Bachelor a globális marketingben
Vilnius University
Kulcs információ
Campus helye
Vilnius, Litvánia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
7 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 3 660 / per year *
Jelentkezési határidő
01 May 2024
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
* jelentkezési díj 100 EUR
Bevezetés
A marketing jelentőségét nem lehet túlbecsülni a jelenlegi és a jövőbeli üzleti életben, mivel stratégiai szerepet tölt be, amely az ügyfél mély ismeretén alapuló üzleti növekedést segíti elő. A globális marketingprogramot olyan hallgatók számára terveztük, akik szeretnének ismereteket szerezni a marketing alapvető és digitális elemeiről, megérteni a fogyasztók viselkedését, és megtanulják elemezni és kezelni a marketing erőforrásokat globális üzleti környezetben. A hallgatók megismerik a különböző kortárs marketing- és kommunikációs eszközök használatát, és nemzetközi vállalkozások példáinak elemzésével megtanulják felmérni a fogyasztók igényeit.
Miért válassza ezt a programot?
- Ez egy kreatív tanulmányi program, sok csapatmunkával és projektalapú feladatokkal.
- Gyakran tartanak majd vendégelőadásokat szakértő szakemberektől, valamint számos, a saját területükön elismert szakembertől.
- A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy az oktatók segítségével országos és nemzetközi versenyeken vegyenek részt, és arra ösztönzik őket, hogy az egyetemen megszerzett tudásukat a gyakorlatban is kamatoztassák.
A program eredménye
A Global Marketing tanulmányi program elvégzése után a végzett hallgató elsajátítja azokat a szakmai kompetenciákat, amelyek kulcsfontosságúak egy olyan összetett munka elvégzéséhez, amely nemcsak személyes felelősségvállalást, hanem speciális ismereteket és készségeket is igényel a marketing különböző területein. Ebbe beletartozik:
- Piackutatás elvégzése
- Egy cég termékpalettájának értékelése
- A megfelelő árképzési stratégia kiválasztása
- A piac szegmentálása
- A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők, folyamatok megértése
- A marketingkommunikációs eszközök ismerete és ezek kombinálása a marketing céloknak megfelelően
- A vállalkozás fejlesztése stb
Karrierlehetőségek
A végzett személy az alábbi pozíciókban helyezhető el:
- Értékesítési vezető
- Marketingszakértő
- Üzleti menedzser
- Üzleti fejlesztő
Képtár
Tanterv
Tanulmányok terjedelme: 210 ECTS kredit
Hossz: 3,5 év
1. félév
Kötelező tanfolyamok
- Üzleti angol
- Közgazdaságtan elmélete
- A marketing alapjai
- vezetés
- Üzleti jog
- Információs technológiák
2. félév
Kötelező tanfolyamok
- Nemzetközi marketing
- Fogyasztói magatartás
- A kultúrák közötti menedzsment alapjai
- Szolgáltatás Marketing
- A számvitel alapjai
Választható kurzusok
- Egyéni tanulmányok kurzusai
3. félév
Kötelező tanfolyamok
- A marketingkutatás alapjai
- Vállalati kommunikáció
- Marketingkommunikáció és médiatervezés
- Kiskereskedelmi menedzsment és marketing
Választható kurzusok
- Egyéni tanulmányok kurzusai
4. félév
Kötelező tanfolyamok
- E-Business
- Termék- és márkamenedzsment
- Árképzés és értékesítési akciók
- Emberi erőforrás menedzsment
Választható kurzusok
- Egyéni tanulmányok kurzusai
5. félév
Kötelező tanfolyamok
- Interkulturális kommunikáció
- Digitális marketing
- Business-to-Business marketing és személyes értékesítés
- Üzleti logisztika
Választható kurzusok
- Egyéni tanulmányok kurzusai
6. félév
Kötelező tanfolyamok
- Marketing menedzsment
- Marketing Analytics
- Reklám és tartalomfejlesztés
- Tanfolyami dolgozat
Választható kurzusok
- Egyéni tanulmányok kurzusai
7. szemeszter
Kötelező tanfolyamok
- Szakmai gyakorlat
- Bachelor's thesis
Megjegyzés: A program szerkezete a tanulmányok fejlesztése miatt módosulhat.