Bachelor of Commerce: Marketing
The University of Wollongong in Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Teljes tandíj: 232 943 AED / 63,472 USD (ÁFA 5%). További díjak vonatkozhatnak.
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A marketing célja a termékek és szolgáltatások fogyasztói környezetben történő sikeres elhelyezése, népszerűsítése és terjesztése.
A marketing szakterülete kiváló platform a közvetlen munkahelyi belépéshez. Ha jó kommunikátor vagy kreatív és koncepcionális gondolkodásmóddal rendelkezik, a Bachelor of Commerce (BCom) - Marketing az Egyesült Arab Emírségekben felkészíti Önt a dinamikus szakma karrierjére.
A program segít megérteni a marketing elveit, beleértve a promóciót, az árképzést és a terjesztést. Megszerzi az alternatív marketingstratégiák értékeléséhez szükséges ismereteket és készségeket, és pénzügyi, szervezeti, környezeti és etikai kritériumok alapján hatékony kampányokat hajt végre. A kritikai gondolkodás, a kvalitatív és mennyiségi adatok elemzése és az üzleti teljesítmény értékelése során is fejleszteni fogja kompetenciáit.
tartam 4 év - teljes munkaidőben | bevitel | Tandíjdíjak |
Karrierlehetőségek
Az Egyesült Arab Emírségek változatos üzleti bázisa azt jelenti, hogy számos iparágban számos marketingágazatban léteznek karrierlehetőségek. A BCom a Marketingben végzett diplomások szakmai szerepeket vállalhatnak, például:
- Közönségszolgálati szakemberek
- A nyilvánosság koordinátorai
- Média vásárlók
- Marketing kutatási elemzők
- Írók másolása
- Marketing tervezők
- Reklámkezelők
- Piaci üzleti elemzők
- Értékesítési képviselők
- Reklámvezetők
- Marketing tanácsadók
Akkreditáció és elismerés
Ez a program az Egyesült Arab Emírségek Oktatási Minisztériuma által akkreditált, és teljes mértékben elismert az Egyesült Arab Emírségekben, az ÖET-országokban és nemzetközi szinten a magán- és közszférában folytatott továbbképzésért és foglalkoztatásért.
Ezenkívül a programot az UOW biztosítja, amely a felsőoktatási minőségügyi és szabványügyi hivatal (TEQSA), az ausztrál felsőoktatási szektor nemzeti szabályozója. Az UOWD diplomásoknak lehetőségük van arra, hogy az UOWD fokozatot a megfelelő UOW Australia fokozatra cseréljék.
Programszerkezet
Ahhoz, hogy jogosult legyen a Bachelor of Commerce (Marketing) fokozat odaítélésére, a jelöltnek legalább 204 kreditpontot kell összegyűjtenie (cp), amelyek magukban foglalják a 60 cp általános oktatást, 54 cp a program magját, 6 cp Capstone tantárgyat és a konkrét főbb követelmények.
Jelentősebb
- MARK205 Bevezető marketingkutatás
- MARK210 Marketing hatékonyság
- MARK217 Fogyasztói viselkedés
- MARK333 Integrált marketingkommunikációs stratégia
- MARK344 Marketing stratégia
Plusz három az alábbi témakörökből:
- MARK270 Szolgáltatások Marketing
- MARK301 Digitális marketing
- MARK343 Nemzetközi Marketing
- MARK395 Turisztikai Marketing
Plusz 6 választani. A nulla szintű tantárgyakat nem lehet választani
Program magja
- ACCY111 számviteli alapok a társadalomban
- COMM101 A felelős vállalkozás alapelvei
- COMM121 Üzleti statisztikák
- ECON100 Gazdasági Alapok üzleti célokra
- FIN 111 A pénzügyi bevezető elvek
- MARK101 marketing elvek
- OPS 216 Műveletek kezelése
- MGNT110 Bevezetés a menedzsmentbe
- Az egyik téma a következő 3 opcióból (6 cp):
- ACCY112 könyvelés szervezetekben *
- ECON102 közgazdaságtan és társadalom
- MGNT102 Üzleti kommunikáció
- COMM331 (Capstone) integrált üzleti Capstone
* A Számviteli és Pénzügyi Főiskolai hallgatóknak az ACCY112-et kell vállalniuk. A Nemzetközi Üzleti Főiskolán tanuló diákok erősen ösztönzik az ECON102-t.
Általános oktatás (GED)
A diákok kötelesek 60 kreditpontot teljesíteni az alábbi hét (7) kategóriából:
- Angol, arab vagy más nyelvek (18 cp)
- GED 010 Akadémiai tanulmányi készségek 1
- GED 020 Akadémiai tanulmányi készségek 2
- Informatika és matematika (12 cp)
- MATH060 Alapítvány matematika üzleti célokra
- OPS 113 Üzleti orientált információs rendszerek
- Iszlám tanulmányok vagy történelem vagy kultúra (6 cp)
- ARTS017 iszlám kultúra
- Egy tárgy természetes vagy fizikai tudományokból (6 cp)
- ENVI030 Környezeti tudomány
- PHYS030 Alapítvány fizika
- A humanitárius vagy művészeti tárgyak egyike (6 cp)
- ARTS035 Bevezetés a filozófiába
- 101 törvény, üzlet és társadalom
- Egy téma a társadalmi vagy viselkedési tudományokból (6 cp)
- PSYC015 Bevezetés a pszichológiába
- SOC 103 Bevezetés a szociológiába
- Innováció és vállalkozás (6 cp)
- INE 301 Az innováció és a vállalkozói szellem alapjai
választani
A diákok várhatóan 6 választani kívánnak (30 cp) 100, 200 vagy 300 szintről.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Commerce
- Vigo, Spanyolország
Bachelor of Commerce kiterjesztett
- Johannesburg, Dél-afrikai Köztársaság
Menedzsment és közgazdasági alapképzés
- Forli, Olaszország