Bachelor of Science in Marketing

Általános információk

Program leírás

értékesítés

A Shield School of Business marketingprogramja az erős üzleti magot hangsúlyozza a reklámozással, a fogyasztói magatartással, a marketing kutatással, a nemzetközi marketinggel és a marketing menedzsmenttel.

A marketing olyan verseny, amely felhívja az emberek figyelmét. - Seth Godin

A marketing a fogyasztókkal történő kommunikáció és interakció folyamata annak érdekében, hogy egy termék vagy szolgáltatás értékét biztosítsák, a termék vagy szolgáltatás eladása céljából. A vállalkozások a marketing kritikus üzleti funkcióként használják a megfelelő piac és az ügyfelek vonzását.

Elérhető koncentrációk

A következő koncentrációk érhetők el marketing, BS fokozaton:

  • Marketing, BS, vállalkozási koncentráció
  • Menedzsment és marketing, BS (dupla fő)

Tanulási eredmények

A Shield School of Business végzős hallgatókat végez, akiknek ismeretei, képességei, a tanulás iránti szeretet, a magabiztosság, a hajtás, valamint az etikai és erkölcsi értékek szükségesek ahhoz, hogy szellemileg teljesülhessenek az életben, és sikeres legyen a szakmai karrier. A program befejezése után a hallgatók képesek:

  • Mutassa be a piacon lévő Szent Ferenc szellemében a vállalkozások és az üzleti vezetők etikai értékválasztási lehetőségeinek és felelősségének ismereteit.
  • Mutassa be az üzleti alapelvek ismereteit a számvitel, az információs rendszerek, a pénzügy, a menedzsment és a marketing funkcionális területein.
  • Bizonyítsuk be az üzleti jogi, társadalmi, gazdasági környezet ismereteit.
  • Bizonyítsuk be az üzleti globális dimenzió ismereteit.
  • Integrálja az üzleti funkcionális területeket a döntéshozatali folyamatba.
  • Mutassa be a szakmai kommunikáció képességét.

Marketing BS MBA

Ötéves marketing az MBA programban, BS

Azok a hallgatók, akik MBA szintű teljesítésüket szeretnék választani, választhatják az "Ötéves gyorsított" tantervet (a fenti követelmények linkje), és öt éven belül elsajátíthatják egyetemi hallgató BS-t és MBA-t.

Karrierlehetőségek

A hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt egy hitelezési gyakorlaton, a regionális vállalkozásokkal fennálló kapcsolatok révén. Az osztályteremben a hallgatók számára biztosított tudás és a valós gyakorlati tapasztalatok növelik értéküket a munkaadók számára. A marketing fokozat felkészíti a hallgatókat az értékesítés, a marketing kutatás, a reklám, a kiskereskedelem és a marketing menedzsment karrierjére.

120733_120697_20160929_SFU_01637.jpg

Marketing tananyag

A Saint Francis University a marketingprogram lehetőséget ad a hallgatóknak a marketing megtanulására egy kis osztályú környezetben. Professzoraid nem csak tudják a nevét, ők is megismernek téged. A program célja annak biztosítása, hogy a hallgatók ki vannak téve a széles körű ismereteknek a marketing területén olyan professzoroktól, akik széles körű valós szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Ez lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy az elméleti koncepciókat összekapcsolják a tényleges gyakorlattal. A kar szorosan együttműködik a hallgatókkal vagy kis csoportokban, hogy folyamatosan összpontosítson a hallgatók jövőbeli karrierei előkészítésére. A program hangsúlyozza az erős üzleti mag kombinálva a reklám, a fogyasztói magatartás, a marketing kutatás, a nemzetközi marketing és a marketing menedzsment.

Főbb követelmények:
  • ACCT 101 - Pénzügyi számvitel
  • ACCT 102 - Vezetői számvitel
  • Három kredit a következőkből: BLAW 301, BLAW 302, BLAW 303
  • Busz 101 - Wall Street 101: Üzlet a globális társadalomban
  • COMM 310 - Reklám
  • ECON 101 - A gazdaságtan alapelvei
  • ECON 102 - A gazdaságtan alapelvei II
  • COMM 103 - A beszéd alapjai és a nyilvános beszéd
  • COMM 208 - Írás és kommunikáció az üzleti életben
  • FIN 202 - Pénzügy
  • 111. MÁT - véges matematika
  • MGMT 101 - A menedzsment alapelvei
  • MGMT 102 - Termelés / üzemeltetés menedzsment
  • MGMT 401 - Stratégiai menedzsment
  • MIS 102 - Vezetési információs rendszerek
  • MKTG 101 - Marketing
  • STAT 301 - mennyiségi üzleti elemzés
  • STAT 302 - mennyiségi üzleti elemzés II
  • MKTG 206 - Globális marketingstratégia
  • MKTG 320 - Fogyasztói betekintés
  • MKTG 321 - Marketing kutatás
  • MKTG 404 - Marketingmenedzsment
További követelmények:

Két kurzus a következők közül:

  • BUS 210 - Fenntartható üzleti gyakorlatok és a környezet
  • COMM 205 - Nyomtatás és webszerkesztés
  • COMM 220 - Digitális képszerkesztés
  • COMM 240 - Vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • COMM 301 - Audio / Video produkció
  • COMM 308 - Asztali kiadás
  • COMM 320 - Webdesign és fejlesztés
  • COMM 330 - Közösségi médiastratégiák
  • ECON 202 - Sportgazdaságtan
  • FIN 310 - A befektetések alapelvei
  • MGMT 206 - Globális menedzsment stratégia
  • MGMT 307 - Nagy-Britannia és az Európai Unió a globális gazdaságban
  • MGMT 326 - Szervezeti magatartás
  • MGMT 331 - vállalkozói készség
  • MIS 342 - E-kereskedelem
  • MIS 345 - Adatbázis-kezelés
  • MKTG 330 - Az értékesítés és az értékesítés irányításának alapelvei
  • MKTG 340 - Márkamenedzsment
  • MKTG 345 - Marketing Analytics
  • MKTG 350 - Sportmarketing
  • MKTG 398 - Marketing szakmai gyakorlat
  • MKTG 399 - Marketing szakmai gyakorlat
  • MKTG 409 - Különleges témák a marketingben
  • MKTG 501 - Független tanulmány a marketing területén
  • BUSA 103 - Fejlett Excel üzleti alkalmazásokkal
  • BUSA 201 - Bevezetés az üzleti elemzésbe
  • BUSA 202 - Speciális üzleti elemzés
  • BUSA 205 - mennyiségi üzleti modellezés
  • BUSA 302 - adatmegjelenítés
Graduation követelmények
  • Tanulmányi program befejezése, és elfogadható átmeneti fokozatra megismételve minden olyan főbb kurzust, amelyben megkapta az „F” fokozatot
  • Legalább 128 kredit óra sikeres teljesítése, az alábbiak szerint:
    • 36 kreditóra Általános oktatási tantervi követelmények
    • 72 kredit óra A fő tanfolyam követelményei
    • 20 hitelórát nem szabad választani
  • Az utolsó 30 kredit befejezése az SFU-n
  • Kumulált GPA legalább 2,00, az összes kurzuson az SFU-nál
  • Összesített GPA legalább 2,00, az összes főbb és a biztosítékkal szemben támasztott követelményeknél
  • Az általános oktatás teljesítése: Etikai állampolgárság a 21. századi követelményekhez
  • Az átfogó vizsga (EXAM 401/402) kitöltése a szakon
  • Töltse ki a kitöltött pályázati űrlapot, legalább egy félévvel a diploma megszerzése előtt.

Felvételi követelmények

A nappali tagozatos beiratkozáshoz (legalább 12 kredit) jelentkezzen be idősebb év augusztus 15-e után. A teljes megfontolás érdekében javasoljuk, hogy jelentkezzen be idősebb év május 1-jéig.

Jelentkezési követelmények:
  • Hivatalos középiskolai átirat (és az idősebb osztály ütemtervének másolata), amely jelzi, hogy legalább 16 akadémiai egység (9-12 évfolyam) sikeresen befejeződött: angol (4 egység); Matematika (I. algebra
  • Szabványosított teszteredmények (SAT vagy ACT)
  • Írásmintát
  • Ajánlólevél

Felvételi határidő: gördülő

120740_120704_20170907_SFU_9718.jpg

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

Saint Francis University is one of the oldest Catholic universities in the country, and the oldest celebrating Franciscan values. Our scenic campus sits on a mountain top in Loretto, Pennsylvania, nea ... Tovább

Saint Francis University is one of the oldest Catholic universities in the country, and the oldest celebrating Franciscan values. Our scenic campus sits on a mountain top in Loretto, Pennsylvania, near Pittsburgh. Faith, Generosity, respect, discovery, and joy are in our DNA, and we seek to attract students (like you) with a passion to shape the world. Kevesebb