Divatmarketing hallgató

Általános információk

Program leírás

A divatiparban marketinggel foglalkozók mélyen megértik a rendszert, a folyamatokat, a módszereket és az anyagokat. Tudják, hogyan kell olvasni az ipart és a piacot, és képességeiket felhasználva fontos kapcsolódási pontokká válnak a vállalat és a cél között.

A divatmarketing alapképzés az innovatív stratégiai marketing és kommunikációs projekt felépítéséhez szükséges kulturális kérdésekkel, technikákkal és módszertanokkal foglalkozik, különös tekintettel a digitális világra, a közösségi médiára, valamint az etika és a fenntarthatóság kihívásaira. Az oktatás nagy része a marketing témájával foglalkozik, amelyet mind a márka, mind a termék kommunikációs eszközeként, valamint a piaci logikában alkalmazott tanulmányi fegyelemként szánnak.

Undergraduate Course in Fashion Marketing Florence

Kontextus

A divat kommunikációja azt jelenti, hogy képesek megtervezni és irányítani az integrált kommunikációs stratégiákat, hirdetési kampányokat szervezni, koordinálni a kapcsolatot a médiával és az ágazat többi szereplőjével, rendezvényeket és bemutatókat szervezni, gondoskodni a közönségkapcsolatokról, de mindenekelőtt a termékek bevezetési terveinek kidolgozását, tervezők és divatmárkák.

Módszertan és szerkezet

A tanulmányút célja elmagyarázni, hogyan kell olvasni a divatot, megértve az összes elemet kulturális, történelmi és társadalmi jelein keresztül, kiterjesztve jelentését a piacon az elemzéssel, pozícionálással, terjesztéssel, identitással, márkával és fogyasztóval kapcsolatban. a web és az új média tipikus kommunikációs módszerei és nyelvei mellett a trendek és a stílusfejlődés.

A hároméves tanfolyam során az oktatás a marketing kvalitatív és kvantitatív megközelítését támogatja, amelyet a márka és a termék elbeszélésének és kommunikációjának eszközeként, valamint a piaci logikában alkalmazott tanulmányi és mérési fegyelemként szánnak. Az olyan konkrét fogalmak és eszközök, mint a piackutatás és -elemzés, üzleti tervek, költségvetés-tervezés, relációs és vírusos marketing, fogyasztói pszichológia és márkaelemzések segítenek megérteni a divatot mint trendek és igények rendszerét, és javaslatot tenni a termékre, a fogyasztóra és az ágazatra. elemzés.

A tanfolyam célja a szükséges készségek és a divatrendszer és kultúrája kihívásainak és összetettségének korszerű megközelítésének fejlesztése, reagálva az autonómia és a kritikus hozzáállás, az innováció és a minőség igényeire, összekapcsolva az organikus tervezéssel és teljes marketing tervet.

Szakmai perspektívák

Márka- és kommunikációs szakember, értékesítési szakember, termékmenedzser, divatvásárló, kiskereskedelmi és áruházi szakember, digitális koordinátor.

Utoljára frissítve nov. 2020

Az iskoláról

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design.

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design. Kevesebb