Bachelor of Science (természetvédelem és vadon élő biológia)
Edith Cowan University
Kulcs információ
Campus helye
Joondalup, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* indikatív díj szemeszterenként
Bevezetés
Ez a tanfolyam a biodiverzitás megőrzésének fontosságának megértéséhez szükséges ismeretekre és készségekre összpontosít.
A hallgatók fejleszteni tudják az emberek és a természet közötti összetett interplikumok elemzésének képességét, és a modern biológia eszközeit alkalmazhatják a fontos természetvédelmi kérdésekkel foglalkozó megközelítések kidolgozására. A tanfolyam az ökológiára, a genetikára, a vadon élő állatok kezelésére, az állatok és növények biológiájára, az evolúcióra, valamint a megőrzési biológia elméletére és gyakorlatára terjed ki. A hallgatók előnyeit élvezi a világszínvonalú kutatói akadémikusok által inspirált tanulási környezet, erős ipari és kormányzati kapcsolatokkal.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)
Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- AQF Cert IV;
- Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
- Tapasztalati alapú belépési rendszer. *
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (3. sáv)
Az angol kompetencia követelményei a következők egyikének teljesítésével teljesíthetők:
- 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Az IELTS akadémiai teljes sávja legalább 6,0 (egyetlen sáv sem lehet kevesebb, mint 6,0);
- Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
- Egyetemi előkészítő tanfolyam;
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
- AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma;
- Egy ausztrál felsőoktatási szolgáltató (vagy azzal egyenértékű) Bachelor szintű vagy magasabb szintű tanulmányának 0,375 EFTSL sikeres elvégzése; vagy
- Egyéb tesztek, tanfolyamok vagy programok, amelyeket az angol jártassági sávok oldalon határoztak meg.
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban
- 2. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban
Pályaépítés
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI1125 | Professzionális tudományos alapok | 15 |
SCI1187 | Forma és funkció a biológiában | 15 |
SCI1193 | Bevezetés a környezettudományba | 15 |
Válasszon 1 egységet a következők közül: | ||
SCC1123 ^ | Élettudományi kémia | 15 |
SCC1111 ^ | Általános kémia | 15 |
Megjegyzés: Azoknak a hallgatóknak, akik elvégezték a kémiai ATAR-t vagy azzal egyenértékű anyagot, beiratkozniuk kell az SCC1111 általános kémiába, míg azoknak, akik még nem fejezték be a kémia ATAR-ot vagy azzal egyenértékűt, az beiratkozniuk kell az SCC1123 kémiai tudományba.
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI1182 | Esettanulmányok a tudományban | 15 |
SCI1183 | Az élet eredete és evolúciója | 15 |
SCI1185 | Ökológia | 15 |
SCI1192 | Fizikai környezet | 15 |
2. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI2108 | Környezetgazdálkodás és fenntarthatóság | 15 |
SCM2201 | Talaj és szárazföldi folyamatok | 15 |
MAT1114 | Bevezető statisztikák | 15 |
SCI2117 | Genetika | 15 |
2. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI2116 | Az élet sokszínűsége | 15 |
SCI2112 | Molekuláris biológia és biokémia | 15 |
SCI2118 | Ausztrál biota | 15 |
ACS2122 | Környezetvédelmi aborigén kilátások | 15 |
Diákok, akik NEM vállalnak integrált munkahelyi elhelyezést
3. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI3112 | Evolúció és szisztematika | 15 |
SCI3115 | Vadon élő állatok kezelése | 15 |
SCM3201 | Megőrzési biológia | 15 |
Választható egység | x 1 | 15 |
3. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCB3201 | Ökológiai tanulmányok | 15 |
SCI3150 | Tudományos projekt | 15 |
Választható egység | x 2 | 30 |
Diákok, akik vállalva Work Integrated Learning Gyakorlat
3. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI3112 | Evolúció és szisztematika | 15 |
SCI3115 | Vadon élő állatok kezelése | 15 |
SCM3201 | Megőrzési biológia | 15 |
3. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCB3201 | Ökológiai tanulmányok | 15 |
3. év - nyár
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
CSI3345 | Munkaélményi projekt | 60 |
Ajánlott Választani
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCI2111 | Tengeri és halászati biológia | 15 |
SCI3102 | Környezetvédelmi tanulmányút | 15 |
SCI3113 | Édesvízi ökoszisztémák | 15 |
SCI3206 | Környezeti vizsgálatok és monitoring | 15 |
SCM2104 | Földrajzi információs rendszerek | 15 |
SCM2110 | Tengeri és édesvízi folyamatok | 15 |
MAT2110 | Alkalmazott statisztikák | 15 |
^ Alapvető opció
Tanulmányi eredmények
- Alkalmazza széles körű tudományos ismereteket számos elméleti és gyakorlati védelmi biológiai helyzetben.
- Kommunikálja a fegyelem ismereteit és értékeit szakmai és nyilvános kontextusban.
- Mutassa be a globális kilátásokat a szervezeti sokféleség szempontjából.
- Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
- Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és hozzon létre megoldásokat a természetvédelmi kérdésekre.
- Gondoljon kritikusan az összetett természetvédelmi biológiai problémák elemzésére, fogalmazására és rangsorolására.
- Használjon kísérleti és digitális technológiákat és írástudásokat, hogy több forrásból hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat.
- Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek - ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is - megvalósításának kezdeményezését.
Karrierlehetőségek
Az erős gyakorlati figyelem biztosítja, hogy a hallgatók felkészüljenek a kormányzati ügynökségekben, az iparban és a nem kormányzati szervezetekben a biológiai sokféleség megőrzésével vagy az ökoszisztéma kezelésével és értékelésével foglalkozó különféle pozíciókra. A potenciális karrier magában foglalhatja a fajmegőrzési programokat, a politika kidolgozását és irányítását, valamint az egyes ökoszisztémák (például vizes élőhelyek, erdők, tengerpartok és száraz régiók) kezelését vagy felmérését.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Biodiverzitás menedzser, természetvédő, környezetvédelmi tanácsadó, botanikus, vadon élő állatok védelmével foglalkozó munkavállaló, környezetvédelmi oktató, természeti erőforrásokért felelős tisztviselő, biológus, környezetgazdálkodási tisztviselő, környezettudós.
Belépők
Tanterv
tanfolyam részletei
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Tanuljon nappali tagozaton a Joondalupban
- 2. szemeszter: Tanuljon nappali tagozaton a Joondalupban
Tanfolyam felépítése
1. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI1125 | Szakmai tudományos alapismeretek | 15 |
SCI1187 | Forma és funkció a biológiában | 15 |
SCI1193 | Bevezetés a környezettudományba | 15 |
Válasszon 1 egységet a következők közül: | ||
SCC1123 ^ | Kémia az élettudományok számára | 15 |
SCC1111 ^ | Általános kémia | 15 |
Megjegyzés: Azoknak a hallgatóknak, akik kémia ATAR vagy azzal egyenértékű szakot végeztek, be kell iratkozniuk az SCC1111 általános kémiára, míg azoknak, akik nem fejezték be a kémia ATAR vagy azzal egyenértékű szakot, be kell iratkozniuk az SCC1123 kémia az élettudományokhoz szakra.
1. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI1182 | Esettanulmányok a természettudományban | 15 |
SCI1183 | Az élet eredete és fejlődése | 15 |
SCI1185 | Ökológia | 15 |
SCI1192 | Fizikai környezetek | 15 |
2. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI2108 | Környezetgazdálkodás és fenntarthatóság | 15 |
SCM2201 | Talaj- és talajfolyamatok | 15 |
MAT1114 | Bevezető statisztika | 15 |
SCI2117 | Genetika | 15 |
2. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI2116 | Az élet sokszínűsége | 15 |
SCI2112 | Molekuláris biológia és biokémia | 15 |
SCI2118 | Ausztrál biota | 15 |
ACS2122 | Aboriginal Perspectives on Environment | 15 |
Azok a hallgatók, akik NEM vállalnak integrált munkavégzési gyakorlatot
3. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI3112 | Evolúció és szisztematika | 15 |
SCI3115 | Vadgazdálkodás | 15 |
SCM3201 | Természetvédelmi biológia | 15 |
Választható egység | x 1 | 15 |
3. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCB3201 | Ökológiai tanulmányok | 15 |
SCI3150 | Tudományos projekt | 15 |
Választható egység | x 2 | 30 |
Diákok, akik munkába integrált tanulási gyakorlaton vesznek részt
3. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI3112 | Evolúció és szisztematika | 15 |
SCI3115 | Vadgazdálkodás | 15 |
SCM3201 | Természetvédelmi biológia | 15 |
3. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCB3201 | Ökológiai tanulmányok | 15 |
3. év – nyár
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
CSI3345 | Munkatapasztalat projekt | 60 |
Ajánlott választható tárgyak
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCI2111 | Tengeri és halászati biológia | 15 |
SCI3102 | Környezeti tanulmányút | 15 |
SCI3113 | Édesvízi ökoszisztémák | 15 |
SCI3206 | Környezeti vizsgálat és monitoring | 15 |
SCM2104 | Földrajzi Információs Rendszerek | 15 |
SCM2110 | Tengeri és édesvízi eljárások | 15 |
MAT2110 | Alkalmazott statisztika | 15 |
^ Alapvető opció
Képtár
A program eredménye
A kurzus tanulási eredményei
- Alkalmazza a széles tudományági ismereteket számos elméleti és gyakorlati természetvédelmi biológiai helyzetre.
- A diszciplináris ismeretek és értékek közlése szakmai és nyilvános kontextusban.
- Mutasson be egy globális kitekintést a szervezetek sokféleségére vonatkozóan.
- Mutasson autonómiát, elszámoltathatóságot és ítélőképességet saját tanulás és szakmai gyakorlat tekintetében.
- Gondolkodjon kreatívan, hogy előre jelezze a kihívásokat, és találjon megfelelő megoldásokat a természetvédelmi kérdésekre.
- Gondolkodjon kritikusan az összetett természetvédelmi biológiai problémák elemzéséhez, fogalmi meghatározásához és megoldásainak rangsorolásához.
- Használjon kísérleti és digitális technológiákat és műveltségeket a több forrásból származó releváns információk eléréséhez, értékeléséhez és szintetizálásához.
- Dolgozzon együtt, és mutasson kezdeményezést a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására, beleértve az őslakosok kulturális kompetenciáját.
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
Az erős gyakorlati összpontosítás biztosítja, hogy a hallgatók felkészüljenek a különféle kormányzati ügynökségek, iparágak és nem kormányzati szervezetek pozícióira, amelyek a biológiai sokféleség megőrzésével vagy az ökoszisztéma kezelésével és értékelésével foglalkoznak. A potenciális karrier magában foglalhatja a fajmegőrzési programokat, a szakpolitikák kidolgozását és kezelését, valamint az adott ökoszisztémák (például vizes élőhelyek, erdők, tengerpartok és száraz területek) kezelését vagy felmérését.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Biodiverzitás-menedzser, természetvédő, környezetvédelmi tanácsadó, botanikus, vadvédelmi dolgozó, környezetvédelmi oktató, természeti erőforrás-felelős, biológus, környezetgazdálkodási tiszt, környezettudós.