Bachelor of Arts Media & Media Management
Diploma University of Applied Sciences
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Bad Sooden-Allendorf, Németország
Nyelvek
Német
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
6 - 7 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 227 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Távoktatás: 227,00 € / hó
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A távoktatási „médiagazdaság és médiamenedzsment” (technikai tanulmányi konzultáció: [email protected]) segítségével a DIPLOMA egyetem tanulmányi koncepciót hozott létre, amely egyaránt megfelel a média-készítők és a médiafelhasználók igényeinek. Tanulmányozta a média allroundereit, akiket az online, nyomtatott, rádió- és televíziós és a filmipar médiavállalatai nagy keresletben keresnek.
A workshop a Deutschlandradio látogatásával, rádiós műhelygel és az Európa Tanács multimédiás műhelyével (Strasbourg): www.diploma-aus-dem-europarat.de.
Az államilag elfogadott „Médiamenedzsment és médiamenedzsment” alapképzési program három változatban fejezhető be: távoktatási kurzusként minden országos tanulmányi központban, távoktatásként, vagy tantermi tanulmányként a Bad Sooden-Allendorf egyetemen.
A tanfolyam időtartama 7 félév a távoktatásban és 6 félév az osztályteremben, de akár négy félévig is ingyenesen bővíthető, így a tanulmány pl. A rokonok stb. Mindkét típusú tanulmány előadásai a kiválasztott tanulmányi központ helyszínén zajlanak, vagy virtuális távoktatásnak tekinthetők interaktív online előadásokkal és vizsgákkal a tanulmányi központokban.
A "Művészetek Bachelor (BA) Médiagazdálkodás és Médiamenedzsment" tudományos fokozat egy későbbi mesterfokozatra jogosít fel, például az egymást követő Master of Arts-ra (MA) az üzleti és jogi szakirányban - a DIPLOMA menedzsmentjére összpontosítva. Ha van munkája, akkor be is fejezhet diplomát, például az MBA-t a DIPLOMA Egyetemen.
Újságírás, médiaszociológia és médiagazdaság egy kurzuson
Az üzleti adminisztráció, az újságírás és a szociológia három pillérével a "Médiamenedzsment és médiakezelés" tanulmány újdonságot teremt minden tanulmányváltozatban, és megbízható alapot biztosít mindhárom fent említett témakörhöz. Az üzleti adminisztrációs események magukban foglalják a speciális médiaműveleti elméleti szempontokat. A tanulmány során a különböző média műfajok gyakorlati újságírói és médiakoncepciói is rendelkezésre állnak. Különös jelentőséget tulajdonítanak az interdiszciplináris kompetenciáknak, mint pl. A tervezés, a stratégiai és analitikai gondolkodás, a vállalkozói tevékenység, az interdiszciplináris kommunikáció, a csapatmunka és a szakmai etikai gondolkodás.
Az elmúlt tanévben további szakismeretek bővülnek az egyik választható modulban: a médiagazdaság, a médiaszociológia (a vállalati kommunikáció középpontjában) vagy az újságírás . Ezzel a diplomások személyes preferenciáik szerint specializálódnak.
A „Média menedzsment és médiamenedzsment ” tanulmány a médiavállalatok sokféle fogalmi, kreatív és stratégiai feladatára készül. Figyelembe veszik a médiatermelés, a médiaelméletek, a média alszektorok sajátosságai és üzleti modelljei. Ez a tudás lehetővé teszi számunkra, hogy a gazdasági életképesség szempontjából a célcsoport számára megfelelő médiakoncepciókat dolgozzunk ki. A diákok megtanulják, hogy alkalmazkodjanak az egyre több multikulturális és multimédiás világban változó új keretfeltételekhez.
A nemzetközi szempontokat az interkulturális média kommunikáció és az angol nyelvű tartalmak tanulmányi tartalmának területén tárgyalják. A „ Médiamenedzsment és médiamenedzsment ” tanulmányai során a hallgatóknak bizonyos témákban angol nyelvű írásos dokumentumokat kell készíteniük és bemutatniuk.
Karrierlehetőségek a távoktatási médiakezelés után
A "Média menedzsment és médiamenedzsment" DIPLOMA szakképzettséggel rendelkező diplomások tevékenységének területei a médiában találhatók, ahol a média és az üzleti élet találkozik. Diplomások a köz- és magánmédia-házakban, nyomtatott, internetes és egyéb elektronikus médiapiacokon, valamint a játékiparban és az alkalmazásszegmensben, valamint a kommunikációs ügynökségek, egyesületek, ipari és szolgáltatási vállalatok, illetve cégek PR és marketing tanácsadói munkájában dolgoznak. akik az oktatásban aktívak.
Például a médiakezelők felelősek a médiaprojektek költség-haszon arányának becsléséért, a média tartalmának marketingjéről, a projektek költségvetésének irányításáról, a produkciók irányításáról vagy a médiatermékek beszerzéséről, valamint az engedélyezési térben is.
A "Médiagazdaság és médiamenedzsment" szakon végzett diplomások nagyon jó munkakörülményeket kínálnak a német munkaerőpiacon és külföldön: A kereskedelmi kiadványok a média különböző területein, valamint a szórakoztatóiparral és a digitális szektorral együtt hosszú távon pozitívak.
normál időszakban
Távoktatás: 7 félév / 180 ECTS
A tényleges tanulmányi időszak ingyenesen bővíthető legfeljebb 4 félévre a standard tanulmányi időszak alatt.
alapvonal
A téli félév (október) és a nyári félév (április) megfelelő számú résztvevővel.
akkreditáció
Az akkreditációs ügynökség által az AHPGS akkreditálása.
tandíj
Távoktatás: 247,00 € / hó (összesen 11 039,00 €, plusz egyszeri vizsga díja 665,00 €)
tanulmány formájában
Részvételi tanulmány vagy távoktatás. A távoktatási kurzus felváltva zajlik az önálló tanulmányok és a teljes nap szombat szemináriumok (kb. 12 szombat / félév) között, számos országos tanulmányi központunk egyikében, vagy online a DIPLOMA Online Campus "virtuális előadótermében".
felvételi követelmények
Általános egyetemi felvételi képesítés, Fachhochschulreife, mestervizsgát tartott, vagy a felsőoktatáshoz való hozzáférésről szóló Hesse-i rendelet szerint, vagyis legalább 400 órás karrierfejlesztési képzés befejezésével, műszaki iskolával vagy szakképző vagy közigazgatási akadémiával, vagy végleges vizsgával egy államilag elismert szakképzésben. legalább 2 éves foglalkoztatás és külön egyetemi felvételi vizsga.
A speciális képesítésekkel kapcsolatos további információkért forduljon a DIPLOMA Hochschule-hoz. Azok a pályázók, akik nem felelnek meg a fent említett követelményeknek, először vendégkönyvelőként vehetnek részt a tanfolyamon, ha a hozzáférési jogosultság max. 2 félév érhető el.
Külföldi diplomák esetén be kell mutatni az egyenértékűséget.
nyilatkozatok
Bachelor of Arts (BA) (Médiavezetés)
A diplomások diplomát és diplomát kapnak, valamint angol nyelven írt oklevélmellékletet és egy rekordot, amely nemzetközi szinten azonosítja őket, mint főiskolai diplomát.
Major szakirányokon
újságírás
Főbb események a médiamenedzsment és menedzsment (BA) szakon:
1. Médiatervezés:
A diákok megismerkedhetnek a médiatervezéssel a médiatervezés részeként. Tudásukat szerezik a média kommunikáció architektúrájában, mind művészeti, mind technikai ismeretek megszerzésével, valamint a tervezési és gyártási folyamatok irányításával mindkét területen. Fő munkaeszközként megismerkedhet a PC / laptop grafikával, elrendezéssel, képpel, mozgóképpel és hangszerkesztő szoftverrel. A nyomtatott és az internetes média műfajokra összpontosítva ugyanolyan alkalmasak a hardver és a szoftver készségekre, mint az esztétikai és tervezési készségek. A nyomtatott terméken belül bizonyítják a megszerzett ismeretek és készségek használhatóságát.
2. A prezentáció újságírói formái:
A diákok tudják, hogy a prezentáció újságírói formáinak meghatározása, funkciója és meghatározása nem rögzített változók, hanem sok mindentől függ: a technika állásától, az üzenetet közvetítő közeg lehetőségeitől, és nem utolsósorban a történelmi, társadalmi és politikai feltételektől. , Megismerheti ezeket a függőségeket, és reflexív módon alkalmazza őket. Megkülönböztethetik a jelentéstétel, a vélemény és a fantasy reprezentáció formáit, és önállóan készíthetnek újságírói eseményt a bemutató formáján belül. A "médiatervezés" és a "különleges újságírás" modulok szoros összefüggésében olyan újságíró szöveget hoznak létre, amely tükrözi azok teljesítményét az esemény befejezése után.
3. Különleges újságírás:
A média műfajokra nyomtatott és online nyomtatással a diákok ismerik a média nyelvi újságírásának jelenlegi állapotát. A német nyelv és a tudományos kritériumok alapvető megértését fejlesztik, a szintaktikától a morfológiai és az ortográfiaiig a stilisztikai szempontokig. Egyrészt ismerik az alapvető speciális újságírói kifejezéseket ("szerző", "média szöveg", "intertextualitás" stb.), Másrészt a mai német nyelvű tömegtájékoztatás legfontosabb nyelvi jelenségeit. Ezeket a jelenségeket naprakész mintaanyaggal (szóbeli és írásos formában, médiaszövegtípusok, standard nyelv és dialektusok stb.) Írhatja le. A nyelvet más jelrendszerekhez, különösen a képekhez és a grafikákhoz is kapcsolhatják, és ismerik a hipertext alapelveit.
média szociológia
Főbb események a médiamenedzsment és menedzsment (BA) szakon:
1. A média etikája:
Diszkurzív megbeszélések a média etikai feladatokról a digitális korban, az "egyéni - közepes - társadalom" kapcsolat etikai problémái, valamint a média alapvető jellemzőinek ismerete.
A média-etika kérdéseinek intenzív betekintése és kiterjedt megbeszélése alapján módszertani megbeszéléseket folytatnak az etikai ítélet alapjairól, feladatairól és folyamatairól. A rendezvény célja a média, az etika és a valóság kapcsolatának feltárása a mindennapi életben, figyelembe véve a diákok konkrét tapasztalatait, hogy a médiatermékek felelősségteljes kezelésének kérdése reális legyen (»Média etika, mint alkalmazott etika: Zur Etikai döntéshozatali folyamatok szervezése «). A rendezvény tanulási célja az, hogy a média érték diskurzusát a jövő médiamenedzsereinek hivatásos cselekedeteinek önképére vezesse be.
2. Média és vállalati kommunikáció:
A média és a kommunikáció elmélete, a vizuális kommunikáció, a kommunikáció és az új médiával való interakció, a szakértői fekvő kommunikáció alapjai; Vállalati kommunikáció - a szociális pszichológia, a média pszichológia és a szociológia, valamint a média története.
Ausalt = "Kommunikációs kompetencia építése retorika, prezentáció és moderálási kurzusok segítségével és a retorikai készségek elmélyítése gyakorlati gyakorlatokban (szerepjátékok): a marketing stratégiák, a címzett-specifikus szöveggyártás, a multimédiás szövegek technikai gyártása és a web design.
A vállalati kommunikáció keretein belül a megértés és a tudás elősegítése a következő területeken történik: ügyfélközpontúság; marketing; Együttműködés a helyi vagy regionális vállalkozásokkal; Helyi tulajdonságok kommunikálása; Vállalati identitás és vállalati arculat; vállalati kultúra tudatos kialakítása; Munkavállalói kommunikáció; a CIP kommunikatív közvetítése minden termelési és marketing tényező esetében; A vezetők személyes coachingja; Practice Feedalt = "hát- és beszélgetési technikák.
3. A média speciális szociológiája:
A média erősen tükröző szerkezeteinek ismerete és megértése, valamint a társadalmi folyamatokra való utalás, a szociológiai folyamatok elemzésének és megszüntetésének eszközeinek fejlesztése = kompetenciák kialakítása a létesítmények irányításában és a csapatok vezetésében.
médiaipar
Főbb események a médiamenedzsment és menedzsment (BA) szakon:
1. Médiatermékek és médiatermelés:
- Media felülvizsgálat
- A médiatermékek tipológiája
- Média az információs piacon
2. Médiafolyamatok, gyártás és stratégiák:
- A médiakezelés kontextusai és feladatai
- Médiatermelés: a médiakezelés szerkesztői és termelési menedzsmentként
- médiastratégiájában
3. Stratégiai és nemzetközi médiakezelés:
- A stratégiai médiakezelés terminológiai alapfogalmai és alapjai
- Stratégiai menedzsment a média cégekben
- Nemzetközi médiagazdaság
A diákok mélyreható és átfogó áttekintést adnak a médiaipar összes spektrájáról Németországban és az öböl multimédiás világának összefüggésében, ismereteket szerezhetnek a média marketingről és a médiakezelésről és a médiakezelésről termék, termelés, erőforrás, menedzsment és kereskedelmi szempontból mert a médiaspecifikus fellépés és a gondolkodás gazdasági és társadalmi módon történő alapvető megértését fejlesztették ki.
Ugyanolyan hatékonyan használják a médiatermelés folyamatait, mint a megfelelő médiastratégiák megfogalmazására és megvalósítására. A diákok megtanulják a médiatermékek és a médiatermékek stratégiai és nemzetközi menedzsmentjét is. A nemzetközileg működő médiavállalatok és a média szakemberek számára marketing és menedzsment koncepciókat fejlesztenek.
A médiafolyamatok részeként a diákok a nemzetközi piacokkal együttműködve különleges ismereteket szereznek a nyomtatásban és az interneten, és mindig naprakészek az új kommunikációs formák ismeretében a médiapiacon: technológia. Itt megismerkedhet az új kommunikációs-politikai elemek használatával, valamint a Web 2.0 technológia teljes skálájával. Ön képes létrehozni a közösségi média marketing koncepciókat a Twitteren, az xingen, a facebookon, a csövön és másokon keresztül.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor a Creative Business, Media Management
- Leeuwarden, Hollandia
BA média menedzsment és digitális marketing
- Cologne, Németország
- Berlin, Németország + 6 több
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Spanyolország