Bachelor in Marketing
IPAM
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Lisbon, Portugália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a globális marketing alapképzés célja a zavaró és folyamatosan változó globális piaci környezet kihívásainak való megfelelés, ez az egyetlen program Portugáliában, amelyet angolul tanítanak.
Jövőorientált, nemzetközileg gondolkodó, teljesen digitális tartalommal és analitikus összpontosítással. Tanulási környezetünk célja, hogy javítsa a hallgatók tanulási tapasztalatait egy magasan képzett tanárcsoport és munkatársak támogatásával. Ezenkívül ösztönzi a hallgatók nemzetközi tapasztalatait, mind az osztálytermen belül, mind a nemzetközi partnerségi programokon keresztül külföldre való távozással, széles képet nyújtva a hallgatók számára a szakmai piacról és a foglalkoztathatóságról.
Az akadémiai modell egy erős gyakorlati elemre épül, ahol a hallgatók reagálnak a vállalatok valódi üzleti kihívásaira, mint például a McDonald's, a National Geographic, a PwC vagy a Branditnext.
A hallgatóknak lehetősége van részt venni olyan nemzeti és nemzetközi versenyeken is, mint a Spot Games Santa Casa és a Global Management Challenge, a világ legnagyobb stratégiai és menedzsment versenyén.
Legyen bármi, amit szeretne, ha globális marketing alapképzéssel szeretne részt venni az IPAM !
Karrier
- Elemző
- Piacelemző és kutatás
- Márkaépítés, tanácsadás
- Árazási elemző
- Termékmenedzsment
- Digitális szakember
- Stratégiai marketing
- Értékesítés és promóciók
- Vezérigazgató
- Marketing és nemzetközi üzleti
Nemzetközi tapasztalat
A hallgatóknak valóban globális tapasztalatokat kell élniük nemzetközi mobilitási programjainkkal a legjobb nemzetközi egyetemeken, mint például a Pace University (New York), a DCU (Dublin) és az EPHEC (Brüsszel).
Cégek
A program során a hallgatóknak lehetősége nyílik arra, hogy a Foglalkoztathatóság Labon dolgozzanak, amely támogatja őket abban, hogy kapcsolatba kerüljenek a munkaerőpiacral.
A hallgatók partnerként fognak állni a globális márkákkal, nemzetközi elismeréssel a munkaprojektekben és a gyakornoki programokon keresztül.
Belépők
Tanterv
Tanulmányi terv felépítése - Marketing Bachelor's Degree - Lisszabon
1. félév
- Global Economics
- Marketing alapelvek
- Kultúrák közötti tanulmányok
- Interperszonális készségek
- Kutatási módszerek
- Statisztika
2. félév
- Marketing stratégia
- Fogyasztói magatartás
- Globális csapatok irányítása
- Vállalkozásfejlesztés az alternatív jövőre
- Marketing kutatás
- Adatelemzés
3. félév
- Pénzügyi menedzsment
- Ügyfélkezelés
- Trendspotting és jövőbeli gondolkodás
- Termékmenedzsment
- Integrált marketing kommunikáció
4. félév
- Digitális üzleti stratégia
- Elosztás és kiskereskedelem
- Ár- és költségkezelés
- Új marketing és kommunikációs eszközök
- Szolgáltatásmenedzsment
5. félév
- Nemzetközi mobilitási szemeszter *
* Legjobb nemzetközi egyetemek: Pace Egyetem, Rider Egyetem, Dublin City Egyetem, Coventry Egyetem, Nemzetközi Menedzsment Iskola (ISM), École Pratique des Hautes Études Commerciales, ESIC és Shanghai Polytechnic University.
6. félév
- Globális marketing stratégiák
- Kultúrák közötti tárgyalás
- Végső projekt (opcionális 1)
- Gyakorlat (opcionális 2)
Tanulmányi terv felépítése - Marketing Global Bachelor - Porto
1. félév
- Global Economics
- Marketing alapelvek
- Cross Cultural Studies
- Interperszonális készségek
- Kutatási módszerek
- Statisztika
2. félév
- Marketing stratégia
- Fogyasztói magatartás
- Globális csapatok irányítása
- Vállalkozásfejlesztés az alternatív jövőre
- Marketing kutatás
- Adatelemzés
3. félév
- Pénzügyi menedzsment
- Ügyfélkezelés
- Trendspotting és jövőbeli gondolkodás
- Termékmenedzsment
- Integrált marketing kommunikáció
4. félév
- Digitális üzleti stratégia
- Elosztás és kiskereskedelem
- Ár- és költségkezelés
- Új marketing és kommunikációs eszközök
- Szolgáltatásmenedzsment
5. félév
- Integrált marketing mix
- Marketingmérők
- Web Analytics
- Értékesítés menedzsment és promóció
- költségvetés
- Etika és társadalmi felelősségvállalás
6. félév
- Globális marketing stratégiák
- Kultúrák közötti tárgyalás
- Végső projekt (opcionális 1)
Karrierlehetőségek
Nemzetközi Mobilitási Szemeszter
A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy valóban globális élményt szerezzenek nemzetközi mobilitási programjainkkal olyan vezető nemzetközi egyetemeken, mint a Pace University (NYC, EUA), a Rider University (New Jersey, USA), a Dublin City University (Dublin, Írország), a Coventry Egyetem (London, Egyesült Királyság), Nemzetközi Menedzsment Iskola (ISM) (németország több városában), École Pratique des Hautes Études commerciales (Brüsszel, Belgium), ESIC (Madrid, Spanyolország) és Sanghaji Polytechnic University (Sanghaj, Kína).
Karrier lehetőségek - Marketing Bachelor's Degree - Lisszabon
- Marketing menedzsment
- Piacelemző és kutatás
- Márkatanácsadás
- Márka menedzsment
- Árazási elemző
- Digital Marketer
- Értékesítés és promóciók
- Hirdető
- Nemzetközi üzlet
- tanácsadás
Karrier lehetőségek - Marketing Global Bachelor - Porto
- Marketing menedzsment
- Piacelemző és kutatás
- Márkatanácsadás
- Márka menedzsment
- Árazási elemző
- Termékmenedzsment
- Digitális marketingszakember
- Stratégiai marketing
- Kreatív stratéga
- Értékesítés és promóciók
- Vezérigazgató
- Marketing és nemzetközi üzleti
- Hirdető
- közlés
- Online teljesítmény
- Digitális üzlet
- Social Media Management
Képtár
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor a marketingben
- Fayette, Amerikai Egyesült Államok
- Hong Kong, Hongkong
Bachelor a PR és a reklám területén
- Istanbul, Törökország
Európai Bachelor in Digital Marketing
- France Online, Franciaország