Ipari formatervezési és termékfejlesztési diploma

Általános információk

Program leírás

Hivatalos diploma: Ipari formatervezés és termékfejlesztés
Időtartam / ECTS: 4 év / 240 ECTS
Helyek / campus: 60 / Moncada - Alfara
Tanítva: spanyolul
Tanulási eredmények

DISENO

általános készségek

  • CG1. Kapacitás analízis és szintézis, amely a hatékonyság a döntéshozatal, a problémamegoldás. Ennek eléréséhez a kompetencia magában, hogy képes összegyűjteni elemezni és szintetizálni vonatkozó adatokat, annak érdekében, hogy a döntéseket érintő problémák megoldására kimutatására vagy azokat, akár elméleti vagy gyakorlati, azzal a végső céllal, hogy továbbítja a következtetések kapott.
  • CG2. Képes dolgozni interdiszciplináris csapat, tárgyalási készségek és a konszenzus. Ennek eléréséhez a kompetencia magában, hogy képesek integrálódni szervezetek és munkacsoportok, és vezeti őket, hogy képesek legyenek tárgyalni, kezelni és közvetítik a feltételezés megállapodásokat a cél elérése igazságosabb és kényelmesebb a javasolt end megoldás; hozzájárulva magabiztosan és tisztelettel lehatárolását, tervezési és fejlesztési célkitűzéseket.
  • CG3. Képes a kutatás és kapcsolódnak a különböző területeken a tudás, hogy közelednek a szakmai gyakorlatban. Ennek eléréséhez a verseny során megszerző átfogó képet a problémák és a megoldások, valamint a képesség és kapacitás kapcsolódnak a különböző tudás, ami a leginkább hatékony és eredményes megoldások komplex kérdéseket. Szakemberek szükséges egy olyan társadalomban, mint a mai szükségszerűen feltételezik bonyolítja a változásokat, és ezért, figyelembe véve a sok változó, amelyek az optimális megoldást.
  • CG4. Önálló tanulási képesség, a felelősséget a saját tanuláshoz. Elkötelezettség a kiválóság. Ennek eléréséhez a kompetencia magában, hogy képes tervezni munkatervet és vállalják csúcspontját a megadott időben, kitartással és a rugalmasság, felkészülés és tapasztalt nehézségek legyőzésének a fejlődésben és integrálása a szükséges módosításokat a folyamat fejlesztése, a szakmai és a szakképzett módon.
  • CG5. Képes alkalmazkodni a technológiai változásokat. Érzékenység a korszerűsítésének szükségessége tudás. Alkalmazkodni az új helyzetekhez. Ennek eléréséhez a kompetencia magában, hogy tisztában van a jelenlegi valóság és kihívások, feltételezve, hogy a változások, mint állandó, feltételezve, hogy szükség van a folyamatos tanulás egész életen át, és a szükséges alkalmazkodás a szakmai környezet úgy változik gyors és folyamatos, és egyre inkább ez a tendencia lesz világosabb.
  • CG6. etikai és szakmai integritását. eszköz tekintetében mind az emberek és a környezet. szakmai etika. Hajlandóság javaslatot ésszerű megoldásokat a társadalmi igények és a hatásuk. Ennek elérése versenyen való hozzáállást az igazság keresése a különböző megrendelések tudás az emberi természet és az emberi méltóságról, a köznép minden férfi és nő, különös figyelmet fordítva az etikai és erkölcsi vonatkozásai . Tisztelet és tudatosság fenntartása a fenntartható életkörülmények, különös hangsúlyt fektetve a környezetvédelmi kérdések.
  • CG7. Hogy képes kifejezni magukat helyesen és hatékonyan mind kasztíliai, mint egy idegen nyelvet. Ennek eléréséhez a kompetencia magában, hogy ki tudják alakítani a készségek dolgozni szakszerűen és hatékonyan, írásban és szóban, a hivatalos nyelv és az angol, mint a globális nyelv és tendenciózusan, a harmadik és a negyedik készség nyelven.
  • CG8. Miután hang és erős a társadalomról és a jelenlegi kultúra kritériumoknak. Ennek eléréséhez a verseny során megszerző kritériumok megérteni és értékelni a társadalom és a jelenlegi kultúra, amelyet szigorú figyelembe véve a jelen valóság és történelmi gyökereit, amely lehetővé teszi majd, hogy részt felelősségteljesen a társadalmi életben.
  • CG9. Hogy képes megérteni és szintetizálása összetett kijelentések, kritikusan, abban a kontextusban, amelyben előfordulnak. Ennek eléréséhez a kompetencia magában, hogy képes meghatározni, megkülönböztesse és egyaránt vonatkoznak az alapokat, és a létesítmény, ahol a kitettség bármely érv épül, valamint az állami és igazolja annak tartalmát szintetikus és kritikusan, összefüggésben? tudományos, politikai, média, szervezési, stb, ahol bemutatásra kerülnek.

specifikus készségek

  • CE1. Kapacitás és hangszeres készség, hogy egyesíti a tudást, jártasságot és elsajátítását technikák és a kommunikációs eszközök, eljárások és rendszerek a vizuális ábrázolás (rajz, a fejlett és speciális szoftver, elrendezése és modellezés). Megszerezzék a szükséges ismeretek és készségek, hogy átalakítsa ötletek és elvont fogalmak felismerhető formalisations két és három dimenzióban.
  • CE2. Alkalmazására való képesség esztétikai elveit design: szín, forma, szerkezet, tér, hangerő. Megszerezni és alkalmazni az arra vonatkozó ismeretek esztétikai-formai alapon vesz részt a tárgyak vagy grafikus hordozók, hogy képes legyen olyan termékeket.
  • CE3. Kapacitás döntéshozatali kritériumok és anyagválasztás tervezési problémák. Megszerezni és alkalmazni a tervezési folyamat ismerete műszaki jellemzők kapcsolódó anyagok és gyártási folyamatok szükségesek az új ipari termékek.
  • EC4. Képesség, hogy alkalmazni és integrálni multidiszciplináris tudás: művészettörténet és a design, design elméleti és módszertani, a humán tudományok, a közgazdaságtan és a marketing, a termék kommunikáció, jogi szempontok, a munkaszervezés, stb Megszerezni és alkalmazni tudás Kiegyensúlyozott képest a különböző tudományágakat az egész tervezési folyamat az új ipari termékek.
  • CE5. Hogy képes kommunikálni információkat, ötleteket, koncepciókat, adaptálható bármilyen tervezési kérdések, megoldások révén a különböző látomások a fegyelem. Ennek eléréséhez a verseny lehetővé teszi, hogy alkalmazkodjanak a készségek és megszerzett erőforrásokat kommunikálni más megoldásokkal egyaránt tényezők egész termékfejlesztési folyamatot. A tervezés szakmai képesnek kell lennie hatékonyan kommunikálni szempontjai a javaslatokat.
  • CE6. Elemezni és megoldani tervezési problémák: elemzés a feltételek és kritériumok meghatározása, értékelése és funkcióin, képes megtalálni alternatív tervezési megoldásokat, és értékeli azokat. Ennek eléréséhez a verseny lehetővé teszi össze kell gyűjteni és értelmezni vonatkozó egyes projektek az ipari tervezés és fejlesztés az új termékek kutatási adatok.
  • EC7. Legyen képes vállalni és teljes projektek függetlenül innovatív, professzionális és képzett módon. Ennek eléréséhez a verseny lehetővé teszi önállóan vállalja a szakmai és képzett projektek magas fokú érték és a differenciálás révén innovatív keresést.
  • EC8. Kapacitás esztétikai és kreatív elismerést. Innovációs képességét. Ennek eléréséhez a verseny lehet alkalmazni, valamint azokra a szakértelem a fegyelem biztosítása termékek tervezett kreativitás és az innováció.
  • EC9. Kapacitás kísérletezés. Ennek eléréséhez a verseny lehetővé teszi, hogy egy összetett kontextusban megtanulta, hogy nem nyújt megoldást az új problémák, ha nem lesz képes készségek tapasztalat révén szerzett új megoldások új problémákat egy teljesen új környezetben is.
  • CE10. Képesség a projekt ipari termékek. Tervezze módszertani és kulturális ismeretek. Ennek elérése verseny veszi a kihívást, új termékek tervezése alkalmazásával megszerzett tudás és önálló módszertani és kulturális implicit kapacitás projekt folyamatok.
  • CE11. Képes kezelni design és az innováció. Az integráció az üzleti stratégiák. Ennek eléréséhez a verseny lehet regisztrálni a szakmai tevékenység az üzleti környezetben, amely kerül sor, azzal a képességgel, hogy integrálja a releváns tevékenységek más üzleti tevékenység, egy erős kezelő komponens. Tervezze minden nap, kulcsfontosságú stratégiai eleme, tervezői szakmai képesnek kell lennie arra, hogy integrálja és kezeli a tevékenysége révén a tudás az üzleti dinamika.
  • CE12. Ahhoz, hogy a diákok egy versenyképes és innovatív szakmai profil, amely egyesíti a legújabb tervezési szempontok, kommunikációs és alkalmazás. Ennek eléréséhez a verseny lehetővé teszi a diákok, hogy bevonja a fontosságát mind a jó termék fejlesztési és kommunikációs piacon.
  • CE13. Képesség, hogy stratégiailag kommunikálni a termékeket, mint tényező az innováció és a járulék és az érték. Peermite a hallgatók elméleti és gyakorlati eszközök kreatív és kommunikációs képességek, kompetenciák stratégiai elemzés.
  • CE14. Képesség kialakítása a termékek, szolgáltatások és alkalmazások a digitális médiában. Ennek eléréséhez a verseny lehetővé teszi a diákok, hogy regisztrálja a tervezési tevékenység és a termékek fejlesztése az új digitális média.

Diseno

foglalkoztatás

Karrier kilátások

Vannak különböző és változatos lehetőségeket a szakma gyakorlására tervező. Egyrészt ott van a lehetőség, hogy gyakorolni, mint szabadúszó tervező saját stúdió, és egy másik, mint a tervező integrálódott osztály egy cég.

Karrier lehetőségek egyrészt attól függ, a saját képességek és képzés, valamint a különböző lehetőségeket, amelyeket e magukat.

A tervezés már létre több szakpolitikai terület vagy szakterületek is meghatározhassa a tudományos fokozatot kínálják az iskolában.

Egyrészt, az ipari minta vagy a termék tartalmazza bútortervezés, világítás, közlekedés, játékok, berendezések, csomagolás, lábbeli stb

Graphic Design foglalkozik vizuális kommunikáció üzeneteket. Tartalmazza a design márkák, logók, poszterek, meghatározása arculattervezés cégek, szerkesztői design, csomagolás, illusztráció, feliratok, stb

Szakmai profil meghatározó szakiskola általános tervező, képes megoldani a projektek különböző területeken olyan változatos, mint említett, és ezért hajlandó részt venni a kilátás a legátfogóbb és teljes szakma.

A kapcsolódó mérnöki képzés Industrial Design és termékfejlesztés szakmák tartoznak:

  • Termékek: ipari és stratégiai
  • Ipari szektor: bútorok, ilumación, textilek, kerámiák, technológiai, autóipari.
  • Termék kommunikáció: grafikai tervezés és a csomagolás.

Mi különböztet meg minket?

1.A osztályos dolgok mögé

Az ipari formatervezés a fegyelem, amely felelős a létrehozása és fejlesztése a berendezés a világ körülöttünk. Ha van egy nyugtalan elme, ha valaha is azon, hogy miért egy tárgy, hogy így, ha kíváncsi, aki létrehozza a dolgokat tetszik a telefon, a cipő, a kerékpár vagy a szék, ahol ülnek, a válasz itt. Az ipari tervező felelős tervezése és kialakítása tárgyakat körülvevő emberi lény, az autó, hogy a villa eszünk minden nap.

2. Az első School of Design

Industrial Design Valencia egy nagy hazai és nemzetközi presztízsét. A „Design School” volt az első, hogy az egyetemi és a hosszú története lehetővé tette számunkra, ma már öregdiákok, akik kiemelkedő tervezők világszerte. Sok a munka a Valencia létre tervez, hogy értékesítik az öt kontinensen.

3. A szakmai megközelítés

A „iskola” szorosan kapcsolódik a vállalatok, mint egyfajta szakmai ugródeszka a diákok számára. És az osztálytermekben különös keveréke fordul: már tapasztalt tanárok és mások, akik fiatalok öregdiákok, és az, hogy a jó mix az új ötletek.

4. Ajtók foglalkoztathatóság

  • Professional Tools Plus: a degree'll hogy a legtöbb alany támaszkodva a szakma saját eszközeivel. De nem csak a végén a megismerő fogantyú minőségű, szintén könyv akkor a hatáskörébe okiratban: Tools of Product Design (150 óra: Autocad, Rhinoceros3D, VRayRendering, Catia) Bizonyítvány grafikus eszközök (90 óra: Adobe Photoshop Adobe Illustrator, Adobe InDesign) és igazolt szerszámok tervezése és online kommunikáció (90 óra: Adobe flash, Wordpress).
  • A Portfolio Project: Elengedhetetlennek tartom, hogy minden diák, aki megy a piac alatt a kar hordozza saját projektek portfóliója, az eredmények az alanyok projektek csomagolható egyetlen dokumentum, amely bemutatja egy sokkal teljesebb, mint a hagyományos tananyag. Így az esélyek munkát kell megszorozni, ami sokkal pontosabb képet képességeiket és kiemelve a magas képzettséget diákjaink
  • „A portfólió, a végső eszköz hozzáférést biztosít a munkaerőpiacon”

5. A nemzetközi dimenzió

A formáció a diákok keres teljes szakmai fejlődés tervező, akkor fel kell készülnie a nemzetközi piacon.

Ajánlunk kiegészítő képzés angol és a kasztíliai első-negyedik, hogy javítsa a kommunikáció szintjét a nemzetközi porondon. Is kínálunk lehetőséget a hazai és nemzetközi gyakorlatnak.

href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-productos

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... Tovább

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Kevesebb