Bachelor of Culture and Arts, Játéktervezés
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Mikkeli, Finnország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 9 700 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
* Tandíj iskolarendszeren kívüli EU / EGT állampolgárok számára. Ingyenes tandíj az EU / EGT / Svájc diákok számára.
Bevezetés
Teljes munkaidős tanulmányok
| Részmunkaidős tanulmányok
|
Finnországon kívüli felvételi vizsgák a FINNIPS hálózaton keresztül
A Game Design diplomásoknak szenvedélyük van a játékipar tervezésében és fejlesztésében
Az oklevelet a kutatási és fejlesztési feladatok révén a játéktervezés és a 3D-s modellezés és animáció, például a reklám és a televíziós produkció felhasználásával foglalkozó területek szakértőjévé válnak.
Az alapkutatások magukban foglalják a művészi és tervezési készségeket, a tervezési módszereket és a szakmai eszközöket. A nevelési központok a 3D-s modellezés, a koncepcionális művészet, a szkriptírás és a játékmûszer körül. Különböző játéktervezési koncepciókat fognak szemlélni a műhelyekben, amelyek különböző szervezetekkel együttműködésben tervezési orientált multidiszciplináris projekteket eredményeznek.
A program célja, hogy kompetenciát biztosítson a globális játéktervezés vállalkozói tevékenységében gyakorlati tapasztalattal és holisztikus megközelítéssel a vizuális játéktervezés koncepcióira. A Game Design tanulmányok lehetővé teszik a különböző kulturális háttérrel rendelkező diákok számára, hogy nemzetközi karriert építsenek.
Tanulmányi tartalom
A játék tervezőjével kapcsolatos ismeretei növekedni fognak, és a tanulmányok tartalma bizonyos témákat követ.
Az első évben ismerkedjen meg a játéktervezés, az eszközök és a szoftver alapelveivel, valamint a projekt alapú munkával.
A második évben a játéktervezés, a játéktervezés és a vizualizációs készségek készségeit fejleszti és asszimilálja.
A harmadik évben a játékfejlesztés és a játékfejlesztés és a játékfejlesztés gyakorlatának ismerete.
És az elmúlt negyedik évben önálló fejlesztési projekteken keresztül fejleszteni a személyes versenyképességet.
Meduusa játéktervező platform
Ösztönző lehetőségeket kínálunk az új játékötletek létrehozásának elősegítésére.
A Meduusa Game Design bemutatja a hallgatóknak a legmodernebb berendezéseket, amelyek megkönnyítik az új projektek fejlesztését különböző platformokon.
Ezenkívül együttműködünk a Kotka-ban található, a játékprogramozásra összpontosító technológiai képzéssel.
A tanulmányok során megtervezi saját játékprojektjeit azzal a céllal, hogy azokat a jövőben életképes vállalkozásokká alakítsa.
A tanítási nyelv az angol, és a téziseket angolul is be kell írni. Az Érettségi tesztben megmutatja kontextuális készségeit, valamint a finn nyelvi készségeket, és azokat a diákokat, akiknek a finn nem finn, kötelesek angolul írni a tesztet.
Teljes munkaidős tanulmányok
A nappali tagozatos tanulmányokban hétköznapokon, rendszerint heti öt napot tartanak. A tanítási módszerek közé tartozik az előadások, az online tanulmányok és a projekt alapú tanulás.
Karrierlehetőségek
A tanulmányok gyakorlati tapasztalattal és a vizuális játéktervezéssel kapcsolatos holisztikus megközelítéssel biztosítják a globális játéktervezés vállalkozói kompetenciáját.
"A játéktervezés tanulmányai lehetővé teszik a különböző kulturális háttérrel rendelkezők számára, hogy nemzetközi karriert építsenek ki."
Az oklevelet a kutatási és fejlesztési feladatok révén a játéktervezés és a 3D-s modellezés és animáció, például a reklám és a televíziós produkció felhasználásával foglalkozó területek szakértőjévé válnak.
Ön válhat:
- játéktervező
- A karakterek és a környezetek 3D-modellerje
- szövegíró
- koncepció művész és
- a játék design üzlet vállalkozója
Belépők
Tanterv
Tanulmányi tartalom
Játéktervezői tudásod gyarapodni fog, a tanulmányok tartalma pedig meghatározott témákat követ.
1. évben megismerkedsz a játéktervezés, az eszközök és szoftverek, valamint a projekt alapú munka elveivel.
A második évben a játéktervezés, a játéktervezés és a vizualizációs készségek készségeit fejleszti és asszimilálja.
A 3. évben belsővé teszi a játéktervezési ismereteket, valamint a játéküzleti és -fejlesztési gyakorlatok megértését.
Az utolsó 4. évben pedig önálló fejlesztési projekteken keresztül fejleszti a személyes versenyképességet.
Képtár
A program eredménye
A program célja, hogy gyakorlati tapasztalattal és a vizuális játéktervezési koncepciók holisztikus megközelítésével kompetenciát biztosítson a globális játéktervezési vállalkozói ismeretek terén. A játéktervezési tanulmányok lehetővé teszik a különböző kulturális hátterű hallgatók számára, hogy nemzetközi karriert építsenek.
Ösztöndíjak és finanszírozás
ösztöndíjprogram és további információk www.xamk.fi/tuition-fees
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
A tanulmányok gyakorlati tapasztalattal és a vizuális játéktervezési koncepciók holisztikus megközelítésével biztosítják a globális játéktervezési vállalkozói ismereteket.
"A játéktervezés tanulmányai lehetővé teszik a különböző kulturális háttérrel rendelkezők számára, hogy nemzetközi karriert építsenek ki."
A végzettség kutatási és fejlesztési feladatokon keresztül kompetenciát ad ahhoz, hogy szakértővé váljon a játéktervezés meghatározott területein és más olyan területeken, amelyek 3D-s modellezést és animációt használnak, mint például a reklámozás és a TV-gyártás.
Lehetsz:
- játéktervező
- A karakterek és a környezetek 3D-modellerje
- szövegíró
- koncepció művész és
- a játék design üzlet vállalkozója