Grafikai tervezés szakirányú alapképzés, reklám útvonal

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

New York City Aaron Sebastian / Unsplash

Bevezetés

A Grafikai Tervezés szakterülete, a reklám útvonal, amely egy olyan tanfolyam, amely 240 ECTS kreditből áll kreatív hirdetési gondolkodású grafikusok számára. A tervezési projektek végrehajtása mellett megtanulnak vizuális kommunikációs kampányokat is folytatni, amelyeket tovább erősít a koncepciók, a márka stratégia és a művészet irányítása.

A Grafikai tervezés új dimenziót vett fel, amely a hagyományos határain túl olyan piacra lép, ahol a tervezők várhatóan kreatív kommunikációs koncepciókat és stratégiákat építnek be projektjeikbe.

A kreativitás világának sikere érdekében manapság olyan figyelemfelkeltő portfólióra van szükség, amely vonzza mind a stúdiókat, mind a reklám- vagy a márkaügynökségeket. Ezt tudva, a grafikusnak képesnek kell lennie meglepő és egyedi ötletek elkészítésére és fejlesztésére. Kreatív hirdetőként be kell bizonyítaniuk, hogy képesek arra, hogy ötleteiket erőteljes vizuális hatással és szakmai készséggel hozzák létre és közvetítsék.

A grafikai tervezés specializációja, a reklám útvonala arra ösztönzi a hallgatókat, hogy az első három évben különféle projektekben dolgozzanak ki valós ügyfelekkel, és végezzenek végső kurzus projektet egy adott ügyféllel, amely közvetlenül kapcsolódik a reklám és a kreativitás világához.

Az IED Barcelona 4 éves (240 ECTS) dizájn szakterületet kínál. A cél a szenvedély, a tehetség és a kreativitás olyan tudás és képességek átalakítása, amelyek lehetővé teszik a jövőbeli tervező szakemberek számára a karrierjük fejlesztését.

célok

A tanfolyam mindent megtanít a hallgatóknak a kutatás, az értelmezés, a konceptualizálás és a készítés kreatív folyamatairól, így segítve őket kommunikációban, díszítésben és kreatív, innovatív megoldások megtalálásában termékükre, márkájukra vagy helyükre audio-vizuális elemek felhasználásával.

A projektkultúra a teljes didaktikai tapasztalat alátámasztására szolgáló mozgatórugó, amely elősegíti a „tanulás cselekedettel” ötletét - valódi projektek valódi vállalatokkal.

Első év

  • Megragadja a tervezés, a projektkultúra és a módszertan alapelveit.
  • A hallgatók ösztönzése, hogy próbálkozzanak, hozzanak létre és kommunikáljanak.

A második év

  • A vizuális üzenet egyszerű és hatékony kommunikációjához szükséges technológiai és projekt eszközök tanulmányozása az egyéni kreativitás és az interdiszciplináris módszertani folyamatok fejlesztése révén.
  • Olyan szoftverek, mint például az Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects stb. Parancsának megtanulása, valamint a kreativitás alkalmazásának módja a vállalati kommunikációban.

Harmadik év

  • Az összes korábbi tanulásuk alkalmazása valódi projektek létrehozására.
  • A kreativitás és a művészi irányítás ösztönzése.
  • A szakmai környezet megértése és teljes komplexitása.
  • Professzionális portfólió készítése a munka világához való felkészülés érdekében.

Év négy

  • Kötelező gyakorlat elvégzése.
  • Olyan projektek kidolgozása, amelyek a tanfolyam során megszerzett ismeretekhez kapcsolódnak.
  • Végső tanfolyam-projekt megvalósítása valós társasággal, amelynek célja egy kutatási, koncepciómegfogalmazási, stratégiai és termelési alapú hirdetési kampány megtervezése és kidolgozása.

Módszertan

A választott módszertant cselekedetekkel történő tanulásnak nevezik, és közös műhelyek és projektek szervezésével elősegíti az interdiszciplinaritást a különböző területek között, beleértve a formatervezést, a divatot, valamint a menedzsment és a tervezési stratégiákat.

A tantárgy egy sor tanulási célt tűz ki a hallgató számára, amely egyre igényesebbé válik a tanfolyam előrehaladtával és egy végleges kurzusprojekttel egy igazi ügyfél számára.

Munkalehetőségek

Grafikai tervező, vizuális kommunikátor, kreatív igazgató, művészeti igazgató, márkaépítési szakember, vállalati, kiadói vagy csomagolókép-szakértő, tartalomfejlesztő, copywriter, márka-tanácsadó, digitális hirdetési stratégia, interaktív márkamenedzser, márkamenedzser, szociális médiastratégó.

Az IED korábbi barcelonai hallgatói most a következőkön dolgoznak

  • Ogilvy, Shackleton, Everis, Tomorro ', Somos, Comuniza, McCann Worldwide, Operation Unicorn, Lo Siento, Pixel Research, Mass Digital, Folch, Duprée, Common Sense, relajaelcoco, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Look, Bestiario, Inoxcrom, és mások.

Cégek

A tanfolyam javítja projektkultúráját márkákkal, cégekkel és intézményekkel való kapcsolattartás révén, hogy áthidalja a szakadékot az egyetemi világegyetem és a munka világa között. Ilyen módon a hallgatók nemcsak több tudományág módszertanát és eszközeit tanulmányozzák; megtanulják valódi ügyfelekkel való kapcsolattartást és azt is, hogy mi az eligazítás.

Együttműködő cégek:

PSP Sony, Sónar, Everis, ESADE, Barcelona Városi Tanács, Pixel Research, Rosás, Loop Fesztivál, Mercats de Barcelona, Oxfam, CCCB, La Fábrica, Alba Synchrotron, Festa del Grafisme, Grec Festival, La Mercè, Barcelona Kulturális Intézet, A Barcelona Brand, a Museu de la Xocolata, a Benetton, a Brand & amp; Rózsa, Ling, Ericsson Response stb.

koordinátor

Rory Lambert

Rory kreatív igazgatóként dolgozott számos reklámügynökségnél (SCPF, JWT és Pavlov) és olyan ügyfeleknél, mint a BMW, a Freixenet, a Trident, a Vodafone és az Assistència Sanitària. Ezután elindította az MTL-t, a saját ügynökségét, amely csúcstechnikai megoldásokat kínál a marketing, a stratégia és a reklám területén.

Az IED Barcelona Vizuális Kommunikációs Iskola fejlesztési vezetőjeként is dolgozik, segíti a tananyag elkészítését és felügyeletét, valamint meghatározza a kurzus bizonyos tartalmait, céljait és a projekt végleges módszertanát.

Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Kevesebb