Bachelor in Digital Business

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

A digitális üzletágban a BSc létrehozásának szükségessége azon a tényen alapszik, hogy a legtöbb üzleti ágazatban, mint például a bankok, a kiskereskedelem, a szállodák, a zene és a foglalások, a termékek, szolgáltatások és a marketing egyre inkább digitálisvá válnak. Ez a digitális forradalom megváltoztatta ezeknek az iparágaknak a természetét, a vállalkozások versenyképességét és reklámozását, valamint a termékek árazását. A jövőbeli vezetőknek és vezetőknek meg kell érteniük a gazdaságot, az üzleti gyakorlatokat és az alapul szolgáló technológia alapvető elemeit.

A digitális üzleti BSc célja, hogy átjárót biztosítson azoknak a hallgatóknak, akiknek „globálisan vállalkozói szemléletmódja” van a 21. századi digitalizált vállalkozások nemzetközi karrierjéhez. Ez az egyedülálló program lesz a kevés egyike a világon, amelyben a hallgatók a digitális rendszerek kezelésének megtanulására, valamint arra, hogy ezeket a rendszereket adat-alapú döntések meghozatalához, az összetett és változatos csapatok irányításához a digitális projektekben fogják összpontosítani, új tehetségek toborzása. Pontosabban: a Digitális Üzleti Bachelor célja:

  • Biztosítson elméleti és gyakorlati ismereteket annak érdekében, hogy a hallgatók digitális vállalkozásokat kezelhessenek és a kortárs digitális környezetben működhessenek.
  • Mutassa be a hallgatókat a digitális marketing fontosságáról a digitális vállalkozások számára, és tegye lehetővé a digitális marketing eszközök felhasználását egy marketingstratégia felépítéséhez.
  • Fejlessze ismereteit az új technológiák, szoftverek, webes alkalmazások és digitális kommunikációs hálózatok használatában.
  • Adjon megértést az üzleti vállalkozások digitális átalakulásáról és arról, hogy a kortárs politikai, gazdasági és társadalmi összefüggések miként befolyásolják a digitális vállalkozásokat.
  • Adjon tudást a kutatási projektek és a független tanulmányok kidolgozásához hasznos kutatási módszerekről és technikákról.
  • Bemutatja és magyarázza az üzleti menedzsment, a globális vállalkozás, a pénzügy és a könyvelés alapelveit, felkészítve a hallgatókat digitális vállalkozásban való részvételre, vagy saját digitális vállalkozás létrehozására és működtetésére.
  • Magyarázza el a kiberbiztonsággal kapcsolatos kockázatokat, és adjon tudást arról, hogyan lehet biztonságosan és biztonságosan működni.
  • Fejlessze a hallgatók szakmai készségeit és etikai magatartását, miközben lehetővé teszi számukra a hatékony csoportos munkavégzést, tiszteletben tartva a sokféleséget, egyértelműen kommunikálva másokkal, fejleszti az önmenedzsmentet és megoldásokat kínál a valós problémákra.

Tanulási eredmények

A digitális üzleti BSc elvégzése után a hallgatók várhatóan képesek lesznek:

  • PLO1: Elméleti és gyakorlati ismeretek megszerzése a digitális üzletág területén, valamint a digitális üzleti átalakulás modern trendeinek megértése.
  • PLO2: Kompetenciák elérése a digitális üzleti stratégia elemzésében, vezetésében és finanszírozásában, valamint a digitális üzleti környezet kortárs politikai, gazdasági és társadalmi összefüggéseinek megértése.
  • PLO3: Megérteni és végrehajtani a digitális marketinghez kapcsolódó fő fogalmakat, ideértve a fogyasztói magatartást, az e-kereskedelem marketingét és a közösségi média marketingjét.
  • PLO4: A digitális vállalkozások által használt rendszerek elemzése, tervezése és kezelése; számítógépek, adatbázisok, nagy adat- és kommunikációs hálózatok.
  • PLO5: Tudásszerzés az IKT módszerek és eszközök alkalmazásában, valamint a digitális vállalkozások által használt számítógépes programok végrehajtásában, vezérlésében és karbantartásában.
  • PLO6: A kutatási módszerekkel kapcsolatos ismeretek fejlesztése és kutatási projektek végrehajtása a vonatkozó témákkal és kérdésekkel kapcsolatban.
  • PLO7: A digitális technológia és az architektúra megértése és felhasználása a digitális üzleti vállalkozás működtetése során, és felismerni a zavaró technológiák, a webes alkalmazások és a szoftverkezelés fontosságát, ideértve a digitális üzleti kiberbiztonsági kérdéseket is.
  • PLO8: Kommunikációs készségek fejlesztése mind verbálisan, mind írásban, az ügyfelekkel és a beszállítókkal való hatékony kommunikációhoz, valamint a termékek vagy szolgáltatások követelményeinek, előírásainak és kialakításának kommunikálásához.
  • PLO9: Hatékony együttműködés különféle csoportokban és egy csapat tagjaként való munka a valós problémák megoldásában.
  • PLO10: Megértse a szakmai és etikai magatartás jelentős szerepét az üzleti világban és a digitális vállalkozásokban.

social media, icon, hand

Felvételi követelmények

A digitális üzleti BSc-be történő felvételhez a jelölteknek rendelkezniük kell legalább 20/20 vagy azzal egyenértékű középiskolai bizonyítvánnyal, vagy legalább 26 ponttal rendelkező nemzetközi érettségi bizonyítvánnyal vagy bármilyen más, ezzel egyenértékű középfokú végzettséggel. Az általános felvételi kritériumok a korábbi tanulmányok típusán és minőségén, a korábbi tanulmányokban szerzett fokozaton, valamint a digitális vállalkozáson belüli BSc jelölt alkalmasságán alapulnak, amelyre a pályázatot benyújtották.

A programkoordinátor aktívan részt vesz a pályázatok felülvizsgálatában, és jóváhagyása szükséges, mielőtt bármely hallgatót felvesz a digitális üzleti alapképzésbe.

A digitális üzleti alapképzésre jelentkező hallgatónak a következő dokumentumokat kell benyújtania:

  • Jelentkezési lap
  • Azonosító / útlevél másolat
  • Középiskolai végzettség
  • Angol nyelvvizsga
  • Két útlevélfotó

Oktatási, tanulási és értékelési módszerek

A Bachelor oktatási módszertana előadások, oktatóanyagok, szemináriumok, vizsgák, projektek, prezentációk, feladatok, esettanulmány-alkalmazások és független kutatások kombinációját foglalja magában. Ezenkívül célja a hagyományos osztálytermen túlmutató tudományos tapasztalat biztosítása, amelyben az információáramlás elsősorban az oktatótól a hallgatóig terjed. A Digitális Üzleti Bachelor célja, hogy minden résztvevő a tanulási eljárásban való aktív részvétellel hozzájáruljon az egész osztály oktatásához. A Digitális Üzleti BSc a hallgatók központú stratégiáját követi, különféle aktív tanulási technikák keverékén alapulva, amelynek célja a valós élet forgatókönyvek és az elméleti ismeretek beágyazása a Baccalaureus tevékenységi körébe annak érdekében, hogy felkészítsék a hallgatókat a szükséges szakmai ismeretekre és naprakész ismeretekre. a digitális üzletág területén. Ezért a formázó értékeléseket (nem osztályozott) és a szimulációs játékokat beépítették és leképezték az egyes tantervekben. Ezenkívül a digitális vállalkozói ismeretek BSc-je szerepel a NUP Neapolis Experienciális Tanulási Feladatok-NEST kezdeményezésében, amelynek célja, hogy az összefoglaló feladatokat a vállalkozások és szervezetek külső hálózatával együttműködésben készítsük. Ezenkívül a tanulási tapasztalatokat tovább növeli a szimulációs játékokkal végzett munka, hogy megértsük a digitális vállalkozások valós igényeit.

Az egyes kurzusokon a hallgatók végső fokozatának 30% -a, illetve 40% -a felel meg a középtávú értékelés és az egyéb interaktív osztályozási tevékenységek teljesítményeinek, míg 60%, illetve 70% - a középtávú értékelés során - megfelel a végső vizsga teljesítésének. Annak érdekében, hogy egy tantárgyon átmenő értékelést szerezzenek, a hallgatóknak az összes értékelési összetevőben átmenő értékelést (azaz legalább 50% -ot) kell biztosítaniuk.

Programszerkezet

A digitális üzletágban a BSc-vel kapcsolatos tanulmányok teljes időtartama nyolc tudományos félév. Minden tanfolyam egy akadémiai félévig tart. Tanulmányaik sikeres befejezéséhez a hallgatóknak összesen 240 ECTS-t kell összefoglalniuk.

Menetrend

A digitális üzleti BSc felépítése a következő:

Félév 1

  • ECON101 A mikroökonómia alapelvei
  • Bevezetés az üzleti életbe
  • MATH103 Bevezetés a matematikába
  • CS111 Bevezetés a számítástechnikába
  • CS112 programozási alapelvek I.

2. szemeszter

  • CS124 Információs rendszerek kezelése
  • BUSN203 üzleti pénzügyek
  • STAT103 statisztikák
  • A BUSN104 marketing alapelvei
  • ECON102 makroökonómiai alapelvek

3. szemeszter

  • DBA201 digitális üzlet
  • DBA202 digitális gazdaság
  • BUSN207 marketing menedzsment
  • BUSN301 emberi erőforrás menedzsment
  • CS233 Lineáris Algebra

4. szemeszter

  • ACCN203 pénzügyi elemzés és üzleti értékelés
  • BUSN103 üzleti jog
  • CS232 Kommunikációs hálózatok
  • BUSN303 kisvállalati menedzsment
  • BUSN412 kutatási módszerek

5. szemeszter

  • BUSN302 Fogyasztói magatartás
  • DBA304 digitális vezetés
  • DBA301 Disruptive Technologies
  • DBA306 Közösségi Média Menedzsment
  • ACCN401 vállalatirányítás és üzleti etika (választható)
  • DBA205 kereskedési technológia (választható)

* Az 5. félévben a hallgatóknak választaniuk kell a két választható közül az egyiket.

Félév 6

  • DBA303 digitális marketing
  • DBA305 vállalkozási digitalizáció
  • DBA302 Globális vállalkozás: kultúra, menedzsment és digitalizálás
  • CS363 a kiberbiztonság alapelvei
  • CSE05 adattudomány és nagy adatok (választható)
  • CSE03 elosztott könyvtár-technológiák (választható)
  • CS352 szoftverprojekt menedzsment (választható)

* A 6. félévben a hallgatóknak ki kell választaniuk a három választani lehetőséget.

7. szemeszter

  • DBA404 E-kereskedelem
  • BUSN401 üzleti stratégia
  • DBA403 Social Media Marketing
  • BUSN408 üzleti döntéshozatal (választható)
  • DBA401 Vállalkozói pénzügy (választható)
  • BUSN411 elhelyezés (választható)

* A 7. félévben a hallgatóknak választaniuk kell a BUSN411 vagy a másik két választani lehetőséget.

8. szemeszter

  • BUSN408 Projektmenedzsment
  • DBA403 webes alkalmazástechnológiák
  • DBA401 digitális innovációs menedzsment
  • BUSN411 értekezés
Utoljára frissítve aug. 2020

Az iskoláról

Neapolis University in Cyprus is a young yet dynamic, fast-growing university operating since 2010 in the heart of the charming town of Pafos, on the west coast of the island of Cyprus, offering under ... Tovább

Neapolis University in Cyprus is a young yet dynamic, fast-growing university operating since 2010 in the heart of the charming town of Pafos, on the west coast of the island of Cyprus, offering undergraduate, graduate, and Ph.D. programs in both Greek and English. Enrolling at Neapolis University in Cyprus enters students into a high standard, stimulating, and enjoyable environment. The biggest advantage of Neapolis is the quality and dedication of its faculty, most of whom have considerable experience teaching and doing research in European and American Universities. Based on such faculty and on an ambitious strategy, it is quickly becoming one of the best private universities in Cyprus. Kevesebb