hatékonyan mutatják be a projektmenedzsment munkamintákat
Speciális készségek: kötélzet
- Hozza létre a fúrótornyok hatékony és eredményes integrációját az eredeti vagy együttműködési projektekbe
Speciális készségek: Stop Motion animáció és gyártás
- Alkalmazza az animáció alapelveit a karakter cselekvésének, érzelmeinek és hangulatának hatékony kommunikálásához
- A mozgás (kétlábú és négylábú) és a mozgó tárgyak interakciójának közvetítése
Speciális készségek: Dinamika
- Alkalmazzon megfelelő integrációs dinamikát a professzionális minőségű felvételekhez vagy sorozatokhoz
Speciális készségek: textúra és világítás
- Hozzon létre és alkalmazzon textúrát és világítást, amely összhangban van a projekt általános megjelenésével
- Alkalmazza a világítási és textúrázási ismeretek megfelelő integrálását professzionális minőségű felvételekbe vagy sorozatokba
Academy of Art University Tanulási eredmények
A Academy of Art University végzettségűek a következőkre képesek:
- Olyan munkát készítsen, amely alkalmas arra, hogy szakmai lehetőségeket keressen a választott művészeti és formatervezési területén.
- Kreatív problémák megoldása művészeti és tervezési területükön belül, beleértve a műszaki, esztétikai és fogalmi ismeretek kutatását és szintézisét.
- Szakszerűen kommunikálják ötleteiket, és kapcsolatba léphetnek a célközönséggel a szakterületükhöz kapcsolódó vizuális, szóbeli és írásbeli prezentációs készségekkel.
- Műszaki, esztétikai és koncepcionális döntések végrehajtása a művészeti és tervezési elvek megértése alapján.
- Értékeljék a szakterületükön végzett munkájukat, beleértve a saját munkájukat is, szakmai terminológia használatával.
- Ismerje fel a történelmi és kortárs fontosabb kulturális és esztétikai irányzatok hatását a művészeti és design termékekre.
- Tanulja meg azokat a szakmai készségeket és viselkedésmódokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy versenyezzenek a művészet és a design globális piacán.
Tanterv
1. félév
- ANM 101: Bevezetés az animációs számítógépes grafikába
Mag / 3 egység
- ANM 108: Filmek animációhoz és VFX-hez
Major / 3 egység
- ANM 180: Bevezetés az animációs elvekbe és technikákba
Mag / 3 egység
- FND 113: Vázlatkészítés kommunikációhoz
Mag / 3 egység
2. félév
- ANM 105: Számítógépes animáció gyártása
Mag / 3 egység
- ANM 203: Előállítási alapelvek
Mag / 3 egység
- ANM 206: Előállítás animációs és vizuális effektusokhoz 1
Major / 3 db / Nyárra ajánlott
- FND 112: Ábrarajz
Mag / 3 egység
- LA 108: Kompozíció a művész számára
Liberal Arts / 3 egység / Nyárra ajánljuk
- LA 132: Az animáció története
Liberal Arts / 3 egység
3. félév
- ANM 190: Hagyományos animáció 1
Major / 3 egység
- ANM 202: 3D modellezés és animáció 1 (maya)
Major / 3 egység
- FA 213: Bevezetés az anatómiába
Mag / 3 egység
- FND 122: Színes alapok
Mag / 3 egység
- LA 291: Karriertervezés
Liberal Arts / 3 egység
4. félév
- ANM 205: Karrier az animáció és a VFX területén
Mag / 3 egység
- ANM 221: 3D karakteranimáció 1
Major / 3 egység
- FND 116: Perspektíva
Mag / 3 egység / Nyárra ajánlott
- ILL 120: Felöltöztetett ábra 1. rajz
Mag / 3 egység
- LA 120: Művészettörténet a 15. századon keresztül
Liberal Arts / 3 egység
- LA 121: Művészettörténet a 19. századon keresztül
Liberal Arts / 3 egység / Nyárra ajánljuk
- LA 202: Angol összetétel: Kreatív meggyőzés és érvelés
Liberal Arts / 3 egység
5. félév
- ANM 222: Bevezetés a kötélzetbe
Major / 3 egység
- ANM 303: Previs & Postvis
Major / 3 egység
- FA 222: Kifejező fejek és kezek
Major / 3 egység
- LA 110: A novella megírása
Liberal Arts / 3 egység
- LA 462: A mítosz és a szimbólum ereje
Liberal Arts / 3 egység
6. félév
- ANM 251: A textúrázás és világítás alapjai
Major / 3 egység
- ANM 321: 3D karakteranimáció 2
Major / 3 egység
- ANM 498: Együttműködési projekt
Választható / 3 db / Nyárra ajánlott
- LA 124: Fizika művészeknek: fény, hang és mozgás
Liberal Arts / 3 egység
- LA 134: A vizuális effektusok és a számítógépes animáció története és technológiája
Liberal Arts / 3 egység / Nyárra ajánljuk
- LA 359: Városszociológia
Liberal Arts / 3 egység
7. félév
- ANM 270: Storyboarding 1: Camera Language & Animatics
Major / 3 egység
- ANM 324: Ajak szinkronizálás és arckezelések
Major / 3 egység
- ANM 421: 3D karakteranimáció 3
Major / 3 egység
- LA 195: Képregénytörténet: Amerikai képregények
Liberal Arts / 3 egység
- LA 285: Fizikai színház
Liberal Arts / 3 egység
8. félév
- ANM 405: Senior Portfolio for Animation & VFX
Mag / 3 egység
- ANM 462: Karakteranimációs Stúdió
Major / 3 egység
- ANM 498: Együttműködési projekt
Választható / 3 egység
- ANM 500: Gyakorlat az animációban
Választható / 3 db /Nyárra ajánlott
- LA 131: A játék története
Liberal Arts / 3 egység / Nyárra ajánljuk
- LA 157: A fellebbezés géniusza
Liberal Arts / 3 egység
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.