Elgondolkozott már azon, hogy bizonyos márkák miért válnak olyan híressé, mások miért halnak meg olyan gyorsan? Szeretné megérteni, miért viselkednek másképp a fogyasztók ugyanazzal a termékkel szemben? Feltetted már magadnak a kérdést, hogy mi számít sikeres marketingstratégiának, vagy miért tudnak egyes cégek ennyit rólad, míg mások elveszítenek egy vásárlás után?
Ha a fentiek közül mindegyikre igen a válasza, akkor Ön ide tartozik, a CUD Marketing programba. A marketing minden sikeres vállalkozás elengedhetetlen funkciója. Napjaink versenyképes globális üzleti környezetében a termékek/szolgáltatások és márkák stratégiai pozicionálása szinte minden szervezet fenntarthatóságának és növekedésének kritikus tényezője. A proaktív szervezetek olyan marketingstratégiákat igényelnek, amelyek megfelelnek a fogyasztói igényeknek, versenyelőnyt érnek el, és végső soron javítják a pénzügyi teljesítményt.
A BBA Marketing felkészíti Önt arra, hogy sikeres legyen a folyamatosan változó globális üzleti környezetben azáltal, hogy segít a szervezeten belüli marketing funkció minden aspektusának megértésében. Ki lesz téve a fogyasztói magatartás, a marketingkutatás, az értékesítés, a kiskereskedelem, a reklám és a promóció, a márkaépítés és az e-marketing jelenlegi elméleteinek és gyakorlatainak.
Amit a CUD kínál Önnek
A marketing CUD BBA végzettségeként képes lesz arra, hogy hozzájáruljon marketingstratégiák kidolgozásához és megvalósításához, elemezze a piaci trendeket, és kihasználja a promóciós lehetőségeket. A marketing szakirány célja, hogy lehetővé tegye a fogyasztási és ipari termékek és szolgáltatások piacok széles körében történő biztosításával kapcsolatos kihívások vizsgálatát.
A program túlmutat az osztálytermen, és magában foglalja a valós, gyakorlati és nemzetközi tapasztalatokat is, ahol a hallgatókat arra ösztönzik, hogy fedezzenek fel marketing gyakorlatokat és külföldi tanulási lehetőségeket, amelyek felkészítik őket a marketing és a kapcsolódó területek számos karrierlehetőségére.