Hivatalos Leírás

Látomás

A diákok a velünk való tanulás útján megszerzik a mérnöki készségeket, így a diákok javítani fogják a mérnöki készségeiket, a kreativitást, az innovációt, a menedzsmentet és a szakmai etikai elkötelezettséget annak érdekében, hogy megtalálják az ideális megoldásokat a mérnöki tervezéshez problémák, amelyek a diplomát követően minden szakterületen szembesülnek a társadalommal és az iparágakkal, és így elérjük azt a célt, hogy olyan mérnökök generációját hozzuk létre, akik meg tudják építeni a jövőbeli fenntartható fejlett közösségünket.

A mérnöki kar minden olyan képességet és erőforrást fektetett be, hogy vonzza a magasan képzett Akadémikusokat és technikusokat, hogy frissítse a mérnöki tanítási folyamatot és frissített tudományos információkat adjon.

A diákok figyelmének figyelembevétele az, hogy azok a fejlődő országok valódi vagyonát jelentik, ők is a szellemi szellemek, hogy befektessenek, és ezért a jobb jövő alapjainak megteremtésének forrásait is emelték. a fejlődés és a reneszánsz előremozdulása minden területen.

A tanulóknak optimális erőfeszítéseket kell tenniük annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb szintű ismereteket szerezzék a magasan képzett szakemberektől, akik az Ön tanulási idejében veletek lesznek.

Küldetés

Aqaba kikötő kulcsszerepet fog játszani a Jordániai Hasimita Királyság fényes jövőbeli törekvéseiben, amely az Aqabát a kereskedelem, a gazdaság, a technológia és a kultúra területén különálló és vezető regionális helyet foglal el, ez a növekedés pozitívan tükrözi a következő generációk fejlődését és jólétét. Ezért a Műszaki Kar várakozással tekint:

  • A főiskolai szakosodásban, tudományágakban, tanításban és kutatások során elismert helyet érhet el, hogy az elitektől először az arab országok és a világ minden tájáról származzon.
  • A megkülönböztetés magában foglalja a következőket:
  • Először is: a tanítás magas hatékonysága, beleértve a karok oktatói és tantervi szintjét, a hallgatóságot, a laboratóriumokat, a számítógépeket és a képzést… stb.
  • Másodszor: a hallgatók elfogadása és gondozása megtanítja őket, és figyelemmel kíséri a tudományos és alkalmazott szintek fejlődését.
  • Harmadszor: a szakiskolai hallgatóknak a szakmai és szakmai életrajzokban történő nyomon követése.
  • Erős kapcsolat kialakítása a helyi közösséggel és Jordánia királyságával annak érdekében, hogy törekedjenek a Felsőoktatási Minisztérium rendeleteivel összhangban.

Program tanulási eredményei

  • Mérnöki tudás: A matematika, a tudomány, a mérnöki alapismeretek és a mérnöki szakirány ismereteinek megszerzése és alkalmazása a komplex mérnöki problémák megoldására.
  • Problémaelemzés: Képes azonosítani, megfogalmazni, kutatni a szakirodalmat és elemezni a bonyolult mérnöki problémákat a matematika, a természettudományok és a mérnöki tudományok első elveinek felhasználásával.
  • Megoldások tervezése / fejlesztése: olyan megoldások kidolgozása, amelyek komplex mérnöki problémákra és tervezési rendszerekre, alkatrészekre vagy folyamatokra vonatkoznak, amelyek megfelelnek a meghatározott igényeknek, figyelembe véve a közegészségügyi és biztonsági, kulturális, társadalmi és környezeti megfontolásokat.
  • Vizsgálat: A komplex mérnöki problémák módszertani vizsgálata, beleértve a szakirodalmi felmérést, a kísérletek tervezését és lefolytatását, a kísérleti adatok elemzését és értelmezését, valamint az információk következtetéseit az érvényes következtetések levonásához.
  • Modern eszközhasználat: A megfelelő technikák, erőforrások és korszerű mérnöki és informatikai eszközök létrehozásának, kiválasztásának és alkalmazásának képessége, beleértve az előrejelzést és a modellezést komplex mérnöki tevékenységekben, a korlátok megértésével.
  • A mérnök és a társadalom: Képesség arra, hogy a kontextusos ismeretekkel kapcsolatos okokat alkalmazzák a társadalmi, egészségügyi, biztonsági, jogi és kulturális kérdések felmérésére, valamint a szakmai mérnöki gyakorlat és a komplex mérnöki problémák megoldására vonatkozó következményekre.
  • Környezetvédelem és fenntarthatóság: Képes megérteni a szakmai mérnöki megoldások társadalmi és környezeti összefüggéseinek hatását, valamint a fenntartható fejlődés ismereteit és szükségleteit.
  • Etika: Az etikai elvek alkalmazása és a szakmai etika, a felelősség és a mérnöki gyakorlat normáinak betartása.
  • Egyéni és csapatmunka: Képesség arra, hogy hatékonyan, egyénként vagy csapatban dolgozzon, sokoldalú és / vagy multidiszciplináris beállításokon.
  • Kommunikáció: Képes kommunikálni hatékonyan, szóban vagy írásban, a mérnöki közösséggel és a társadalom egészével komplex mérnöki tevékenységekkel, mint például a hatékony jelentések és tervdokumentáció megértése és írása, hatékony előadások készítése és világos utasításokat kap.
  • Projektmenedzsment: A vezetői készségek bemutatásának képessége és a saját munkájához, a csapat tagjaként és / vagy vezetőjeként a mérnöki elvek alkalmazása a multidiszciplináris környezetben.

A program tanulási céljai

A Műszaki Főiskola a következő kulcsfontosságú célokat kívánja elérni:

  • PLO1 - Szakképzett, felelős és professzionális nemzeti generáció készítése, amely készen áll arra, hogy a mérnöki technológia területein kezelje kötelezettségeit.
  • PLO2 - Egy olyan generáció végzése, amely a csapatszellemben dolgozó munkacsoportok, mérnöki projektek, szervezetek és tengeri kikötők vezetői lehet.
  • PLO3 - Részvétel az Aqaba kikötő illetékes hatóságaival a következő évtizedekben a kikötőben előforduló bővítési, fejlesztési, állandó változási és javítási projektek tervezésében és végrehajtásában.
  • PLO4 - Igazi és naprakész kurzusok és kutatások kidolgozása, amelyek sikeres megoldásokat kínálnak a mérnöki, technológiai és tengeri tudományok területén, amelyek pozitívan tükrözik az Aqaba kikötőjének fejlesztésére irányuló terveket, valamint a Jordán Hasimita Királyság általában.
  • PLO5 - A diplomásoknak az arab országokban és más országokban történő fejlesztési tervek végrehajtásának lehetővé tétele .
  • PLO6 - A hallgatók oktatása során az erényes arab értékek és erkölcsök tanulmányozása során, tiszteletben tartva az időt, elkötelezett a munkára és a rájuk bízott feladatok megfelelő, legmagasabb és professzionálisabb szintű megvalósítására, a diákok, a személyzet, a diákok és a személyzet kölcsönös tiszteletének szellemét inspirálják egyetemi adminisztráció és közösség.
  • PLO7 - A diplomásoknak erős tudományos ismereteket kell szereznie, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy magasabb rangú tanulmányaikat folytassák a világ rangos egyetemein.
  • PLO8 - kommunikáció és együttműködés a Jordániai, regionális és nemzetközi egyetemekkel.

A tanulmány időtartama

A rendszeres nappali tagozatos hallgatók átlagos tanulmányi időtartama öt év, legfeljebb nyolc év (amint azt a főiskolai végzettség megadásával utasították). És a hallgatónak sikeresen be kell fejeznie (165) hitelórát, hogy építészmérnöki diplomát szerezzen. A mérnöki hallgatónak a (163) kreditórát sikeresen kell elvégeznie, hogy megszerzi a főiskolai diplomát.

Program oktatási nyelve:
Angol

4 további kurzus Aqaba University Of Technology »

Utoljára frissítve April 10, 2019
This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
5 - 8 Év
Részidős oktatás
Nappali
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date