Diploma a reklámban és a közkapcsolatban
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Kulcs információ
Campus helye
Valencia, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 7 800 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Hivatalos fokozat: Reklám és közönségkapcsolat
Időtartam / ECTS: 4 év / 240 ECTS
Helyek / campus: 75 / Moncada - Alfara
Tanítva: spanyolul
Tanulási eredmények
Mi különböztet meg minket?
1.La tapasztalattal és múlttal
A CEU Egyetemen a kommunikáció területén folytatott tanulmányokat több mint 30 évvel ezelőtt kezdték meg. Több évtizedes kommunikációs szakemberek képzése támogatja a szakmát.
2.La élen létesítmények
Egyetemünk kínál a média és a szakmai erőforrások. Ki lehet próbálni a kreativitás a különböző kihívások által kínált titrálás belül vagy azon kívül az osztályteremben. Az Ön rendelkezésére állnak, a Center for audiovizuális gyártás és Multimédia, ahol lehet gyakorolni az új ismeretek a digitális újság vagy egy rádió vagy televízió producer, továbbá a szakmai versenyeken, a reklám és még egy rövid audiovizuális fesztivál.
3. Az autókban az új foglalkoztathatóság
Tte lehetőséget kínálunk a Kommunikáció és a Politikai Marketing saját fokozatának megszerzésére. Fokozni fogja a nyilvános beszéd és a politikai diskurzus készségeit televízióinkban, a politikai marketing eszközökben és a választási kampányok tervezésében. Plusz a professzionális eszközökben: a fokozat során a legtöbb tantárgyat a szakma számítógépes eszközei alapján fogja tanulmányozni. De nemcsak a diplomát fejezi be, tudva, hogyan kell kezelni őket, hanem képesítésekkel jóváhagyott kompetenciákat is vállal: Tanúsítvány grafikai és webdizájnban (127 óra: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) és igazolás audiovizuális közgyűlésen (222 óra: Avid , Protools, After Effects, Movie Magic ütemezése).
4. A nemzetközi dimenzió
Ingyenes kiegészítő angol nyelvű továbbképzés az elsőtől a negyedikig az indulás szintjének javítása érdekében. Lehetőségek nemzetközi szakmai gyakorlatokra (például az EFE ügynökség Párizsban, Lisszabonban, Genfben vagy Athénban vagy olyan európai gyártók, mint például a Jelly Fish Pictures Londonban). Az egyik legjobb nemzetközi tapasztalat kommunikációs hallgatóink számára az IP-k (Nemzetközi programok).
5. Dupla fok páros specialista fok
Ön részt vesz a két intézmény versenyzés során menetrendjei kompatibilis az összes tantermek ugyanazokat a lehetőségeket, és természetesen, anélkül, hogy kétszer. Tehát a páros specialista fokban az egyetem kettős fok.
- Reklám és PR Újságírás
- Reklám és PR audiovizuális kommunikáció
- Marketing Reklám és PR
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/publicidad-relaciones-publicas
Tanterv
általános készségek
- CG1. Vezetés és döntéshozatal.
- CG2. Kreativitás és problémamegoldó képesség.
- CG3. Szervezési és tervezési készség.
- CG4. Elemzési és szintézis kapacitás.
- CG5. Szóbeli és írásbeli kommunikáció.
- CG6. Információkezelési képesség.
- CG7. A tanulmányi területhez kapcsolódó számítógépes ismeretek.
- CG8. Etikai elkötelezettség.
- CG9. Képes interdiszciplináris csapatokban dolgozni.
- CG10. Tudás az interperszonális kapcsolatok.
- CG11. Kritikai érvelési képesség.
- CG12. Elismerés a sokszínűség és a multi.
- CG13. Motiváció a minőség felé.
- CG14. Alkalmazkodóképesség új helyzetekhez.
- CG15. Fejlesztési képesség kritériumoknak.
- CG16. Önálló tanulási képesség.
- CG17. Kezdeményezőképesség és vállalkozói szellem.
Konkrét kompetenciák
diszciplináris ismeretek
- CD1. Elméleti és gyakorlati ismeretek a szakmáról, szervezeti folyamatairól, struktúráiról.
- CD2. Elméleti és gyakorlati ismeretek a szektor vállalatainak vezetési technikáiról, a reklámkommunikáció funkcionális területeiről, a köz- és vállalati kapcsolatokról az állami és magánvállalatoknál.
- CD3. A vállalatokon és intézményeken belüli Kommunikációs Osztály tanulmányozása és a vezetéséhez szükséges készségek és technikák. Különösen a vállalat tudásának és immateriális javainak, piacainak és pénzügyi mutatóinak kezelése.
- CD4. A reklámkommunikáció alanyai: kreatívok, cégek, intézmények, reklám- és PR ügynökségek, médiák, támogatók és közönségek közötti kutatási és elemzési folyamatok és technikák ismerete.
- CD5. A reklámhordozók szerkezetének ismerete: jellemzői, tipológiái és problémái. Közönségelemzés és kutatás. Támogatások és médiumok elemzése, kiválasztása a reklámterjesztés tervezéséhez.
- CD6. Konkrét marketing módszerek és döntéshozatali technikák tanulmányozása általában a kommunikáció, valamint a reklám és PR területein, vállalatoknál és intézményeknél. Marketing folyamatok és speciális technikáik ismerete és tanulmányozása: pozicionálás, szegmentálás, elemzési eljárások és hatékonyságmérés, többek között.
- CD7. A kreatív gondolkodás iskoláinak, módszereinek, technikáinak ismerete és alkalmazása a reklámkommunikációs folyamatban.
- CD8. A reklámüzenetek kialakításának folyamatainak ismerete: módszerek, kreatív technikák és kampányelemző rendszerek.
- CD8. A reklámnyelvek és egyéb kommunikációs formák elemeinek, formáinak és folyamatainak elméleti-gyakorlati ismerete, az állam hivatalos nyelveinek és idegen nyelveknek, különösen az angolnak a használatával.
- CD9. A márkákban hozzáadott érték létrehozását célzó stratégiák és folyamatok tanulmányozása.
- CD10. A szakmai tevékenység etikájának és deontológiájának, valamint jogrendszerének ismerete, amely mind a gyakorlatot, mind az etikus magatartást érinti, amelynek a szakember munkáját irányítania kell.
- CD11. A reklámkommunikáció elemeinek, formáinak, folyamatainak átalakulását befolyásoló ipari, társadalmi és esztétikai szempontok tanulmányozása, evolúciója.
- CD12. Alapvető pszichológiai, magasabb kognitív, pszichoszociális és érzelmi folyamatok ismerete és elemzése a kommunikációban, valamint a kommunikációra és a meggyőzésre kidolgozott fogyasztói és specifikus pszichológiai modellekben.
- CD13. Az Egyházi Társadalmi Tanítóhivatal történeti kereteinek indoklása és fogalmi fejlődése.
- CD14: Ismerkedés az egyház társadalmi doktrínáját alkotó különböző dokumentumforrások kezelésével, annak különböző műfajaiban.
- CD15: Képzés a kortárs Egyházi Tanítóhivatal főbb dokumentumainak kritikai és reflektív elemzésére, a társadalmi kommunikáció jelenségére hivatkozva.
- CD16: Képes elemezni a gazdasági kapcsolatok főbb szempontjait az Egyház Társadalmi Tanítóhivatalának nagy történelmi szövegei alapján.
szakmai ismeretek
- CP1. Képesség és képesség, hogy felelősséget vállalj egy szervezet vagy vállalat kommunikációs területéért.
- CP2. Kapacitás és képesség a kommunikációs terv elkészítésére.
- CP3. Képesség és képesség a szakma szabad gyakorlására.
- CP4. Kapcsolati és irányítási kapacitás a hirdető és az ügynökség közötti gördülékeny és hozzáértő interakció kialakításához.
- CP5. Kapacitás és képes ellátni feladatait a stratéga, tervező és a média vevő.
- CP6. Képes kommunikációs költségvetések meghatározására és kezelésére.
- CP7. Képesség és képesség az üzenet közlésének kidolgozására és kreatív alakítására.
- CP8 Képesség és képesség grafikai elemek, képek, szimbólumok, hangok és szövegek létrehozására és fejlesztésére.
- CP9. Szakértői képesség és képesség a vállalati imázs és hírnév stratégiai kezelésében.
- CP10. Kapacitás és képes azonosítani, értékelni, kezelni és védeni az immateriális javak a cég.
- CP11. Képes kezelni a szervezetek és az érintettek közötti kapcsolatokat, valamint a kapcsolódó eszközöket.
- CP12. Kommunikációs technológiák és technikák, valamint minden típusú elemző, mérési, információs rendszer stb. eszköz használatának képessége és képessége.
Akadémiai készségek
- CA1. Alapvető kommunikációs ismeretek. A reklám- és PR-kommunikáció elméleteinek, módszereinek és problémáinak ismerete, valamint azok nyelvezetének ismerete, amelyek tevékenységük alátámasztására szolgálnak, a diszciplináris tudásként és szakmai készségként támasztott követelmények alapján.
- CA2. Képes vezető szerepet vállalni humán erőforrást igénylő és bármilyen más jellegű projektekben, azokat hatékonyan irányítani, vállalva a társadalmi felelősségvállalás és kapacitás elveit, valamint a multidiszciplináris csapatokhoz való alkalmazkodást.
- CA3. Képes a környezet megértésére és értelmezésére, a változásokhoz való alkalmazkodásra, a válságokkal való szembenézésre és a nyomásgyakorlásra.
- CA4. A gazdasági, pszichoszociális, kulturális és demográfiai környezet ismerete.
- CA5. Kreativitás és innováció képessége.
- CA6. Képes alkalmazkodni a szervezeti célokhoz.
Egyéb speciális kompetenciák
- CE1. Képes kapcsolódni az emberekhez és a környezethez az autonómia elvesztése nélkül.
- CE2. Képesség csapatban dolgozni.
- CE3. Capability betekintést, találékonyság és a kreativitás.
- CE4. Felkészülés a kockázatvállalásra.
- CE5. Képesség elemzésre, szintézisre és kritikai ítéletalkotásra.
- CE6. Tudta, hogyan kell kezelni az időben.
- EC7. Cselekvőképességét szabadon és felelősen.
- CE8. Gazdasági és költségvetési gazdálkodási képesség a tevékenységi területén.
- CE9. Képes a valóság objektív elemzésére és érvényes megfontolások kiemelésére.
Képtár
Karrierlehetőségek
foglalkoztatás
Karrier kilátások
A szak szakmai lehetőségei az elmúlt években jelentősen bővültek mindazon szervezetekre, amelyekben lehetőség nyílik a technikák sokaságát felölelő ernyőként értelmezett kommunikációs funkciók fejlesztésére. Az álláslehetőségek túlmutatnak a hagyományos reklámügynökségek klasszikus orientációján, bár továbbra is alapvetően két világra, a reklámozásra és a PR-re összpontosítanak.
- Reklám: ez a szempont minden olyan cégnél fejleszthető, amelynek tevékenysége üzenetek, kampányok létrehozására, tervezésére és terjesztésére irányul bármilyen médiumon.
- Public Relations: a második terület a PR és kommunikációs irodák területén megszerzett ismeretek alkalmazása.
Mindkét fél lehet fejleszteni a cégek, mint például:
- Reklámügynökségek
- média
- média ügynökségek
- Tervező cégek
- Amennyiben a vállalatok gyakorolt tudást alkalmazni a verseny
- Marketing és reklám osztályok hirdetők
- DIRCOM
- intézmények
- civil szervezetek
- Stb