Interakció Tervezés Bachelor

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

119632_Capturadepantalla2019-08-12alas17.09.35.png

RÓL RŐL

Interaction

Ezt a programot angolul tanítják. A Harbour Space alt = "Interakciótervezési Bachelor Program egyedülálló környezetet biztosít a hallgatók számára, hogy szakemberekké váljanak, és kapcsolatba kerülhessenek saját és más tudományágak hallgatóival. A program célja az interakciótervezés új szerepének, kontextusának és megközelítésének feltárása és a hallgatók képzése. kutatni, elemezni, prototípusokat és tervezési koncepciókat kialakítani az üzleti, társadalmi és kulturális összefüggésekben a meglévő és a kialakulóban lévő technológiák keretein belül.

A program ötvözi a technikai know-how-t, az interdiszciplináris kutatást és a kreatív művészeti-tudományos megközelítést . Ez lehetővé teszi a kreatív felületek fejlesztését, amelyek fokozatos és innovatív alkalmazásokat generálnak a médiatervezés, a médiakutatás, a médiaművészet és a kommunikáció területén.

  • A tanfolyamok előadások és gyakorlati kísérletek keveréke
  • Rendszeres lehetőségek az iparág együttműködésére a vállalatokkal
  • Hozzáférés a világ vezető informatikai szakemberek hálózatához
  • Tanárok, akik a területen gyakorló szakemberek
  • Gyakori vendég előadók a tervezés és a technológia különböző témáiban
  • Gyakorlati üzleti tanfolyamok, amelyek felkészítik a hallgatókat a valós helyzetekre
  • Több tudományágra kiterjedő együttműködés csoportos és alkalmazott év végi projektekben

A PROGRAM SZERKEZETE

Első év:

Az első év alapképzési tanfolyamai intellektuális keretet kínálnak, amelyen belül a hallgatók megkezdhetik az összefüggő kapcsolat kialakítását az elmélet és a gyakorlat között. A tantárgy-specifikus projektek célja, hogy a hallgatókat a tervezéssel és a technológiával kapcsolatos különféle szerepek, kontextusok és megközelítések kivetésére szolgáljanak.

modulok

  • Művészettörténet
  • A tervezés története
  • Bevezetés az alt = "interakció kialakításához
  • Vázlatos tervezési ötletek és koncepciók létrehozása
  • Empatikus kialakítás
  • Bevezetés a tervezők programozásához
  • Vezetés és csoportdinamika
  • Design mint job
  • Angol az ipar számára
  • Személyes projekt

Második év:

A második évben a hallgatók várhatóan fokozatosan függetlenek lesznek, és nem csak a különféle interakciós tervezési módszerek gyakorlati alkalmazását fogják megtanulni, hanem azt is, hogy a tervezés hogyan befolyásolja az embereket, a környezetet, a vállalkozásokat és a szervezeteket.

modulok

  • Bevezetés a felhasználói élmény tervezésébe
  • vázlata
  • Tartalmi stratégia
  • Kutatási módszerek
  • Interaktív elrendezések tervezése
  • Interaktív művészeti irány
  • Márka irányelvek létrehozása és alkalmazása
  • Fotózás és Fotó Manipuláció
  • Bevezetés a 3d-be
  • Bevezetés a Motion Graphics programba
  • Bevezetés az audio és videóba
  • Interaktivitás létrehozása és alkalmazása
  • Gyors prototípuskészítés
  • Programozás I
  • Ügyfélprojekt
  • Személyes projekt

Harmadik év:

A harmadik év során a hangsúlyt fektetik a kialakulóban lévő technológiákkal kapcsolatos különböző tervezési megközelítések, összefüggések és szerepek feltárására. A hallgatók képesek lesznek szorosan együttműködni a Harbour.Space különböző nagyvállalatainak hallgatóival is, és mélyebben megismerhetik a tervezés és a technológia közötti kapcsolatot.

modulok

  • Fizikai számítástechnika
  • Adatmegjelenítés
  • Munka az adatokkal
  • Designing for Mobile
  • Fejlődő technológiák
  • Tervezési menedzsment
  • Értékesítés és bemutatása Design
  • Üzlet, vállalkozói készség és önpromóció
  • Szabadalmi törvény és stratégia
  • Szemináriumok és műhelyek
  • Ügyfélprojekt
  • Személyes projekt

Nézze meg a 2019-2020 közötti tudományos ütemtervünket az általunk kínált összes osztály áttekintésében.

Programvezetés

Irene Pereyraalt = "Irene Pereyra
Anton & Irene társalapítója
Felhasználói tapasztalatok igazgatója és tervezője alt = "Irene Pereyra az Anton & Irene Design Studio társalapítója, New York-i Brooklynban. A felhasználói élményt világszerte jobbá tette, stratégiai és UX kezdeményezéseket vezetett az ügyfelek számára, ideértve a Balenciaga , USAToday , A Google , a Karim Rashid , a Wacom , a Netflix, a History Channel , a Nickelodeon , a BBC és a Red Bull mind az internetes, mind a platformok közötti alkalmazások számára. Munkáját Cannes, a Webbys, az Emmys, az FWA, az Interaction Design Association és a Webbys elismerte. Az Európai Design Díjak
További információ az alt = "Irene Pereyra-ról itt.

Anton Repponenalt = "Anton Repponen
Anton & Irene társalapítója
Anton a Anton & Irene Design Studio társalapítója és kreatív igazgatója, New York-i Brooklynban. Interakciós tervezője munkájában hangsúlyozza a vizuális design nyelveit és a felhasználói élményt. Kiterjedt digitális pályáját Global kreatív igazgatója ünnepelt digitális ügynökség Fantasy Interactive részt tervezése usatoday.com, wacom.com, a Google Chrome boltban, fox.com, htc.com, Redbull TV, valamint dolgozó több mint 20 projektet a Google és projektsorozat a Porsche , a Nintendo és a Microsoft számára . Anton és Irene a világ minden tájáról beszélnek a felhasználói élmény kialakításáról olyan konferenciákon, mint az SXSW, FITC, OFFF és az Adobe Live
További információ az alt = "Anton Repponenról itt.

Nézze meg az Interaction Design programunkat további információkért!

Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

Harbour.Space is an innovative private university that combines technology and design, taught by industry leaders from around the world. The university is located in Barcelona, Spain and Bangkok, Thai ... Tovább

Harbour.Space is an innovative private university that combines technology and design, taught by industry leaders from around the world. The university is located in Barcelona, Spain and Bangkok, Thailand. Kevesebb