Gépészmérnöki Bachelor

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

A gépipar a mérnöki tudományág egyik fő tudományága, és számos olyan tudományágat foglal magában, amelyek mind a hagyományos, mind az élvonalbeli technológiák középpontjában állnak. Széles szakma, olyan tevékenységekkel foglalkozik, mint az energiaátalakítás, az energiatermelés, a tervezés és a gyártás. Az ismeretek elméleti és technikai alapjai magukban foglalják a tiszta tudományokat, a matematikát és a mérnöki tudományokat, különösen a szilárd és folyadék mechanikáját, a termodinamikát és a kinematikát. A gépgyártáshoz szükséges a fizikai tudományok és a matematika nyelve iránti érdeklődés és érdeklődés, valamint a társadalmi igényekhez való alkalmazkodás képessége. A Gépészmérnöki Programot az ABET Mérnöki Akkreditációs Bizottsága akkreditálta.

A Stony Brook University egyetemi gépészmérnöki programjának oktatási célkitűzései elismerik, hogy a hallgatók különféle karriercélokkal és ipari környezettel rendelkeznek, amelyekben megvalósítják őket. Míg a diplomásaink többsége azonnal iparban dolgozik, jelentős százalékban folytatják a posztgraduális tanulmányokat. A végzős iskolába belépő hallgatók többsége gépészmérnöki tanulmányokat folytat. Néhányan azonban jogi, üzleti és orvosi iskolákba járnak. A gépészmérnöki tanterv a hallgatók számára matematikai és fizikai tudományok alapfokú oktatásával, valamint a termikus folyamatokra és folyadék-mechanikára, a mechanikai tervezésre, a szilárd mechanikára, valamint a mechanikai rendszerek dinamikus viselkedésére és vezérlésére kiterjedő tanfolyamok széles sorozatával jár. A hallgatók kurzusokon vesznek részt, amelyek bemutatják számukra a fejlett számítási módszerek használatát a mérnöki tervezésben és elemzésben, valamint az adatfeldolgozásban és az elemzésben. Egy sor laboratóriumi tanfolyam bemutatja őket az érzékelőkkel és az elektronikával, a modern műszerezéssel és a kísérleti technikákkal, amelyeket a mérnöki munkák során alkalmaznak, a termék megtervezésétől, kiértékelésétől és tesztelésétől kezdve a kutatásig. Ezenkívül a hallgatók választhatnak olyan választási lehetőséget, amely magasabb szintű tudományos képzést nyújt a végzős iskola előkészítése céljából, vagy a mérnöki gyakorlattal kapcsolatos tantárgyak szélesebb körű kitettségét biztosítja, hogy elősegítsék a végzettség utáni munkára való felkészülést.

Programi oktatási célok

  1. A diplomások megfelelnek a gépészmérnökök munkáltatóinak elvárásainak.
  2. A képesített diplomások haladéktalanul folytatják továbbképzésüket.
  3. A diplomások vezetői pozíciókat töltenek be hivatásukban és / vagy közösségeikben.

Fokozat és követelmények

A gépészmérnöki szak elfogadására vonatkozó követelmények

Azok a képesített elsőéves és transzfer hallgatók, akik pályázatukban jelezték érdeklődésüket a főszakértőkről, közvetlenül felvehetők főmérnökként vagy előzetes főmérnökként. Az előzetes szakorvosokat az Érdeklődési terület (AOI) programba helyezik, és ahhoz, hogy jogosultak legyenek a fokozatra, fel kell számolni őket és be kell jelenteniük a főmérnököt. Az érettségi követelményeit és a pályázati eljárást az alábbiakban részletezzük. A Műszaki és Alkalmazott Tudományos Főiskola (CEAS) más programjaiba felvett hallgatók ugyanazt a felvételi eljárást követik, mint az AOI program hallgatói. A CEAS-n kívüli programokban részt vevő hallgatók (nem CEAS hallgatók) és a kettős fő jelentkezők az alábbiakban ismertetett külön folyamatot követően jelentkezhetnek a fokozatba való felvételre.

Érdeklődési kör és más CEAS hallgatók (kettős fő jelentkezők kivételével)

Az AOI és más CEAS hallgatók jelentkezését évente kétszer felülvizsgálják. A tavaszi felvételt január 5-ig, az őszi felvételt pedig június 5-ig kell beérkezni. A hallgatókat, akik időben nyújtják be jelentkezésüket, akkor be lehet venni, ha megfelelnek a következő követelményeknek:

  • PHY 131 vagy PHY 126 vagy PHY 127 vagy ezek ekvivalensei,
  • Egy főtanfolyamra van szükség a főiskola számára, amelyet Stony Brooknál tartottak,
  • Keress legalább 10 kredit matematikai, fizikai és mérnöki tanfolyamokat, amelyeket Stony Brooknál vesznek igénybe, és megfelelnek a fő követelményeinek,
  • Szerezzen legalább 3,2 fokozatos átlagot (GPA) olyan főbb kurzusoknál, amelyeknél a B- és a B szint alatt csak egy fokozat szerepel, és
  • A mesterhez nem szükséges tanfolyamot megismételték.

A hallgatóknak ezeket a követelményeket legkésőbb egy éven belül teljesíteniük kell az első kurzusra való jelentkezés után, amely a főbejáratra vonatkozik. A hallgatóknak a felvételi határidőn belül a fenti követelmények teljesítését követően, de legkésőbb az egyéves határidőig kell jelentkezniük. A későn jelentkező AOI hallgatók és más CEAS hallgatók felvétele a következők szerint követi a nem CEAS hallgatók és a kettős fő jelentkezők folyamatát.

Nem CEAS hallgatók és kettős jelentkezők

A CEAS-n kívüli hallgatók és a kettős fő jelentkezők jelentkezését évente kétszer felülvizsgálják. A tavaszi felvételt január 5-ig, az őszi felvételt pedig június 5-ig kell benyújtani. Azokat a hallgatókat, akik nem felelnek meg a fenti AOI felvételi követelményeknek, nem vesszük figyelembe. A követelmények teljesítése nem garantálja az elfogadást. A felvétel versenyképes, és függ a program kapacitásától.

134191_134027_sac-with-roses-800.jpgStony Brook University","author_url":"","source":""}" />

Gépészmérnöki szakra vonatkozó követelmények

A gépészmérnöki szak mérnöki diplomát szerez.

A főiskola befejezéséhez megközelítőleg 107 kredit szükséges.

1. Matematika

  • MAT 131, MAT 132 Calculus I, II
  • AMS 261 alkalmazott Calculus III vagy MAT 203 Calculus III alkalmazásokkal
  • AMS 361 alkalmazott kalkulus IV: differenciálegyenletek vagy MAT 303 kalkulus IV alkalmazásokkal
  • AMS 210 alkalmazott Lineáris Algebra vagy MAT 211 Bevezetés a Lineáris Algebrába

Megjegyzés: A következő alternatív kalkulus kurzus-sorozatok helyettesíthetők a MAT 131, MAT 132-rel a főbb követelmények vagy előfeltételek esetén: MAT 125, MAT 126, MAT 127 vagy AMS 151, AMS 161 vagy MAT 141, MAT 142

2. Természettudományok

  • PHY 131 / PHY 133, PHY 132 / PHY 134 Klasszikus fizika I., II. És laboratóriumok
  • A választható alaptudomány, amelyet a következő tanfolyamok közül kell kiválasztani: PHY 251/252, Modern Fizika / Modern Fizika Laboratórium; ESG 281, Műszaki bevezetés a szilárd állapotba; PHY 300, hullámok és optika; CHE 132 Általános kémia II; BIO 202, Biológia alapjai: Molekuláris és sejtbiológia; BIO 203, A biológia alapjai: sejt- és szervfiziológia; GEO 310, Bevezetés a geofizikába; GEO 312, Anyagok felépítése és tulajdonságai; AST 203, csillagászat; AST 205, Bevezetés a bolygótudományba; ATM 205, Bevezetés a légköri tudományokba
  • ESG 198 A műszaki kémia vagy a CHE 131 általános kémia vagy a CHE 152 molekuláris tudomány alapjai I.

Megjegyzés:

A következő alternatív fizikai kurzus-szekvenciák helyettesíthetők a PHY 131 / PHY 133, PHY 132 / PHY 134 esetén: PHY 125, PHY 126, PHY 127, PHY 133, PHY 134 A, B, C és Laboratories vagy PHY 141 klasszikus fizika. PHY 142, PHY 133, PHY 134 Klasszikus fizika I, II: Kitüntetések

Az ESG 198 helyettesíthető a következő kémia tanfolyammal: CHE 131 Általános kémia I. vagy CHE 152 Molekuláris Tudomány I.

3. Laboratóriumok

  • MEC 316 Műszerezés és szilárd mechanika laboratóriuma
  • MEC 317 Hőtudományi és Folyadékmechanikai laboratórium

4. Gépészet

  • MEC 101 Freshman Design Innováció
  • MEC 102 Műszaki számítástechnika és problémamegoldás
  • MEC 203 Műszaki grafika és CAD
  • MEC 220 gyakorlati elektronikai gépészmérnökök
  • MEC 225 megmunkálási gyakorlat alapjai vagy MEC 226 modern megmunkálási gyakorlatok
  • MEC 260 Mérnöki Statika
  • MEC 262 Műszaki dinamika
  • MEC 301 termodinamika
  • MEC 305 hő- és tömegátadás
  • MEC 325 gyártási folyamatok
  • MEC 363 Szilárd anyagok mechanikája
  • MEC 364 Bevezetés a folyadékmechanikába

5. Anyagtudomány

  • ESG 332 Anyagtudomány I.: Az anyagok szerkezete és tulajdonságai

6. Műszaki tervezés

  • MEC 310 Bevezetés a géptervezésbe
  • MEC 320 Numerikus módszerek a mérnöki tervezésben és elemzésben
  • MEC 410 Gépelemek tervezése
  • MEC 411 Rendszerdinamika és kezelőszervek
  • MEC 422 hőrendszer kialakítása
  • MEC 440 Gépészmérnöki tervezés I
  • MEC 441 Gépészmérnöki tervezés II

7. Mérnöki gazdaságtan

  • EST 392 Mérnöki gazdaságtan vagy ECO 108 Bevezetés a közgazdaságtanba

8. Műszaki választani

  • Három műszaki választott kurzusra van szükség, két gépészmérnöki (MEC) tanfolyamra, egy pedig a Mérnöki és Alkalmazott Tudományok Főiskola bármely tanszékének, beleértve a MEC-t, által kínált kurzusokra. A jóváhagyott műszaki választható kurzusok listája megtalálható a Tanszék egyetemi útmutatójában.

9. Felső osztály írási és műszaki etika

  • A MEC 300 mérnökök szakmai magatartása

osztályozó

  • Az összes megkövetelt MEC tanfolyam és az összes műszaki választási pont átlagának legalább 2,00-nak kell lennie. A tanfolyam megismétlésekor a magasabb fokozatot kell használni az átlag kiszámításához. A BE fokozathoz legalább MEC 441 "C" fokozat szükséges.

Kisebb a gépiparban

A gépészmérnöki kiskorúat azoknak a hallgatóknak ajánljuk, akik azt akarják, hogy egyetemi tanulmányaik jelentős mennyiségű felsőbb osztályú munkát jelentsenek a tudományágban. Az ebbe a kisebbségbe való belépés feltételezi a matematika és a fizika hátterét, amelyet az alább felsorolt kurzusok előfeltételei képviselnek.

A gépiparban alkalmazott kiskorúra vonatkozó követelmények (MEC)

A kiskorú befejezése 18-20 kreditet igényel, ebből 12-13 a kötelező kurzusokból, 6-7 a választott hallgatókból.

Azoknak a hallgatóknak, akik ezt a kiskorút kívánják folytatni, konzultálniuk kell a Gépészmérnöki Tanszék alapképzési program igazgatójával, mielőtt regisztrálnának a választható kurzusokra. Minden tanfolyamot levélértékekre kell felvenni, és a kiskorúat alkotó hat kurzusra legalább 2,00 GBP szükséges.

  1. Négy kötelező tanfolyam:
    • MEC 260 Mérnöki Statika
    • MEC 262 Műszaki dinamika
    • Anyagok MEC 301 termodinamika vagy ESG 302 termodinamika
    • MEC 363 Szilárd anyagok mechanikája
  2. Két választható kurzus a következők közül:
    • MEC 305 hő- és tömegátadás
    • MEC 310 Bevezetés a géptervezésbe
    • MEC 320 Numerikus módszerek a mérnöki tervezésben és elemzésben
    • MEC 325 Gyártási folyamatok és megmunkálás
    • MEC 364 Bevezetés a folyadékmechanikába
    • MEC 393 Műszaki folyadékmechanika
    • MEC 398 Termodinamika II
    • MEC 402 mechanikai rezgések
    • MEC 411 Rendszerdinamika és vezérlés
    • MEC 455 alkalmazott stressz-elemzés

Megjegyzés: Egyéb választani lehetőségekhez az egyetemi program igazgatójának jóváhagyása szükséges.

A gépgyártás gyorsított BE / MS fokozatú programja

A gépgyártás gyorsított BE / MS programja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy akár kilenc végzettséget vegyenek részt egyetemi hallgatókként mind a BE, mind az MS fokozat követelményei felé, ezáltal csökkentve a két fok kitöltéséhez szükséges normál időt. A program célja a felső osztályú gépészmérnöki hallgatók számára, akik kiemelkedő tudományos tapasztalattal rendelkeznek. A részletes programkövetelményeket, ideértve a felvételi követelményeket, kérjük, olvassa el a Graduate Bulletin-t.

134192_134029_sbu-trees.jpgStony Brook University","author_url":"","source":""}" />

Mit keresünk egy elsőéves pályázónál

A Stony Brook rendkívül szelektív intézmény, amely azon hallgatók felvételére törekszik, akik demonstrálják az intellektuális kíváncsiságot és a siker tudományos képességét. A pályázókat egyéni alapon értékelik. A felvételi folyamatban nincs automatikus levágás sem a pontszám átlagán, a rangsoron, sem a teszteredményeknél. A Felvételi Bizottság arra törekszik, hogy beiratkozzon a lehető legerősebb és legkülönfélébb osztályba.

A sikeres pályázóknak általában:

  • Középiskolai diploma vagy azzal egyenértékű (a New York-i lakosok számára előnyben részesített Regents diploma)
  • Erős középiskolai akadémiai program, amely magában foglalja:
    • 4 darab angol
    • 4 egység társadalmi tanulmányok
    • 3 egység matematika (4 egység szükséges a mérnöki és alkalmazott tudományokhoz)
    • 3 tudományos egység (4 egység szükséges mérnöki és alkalmazott tudományokhoz)
    • 2 vagy 3 egység idegen nyelv
  • Szabványosított teszteredmények, amelyek jelzik a siker szigorú egyetemi kurzuson belüli sikerét.
  • Külön figyelmet kapnak azok a hallgatók, akik bizonyítják a vezetést, a különleges tehetségeket vagy érdeklődésüket, és egyéb személyes tulajdonságokat tanórán kívüli tevékenységek, önkéntes munka és más nem tudományos tevékenységek révén.

A Mérnöki és Alkalmazott Tudományok Főiskola főiskolai tanárai

Az ilyen nagyvállalatok sikeres jelentkezői a szokásos felvételi kritériumokon túlmenően általában kiemelkedő osztályzatot szereztek a középiskolai számításban és a fizikában, és kivételesen jól teljesítettek a SAT és / vagy az ACT matematikai szakaszában. Figyelembe kell venni azokat a hallgatókat, akik jól teljesítettek a fejlett tudományos és matematikai kurzusokon, valamint azokat, akik részt vettek a természettudományi, matematikai és kutatási versenyen.

  • Alkalmazott matematika és statisztika
  • Orvosbiológiai mérnöki
  • Kémiai és molekuláris technika
  • Építőmérnöki
  • Informatika
  • Számítástechnika
  • Villamosmérnök
  • Mérnöki tudomány
  • Információs rendszerek
  • Gépészmérnöki
  • Technológiai rendszerek menedzsmentje

A pályázatokat még elfogadják a 2020 őszi félévre. Jelenleg az osztályunkban a hely nagyon korlátozott, és valószínűleg csak képesített hallgatókat tudunk felkínálni a várakozási listánkon.

Utoljára frissítve May 2020

Az iskoláról

Stony Brook University, widely regarded as a SUNY flagship, is home to an exceptionally diverse student body of nearly 27,000 high-achieving students — including more than 17,000 undergraduates — fro ... Tovább

Stony Brook University, widely regarded as a SUNY flagship, is home to an exceptionally diverse student body of nearly 27,000 high-achieving students — including more than 17,000 undergraduates — from nearly all 50 states and more than 100 countries. Our energetic campus is ranked among the top 40 public universities by U.S. News & World Report. Wondering what makes a Stony Brook education unique? Here, you'll learn by doing. Each year, thousands of our students do research or independent projects alongside a faculty member, study abroad, volunteer in the community, intern in nearby New York City, or participate in another form of experiential learning. You'll apply the skills you learn in the classroom to real life, helping to prepare for your future and create a better world. Kevesebb