Bachelor of Science in Communication Design
Stephens College
Kulcs információ
Campus helye
Columbia, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 25 800 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2024
* 2022-2023 tandíj; közvetlen közvetlen költségek: 36 814 USD; teljes részvételi költség: 42 384 USD
Bevezetés
Tanulmányozza a folyamatosan változó művészetet, hogy erőteljes vizuális üzeneteket hozzon létre, amelyek cselekvésre kényszerítik a közönséget.
A kommunikációtervezést tanuló hallgatóknak lehetőségük van mindenféle kommunikáció létrehozására - grafikai tervezés, médiatervezés, könyv/kiadvány, reklám, játék, interaktív és digitális kampányok, nyomtatott és közvetlen marketing anyagok és kampányok, magazinok, webhelyek stb.
Az alapvető tanfolyam a marketing, a kommunikáció, a tervezési gondolkodás és a vezetés alapjait is magában foglalja a jól átgondolt élmény érdekében.
Program jellemzői
- Tanuljon az iparág professzionális szakértőinek teljes palettájától, akik valós projektekkel kihívják a diákokat.
- Szerezzen gyakorlati tapasztalatokat valódi ügyfelekkel tanulmányi karrierje elején az osztálymunkák és a gyakorlatok segítségével.
- Szerezzen értékes szakmai gyakorlatot és szakmai tapasztalatot az egyetemi lehetőségekkel az eseményszervezéstől a magazintervezésig, a reklámtól a közösségi média kommunikációig.
- Együttműködés munkacsoportokban a kreatív szakokon tanuló diákokkal a reális munkatapasztalat érdekében.
- Hozzon létre professzionális portfóliót, és tegye ki legjobb munkáit egy nagyközönség számára nyitott show -ban.
- Tervezze meg programját maga körül, válassza ki azokat a projekteket, amelyek kihívást jelentenek és inspirálnak, miközben bővíti készségeit és kreativitását.
Felszerelés
A Stephens a legmodernebb rendszerekkel és szoftverekkel rendelkezik, biztosítva a diákok számára, hogy naprakészek legyenek az összes ipari technológiával. Tervező stúdióink professzionális szoftverekkel, digitális fényképezőgépekkel és nagy felbontású videoprojektorokkal ellátott Apple munkaállomásokat használnak. A munkaterületeket úgy tervezték, hogy tükrözzék a modern együttműködési munkastílusokat és környezeteket.
Tanterv
Főbb követelmények
- A 2020-2021-es tantervi katalógus alapján
- Fokozat: BS
- Tanterv: Kommunikációs tervezés (COMDES)
- Választható kurzusok: 31 kredit
- Általános oktatási kurzusok: 31 kredit
- Karrier- és Szakmai Fejlesztési Központ (CCPD): 8 nem hitelképes osztály
- Főbb tanfolyamok: 58 kredit
Szükséges: 58 kredit
- BUS 250 A marketing alapelvei, 3 kredit
- BUS 354 fogyasztói magatartás, 3 kredit
- COMD 101 Kommunikáció, média és társadalom, 3 kredit
- COMD 105 Stratégiai kommunikációs technológia, 3 kredit
- COMD 110 tervezési technológia, 3 kredit
- COMD 201 kreatív folyamat, 3 kredit
- COMD 205 A stratégiai kommunikáció alapelvei, 3 kredit
- COMD 240 Vizuális kommunikáció, 3 kredit
- COMD 245 Kommunikációs tervezési alkalmazások, 3 kredit
- COMD 275 Médiaírás és -produkció, 3 kredit
- COMD 290 Online média létrehozása, 3 kredit
- COMD 330 Digitális kommunikáció, 3 kredit
- COMD 331 Integrált marketingkommunikáció, 3 kredit
- COMD 340 Információs és promóciós tervezés, 3 kredit
- COMD 390 Kortárs kérdések a stratégiai kommunikációban, 3 kredit
- COMD 396 Gyakornoki gyakorlat, 1 kredit
- COMD 400 kutatás és elemzés, 3 kredit
- COMD 475 Innovációs és Design Stúdió, 3 kredit
- COMD 493 Convergence Studio Senior Capstone, 3 kredit
- COMD 494 Senior Portfolio, 3 kredit
Stephens Life Magazin
Hozd el tehetségedet a Stephens Life , a nemzeti díjnyertes, diákok által vezetett magazinunkba. Válassza ki az Önnek megfelelő szerepet.
Országos díjnyertes magazin, amelyet Stephens diákjai vezetnek.
A Stephens Life -ot a hallgatók egy gyakorlati képzés keretében állítják elő, amely (jelentkezés alapján) bármely szakra nyitva áll. A praktikum egy valós kiadói környezetet szimulál, ahol a diákok kreatív igazgató, művészeti vezető, grafikus, fotográfus vagy író szerepet töltenek be, és együtt dolgoznak egy kiváló minőségű folyóirat-kiadvány elkészítésén. A magazin munkatársai a professzionális kiadói világ számára nélkülözhetetlen tapasztalatokat szereznek a cikkek közzétételétől a hirdetési felület értékesítésén át a végső gyártásig és a nyilvános kiadás megjelenéséig.
És jól állunk hozzá.
A Stephens Life következetesen hazahozza a legjobb nemzeti diákdíjakat. Legutóbb a 2019 tavaszi utazási szám nyerte el a legjobb bemutatót a 2019 őszi National College Media Convention -en Washingtonban
„Annyira ideges voltam, remegettem” - mondta Hannah Kueck, aki részt vett a kongresszuson, és második helyet kapott az Év története címen a gerincferdülésről szóló rovatáért (2018. őszi szám). „Amikor meghallottam a hírt, azonnal sírni kezdtem. Nem tudtam elhinni, hogy ez valóban megtörténik. ”
Díjnyertes történetét a gerincferdüléssel vívott saját küzdelme ihlette, beleértve két műtétet is.
„Azért akartam írni, hogy az emberek erősebbnek érezzék magukat” - mondta Kueck. "Az emberek azt hiszik, hogy nem tudunk működni, de mégis élhetünk és nagyszerű életet élhetünk." A győzelem óta Kueck a Stephens Life másolatszerkesztőjeként dolgozott. Szakmai gyakorlatot szerzett a COMO Magazinnál .
Kreatív tinta
Építse fel portfólióját, miközben a diákok által működtetett kreatív szolgáltatási ügynökség, a Creative Ink részeként valós kihívásokkal teli valós projektekben vesz részt. Vegyen fel vezető, projektmenedzsment vagy kreatív pozíciót.
Teljes körű szolgáltatást nyújtó marketing cég, amelyet Stephens diákok vezetnek.
A Creative Ink integrált marketingkommunikációs cég gyakorlati lehetőségeket biztosít a diákoknak, hogy valódi ügyfelekkel dolgozhassanak a kolumbiai közösségben, valamint a Stephens College szervezeti egységekkel és szervezetekkel.
A legkreatívabb és elkötelezettebb Stephens diákokat választják ki a céghez. A „tinták”, ahogy a csapat tagjait nevezik, stratégiailag alkalmazzák szakértelmüket kreatív igazgatóként, fiókvezetőkként és cégvezetőként. Együttműködnek az ügyfelekkel, hogy professzionálisan megtervezett pro-bono marketingkommunikációs szolgáltatásokat nyújtsanak. A végeredmény? Fontos tapasztalatok a diploma megszerzése érdekében.
Tanterv
Tanterv
Főbb követelmények
- A 2020-2021-es tantervkatalógus alapján
- Végzettség: BS
- Tanterv: Kommunikációs tervezés (COMDES)
- Választható kurzusok: 31 kredit
- Általános oktatási kurzusok: 31 kredit
- Karrier- és Szakmai Fejlesztési Központ (CCPD): 8 nem kredit osztály
- Fő szakok: 58 kredit
Kötelező: 58 kredit
- BUS 250 Marketing alapelvek, 3 kredit
- BUS 354 Fogyasztói magatartás, 3 kredit
- COMD 101 Kommunikáció, média és társadalom, 3 kredit
- COMD 105 Stratégiai kommunikációs technológia, 3 kredit
- COMD 110 tervezési technológia, 3 kredit
- COMD 201 Kreatív folyamat, 3 kredit
- COMD 205 A stratégiai kommunikáció alapelvei, 3 kredit
- COMD 240 vizuális kommunikáció, 3 kredit
- COMD 245 Kommunikációs tervezési alkalmazások, 3 kredit
- COMD 275 Médiaírás és -produkció, 3 kredit
- COMD 290 Online média létrehozása, 3 kredit
- COMD 330 digitális kommunikáció, 3 kredit
- COMD 331 Integrált marketingkommunikáció, 3 kredit
- COMD 340 Információs és promóciós tervezés, 3 kredit
- COMD 390 A stratégiai kommunikáció kortárs kérdései, 3 kredit
- COMD 396 gyakorlati tapasztalat, 1 kredit
- COMD 400 kutatás és elemzés, 3 kredit
- COMD 475 Innovációs és Design Stúdió, 3 kredit
- COMD 493 Convergence Studio Senior Capstone, 3 kredit
- COMD 494 Senior Portfolio, 3 kredit
Felszerelés
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.