Bachelor of Arts grafikai tervezésben és animációban
AUM American University of Malta
Kulcs információ
Campus helye
Cospicua, Málta
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 5 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi hallgatók félévenként; 1500 EUR - EU hallgatók félévenként; 1000 EUR - máltai hallgatók félévenként
Csatlakozzon Nyílt Napunkhoz 2024. április 20-án, szombaton 9-17 óráig campusunkon.!
Készen állsz egy felejthetetlen utazásra? Fedezze fel egyetemünk szívverését, fedezze fel az élvonalbeli programokat, és tárja fel a kaput a végtelen lehetőségek előtt. Jelölje be naptárába egy izgalommal és inspirációval teli napra!
Bevezetés
A Grafikai tervezés és animáció BA program azoknak a hallgatóknak szól, akik érdeklődnek a vizuális művészetek gyakorlati alkalmazásai iránt. A grafikai tervezés és az animáció tanulmányozása során vizuális problémák megoldásával fejezheti ki fantáziáját. Azok a hallgatók, akik erős tervezési és kreatív érdeklődéssel rendelkeznek, kiváló jelöltek erre a programra. Azok, akik befejezik ezt a diplomát, jól felkészültek lesznek arra, hogy olyan szerepet töltsenek be, amely az iparág-specifikus tervezési és/vagy animációs alkalmazások széles skáláját feszegeti.
Program részletei
Az első két évben a hallgatók az egyetem általános oktatási programjának (42 amerikai kredit / 84 kredit) elvégzésére összpontosítanak, amely öt tematikus területet mutat be: kommunikáció, adatok és mennyiségi irodalom, tudományos kutatás, művészetek és humán tudományok, valamint társadalomtudományok. A harmadik és negyedik évben a hallgatók a szakukhoz kapcsolódó témákra összpontosítanak.
Tanulási eredmények a programban
A grafikai tervezés és animáció BA szakmailag orientált diploma, amely erős alapokat biztosít a hallgatóknak a vizuális művészetben és a tervezésben a média széles köréhez, beleértve a nyomtatott, interaktív médiát, filmet és televíziót. A program lehetőséget nyújt a hallgatónak, hogy egy interdiszciplináris tanulmányi programot hozzon létre, amely gazdagítja a végzős ismereteit és készségeit a folyamatosan fejlődő iparágban. Az utolsó év tézisszakaszában a hallgatók saját maga által irányított projektben mélyen felfedezhetik sajátos érdeklődési területeiket.
A megszerzett tudás
- Médiagyártási, kommunikációs és terjesztési technikák és módszerek ismerete.
- A precíziós műszaki tervek, rajzok és modellek előállításához kapcsolódó tervezési technikák, eszközök és elvek ismerete.
- A képzőművészeti alkotások összeállításához, előállításához és előadásához szükséges elmélet és technikák ismerete.
- Elektronikus berendezések és számítógépes hardverek és szoftverek ismerete, beleértve az alkalmazásokat is.
Megszerzett készségek
A logika és az érvelés használata az alternatív megoldások, következtetések vagy problémamegoldások erősségeinek és gyengeségeinek azonosítására.
- A saját és mások idejének kezelése.
- Figyelembe véve a lehetséges intézkedések relatív költségeit és előnyeit, hogy kiválasszuk a legmegfelelőbbet.
- Az új információknak a jelenlegi és jövőbeli problémamegoldásra és döntéshozatalra gyakorolt hatásainak megértése.
- Mutassa be a grafikai tervezés kommunikációjának elveit, mutassa be azokat a kreatív és technikai képességeit, amelyek sikeres innovatív grafikai tervezési projekteket hoznak létre a különböző médiákban.
- Mutasson szilárd alapokat a tervezésben és a hagyományos stúdióművészetben, és képes lesz ezeket a készségeit felhasználni a vizuális eszközökkel való hatékony kommunikáció érdekében.
- A digitális tervezési és animációs eszközök széles skálájának megértése és használata.
- Szerezzen animációs készségeket, amelyek a mozgásgrafika, játékfejlesztés, 3D és 2D animációs filmek, televízió vagy effektanimáció területén szükségesek.
- Használja az önmenedzselési készségeket, hogy nagy önállósággal dolgozzon az önálló kreatív projekteken.
- Végezze el az előzetes vizualizáció, a forgatókönyvezés és az alapvető előkészítési technikák használatát az összetett találmányi koncepciók kidolgozásához.
- Alkalmazza a kreatív problémamegoldó készségeket különféle elvont problémákra.
- Készítsen professzionális és eredeti tervezési és animációs portfóliót és tekercset.
kompetenciák
- Hozzon létre szokatlan vagy okos ötleteket egy adott témáról vagy helyzetről, vagy dolgozzon ki kreatív módszereket a probléma megoldására.
- Hozzon létre vizuális médiát számítógépes hardver és szoftver segítségével.
- Innovatív tervek, koncepciók és mintaelrendezések létrehozása az elrendezési elvek és az esztétikai tervezési koncepciók ismerete alapján.
- Hozzon létre grafikákat és elrendezéseket a termék illusztrációkhoz, vállalati logókhoz és webhelyekhez.
- Készítsen összetett grafikákat és animációkat független ítélőképesség, kreativitás és számítógépes berendezések használatával.
- Hozzon létre tárgyakat vagy karaktereket, amelyek élethűnek tűnnek a fény, a szín, a textúra, az árnyék és az átlátszóság manipulálásával, vagy a statikus képek manipulálásával, hogy a mozgás illúzióját kelthessék.
- Felelősen alkalmazza a történetfejlesztést, a rendezést, az operatőrt és a szerkesztést az animációkhoz, hogy olyan forgatókönyveket hozzon létre, amelyek bemutatják az animáció áramlását, és feltérképezik a legfontosabb jeleneteket és karaktereket.
- Legyen felelős a tájékoztatók, prospektusok, multimédiás prezentációk, weboldalak, promóciós termékek, műszaki illusztrációk és számítógépes grafikák kidolgozásáért, amelyeket termékekben, műszaki kézikönyvekben, irodalomban, hírlevelekben és diavetítésekben használnak.
- Együttműködés a multimédiás kampányok tervezésében és gyártásában, a költségvetés és ütemezés kezelése, valamint az olyan feladatok ellátása, mint a gyártás koordinálása, a háttér tervezése és a folyamatkövetés.
Oktatás és értékelés
Általában a Grafikai tervezés és animáció modulokat az elmélet és az alkalmazott gyakorlat keverékével oktatják. A pedagógiai megközelítések azonban modulonként jelentősen eltérnek.
A kurzus legtöbb modulját a hagyományos projekt-alapú tanuláskritika módszerrel tanítják, amely a legtöbb művészeti, filmes és animációs kurzuson közös. A diákok olyan projekteken dolgoznak, amelyeket korlátok és a modul tanulási céljait körülvevő kritériumok korlátoznak. A diákok csoportos kritikákkal vesznek részt a kész projektben, ami kiépíti a szókincsüket a témában, és képességüket elemzik és javítják saját munkájukat.
A grafikai tervezés és animáció-specifikus modulok többségének minősítését a projektek alapján értékelik.
Karrierlehetőségek
- Film vagy videojáték-animátor filmstúdió vagy videojáték-készítő számára.
- Grafikai tervező egy audiovizuális cégnél.
- Képzőművész egy sokoldalú webes fejlesztő számára.
4 éves fokos terv vázlata
1. év
I. szemeszter
- HUN 101 Angol Összetétel 1
- MAT 120 Bevezetés az adatelemzésbe, a valószínűségbe és a statisztikába
- HIS 101 A Földközi -tenger története
- GRD 101 Bevezetés a vizuális tervezésbe
- Szabadon választható
II. Szemeszter
- HUN 102 Angol Összetétel 2
- BIO 101 Az élet egysége
- REL 101 Vallási világok összehasonlító szempontból
- GRD 111 Rajz és vizualizáció
2. év
I. szemeszter
- COM 101 Bevezetés a multikulturális kommunikációba
- CHE 101 OR PHY 101 Tudományos vizsgálat GE
- PSY 101 Bevezetés a pszichológiába
- ATH 101 Arts of the Mediterranean
- GRD 201 ábrarajz és anatómia
II. Szemeszter
- PHI 101 Bevezetés a filozófiába
- SOC 101 Bevezetés a szociológiába
- ATH 201 World Art History
- GRD 211 digitális művészeti eszközök
- OPEN elemi felmérés (laboratóriummal)
3. év
I. szemeszter
- GRD 301 Idő, kép, hang
- GRD 311 Festés és szín
- GRD 321 Tervezés és modellezés
- GRD 331 I. animáció: Mozgás és módszerek
- PHI 102 Alkalmazott etika
II. Szemeszter
- GRD 341 3D karakter animáció
- GRD 351 II. Animáció: Gyártás
- GRD 361 Grafikai tervezés I: Tipográfia
- GRD 371 Storyboarding and Narrative
4. év
I. szemeszter
- GRD 411 Grafikai tervezés II: Vizuális problémamegoldás
- GRD 421 Motion Graphics
- GRD 431 Vizuális tervezés játékokhoz
- GRD 461 I. tézisprojekt
II. Szemeszter
- GRD 441 Grafikai tervezés III: Webdesign
- GRD 451 Interdiszciplináris játék projekt
- GRD 462 Tézisprojekt II
A program eredménye
A grafikai tervezés és animáció BA egy professzionálisan orientált diploma, amely erős alapot biztosít a hallgatóknak a vizuális művészet és a design területén a média széles skálájához, beleértve a nyomtatott, az interaktív médiát, a filmet és a televíziót. A program lehetőséget kínál a hallgatónak egy interdiszciplináris tanulmányi program létrehozására, amely gazdagítja a diplomás tudását és készségeit a folyamatosan fejlődő iparágban. A felső tagozatos szakdolgozat szakaszban a hallgatók saját maguk által irányított projektben mélyrehatóan felfedezhetik érdeklődési területeiket.
Megszerzett tudás
- Médiatermelési, kommunikációs és terjesztési technikák és módszerek ismerete.
- A precíziós műszaki tervek, rajzok és modellek elkészítéséhez szükséges tervezési technikák, eszközök és elvek ismerete.
- A vizuális művészeti alkotások összeállításához, előállításához és előadásához szükséges elmélet és technikák ismerete.
- Elektronikus berendezések és számítógépes hardverek és szoftverek ismerete, beleértve az alkalmazásokat is.
Megszerzett készségek
Logika és érvelés segítségével azonosítja az alternatív megoldások, következtetések vagy megközelítések erősségeit és gyengeségeit.
- A saját és mások idejével való gazdálkodás.
- A lehetséges intézkedések relatív költségeinek és hasznának figyelembevételével válassza ki a legmegfelelőbbet.
- Az új információk következményeinek megértése mind a jelenlegi, mind a jövőbeni problémamegoldás és döntéshozatal szempontjából.
- Mutassa be a grafikai tervezési kommunikáció alapelveit, bemutatva azokat a kreatív és technikai képességeket, amelyek sikeres, innovatív grafikai tervezési projekteket hoznak létre különféle médiában.
- Mutasson szilárd alapot a tervezésben és a hagyományos stúdióművészetben, és képes lesz használni ezeket a készségeket a vizuális eszközökkel történő hatékony kommunikáció érdekében.
- A digitális tervezési és animációs eszközök széles skálájának megértése és használata.
- Elsajátíthatja a mozgógrafikus, játékfejlesztő, 3D és 2D animációs filmek, televíziózás vagy effektanimáció pályafutásához szükséges animációs készségeket.
- Használja az önmenedzselési készségeket, hogy nagyfokú autonómiával dolgozzon az önirányított kreatív projekteken.
- Alkalmazza az előzetes vizualizációt, a storyboard-ozást és az alapvető gyártás előtti technikákat a komplex invenciózus koncepciók kidolgozásához.
- Alkalmazza kreatív problémamegoldó készségeit különféle absztrakt problémákra.
- Készítsen professzionális és eredeti design- és animációs portfóliót és tekercset.
Kompetenciák
- Hozzon létre szokatlan vagy okos ötleteket egy adott témával vagy helyzettel kapcsolatban, vagy dolgozzon ki kreatív módszereket egy probléma megoldására.
- Készítsen vizuális médiát számítógépes hardver és szoftver segítségével.
- Hozzon létre innovatív terveket, koncepciókat és mintaelrendezéseket az elrendezési elvek és az esztétikai tervezési koncepciók ismerete alapján.
- Hozzon létre grafikákat és elrendezéseket termékillusztrációkhoz, vállalati logókhoz és webhelyekhez.
- Hozzon létre összetett grafikákat és animációkat független ítélőképesség, kreativitás és számítógépes eszközök használatával.
- A fény, a szín, a textúra, az árnyék és az átlátszóság manipulálásával vagy a statikus képek manipulálásával élethűnek tűnő tárgyakat vagy karaktereket hozhat létre, hogy a mozgás illúzióját keltse.
- Legyen felelős a történetfejlesztés, a rendezés, az operatőri munka és a vágás animációinak alkalmazásáért, hogy olyan storyboardokat hozzon létre, amelyek bemutatják az animáció folyamatát, és feltérképezik a legfontosabb jeleneteket és karaktereket.
- Legyen felelős tájékoztatók, brosúrák, multimédiás prezentációk, weboldalak, promóciós termékek, műszaki illusztrációk és számítógépes grafikák kidolgozásáért termékekben, műszaki kézikönyvekben, szakirodalomban, hírlevelekben és diavetítésekben.
- Együttműködjön multimédiás kampányok tervezésében és gyártásában, költségvetés-tervezésben és ütemezésben, valamint olyan feladatokban, mint a gyártás koordinálása, a háttértervezés és az előrehaladás nyomon követése.
Karrierlehetőségek
- Film- vagy videojáték-animátor filmstúdió vagy videojáték-készítő számára.
- Grafikai tervező egy audiovizuális cégnél.
- Vizuális művész sokoldalú webfejlesztőknek.
Belépők
Tanterv
Tanítás és értékelés
Általában a Grafikai tervezés és az Animáció modulokat az elmélet és az alkalmazott gyakorlat keverékével tanítják. A pedagógiai megközelítések azonban modulonként jelentősen eltérnek.
A kurzus legtöbb modulját a hagyományos projekt-alapú tanulási kritika módszerével tanítják, amely a legtöbb művészeti, filmes és animációs kurzusra jellemző. A hallgatók olyan projekteken dolgoznak, amelyeket korlátok korlátoznak, és amelyek megfelelnek a modul tanulási céljai köré kialakított kritériumoknak. A hallgatók csoportos bírálatokat fogalmaznak meg az elkészült projektről, ami fejleszti a tantárgybeli szókincsüket, valamint saját munkájuk elemzésére és fejlesztésére való képességüket.
A Grafikai tervezés és az Animáció specifikus modulok többségének értékelése projektek alapján történik.
4 éves képzési terv vázlata
1. év
I. félév
- HUN 101 Angol Összetétel 1
- MAT 120 Bevezetés az adatelemzésbe, a valószínűségszámításba és a statisztikákba
- HISZ 101 A Földközi-tenger története
- GRD 101 Bevezetés a vizuális tervezésbe
- Szabadon választható
félév II
- HUN 102 Angol Összetétel 2
- BIO 101 Az élet egysége
- REL 101 Vallási világok összehasonlító perspektívában
- GRD 111 Rajz és vizualizáció
2. év
I. félév
- COM 101 Bevezetés a multikulturális kommunikációba
- CHE 101 VAGY PHY 101 Scientific Enquiry GE
- PSY 101 Bevezetés a pszichológiába
- ATH 101 A Földközi-tenger művészete
- GRD 201 ábrarajz és anatómia
félév II
- PHI 101 Bevezetés a filozófiába
- SOC 101 Bevezetés a szociológiába
- ATH 201 Világművészettörténet
- GRD 211 digitális művészeti eszközök
- NYITOTT elemi felmérés (laborral)
3. év
I. félév
- GRD 301 idő, kép, hang
- GRD 311 Festészet és színezés
- GRD 321 Tervezés és modellezés
- GRD 331 Animáció I: Mozgás és módszerek
- PHI 102 Alkalmazott Etika
félév II
- GRD 341 3D karakter animáció
- GRD 351 Animáció II: Gyártás
- GRD 361 Grafikai tervezés I: Tipográfia
- GRD 371 Storyboarding and Narrative
4. év
I. félév
- GRD 411 Grafikai tervezés II: Vizuális problémamegoldás
- GRD 421 Mozgó grafika
- GRD 431 vizuális tervezés játékokhoz
- GRD 461 tézisprojekt I
félév II
- GRD 441 Grafikai tervezés III: Web Design
- GRD 451 interdiszciplináris játékprojekt
- GRD 462 Szakdolgozat Projekt II
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az ösztöndíjak három típuson alapulnak: érdem (magas tanulmányi teljesítmény) vagy sportoló vagy anyagi rászorultság.