Bachelor matematikában

Általános információk

Program leírás

A Syiah Kuala University Matematikai Tanszékét 1989-ben alapították. 5 programja van, nevezetesen a dinamikus alkalmazás és optimalizálás, az algebra, az elemzés és a geometria, a műveletek kutatása, a tanulási média és az etno matematika. A Matematikai Osztály számos végzettséggel rendelkezik, akik különböző területeken és szakmákban dolgoznak.

A tanítási és tanulási folyamatot 19 hivatalos oktatószemélyzet és számos oktatói asszisztens támogatja mind a matematikai tanszéken, mind a többi releváns ügynökségnél. Várható, hogy a tanári személyzet sokféleségével és az általuk szerzett tapasztalatok sokféleségével motiválhatja a tanulókat a jövő elérésében és a potenciáljuk fejlesztésében.

A matematikai osztályon kívüli létesítmények és tevékenységek szintén a diákok számára fontos tényezők. Nemcsak a tanulásban aktívaknak kell lenniük, hanem a campusban és a közösséghez közvetlenül kapcsolódó tevékenységekben is.

110064_DSC_7767.JPG

A matematikai tanszék látomása

A Matematikai Osztály jövőképe, hogy a vezető matematika tanulmányozásának és fejlesztésének központja lesz 2025-ben, amely szinergiálja a tudományt és a technológiát helyi, nemzeti és nemzetközi potenciállal.

A matematikai osztály küldetése

  1. Készítsen diplomásokat, akik őszinte, kiváló, független, kreatív, innovatív, vállalkozói és képesek szisztematikusan, pontosan és logikusan elemezni a problémákat, és alternatív megoldásokat kínálhatnak a fenntartható fejlődés támogatására.
  2. A tanulás, a kutatás és a szolgáltatások hozzáférhetőségének és minőségének bővítése és egyenlő elosztása a matematika oktatásban az elszámoltatható és átlátható intézményi irányítási rendszerek támogatásával.
  3. Létre kell hozni a nemzeti és nemzetközi együttműködést a matematika tanulmányozásában és alkalmazásában, amely az Aceh potenciáljára irányul a nép jóléte érdekében.

A matematikai osztály kompetenciái

A matematikai tanszék diplomások várhatóan a következő fő kompetenciákkal rendelkeznek.

  1. A megszerzett matematikai tudomány területének megszerzése és fejlesztése és az eredmények nyilvánosságra hozatala.
  2. Az önpotenciál fejlesztésének képessége, különösen a matematika különböző területeken történő használatával kapcsolatos képességek.
  3. Szociális közösség a matematika és alkalmazásai területén.
  4. Jó pedagógiai ismeretekkel rendelkezik, hogy tudását átadja a matematika és alkalmazásának területén.
  5. A matematika területével kapcsolatos problémák (jelenségek) azonosításának, elemzésének és megoldásának képessége.
  6. Képes alkalmazni a vállalkozói modelleket és / vagy új munkahelyteremtést a matematika és alkalmazásai és a tanulás területén.
  7. Felelősséggel tartozik a matematika fejlesztése és alkalmazása a különböző területeken, és az emberek életében való megvalósítása.
  8. A matematika és alkalmazásai tanítási technológiájának használata.

A matematikai tanszék diplomások várhatóan a következő támogató kompetenciákkal rendelkeznek.

  1. Jó és udvarias tudományos etika
  2. Képessége és hajlandósága arra, hogy független és professzionális legyen, és mindig reagáljon a matematika, a használat és a tanulás területén a kortárs kérdésekre.
  3. Az alkalmazkodóképesség és készségek a foglalkoztatás dinamikájához, a munka természetéhez és a társadalom folyamatosan változó fejlődéséhez.
  4. A matematika különböző területeken történő megvalósításának képessége
  5. Legyen az innováció és a kreativitás szelleme az általuk tanult tudásterületek alkalmazása során.

A matematikai osztály diplomásoknak más kompetenciákkal kell rendelkezniük, nevezetesen:

  1. Jó karakter és etika, mint tudós.
  2. Megfelelő, őszinte, szorgalmas és fegyelmezett személyiség
  3. Az etikának és elkötelezettségnek a szakmai hozzáállás fenntartása a tevékenységük körében.
  4. Jó hozzáállás az interperszonális kapcsolatok tekintetében (vezetés, kezdeményezés, integritás, pozitív hozzáállás és csapatépítés).
  5. A képesség fejlesztése és hatékony kommunikálása.

Tanulmányi időszak

A matematikai tanszék tanulmányi ideje 4 év (8 félév).

110066_DSC_8770.JPG

A tanulási eredmények programja

Hozzáállás és érték - Sikap dan Tata Nilai (S):

  1. Bátor.
  2. Jó erkölcsi, etikai és személyiségi feladataik teljesítésében
  3. Olyan állampolgárok, akik büszkék és szeretik az országot és támogatják a békét világszerte.
  4. Képesnek kell lennie együtt dolgozni, és szociális érzékenységgel és nagy aggodalommal kell rendelkeznie a közösség és a környezet szempontjából.
  5. Tiszteljük a kultúrák, nézetek, hiedelmek és vallások sokféleségét, valamint mások véleményét / eredeti találkozását.
  6. A jogállamiság fenntartása és a szellem, hogy a nemzet és a szélesebb közösség érdekeit prioritásként kezelje.

Általános készségek - Keterampilan Umum (KU):

  1. Képes alkalmazni logikai, kritikus, szisztematikus és innovatív gondolkodásmódot a tudomány és a technológia fejlesztésének vagy megvalósításának összefüggésében, amely szakterületüknek megfelelően figyelmet fordít és alkalmazza a humán értékeket.
  2. Képes bizonyítani a független, minőségi és mérhető teljesítményt.
  3. Képes megvizsgálni a tudomány és a technológia fejlesztésének vagy megvalósításának következményeit, amelyek a humán tudományok értékeit a szabályok, eljárások és tudományos etika alapján szakértelmüknek megfelelően alkalmazzák, hogy megoldásokat, ötleteket és terveket készítsenek.
  4. Képes összeállítani a fent említett tanulmány eredményeinek tudományos leírását dolgozat vagy végleges hozzárendelési jelentés formájában, és töltse fel a főiskolai oldalon.
  5. Az információk és adatok elemzésének eredményei alapján a szakterületen a problémamegoldás összefüggésében megfelelő döntéseket kell hozni.
  6. Képes fenntartani és fejleszteni hálózatát a tanácsadókkal, kollégákkal, kollégákkal az intézményen belül és kívül.
  7. Képes lesz felelősséget vállalni a csoportmunka eredményeinek eléréséért, és felügyelni és értékelni a felelősségük alá tartozó munkavállalóknak szánt munkát.
  8. Képesnek kell lennie önértékelési folyamat végrehajtására a felelősségi körükbe tartozó munkacsoportokban, és képesek önállóan tanulni.
  9. Képesnek kell lennie az adatok dokumentálására, tárolására, biztosítására és újbóli felfedezésére az érvényesség biztosítása és a plágium megelőzése érdekében.

Speciális készségek - Ketrampilan Khusus (KK):

  1. Képes fejleszteni matematikai gondolkodást, amely az eljárási / számítási megértéstől kezdődik, hogy a széles körű megértés magában foglalja a feltárást, a logikai érvelést, az általánosítást, az absztrakciót és a hivatalos bizonyítékokat.
  2. Képes megfigyelni, felismerni, megfogalmazni és megoldani a problémákat matematikai megközelítéssel, szoftver segítségével vagy anélkül.
  3. Képes felépíteni, módosítani, elemezni / strukturálni a rendszer / probléma matematikai problémáit, értékelni a pontosságot és értelmezni.
  4. Képesnek kell lennie különböző alternatív matematikai problémák megoldására, amelyek önállóan vagy csoportokban rendelkezésre állnak a megfelelő döntéshozatalhoz.
  5. Képes alkalmazkodni vagy fejleszteni magukat, mind a matematika, mind más releváns területeken (beleértve a munka világában található területeket is).

A megbízás ismerete - Penugasan Pengetahuan (PP):

  1. A matematika elméleti koncepcióinak elsajátítása, beleértve a matematikai logikát, a diszkrét matematikát, az algebrát, az elemzést és a geometriát, valamint a lehetőségelméletet és a statisztikákat.
  2. A matematikai modellezés, a lineáris programok, a differenciálegyenletek és a numerikus módszerek elveinek elsajátítása.

110065_DSC_1155.JPG

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

The mission of Syiah Kuala University is to implement “Tri Dharma – three denotations” of higher learning institutions that support local, national and international development by utilizing available ... Tovább

The mission of Syiah Kuala University is to implement “Tri Dharma – three denotations” of higher learning institutions that support local, national and international development by utilizing available local, national and international resources; enhance academic quality in order to produce highly competitive graduates; apply integrated quality management in the field of education through the application of transparent, participatory, efficient and productive principles; continuously strengthen and broaden the network of institutional cooperation in the effort for developing and preserving the findings of sciences, technology, humanities, sports & arts. Kevesebb