Bachelor in Chemical Engineering

Általános információk

Program leírás

Vegyészmérnöki tanulmányi program - Program Studi Teknik Kimia ( Syiah Kuala University ) a Syiah Kuala University (Unsyiah) 1977-ben alakult az Aceh tartomány északi részén található ipari telepek növekedése miatt. A hallgatói jelölt választása lett mind Aceh belsejében, mind kívülről. Az Unsyiah PSTK alumíniumai a jó munka különböző területein dolgoztak Indonéziában és külföldön. Általában véve az Unsyiah PSTK alumíniumának várható munkaterülete a folyamatfejlesztés, a kutatás és fejlesztés, valamint a tanácsadási szolgáltatás. A fenti három foglalkozási csoport mellett sokan az Unsyiah PSTK diplomái, akik jelenleg önállóan vagy a tudományterülethez nem kötődő munkában dolgoznak, ami lelkes vállalkozást és jó vezetői készségeket igényel. Ez összhangban van a környezetvédelmi környezetben az elmúlt évtizedben bekövetkezett nagyon gyors változásokkal.

2004-ben az Unsyiah PSTK-t akkreditálták „A” -ra Badan Akreditasi Nasional Perguruan Tinggi Departemen Pendidikan Nasional No. 013 / BAN-PT / Ak-VII / S1 / IV / 2004 rendelet alapján, majd az Unsyiah PSTK újra akkreditációs folyamatában ismét kapott A BAN-PT 022 / BAN-PT / Ak-XIII / S1 / X / 2010 BAN-PT rendelet alapján 2010. október 22-től 2015. október 22-ig érvényes akkreditáció. Az Unsyiah PSTK ismét a 773 / SK / BAN-PT / Accredited / S / VII / 2015 számú BAN-PT rendelet alapján akkreditációt kapott, amely 2015. július 10. és 2020. július 10. között érvényes.

Jelenleg 11 laboratórium mellett az Unsyiah PSTK számos támogató egységgel rendelkezik, nevezetesen: Olvasóterem, Óvoda Számítógép Központ, Tanácsadás és Tanácsadás, Közzététel, Központi Alumni, Ipari Tanulmányi Központ, Designer Stúdió és Mushalla At-Tafakur. A tudomány és a technológia területén a fő kihívásokkal szembesülve a kormány tervezi, hogy a felsőoktatás változó paradigmájával összhangban gazdasági és társadalmi fejlődésre törekszik.

A Program Studi Teknik Kimia (PSTK) jövőképe és küldetése

Az Unsyiah PSTK jövőképe

"Az Unsyiah PSTK vezető szerepe az oktatásban, a kutatásban, a mérnöki munkában és a szolgáltatásban a közösségben, és képesek arra, hogy 2020-ban nemzeti és nemzetközi szinten óvatos és magasan képzett diplomásokat készítsenek."

Az Unsyiah PSTK küldetése

  • A diplomások felkészítése a vegyészmérnöki szakemberek szakértelmének és magas versenyképességének megszerzésére,
  • A diplomások előkészítése, hogy képesek legyenek a korszerű vegyipari mérnöki oktatásra és a hosszú életű tanulásra;
  • A fenntartható természeti erőforrások kiaknázását támogató vegyi mérnöki alkalmazások bioprocesszionális ismereteinek és technológiai alapjának növelése.

Új hallgatói felvételi ütemterv

Az új diákcsere program felvételi ütemezése megegyezik az új rendszeres hallgatói felvételi ütemtervvel.

Tanulmányi időszak

A vegyészmérnöki hallgatók átlagos tanulmányi ideje 4-5 év.

Eredményes tanulási program

Hozzáállás

  • SK-01 Legyen hit a Mindenható Istenben, és megmutassa a vallási attitűdöket;
  • SK-02 Az emberi értékek fenntartása a valláson, erkölcsön és etikán alapuló hitelek végrehajtásában;
  • SK-03 Hozzájárulás a Pancasilán alapuló civilizáció közösségének, nemzetének, államának és fejlődésének életminőségének javításához;
  • SK-04 Az ország büszke és szerető állampolgárként nacionalizmus és felelősségérzet az országban és a nemzetben;
  • SK-05 Értékeljük a kultúrák, nézetek, vallások és hiedelmek sokféleségét, valamint mások véleményét vagy eredeti megállapításait;
  • SK-06 Együttműködés és társadalmi érzékenység és aggodalom a közösség és a környezet iránt;
  • SK-07 Tartsa be a közösség és az állami élet törvényeit és fegyelmét;
  • SK-08 A tudományos értékek, normák és etika internalizálása;
  • SK-09 Mutassa be a szakértelemmel kapcsolatos felelősség magatartását önállóan;
  • SK-10 A függetlenség, a harc és a vállalkozói szellem szellemének beépítése.

Tudás

  • PP-01 A tudománytechnika (mérnöki tudományok), a mérnöki elvek (mérnöki elvek) és a folyamatok, feldolgozó rendszerek és berendezések feldolgozásához szükséges berendezések elemzéséhez és tervezéséhez szükséges mérnöki tervek és mérnöki tervek elméleti megismerése érték;
  • PP-02 Természettudományi koncepciók és elvek megszerzése a mérnöki matematika alkalmazásában;
  • PP-03 A folyamatok, feldolgozó rendszerek és berendezések tervezési alapelveinek és technikáinak elsajátítása, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a nyersanyagokat olyan termékekké alakítsák, amelyek hozzáadott értéket képviselnek;
  • PP-04 A legfrissebb elvek és kérdések kezelése a gazdaságban, a társadalomban, az ökológiában általában;
  • PP-05 A kommunikációs technikák és a legújabb és legújabb technológiai fejlesztések ismerete.

Különleges képességek

  • KK-01 A matematika, a tudomány és a mérnöki elvek alkalmazását teszi lehetővé olyan folyamatok, feldolgozó rendszerek és berendezések komplex mérnöki problémáinak megoldására, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a nyersanyagokat olyan termékekké alakítsák, amelyek hozzáadott értéket képviselnek (fizikai, kémiai és / vagy biológiai);
  • KK-02 Meg tudja találni a mérnöki problémák forrását a folyamatokban, feldolgozó rendszerekben és berendezésekben, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a nyersanyagokat olyan termékekké alakítsák át, amelyek hozzáadott értéket képviselnek a mérnöki elveken alapuló adatok és információk vizsgálata, elemzése, értelmezése révén;
  • KK-03 Kutatást végezhet, amely magában foglalja a folyamatok, feldolgozórendszerek és a nyersanyagok olyan termékekké történő átalakításához szükséges mérnöki problémák azonosítását, megfogalmazását és elemzését, amelyek hozzáadott értéket képviselnek;
  • KK-04 Alternatív megoldásokat képes kialakítani a komplex mérnöki problémák megoldására a folyamatokban, feldolgozó rendszerekben és berendezésekben, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a nyersanyagokat olyan termékekké alakítsák, amelyek hozzáadott értéket képviselnek a gazdasági tényezők, a közegészségügy és a biztonság, a kulturális, társadalmi és környezeti szempontok figyelembevételével (környezetvédelmi megfontolás)
  • KK-05 Olyan folyamatokat, feldolgozó rendszereket és berendezéseket tervezhet, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a nyersanyagokat olyan termékekké alakítsák át, amelyek analitikus támogatással hozzáadott értéket képviselnek, és figyelembe veszik a műszaki szabványokat, a teljesítmény szempontjait, a megbízhatóságot, a könnyű végrehajtást, a fenntarthatóságot és a gazdasági, egészségügyi figyelmet valamint a közbiztonsági tényezők, a kulturális, társadalmi és környezeti;
  • KK-06 Kiválaszthatja az erőforrásokat és felhasználhatja az informatikai és számítástechnikai alapú tervezési és elemzési eszközöket, amelyek alkalmasak a folyamatok, feldolgozó rendszerek és berendezések előállításához szükséges mérnöki tevékenységek végrehajtására, amelyek a nyersanyagok olyan termékekké alakíthatók, amelyek hozzáadott értéket képviselnek.

Általános készségek

  • KU-01 Logikus, kritikus, szisztematikus és innovatív gondolkodást képes alkalmazni a tudomány és a technológia fejlesztésének vagy megvalósításának összefüggésében, amely szakterületeiknek megfelelően figyelmet fordít és alkalmazza a humán értékeket;
  • KU-02 Független, minőségi és mérhető teljesítményt mutat be;
  • KU-03 Meg tudja vizsgálni a technológiai tudomány fejlesztésének vagy megvalósításának következményeit, amelyek a humán tudományok értékét a szabályok, eljárások és tudományos etika alapján szakértelmüknek megfelelően alkalmazzák, hogy megoldásokat, ötleteket, terveket vagy műveket készítsenek kritika;
  • KU-04 Tudományosan írja le a tanulmány eredményeit az értekezés vagy a végleges hozzárendelési jelentés formájában, és töltse fel a főiskolai oldalon;
  • KU-05 Megfelelően képes döntéseket hozni a szakértelem problémáinak megoldása során, az információk és adatok elemzésének eredményei alapján;
  • KU-06 Képes fenntartani és fejleszteni hálózatát a tanácsadókkal, kollégákkal, kollégákkal az intézményen belül és kívül is;
  • KU-07 Felelősséget vállalhat a csoportmunka eredményeinek eléréséért, és felügyeli és értékeli a felelősségük alá tartozó munkavállalók munkájának befejezését;
  • KU-08 Képes önértékelési folyamatot végrehajtani a felelősségi körükbe tartozó munkacsoportokban, és képesek önállóan tanulni;
  • KU-09 Képes dokumentálni, tárolni, biztonságos és újra felfedezni az adatokat az érvényesség biztosítása és a plágium megelőzése érdekében.
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

The mission of Syiah Kuala University is to implement “Tri Dharma – three denotations” of higher learning institutions that support local, national and international development by utilizing available ... Tovább

The mission of Syiah Kuala University is to implement “Tri Dharma – three denotations” of higher learning institutions that support local, national and international development by utilizing available local, national and international resources; enhance academic quality in order to produce highly competitive graduates; apply integrated quality management in the field of education through the application of transparent, participatory, efficient and productive principles; continuously strengthen and broaden the network of institutional cooperation in the effort for developing and preserving the findings of sciences, technology, humanities, sports & arts. Kevesebb