Bachelor in Marketing Management - Digitális üzleti koncepciók
Fontys University of Applied Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Tilburg, Hollandia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 314 *
Jelentkezési határidő
15 Jun 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* EGT-s hallgatók: 2,060 euró Nem EGT-s hallgatók: 7,500 euró
Bevezetés
A BBA Marketingmenedzsment - Digitális üzleti koncepciók (DBC) több ponton is megkülönbözteti magát a többi marketingmenedzsment programtól:
- Tanulóink jól felkészültek a digitális innovációk gyakorlati és konzultatív szintű kezelésére. Végzőseink tanácsot adhatnak az induló vállalkozásoknak és a nagyvállalatoknak online stratégiáikról. Mint DBC hallgató, számíthat arra, hogy számos tudományterületen szaktudást fejleszt. Tanfolyamaink különböző témákat ölelnek fel, például a kreativitást, a vállalkozói szellemet és a tervezést, és tartalmaznak néhány technikai témát, például a webfejlesztést, az adatelemzést és a gazdaságot. Miután e területek alapjait elsajátították, a diákok specializálódhatnak egy kiválasztott tantárgyra, amelyben kitűnni kívánnak.
- Minden tanulmányi időszak egy adott témára összpontosít, amelyben a diákok valós ügyfelek és vállalatok projektjein dolgoznak. Ezek közé a témák közé tartoznak például a piackutatás, a kreativitás és a vállalkozói szellem. A DBC hallgatók számtalan inspiráló projekten dolgozhatnak. Ezek a gyakorlati feladatok eszközöket, betekintést és gyakorlati tapasztalatokat biztosítanak a hallgatóknak a szakmai folyamatok széles körének kezeléséhez. Minden projektcsoport személyi edzőt kap, aki figyelemmel kíséri a diákok fejlődését, és ösztönzi a tanulási folyamat kritikus gondolkodását.
- A tanulmányi hét négy témára oszlik; Személyiség, digitális, projekt- és kereskedelmi gazdaságtan. Minden tanulmányi napon tematikus kurzusokat szerveznek a négy téma köré. A hallgatók a legkorszerűbb ismeretekkel rendelkeznek. Egy olyan iparágban, amely hajlamos a gyors technológiai fejlődésre, a naprakész tartalom lehetővé teszi a diákok számára, hogy fejlesszék azokat az alapvető készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a digitális marketing szakértőjévé váljanak.
Belépők
Tanterv
A kurzus leírása
A digitális üzleti koncepciók BBA-ja egy teljes munkaidős négyéves program. A DBC hallgatói valódi cégekkel dolgoznak a valós problémák megoldásán. A Microsoft, az RTL, a Sanoma, a The Next Web, a Twitter, a LiveWall, a Blue Mango és a Freshheads csak egy kis válogatás a sok vállalat közül, amelyek számára a DBC hallgatói nyújtották kreatív szolgáltatásaikat. A program hat alapvető tanulmányi tartományból áll, amelyek a Digital Business Concepts profilt alkotják:
- Kereskedelmi gazdaságtan
- Kreativitás
- Vállalkozói szellem
- Média és technológia
- Adat
- Nemzetközi
Pályakezdőink erős vállalkozói készséggel rendelkeznek. A digitális médiával, a big data-okkal és a technológiával kapcsolatos tudásukat a kreativitás és a kereskedelem érzéke egészíti ki. A program nemzetközi fókuszú, és célja, hogy olyan diplomásokat biztosítson, amelyek nemzeti és nemzetközi szinten egyaránt bevethetők a szakmai területek széles körében.
Hat alapvető tanulmányi területünkhöz kapcsolódva (lásd fent), a jelenleg kínált kurzusok válogatása a következő:
- Marketing
- Online marketing
- Vállalkozói szellem
- Értékesítés
- Digitális média és adatok
- Tervezés
- Webfejlesztés
- Kreativitás és koncepció
- Kutatás
- Közgazdaságtan
- Üzleti gazdaságtan
- Vezetés
- Jövőkutatás
- Közösségi menedzsment
- Projektmenedzsment
- Adwords, Analytics és SEO
- Digitális termékek és szolgáltatások fejlesztése és üzemeltetése
- Kereskedelmi és szakmai személyiség
Az első tanulmányi év során a hallgatók alapvető ismereteket sajátítanak el egy sor alapozó évfolyamon. Ezeken az órákon kívül a diákok csapatokban dolgoznak, hogy számos rövid, héthetes projektet teljesítsenek. Az első évben a hallgatóknak saját ambíciós projektjüket kell kidolgozniuk. Ez az első lépés egy új digitális koncepció kidolgozásában, amely kereskedelmi és piacképes potenciállal rendelkezik.
A második tanulmányi év során a hallgatók mélyebb elméleti keretet kapnak minden témában. Az első évtől kezdődő ambíciós projekt valósul meg, melynek során a hallgató igazi startupot alapít. Ez a folyamat értékes, első kézből származó tapasztalatot ad egy vállalkozás elindításához. Egyesek számára ez egy kereskedelmileg életképes termék vagy szolgáltatás tulajdonjogához vezethet. A másodéves hallgatóknak emellett stratégiai marketingtervet kell írniuk egy általuk megszerzett külső ügyfél számára.
A harmadik tanulmányi év leginkább a felfedezés éveként írható le. Az év fele egy hollandiai vagy külföldi cégnél gyakornokként dolgozik. Az év második felében a DBC hallgatói kiskorút követnek. A minor lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy tanulmányi programjukat olyan tárgyakkal egészítsék ki, amelyeket más egyetemeken kínálnak. A hallgatók választhatnak a Fontys egészén belül, egy holland egyetemen, vagy a harmincöt külföldi partneregyetem egyikén kínált melléket. Partnerségi megállapodásokat kötöttünk a következő országok egyetemeivel: Dánia, Spanyolország, Németország, Nagy-Britannia, Dél-Korea, Brazília és még sok más.
A negyedik és egyben utolsó tanulmányi év a tanulmányi lehetőségek széles skáláját kínálja. A hallgatók nyolc haladó kurzust választanak a hozzávetőleg húsz választható kurzusból, amelyek mindegyike 4 ECTS terhelésű. A program kutatási gyakorlaton zárul. Ez egy olyan záródolgozat elkészítését jelenti, amelyben a hallgató egy gyakorlati problémát kutat és old meg az ügyfél vagy a cég megbízásából.
A program eredménye
Mit fogsz tanulni
A Digitális üzleti koncepciók kurzus során megtanulhatod, hogyan tervezhetsz és értékesíthetsz digitális koncepciókat, miközben adatvezérelt vagy. Ahogy fejlődik tanulmányai során, mi is útmutatást adunk személyes fejlődésében. Ez lehetővé teszi, hogy felfedezze a különbséget vállalkozói lét és vállalkozói lét között.
- Valódi megbízásain fog dolgozni a terület vezető vállalataitól, mint például a Heineken és a Philips.
- Programunk lehetővé teszi a kreativitás, az üzleti betekintés, a kutatási és szervezési készségek, a tervezési stratégiák és a kommunikáció fejlesztését.
- A tantárgyak közé tartozik a koncepcióalkotás és a kreativitás, az online marketing, a futurológia, a big data marketing, valamint a média- és adattechnológia.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Egyes Fontys tanulmányi programok Holland ösztöndíjat kínálnak diákjaiknak. Előfordulhat, hogy más, a Fontys által nem biztosított ösztöndíjakra is jogosult lehet.
Képtár
Karrierlehetőségek
A világnak szüksége van valakire, aki olyan képzett, mint te! E tanulmányi program után olyan szakemberré nőtte ki magát, aki pontosan tudja, hogyan kell integrálni az online világot az offline világgal. Elkezdhet dolgozni mint:
- SEO/SEA szakértő
- Növekedési hacker
- (Online) Marketingszakember
- (Big) adatelemző
- Tartalom szakértő
- Vagy indítsa el az indulást