Bachelor of Communication (Hons)

Általános információk

Program leírás

Áttekintés

A kommunikáció bachelorja (Hons) egy érdekes terület, amely több tudományágat foglal magában. A diákok megértik a kommunikáció különböző formáit, köztük az interperszonális, az interkulturális és az üzleti kommunikációt, valamint az információt közvetítő különböző technológiákat.

A program belépési követelményei

Az UNITAR alapképzési programba való belépés szempontjából meg kell felelnie a következő követelményeknek:

  • Átadja az STPM-et legalább C fokozattal (NGMP 2,00) két (2) tantárgyban és angol nyelvű kreditet SPM-ben; vagy
  • A STAM átadása legalább Jayyid fokozattal és angol nyelvű jóváírással az SPM-ben; vagy
  • Pass diploma, legalább CGPA 2,00 és hitelképességgel angolul SPM-ben; vagy
  • Média- és kommunikációs diploma vagy azzal egyenértékű oklevél átadása, angol nyelvű hitelképesség-átadás; vagy
  • Átmeneti érettség / Alapítvány legalább 2,00 CGPA-val, és angol nyelvű jóváírás az SPM-ben; vagy
  • Átadni az UEC-t legalább B fokozattal öt (5) alanyban; vagy
  • Bármely más, a malajziai kormány által elismert képesítés; vagy
  • Az APEL-en keresztül a Bachelor programokba (6. szint, MQF) a pályázóknak Malajziai állampolgárnak kell lenniük, akiknek az alkalmazás éveiben 21 évesnél idősebbek voltak, releváns munkatapasztalattal / előzetes tapasztalati tanulással és APEL-értékeléssel. Ingyenes képek / Pixabay

Pályaépítés

Tanulási mód és időtartam

  • 9 félév / 3 év

1. év

  • Tanulási képességek
  • TITAS / Malajziai tanulmányok (Int)
  • Interperszonális és kommunikációs készségek a társadalomtudományok számára
  • Üzleti kommunikáció
  • Bevezetés a tömegkommunikációba
  • Pszichoszociológia a társadalomtudományok számára
  • Hubungan Etnik
  • Angol Akadémiai célokra
  • Kommunikációs elméletek és új média
  • Interkulturális kommunikáció
  • Szociális vállalkozás
  • Angol a tömegkommunikációért
  • Kommunikációs technológia
  • Meggyőző kommunikáció (elmélet és alkalmazás)
  • Médiagazdaság
2. év
  • Co-tananyag
  • Vizuális kommunikáció és dizájn
  • Az új média szociális pszichológiája
  • Új média és szervezet
  • Írás a kreatív iparágak számára
  • Irányítás és új média
  • Jog és etika a kommunikációban
  • Digitális médiaműveltség
  • Kortárs problémák a közösségi médiában
  • Az újságírás és az új média alapelve
  • Bevezetés a PR-kbe
  • Hírek írása
  • Bevezetés az elektronikus médiába
  • Online újságírás
  • Public Relations Writing
  • Jellemző írás
  • Nyilvánosság és média kapcsolatok
  • photojournalism
  • A marketing és reklám alapjai
  • Szerkesztés
  • Eseménykezelés
  • Társadalomtudományi statisztikák
3. év
  • Konvergens újságírás
  • Válság- és problémák kezelése
  • Üzleti jelentés
  • Beszédírás és prezentációs készségek
  • Kutatási módszerek a társadalomtudományokban
  • Választani 1
  • Tudomány és technológia írása
  • PR-kampány stratégiák
  • Szerkesztői írás
  • Közvélemény és meggyőzés
  • Választani 2
  • gyakorlat

Karrier kilátások

Különféle lehetőségek, de nem kizárólag a következő iparágakban és vállalatokban:
  • Kiadás
  • Utazás
  • Tanítás
  • Hirdető
  • Közkapcsolatok
  • Többnyelvű adminisztratív álláshelyek.
  • ST Media
  • ASTRO
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Established in 1997, UNITAR International University (UNITAR) is a visionary and well-governed institution, known for being the first virtual university in Southeast Asia and one of the pioneering pri ... Tovább

Established in 1997, UNITAR International University (UNITAR) is a visionary and well-governed institution, known for being the first virtual university in Southeast Asia and one of the pioneering private universities in Malaysia. Kevesebb