Bachelor in Software és Data Engineering

Általános információk

2 locations available
További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

A gyors technológiai újítások minden iparágra átalakító változásokat hoznak. Ennek eredményeképpen a szoftver- és adattechnikai (SDE) kapcsolódó készségek és új SDE-munkák minden nap felmerülnek. Pontosabban, nagy szükség van olyan szakmákra, mint a Software Engineer, a beágyazott rendszerek mérnöke, az Data Scientist, a Game Developer, a Blockchain Developer. Szoftver- és adatmérnöki tanulmányi programunk kifejezetten a fiatalok e szakmai szerepekhez való neveléséhez igazodik. Kezdetben több száz munkaköri leírást vizsgáltunk mind országunkban, mind világszerte, és felfedeztük a munkaerőpiacon megjelenő tendenciákat. Ezzel a tudással összegyűjtöttük a Szoftver- és Adatgyártási Tanulmányi kurzusokat, hogy kielégítsük az iparág legszívesebb képességeinek igényét. Minden pályafutás-programunkat úgy alakítottuk ki, hogy a munkaadók igényeihez igazodjanak, amikor a tanított készségekről és a jövőbeni mérnökök számára készített szerepekről van szó.

Ennek a tanulmányi programnak az újdonsága és egyedisége, hogy fiatal SDE professzorok tervezik. Mindannyian Ph.D. fokozatok a világ legmagasabb szintű egyetemein. Továbbá, a diploma megszerzése után értékes tapasztalatokat szereztek az iparágban, valamint saját vállalkozásukban saját vállalkozásukkal. Ezért programunk tükrözi a világ vezető mérnöki cégeiben szerzett tapasztalataikat. Kaliforniában, a Szilícium-völgyben való kapcsolataink révén folyamatosan megismerkedünk a legújabb technológiai változásokkal, és képesek vagyunk finomítani a tanulmányi lehetőségeket, és mindig a legmodernebb és keresett informatikai ismereteket tanítani.

Az első két évben ez a program tanítja a tanulókat, hogyan kell kódolni, programozni az alapvető vezérlőket és megérteni a hálózatokat. Később, a tanulók megtanulják, hogyan fejleszthetők mobil és szociális hálózatok alkalmazásai, fejleszthetik a játékokat és a blokkprogramokat, tervezhetnek komplex adat-tudományt és a dolgok internetét.

A tanulmányi program során lelkes professzoraink a legmagasabb tudományos célokhoz vezetnek. Együtt lehetőséget teremtünk a diákjaink számára, hogy hazánkban és világszerte megszerezzük a legjobban fizetett munkahelyeket.

Az ALUMNI szövetség tagjai között végzett felmérés szerint a programot sikeresen befejező hallgatók különböző területeken kereshetnek munkát:

  • Beágyazott fejlesztő
  • Beágyazott szoftverfejlesztő
  • Cross Platform mobil fejlesztő
  • Szoftvermérnök
  • FPGA fejlesztő
  • Automatizálási mérnök
  • Beágyazott C / C fejlesztő
  • Beágyazott Linux fejlesztő
  • Firmware mérnök / fejlesztő
  • Mobilalkalmazás-fejlesztő
  • Hálózati mérnök
  • Távközlési mérnök
  • PLC szoftverfejlesztő
  • Data Scientist
  • Adatmérnök
  • Adatelemző
  • Data Architect
  • Webfejlesztő
  • Webszolgáltató mérnök
  • Üzleti intelligencia mérnök
  • Prediktív elemző
  • Kvantitatív pénzügyi szakember
  • Szoftverfejlesztő
  • Géptanító mérnök
  • Mesterséges intelligencia mérnök
  • Adatbázis mérnök
  • Nagy adatmérnök
  • Blockchain fejlesztő
  • Játékfejlesztő

Az online regisztráció során a vizsgázó hozzáférhet a vizsga online tesztjeihez.

Tanterv

I év

  • Alkalmazott számítás
  • A számítógépes programozás alapelvei
  • Webdesign
  • Diszkrét matematika
  • Objektumorientált programozás
  • Jelek és rendszerek
  • Bevezetés az elektronikába és a számítógépes szervezetbe
  • Angol a szoftvermérnökök számára

II. Év

  • Adatbázis rendszerek
  • Funkcionális programozás
  • Számítógépes hálózatok
  • Algoritmusok és adatszerkezetek
  • Szoftver specifikáció és modellezés
  • Operációs rendszerek és rendszerprogramozás
  • Web programozás
  • Érzékelő rendszerek
  • Második idegen nyelv 1

III. Év

  • Alkalmazott valószínűség és statisztikák
  • Internetes technológia és webes szolgáltatások
  • Szoftver tesztelés és minőségbiztosítás
  • Felhő alapú számítástechnika
  • Mobil alkalmazásfejlesztés
  • Választható kurzus 1
    • Egyidejű számítástechnika
    • Mesterséges intelligencia
    • Számítógépes grafika
  • 2. választható kurzus
  • Elektromos mérések és műszerek
  • Bevezetés a gépi tanuláshoz
  • Digitális kép és jelfeldolgozás
  • Játékok tervezése
  • 3. választható kurzus
  • Elosztott rendszerek
  • Számítógépes rendszer felépítése
  • Nem relációs adatbázisok

IV. Év

  • Biztonsági szempontok a szoftverfejlesztésben
  • A dolgok internete
  • Vállalkozás a szoftverfejlesztésben
  • gyakorlat
  • Diplomamunka
  • Választott kurzus 7
    • Beágyazott rendszerek
    • Mély tanulás
    • Számítógépes látás
    • Információszerzés
  • Választani tanfolyam 8
  • Ipari szabályozás
  • Adatok fúziója és jellemzők kivonása
  • Ember-gép kölcsönhatás
  • Blockchain-fejlesztés
  • Választani tanfolyam 9
  • Valós idejű rendszerek
  • Szociális számítástechnika
  • Számítógépes játékok
  • Adatmegjelenítés
  • Választható tanfolyam 10
  • FPGA programozás
  • Masszív adatkészletek bányászata
  • Virtuális és bővített valóság
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Singidunum University is a higher education institution that offers its students modern curricula and teaching methods resembling those of the renowned university centers. Our goal is to empower young ... Tovább

Singidunum University is a higher education institution that offers its students modern curricula and teaching methods resembling those of the renowned university centers. Our goal is to empower young people to be competitive in the market and keep pace with contemporary tendencies and business trends. Kevesebb