Bachelor in Software és Data Engineering
Singidunum University
Kulcs információ
Campus helye
Belgrade, Szerbia
Nyelvek
Angol,
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 3 000 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A gyors technológiai újítások minden iparágra átalakító változásokat hoznak. Ennek eredményeképpen a szoftver- és adattechnikai (SDE) kapcsolódó készségek és új SDE-munkák minden nap felmerülnek. Pontosabban, nagy szükség van olyan szakmákra, mint a Software Engineer, a beágyazott rendszerek mérnöke, az Data Scientist, a Game Developer, a Blockchain Developer. Szoftver- és adatmérnöki tanulmányi programunk kifejezetten a fiatalok e szakmai szerepekhez való neveléséhez igazodik. Kezdetben több száz munkaköri leírást vizsgáltunk mind országunkban, mind világszerte, és felfedeztük a munkaerőpiacon megjelenő tendenciákat. Ezzel a tudással összegyűjtöttük a Szoftver- és Adatgyártási Tanulmányi kurzusokat, hogy kielégítsük az iparág legszívesebb képességeinek igényét. Minden pályafutás-programunkat úgy alakítottuk ki, hogy a munkaadók igényeihez igazodjanak, amikor a tanított készségekről és a jövőbeni mérnökök számára készített szerepekről van szó.
Ennek a tanulmányi programnak az újdonsága és egyedisége, hogy fiatal SDE professzorok tervezik. Mindannyian Ph.D. fokozatok a világ legmagasabb szintű egyetemein. Továbbá, a diploma megszerzése után értékes tapasztalatokat szereztek az iparágban, valamint saját vállalkozásukban saját vállalkozásukkal. Ezért programunk tükrözi a világ vezető mérnöki cégeiben szerzett tapasztalataikat. Kaliforniában, a Szilícium-völgyben való kapcsolataink révén folyamatosan megismerkedünk a legújabb technológiai változásokkal, és képesek vagyunk finomítani a tanulmányi lehetőségeket, és mindig a legmodernebb és keresett informatikai ismereteket tanítani.
Az első két évben ez a program tanítja a tanulókat, hogyan kell kódolni, programozni az alapvető vezérlőket és megérteni a hálózatokat. Később, a tanulók megtanulják, hogyan fejleszthetők mobil és szociális hálózatok alkalmazásai, fejleszthetik a játékokat és a blokkprogramokat, tervezhetnek komplex adat-tudományt és a dolgok internetét.
A tanulmányi program során lelkes professzoraink a legmagasabb tudományos célokhoz vezetnek. Együtt lehetőséget teremtünk a diákjaink számára, hogy hazánkban és világszerte megszerezzük a legjobban fizetett munkahelyeket.
Az ALUMNI szövetség tagjai között végzett felmérés szerint a programot sikeresen befejező hallgatók különböző területeken kereshetnek munkát:
- Beágyazott fejlesztő
- Beágyazott szoftverfejlesztő
- Cross Platform mobil fejlesztő
- Szoftvermérnök
- FPGA fejlesztő
- Automatizálási mérnök
- Beágyazott C / C fejlesztő
- Beágyazott Linux fejlesztő
- Firmware mérnök / fejlesztő
- Mobilalkalmazás-fejlesztő
- Hálózati mérnök
- Távközlési mérnök
- PLC szoftverfejlesztő
- Data Scientist
- Adatmérnök
- Adatelemző
- Data Architect
- Webfejlesztő
- Webszolgáltató mérnök
- Üzleti intelligencia mérnök
- Prediktív elemző
- Kvantitatív pénzügyi szakember
- Szoftverfejlesztő
- Géptanító mérnök
- Mesterséges intelligencia mérnök
- Adatbázis mérnök
- Nagy adatmérnök
- Blockchain fejlesztő
- Játékfejlesztő
Az online regisztráció során a vizsgázó hozzáférhet a vizsga online tesztjeihez.
Tanterv
I év
- Alkalmazott számítás
- A számítógépes programozás alapelvei
- Webdesign
- Diszkrét matematika
- Objektumorientált programozás
- Jelek és rendszerek
- Bevezetés az elektronikába és a számítógépes szervezetbe
- Angol a szoftvermérnökök számára
II. Év
- Adatbázis rendszerek
- Funkcionális programozás
- Számítógépes hálózatok
- Algoritmusok és adatszerkezetek
- Szoftver specifikáció és modellezés
- Operációs rendszerek és rendszerprogramozás
- Web programozás
- Érzékelő rendszerek
- Második idegen nyelv 1
III. Év
- Alkalmazott valószínűség és statisztikák
- Internetes technológia és webes szolgáltatások
- Szoftver tesztelés és minőségbiztosítás
- Felhő alapú számítástechnika
- Mobil alkalmazásfejlesztés
- Választható kurzus 1
- Egyidejű számítástechnika
- Mesterséges intelligencia
- Számítógépes grafika
- 2. választható kurzus
- Elektromos mérések és műszerek
- Bevezetés a gépi tanuláshoz
- Digitális kép és jelfeldolgozás
- Játékok tervezése
- 3. választható kurzus
- Elosztott rendszerek
- Számítógépes rendszer felépítése
- Nem relációs adatbázisok
IV. Év
- Biztonsági szempontok a szoftverfejlesztésben
- A dolgok internete
- Vállalkozás a szoftverfejlesztésben
- gyakorlat
- Diplomamunka
- Választott kurzus 7
- Beágyazott rendszerek
- Mély tanulás
- Számítógépes látás
- Információszerzés
- Választani tanfolyam 8
- Ipari szabályozás
- Adatok fúziója és jellemzők kivonása
- Ember-gép kölcsönhatás
- Blockchain-fejlesztés
- Választani tanfolyam 9
- Valós idejű rendszerek
- Szociális számítástechnika
- Számítógépes játékok
- Adatmegjelenítés
- Választható tanfolyam 10
- FPGA programozás
- Masszív adatkészletek bányászata
- Virtuális és bővített valóság
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Computer Science
- Ottawa, Kanada
Számítástechnika
- Vila Nova de Gaia, Portugália
BSc (Hons) számítástechnikában (szoftverfejlesztés)
- Academic City, Egyesült Arab Emírségek