Bachelor in Game Development and Digital Animation (közös tanulmányi program a Dongseo Egyetemmel, Dél-Korea)
Mykolas Romeris University
Kulcs információ
Campus helye
Vilnius, Litvánia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 3 836 / per year *
Jelentkezési határidő
26 Jul 2024
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
* évi 5600 dollár a dél-koreai Dongseo Egyetemen.
Bevezetés
A program célja olyan informatikai területen képzett szakemberek felkészítése, akik képesek lesznek tudásukat a játék, a digitális animáció és az audiovizuális effektus iparágakban adaptálni, valamint átfogóan megérteni és alkalmazni a digitális tartalomgyártással kapcsolatos ismereteket a vállalkozói szellem elősegítésével, ill. önfoglalkoztatás ezen a területen.
Belépők
Tanterv
1. év
1 félév
Kötelező tantárgyi egységek
- Kortárs matematika
- Pszichológia
- Bevezetés a digitális tartalmakba
- adatbázisok
- A programozás alapjai
2 szemeszter
Kötelező tantárgyi egységek
- Játéktervezés
- Játék Matematika
- Adatstruktúrák és algoritmusok
- Számítógépes grafika
- Idegen nyelv meghatározott célokra (angol / francia / német)
2. év
3 szemeszter
Kötelező tantárgyi egységek
- Alapvető szobrászat
- Számítógépes hálózati architektúrák
- Objektum-orientált tervezés és programozás
- Alaprajzi rajz (Precíziós rajz)
- Alternatívaként választható tanegységek
- Mesterséges intelligencia a játékokban
- Matt festés
4 szemeszter
Kötelező tantárgyi egységek
- Filozófia
- Operatőr és vágás
- 3D modellezés
- 3D Maya alapjai
- Alternatívaként választható tanegységek
- Játékmotor építészet
- Játék forgatókönyv és játékszint tervezés
3. év
5 Félév
Kötelező tantárgyi egységek
- Kötelező tanfolyamok
- Választható tanulmányi tárgy 1
- Alternatívan választható tanegységek 1
- Lénymodellezés és textúrakészítés 1
- Programozási módszer
- Alternatívan választható tantárgy 2
- Karakteranimációs Stúdió 1
- Számítógépes grafikai programozás
- Alternatívan választható tantárgy 3
- Mesterséges intelligencia programozás
- Környezetmodellezés és textúrakészítés 1
- Alternatívan választható tanegységek 4
- Számítógépes hálózatok
- Lény és környezet beállítása 1
6 Félév
Kötelező tantárgyi egységek
- Választható tanulmányi tárgy 2
- Alternatívan választható tanegységek 1
- Lénymodellezés és textúrakészítés 2
- 3D játék programozás
- Alternatívan választható tantárgy 2
- Karakteranimációs Stúdió 2
- Játékszerver programozás
- Alternatívan választható tantárgy 3
- Környezetmodellezés és textúrakészítés 2
- Játékeszköz programozás
- Alternatívan választható tanegységek 4
- Számítógép architektúra
- Digitális Filmkészítés
- Alternatívan választható tantárgy 5
- Összetétel 1
- Operációs rendszer
4. év
7 félév
Kötelező tantárgyi egységek
- Bachelor Thesis. I. rész
- Kutatási módszerek
- Alternatívan választható tanegységek 1
- Összetétel 2
- Motor játék használata
- Alternatívan választható tantárgy 2
- Játékprojekt
- Világítás és renderelés létrehozása
8 Félév
Kötelező tantárgyi egységek
- Portfolio
- Bachelor tézis
- Sound Studio
Képtár
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az MRU arra törekszik, hogy anyagi helyzetétől függetlenül minden hallgatónk magas színvonalú oktatásban részesüljön, ezért kérjük, keresse meg a leendő nemzetközi hallgatók számára elérhető összes ösztöndíjat az alábbiakban.
Jegyzet:
- Az összes felsorolt ösztöndíjat a litván kormány vagy Mykolas Romeris University finanszírozza
- Lehetséges, hogy a hallgatók származási országai további finanszírozást kapnak
- Minden uniós állampolgár jelentkezhet államilag finanszírozott tanulmányokra
- Itt találhatók a jelenlegi nemzetközi hallgatók ösztöndíjai
MRU Tandíjmentesség alapképzési tanulmányok esetén
Kik jelentkezhetnek: olyan alapképzésre jelentkezők, akik Brazília , Kolumbia, Argentína, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Moldova, Grúzia (Sakartvelo) és Paraguay állampolgárai vagy állandó lakosai.
Pénzügyi rendelkezések: Az ösztöndíj a 2024/2025-ös tanévben felvett hallgatók számára az alapképzés* teljes időtartamára vonatkozó teljes tandíjat fedezi.
Szempontok: a tandíjmentességet a legjobb jelentkezők versenyeredményük és egyéb tanulmányi eredményeik alapján kapják meg.
*A tandíj elengedése megszűnik, ha a hallgatónak legalább egy tanulmányi tartozása van.
Karrierlehetőségek
Olyan területek, mint a számítógépes játékok, a filmipar, a reklámozás, a művészet és a design az informatikai és digitális tartalom szakon végzettek foglalkoztathatóságának célterületei. A digitális tartalomipar egyik lényeges megkülönböztető vonása a globális jelleg, valamint a rendkívül széles vállalkozói és önfoglalkoztatási lehetőségek. A képzés elvégzése után a bachelor képes lesz a nemzetközi versenyre, hiszen a digitális tartalom területe – rendkívül dinamikus, és a hálózati együttműködés elvein alapul. Emiatt a digitális tartalomiparban dolgozó kreatív dolgozó rugalmas lesz, és képes lesz a különböző érdeklődő tanegységekkel dolgozni, miközben a globális információcsere csatornákat használja. Sőt kiemelendő, hogy az Informatika és Digitális Tartalom szakon végzett hallgatók különböző digitális tartalomgyártó cégeknél dolgozhatnak – nemzetközi számítógépes játékstúdiókban, tervezőügynökségekben, filmstúdiókban és minden olyan gazdálkodó szervezetben, amely erre irányul. a digitális termelés IKT felhasználásával történő létrehozása felé.