Grafikai és Digitális Design alapképzés

Általános információk

2 locations available

Program leírás

2. évi alapképzés

A grafika alapjainak felfedezésére szentelt evolúció éve lehetővé teszi a hallgató számára, hogy felfedezzék a szavak és képek kölcsönhatását. Az első időszakban a grafikai technikák integrálódtak: kutatás, módszertan és narráció .

Három fő tengelyt vizsgálnak meg: a fogalmi megközelítést, a műszaki gyakorlati képzést és a grafikai dimenziót. A tantárgyakhoz nem csak plasztikai megközelítést alkalmaznak, hanem beépítik a szakmai gyakorlatokat (tartalom, kialakítás, határidő, költségvetés). A második felében az órákat elmélyítik néhány lényeges és transzverzális projekt révén, amelyeket az előadók közösen vezetnek be.

A harmadik időszak alatt a hallgató felfedezi számos ipari terület követelményeit és korlátait, amelyek középpontjában tervezői munkát végez: a város igényei (várostervezés), társadalmi és környezetvédelmi kérdések (fenntartható) design), a kapcsolódó szórakoztatás tervezése (szórakoztató formatervezés) és a luxusvilága (luxus design).

A személyre szabott kíséret összes emberi dimenzióján alapuló pedagógiai nyomon követés segíti a hallgatókat, hogy lehorgonyozzanak a tanfolyamukra, és felszabadítsák beszédet a csere során. Az osztályok különböző ritmust követnek, a heti ismétléstől a rövid műhelyekig.computer, laptop, technology Ingyenes képek / Pixabay

tanterv

Hetente 20 óra

Első és második időszak:

  • Grafikai tervezés és módszertan
  • tipográfia
  • elrendezés
  • Számítógépes grafika
  • Márkakép
  • fényképezés
  • ábra
  • Élő modell rajz
  • storyboard
  • Keverje össze a médiumot
  • A tervezés története
  • Szóbeli kifejezés, írásbeli
  • Általános kultúra
  • szociológia
  • Kreatív stimuláció
  • Nyomja meg a rajzot
  • Bevezetés a digitális tervezésbe
  • 3D / virtuális valóság
  • Hálózat menedzsment
  • Digitális kultúra
  • Angol grafikai tervezés
  • Nemzetközi műhelyek (külföldi előadók)
  • Puha készségek: bevezető műhelyek az improvizációs gyakorlatokhoz
  • Hetek projekt
  • Az év végi gyakorlat (legalább 1 hónap)

Harmadik időszak:

Javasoljuk, hogy a hallgató megismerje két üzleti világot. Ezek a dominánsok lehetővé teszik számára, hogy elmélyítse relevanciáját a fejlődő piacokon, és fokozatosan meghatározza azt az univerzumot, amelyben tanulmányainak többi részében kifejezni kívánja magát.

Üzleti univerzum

  • Fenntartható formatervezés: A környezetvédelmi és társadalmi követelmények bevezetése
  • Szórakoztató formatervezés: A játék világában alkalmazott mesemondás kezdete
  • Városi tervezés: Beindulás a városi és szociológiai igényekhez
  • Luxus formatervezés: A részlet és a befejezés követelményeinek bevezetése

célkitűzések

  • Fedezze fel a grafikai tervezés és a vizuális kommunikáció alapjait.
  • Készítse el grafikai kultúráját.
  • Tanulja meg a narratívák írásának és a kép alapelveit.
  • Alkalmazza kreatív gondolkodását a megrendelés igényeihez.
  • Kreatív személyiség fejlesztése és vezetés megszerzése.
  • Fedezze fel a design új alkalmazási területeit.
  • Készítsen és készítsen egy könyvet az év során elvégzett munkákról.
  • Tanulja meg munkáját a zsűri vagy egy társaság előtt bemutatni.
  • Tudjon meg többet a gyakornoki kutatásokról.
  • Élő első szakmai tapasztalat (minimum 4 hét gyakorlat).

A tanulmányok folytatása

  • Felvétel a intuit.lab iskola alapképzési ciklusának 3. évében.

3. érettségi

A harmadik év döntő: a hallgató elmélyíti a 2. évben tanított órákat. Az első időszakban új tantárgyakat fedez fel, például marketing, mozgástervezés, digitális tervezés, csomagolás, művészeti irányítás és reklámkészítés. , a hallgató minden látványtervre kiterjeszti látását. Integrálja az esztétikáról a relevánsra való átállást és a mesemondás mesterét .

A második időszak lehetővé teszi a nemzetközileg elismert előadókkal való műhelymunkában való részvételt, akik kulturális nyitottságon keresztül mutatják be őket a formatervezés és a formatervezés gazdagságának. A harmadik időszakban a hallgató folytatja az ipari világhoz való megközelítését domináns formában: fenntartható formatervezés, szórakoztató formatervezés, várostervezés vagy luxus formatervezés. Az egész év során a lágy készségek kiegészítik a tanácsadást, hogy haladjanak felfedezni magukat, és megismerjék a tervező befolyásának hatalmát.

tanterv

Hetente 8-tól 10-ig

Első időszak:

  • Typographisme
  • Grafikai tervezés
  • Reklám kreatív
  • Művészeti irány
  • tervezés
  • Csomagolás
  • Számítógépes grafika
  • Kutatási jegyzetfüzet
  • Mozgástervezés
  • Az adatok megjelenítése
  • Digitális tervezés
  • értékesítés
  • Nyomtatási technikák
  • Hetek projekt
  • Gyakorlat a nyomtatásban

Második időszak (keresztirányú workshopok formájában):

  • Typographisme
  • Grafikai tervezés
  • Reklám kreatív
  • Művészeti irány
  • tervezés
  • Csomagolás
  • Számítógépes grafika
  • E-hírneve
  • Helytervezés
  • jogok
  • A domináns filozófia
  • A domináns szemiológia
  • A dominánsokra alkalmazott stratégiai tervezés
  • Angol grafikai tervezés
  • Nemzetközi műhelyek (külföldi előadók)
  • Hetek projekt
  • Gyakorlat a nyomtatásban
  • Opcionális: Fogszabályozási értékelés / Francia nyomon követés (helyesírás) / Le Petit Robert tanúsítás

Harmadik időszak:

Javasoljuk, hogy a hallgató megismerje két üzleti világot. Ezek a dominánsok lehetővé teszik számára, hogy elmélyítse relevanciáját a fejlődő piacokon, és fokozatosan meghatározza azt az univerzumot, amelyben karrierje hátralévő részében kifejezni kívánja magát.

uralkodó

  • Fenntartható formatervezés: A környezeti és társadalmi kérdések mélyítése
  • Szórakoztató formatervezés: Az Art Direction folyamatok alkalmazása a videojátékok, az e-sport és a sport világában
  • Városi tervezés: A városi térben zajló transzformációk feltárása, digitális vagy fizikai formában
  • Luxus formatervezés: az egyedi élmény és az anyagi korlátok feltárása

célkitűzések

  • Ismerje meg a tervezés fogalmi megközelítését.
  • Mélyítse el a grafikai tervezéssel kapcsolatos műszaki ismereteit.
  • Az elbeszélés fejlesztése a képen keresztül.
  • Ismerje meg a digitális fő kérdéseit.
  • Fedezze fel a csapatmunka követelményeit.
  • Messze el a kreativitását a parancsnoki munka összefüggésében.
  • Bővítse kreatív személyiségét.
  • Készítsen és készítsen egy könyvet (válogatása legjobb munkáiból).
  • Tudja, hogyan kell munkáját bemutatni és megvédeni a zsűri előtt.
  • Alkalmazza a gyakornoki kutatási megközelítést.
  • Képzés, a domináns személyeknek köszönhetően, a munkaerő-piaci kettős megkülönböztető képességgel.

Kihúzott diploma

Design Vizuális Kommunikáció és Digitális Tervezés (BAC 3)

A tanulmányok folytatása

  • Felvétel a ciklus 1. évében, az iskola mestere intuit.lab (4. év).

felvételi

A 2. év beírásához szükséges szint :

Bac 1 művészeti képzés.

Felvételi eljárás:

  1. Online jelentkezési lap.
  2. Interjú a zsűrikel és egy munkafájl bemutatása.
  • Regisztrációs díj: 450 € / az Európai Unión kívül: 540 €
  • Tandíj Párizs: 8750 euró
  • Tandíj Aix-en-Provence: 8 400 €
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of ... Tovább

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of these industry veterans is to build a culture, not just a school. A culture where creative minds get the freedom to innovate, create and become part of a design revolution. Kevesebb
Párizs , Aix-en-Provence , Mumbai + 2 Több Kevesebb