Grafikai tervezés alapképzés - Reklám
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 14 600 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
* UE hallgatók teljes díja: 14 100 € - UE extra hallgatók teljes díja: 14 600 €
Bevezetés
Bevezetés
A Graphic Design specializáció, a Reklám útiterve egy 240 ECTS kreditet tartalmazó kurzus kreatív reklámozási beállítottságú grafikusok számára. A tervezési projektek végrehajtása mellett megtanulnak olyan vizuális kommunikációs kampányokat is lebonyolítani, amelyeket konceptualizálás, márkastratégia és művészeti irányvonal fokoz.
A grafikai tervezés új dimenziót kapott, amely túllép a hagyományos határain egy olyan piac felé, ahol a tervezőktől elvárják, hogy kreatív kommunikációs koncepciókat és stratégiákat építsenek be projektjeikbe.
A kreativitás világában való sikerhez manapság olyan szemet gyönyörködtető portfólióra van szükség, amely vonzó mind a design stúdióknak, mind a reklám- vagy márkaügynökségeknek. Ennek ismeretében a grafikusnak képesnek kell lennie arra, hogy meglepő és egyedi ötleteket fogjon fel és dolgozzon ki. Kreatív hirdetőként be kell bizonyítaniuk, hogy képesek ötleteiket erőteljes vizuális hatással és professzionális készséggel alkotni és közvetíteni.
A Grafikai tervezés specializáció, a reklámozási útvonal arra ösztönzi a hallgatókat, hogy az első három évben különféle projekteket dolgozzanak ki valódi ügyfelekkel, és végezzenek végső kurzusprojektet egy adott ügyféllel, amely közvetlenül kapcsolódik a reklám és a kreativitás világához.
Az IED Barcelona 4 éves (240 ECTS) tervezési szakirányokat kínál. A cél az, hogy a szenvedélyt, a tehetséget és a kreativitást olyan tudássá és képességekké alakítsák át, amelyek lehetővé teszik a jövőbeli tervezői szakemberek karrierjének fejlesztését.
Koordinátor
Rory Lambert
Rory kreatív igazgatóként dolgozott különböző reklámügynökségeknél (SCPF, JWT és Pavlov), valamint olyan ügyfeleknél, mint a BMW, a Freixenet, a Trident, a Vodafone és az Assistència Sanitària. Ezután elindította az MTL-t, saját ügynökségét, amely élvonalbeli megoldásokat kínál a marketing, a stratégia és a reklámozás területén.
Emellett az IED Barcelona Vizuális Kommunikációs Iskola fejlesztési vezetőjeként dolgozik, és segít a tanterv összeállításában és felügyeletében, valamint bizonyos kurzustartalmak, célok és a végső projektmódszertan meghatározásában.
Képtár
Ideális Diákok
Ez a tanfolyam azoknak a fiataloknak szól, akik érdeklődnek a kreatív kommunikáció iránt. Ha szereted a hatást, és innovatív kampányokat, logókat, márkákat és stratégiákat szeretne tervezni különféle formátumokban, akkor a Bachelor of Arts in Graphic Design, Pathway in Advertising az a tanfolyam, amelyet keresett.
A kurzus azokra az emberekre összpontosít, akik érdeklődnek a márka létrehozásának, a márkaidentitás kreatív módon történő kommunikálásának, a stratégiák és a márkaépítés működésének megértéséhez, valamint mindezek gyakorlatba ültetéséhez.
Valójában a projektjei során valódi márkákkal fog dolgozni. A tanfolyam elvégzése után minden olyan készséggel rendelkezik, amelyre szüksége van ahhoz, hogy javaslatait professzionális módon készítse el és alakítsa a hatékony vizuális hatás érdekében.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az IED Network 182 ösztöndíjat kínál Olaszországban és Spanyolországban tartott egyetemi kurzusaihoz.
Az IED Italia és az Accademia di Belle Arti Aldo Galli 152 ösztöndíjat kínál Milánóban, Cagliariban, Firenzében, Rómában, Torinóban és a comói Accademia di Belle Arti Aldo Galliban tartott kurzusokra. Jelentkezési határidő 2022. május 5.
Az IED Spain 30 ösztöndíjat kínál Madridban, Barcelonában és Bilbaóban tartott tanfolyamokra.
Jelentkezési határidő 2022. április 5
Sok szerencsét.
Tanterv
Első év
- Megragadja a tervezés, a projektkultúra és a módszertan alapelveit.
- A hallgatók ösztönzése, hogy próbálkozzanak, hozzanak létre és kommunikáljanak.
A második év
- A vizuális üzenet egyszerű és hatékony kommunikációjához szükséges technológiai és projekt eszközök tanulmányozása az egyéni kreativitás és az interdiszciplináris módszertani folyamatok fejlesztése révén.
- Olyan szoftverek, mint például az Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects stb. Parancsának megtanulása, valamint a kreativitás alkalmazásának módja a vállalati kommunikációban.
Harmadik év
- Az összes korábbi tanulásuk alkalmazása valódi projektek létrehozására.
- A kreativitás és a művészi irányítás ösztönzése.
- A szakmai környezet megértése és teljes komplexitása.
- Professzionális portfólió készítése a munka világához való felkészülés érdekében.
Év négy
- Kötelező gyakorlat elvégzése.
- Olyan projektek kidolgozása, amelyek a tanfolyam során megszerzett ismeretekhez kapcsolódnak.
- Végső tanfolyam-projekt megvalósítása valós társasággal, amelynek célja egy kutatási, koncepciómegfogalmazási, stratégiai és termelési alapú hirdetési kampány megtervezése és kidolgozása.
Módszertan
A választott módszertant cselekedetekkel történő tanulásnak nevezik, és közös műhelyek és projektek szervezésével elősegíti az interdiszciplinaritást a különböző területek között, beleértve a formatervezést, a divatot, valamint a menedzsment és a tervezési stratégiákat.
A tantárgy egy sor tanulási célt tűz ki a hallgató számára, amely egyre igényesebbé válik a tanfolyam előrehaladtával és egy végleges kurzusprojekttel egy igazi ügyfél számára.
A program eredménye
A tanfolyam mindent megtanít a hallgatóknak a kutatás, az értelmezés, a konceptualizálás és a készítés kreatív folyamatairól, így segítve őket kommunikációban, díszítésben és kreatív, innovatív megoldások megtalálásában termékükre, márkájukra vagy helyükre audio-vizuális elemek felhasználásával.
A projektkultúra a vezérmotívum, amely az egész didaktikai tapasztalatot alátámasztja, elősegítve a „learning by doing” gondolatát – valódi projektek valódi vállalatokkal.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Grafikai tervező, vizuális kommunikátor, kreatív igazgató, művészeti igazgató, márkaépítési szakember, vállalati, kiadói vagy csomagolókép-szakértő, tartalomfejlesztő, copywriter, márka-tanácsadó, digitális hirdetési stratégia, interaktív márkamenedzser, márkamenedzser, szociális médiastratégó.
Az IED korábbi barcelonai hallgatói most a következőkön dolgoznak
- Ogilvy, Shackleton, Everis, Tomorro', Somos, Comuniza, McCann Worldwide, Operation Unicorn, Lo Siento, Pixel Research, Mass Digital, Folch, Duprée, Common Sense, relajaelcoco, Steer Davies Gleave, Stop Stealing Inoxcro Bestiario,, és mások.
Cégek
A tanfolyam javítja projektkultúráját márkákkal, cégekkel és intézményekkel való kapcsolattartás révén, hogy áthidalja a szakadékot az egyetemi világegyetem és a munka világa között. Ilyen módon a hallgatók nemcsak több tudományág módszertanát és eszközeit tanulmányozzák; megtanulják valódi ügyfelekkel való kapcsolattartást és azt is, hogy mi az eligazítás.
Együttműködő cégek:
PSP Sony, Sónar, Everis, ESADE, Barcelona Városi Tanácsa, Pixel Research, Rosás, Loop Festival, Mercats de Barcelona, Oxfam, CCCB, La Fábrica, Alba Synchrotron, Festa del Grafisme, Festival Grec, La Mercè, Barcelona Institute of Culture, Barcelona Brand, Museu de la Xocolata, Benetton, Brands & Roses, Ling, Ericsson Response stb.