Bachelor of Marketing

Általános információk

2 locations available

Program leírás

értékpapír


közbülső/>

Egyetem Marketing Analyst (3 év)


vég/>

Marketing Bachelor (4 év)

Tananyag által jóváhagyott állásfoglalás. ME számú 1721-1704 - Modif. Megjegyzés NO2017-02829872-APN-DNGU # ME


Módozat. Karrier Grade/>

EAN nem korlátozott a belépés, bár a kérelmezőnek meg kell felelnie a következő felvételi követelmények:

  • Interjú nevelési tanácsadó.
  • Szakmai segítséget incumbencies beszélni az igazgató a verseny.
  • Hozzájárulás az intézményi bemutatása a kancellár.
  • Részvétel bejárat tanfolyam: Bevezetés a Management Science
  • Amellett, hogy a dokumentációs követelmények meghatározott szabályok


megfontolások/>

A globalizáció folyamata hatással volt a stílusok és módszerek növelése és fejlesztése marketing stratégiák és az általános irányelvek, valamint a szükséges marketing eszközök széles skáláját struktúrák és társadalmi szervezetek. Marketing szakemberek képesek egy átfogó és stratégiai megközelítés marketing, üzleti lehetőségek és megkülönböztetni versenyezni változó forgatókönyv végrehajtási marketing stratégiák az áruk és szolgáltatások, amelyek megfelelnek az igényeinek a szegmenst, amely iránymutatásként a kereskedelmi politika.

EAN olyan tananyagot nyújt diplomások számára Marketing elemzők és legitimált egy tanácsadó Tanács elkötelezett vállalatok intézményi projekt. A tanárok széles körű képzettséggel és tapasztalattal rendelkező képzett kezelő tanítási stratégiákat, hogy támogassák a képességek megszerzését. Gyakorlati tanulóképzésről életbe elemzésével valós esetek társított vállalatok EAN, felfedve a problémák kezelésére keretében az alanyok.

pre ateneos szakemberek cégek és megbeszélések szakértői Management Sciences gyakorlatokat végeznek.


Címének hatálya/>


Címének hatálya: képzés marketingelemzője/>

  • Elemzése a piaci feltételek, valamint a különböző szereplők dolgozó kereskedelmi tevékenységet a különböző piacokon.
  • Megkönnyítik a keresést a szükséges információkat ahhoz megfelelő döntéshozatalban a marketing részleg a társaság.


Címének hatálya: diplomás MARKETING/>

  • Stratégiák kidolgozása, marketing tervek és piackutatók és stratégiák meghatározása és értékesítési struktúrák cégek különböző jellegű és hatályát.
  • Tervezésére, megvalósítására és a pálya kampányok, akciók integrált marketing kommunikáció részeként az üzleti menedzsment káderek szervezetek különböző jellegét és hatályát, illetve tanácsadói / független tanácsadó.
  • Részt vesznek a fejlesztési stratégiák és intézkedések, marketing és integrált kommunikáció beindítását célzó és javítása termékek a hagyományos piacokon és nem hagyományos, nemzeti és nemzetközi részeként műtőasztal és / vagy kereskedelmi szervezetek viselkedése különböző természetű és hatálya, mint a nyertes / független tanácsadó.


tanulmányi terv/>

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

EAN es una institución universitaria que se propone constituir una comunidad educativa comprometida en el análisis y la discusión científica sobre el campo de conocimientos de aplicación empresarial, ... Tovább

EAN es una institución universitaria que se propone constituir una comunidad educativa comprometida en el análisis y la discusión científica sobre el campo de conocimientos de aplicación empresarial, con especial atención a la relevancia cultural y social de los procesos formativos y al impacto de los servicios que se transfieren a la comunidad. Es su MISIÓN formar profesionales emprendedores, competentes para liderar proyectos en contextos cambiantes y globales, mediante un enfoque de gestión basado en la responsabilidad social y la producción de conocimiento que contribuya al desarrollo social y económico. Kevesebb
Buenos Aires , Buenos Aires + 1 Több Kevesebb