IFA Paris Bachelor, FEDE által tanúsított (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Időtartam: 3 éves program angol nyelven
  • Campusok: Párizs, Sanghaj, Isztambul
  • Formátum: Rugalmas
  • Következő bevitel: 2020. január (Párizs), 2020. március (Sanghaj), 2020. szeptember (összes campus)
  • ECTS Kreditek: 180
  • Jelentkezési díj: 150 €
  • Tandíj / év: 8 400 € Párizsban, 85 000 Sanghajban, 7 400 € Isztambulban
  • Korlátozott: 25 diák osztályonként

"Ez a program teljes, intenzív és izgalmas"


Bevezetés

A Bachelor in Fashion Design

A hagyományos előadások, a gyakorlati műhelyek, a személyes kutatások, a kísérletek, a kortárs bemutatók és a különböző látogatások keverékét ötvöző innovatív oktatási módszerek vezetik a tanulókat kreatív, pragmatikus, kíváncsi és elemző, kreatív és kiváló technikusokká, és előkészítik őket egy nemzetközi karrier lehetőségére . Az egy-egy megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy saját kreatív univerzumot fejlesszenek ki, miközben egyidejűleg alkalmazkodhatnak a különböző stílusokhoz, márkájú és piaci szegmensekhez.

Ez a nagyon komplett, intenzív, változatos és izgalmas program a divatbemutatók munkáit vonzza a divattervező munkájáért. Azonban a divattermékek és a kreatív folyamat tökéletes ismerete lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy olyan pozíciókat érjenek el, mint a Stylist, a Pattern Maker, a Production Manager, a Independent Designer, vagy akár a Collection Director, Art Director vagy Merchandiser, amikor az IFA Paris Master a kortárs divattervezésben.


Belépés

Felvételi követelmények:

  • 18 éves minimális
  • Középiskolai végzettség vagy egyenértékűség
  • IELTS 5.5 vagy TOEFL IBT 65 (vagy ekvivalencia) vagy angol nyelvű tanulmányi bizonyítvány, nem angol anyanyelvűek számára
  • Erős motiváció a divatban
  • Interjú (az egyetemen vagy a Skype-on)

A benyújtandó dokumentumok:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb középiskolai átirat
  • Második középiskolai oklevél vagy annak egyenértékűsége
  • Motivációs levél
  • Folytatás / CV
  • Útlevél kép
  • Útlevél másolása
  • Portfolio


Pályaépítés

A tanfolyam három atelje körül szerveződik, melyek mindegyike 30 akadémiai hétig tart. Minden egyes műhely különféle témakörökre épülő speciális modulcsoportokat foglal magában.

A 3 Atelier megfelel a felsőoktatási keretrendszerben meghatározott 3 szintnek. A kurzus a bolognai egyezmény elveinek megfelelően készül, és a támogatás befejezése után összesen 180 ECTS (60 ECTS / év).

Ennek a kurzusszerkezetnek az alapja, hogy lehetővé tegye a diákok számára, hogy olyan környezetbe merülhessenek, amely utánozni fogják a munkakörülményeket, mint egy divatstúdióban. Az értékelési stratégia tökéletes egyensúlyt teremt a szintaxis és a formativ értékelések között a képességek fejlesztése érdekében, nemcsak a főbb tudományterületeken, hanem a projekttervezésben és az időgazdálkodásban is. A projektek egyidejűleg kerülnek végrehajtásra az összes modul között annak érdekében, hogy javítsák a diákok átvihető készségeit, lehetővé téve számukra a különböző területeken meglévő készségek és kompetenciák összekapcsolását.


Első Atelier: Discovery

Az első atelje a Bachelor kurzus első éve. A felsőoktatási programok keretein belül az első Atelier a HE 4. szinttel egyenértékű. A diákok az alapvető modulokat követik, hogy felfedezzék a divat univerzumát. Alapvető ismereteket szereznek a tervezés, az építőipar, a digitális divat és a divat történetében, hogy megteremtsék a tanulási görbe pedagógiai alapjait.

Divattervezés 1

A modulcsoport első részletében a diákok felfedezik a divattervezés alapvető képességeit:

  • Hogyan készítsünk vázlatot a női és férfi figurákról és az egyes ruhadarabok műszaki rajzairól Hogyan használjuk a színeket és a divathoz igazított színtartományokat;
  • Hogyan készítsünk nyomatokat és integráljuk őket egy ruhadarab-gyűjteménybe Hogyan hozzunk létre egy kreatív kutatási módszertant és fokozzuk kíváncsiságukat és kreativitását;
  • Hogyan fejezhetjük ki inspirációikat és ötleteiket hangulati táblákon, illusztrációkon, stilizáláson és teljes szakmai portfóliókon keresztül Hogyan készítsünk és strukturáljunk egy gyűjtési tervet.

Fashion Workshop 1

A divattervezés nemcsak elvont fogalmak, hanem a kreativitásnak gyakorlati kísérletezéssel és technikai kutatással kell támogatnia. A Fashion Workshop első részletében a diákok különböző halálos módszereket és nyomdai technikákat kísérleteznek meg, a sziluett építésén dolgoznak, stílusos megjelenítéssel, különböző művészek és tervezők felfedezésével és elemzésével a nemzetközi kiállításokon vagy a koncepcióterv megvalósításán, valamint a divattervezésen keresztül. modult.

Digitális divattervezés 1

A mai divatipar számára elengedhetetlen a megfelelő szoftverek elsajátítása: pontos műszaki vázlatok kialakítása és az ötletek és tervek professzionális bemutatása szükséges. A modul első részletében a diákok megtanulják a Photoshop, az Illustrator és az In-Design alapjait.

Minta készítés és drapálás 1

A divat ismerete hiányos az építés jó megértése nélkül. Ennek a modulnak az első részletében a diákok felfedezik a ruhák fejlesztésének két fő módját: mintázás és drapolás. Megtanulják, hogyan készítsenek mintákat közvetlenül a testmérésektől, vagy a saját előadóink által 2 évtizeden át kidolgozott IFA Paris saját építési technikáinak segítségével. Az első szint végén a diákok megtervezik a szokásos szoknyák, ingek és ruhák mintáit.

Termelés 1

A divattervezőknek el kell képezniük az általuk létrehozott ruhadarabok minden részletét és befejezését, ezért nagyon fontos a ruházati gyártási folyamatok elsajátítása. Az első szinten a diákok fokozatosan megtanulják a különböző varrási és befejezési módszereket, hogy teljes ruhát készítsenek, például szoknyákat és ingeket.

Divattörténet és kultúra

Ismerje meg a múltat és értse meg a jelenet, hogy megteremtse a jövőt. Mint minden kreatív terület, a divat egy kultúra, és elengedhetetlen, hogy megismerjük történetét és fejlődését, mielőtt meg tudná jeleníteni azokat az irányokat, amiket megtesz. Előadások, kutatások és archívumok bemutatása révén a diákok az idő múlásával felfedezik a divat fejlődését és elemzik a legfontosabb divattervezők munkáit, stílusát és inspirációját, különös tekintettel a nemzetközi divat mestereire az elmúlt negyven évben.


Második atelier: kísérletezés

A második műterem a Bachelor kurzus második éve. A felsőoktatási programok keretei között a második atelje a felsőfokú 5. szintnek felel meg. Tanulási tapasztalatuk ebben a szakaszában a tanulók kísérletezés útján fejlesztik kreativitásukat. Az olyan témák, mint a férfiak viselése, a gyermekruházat vagy a kötőműhely, egymással összekapcsolt modulokból fognak fedezni. A pedagógiai cél a résztvevők kritikus gondolkodásának javítása.

Divattervezés 2

Ennek a modulnak a második részletében a hallgatók az első évben szerzett készségeket alkalmazzák, és különböző divatprojektekben kísérleteznek új inspirációkra és koncepciókra, ideértve a férfi ruházatgyűjtést, a tartozékgyűjtést, a gyermekruházat gyűjtését és a szövet átalakítását. Szükségük lesz arra, hogy személyes ötleteiket a különböző termékekhez és piaci szegmensekhez igazítsák, és megértsék, hogyan lehet saját kreativitásukat a fő divat trendekhez igazítani.

Fashion Workshop 2

A Fashion Design 2-hez kapcsolódóan a diákok tovább vizsgálják a különböző technikákat és gyakorlati módszereket, amelyek növelhetik kreatív kifejeződésüket. Ők kísérleteznek a hímzésekre, a húzásra vagy a kötés módjára, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy bonyolultabb divattermékeket képzeljenek el. Lehetőség van arra is, hogy együttműködjenek a professzionális beszállítókkal és a külső műhelyekkel, hogy kísérletezzenek az ellátási lánc menedzselésével, amely egy divattervező munkájának fontos része.

Digitális divattervezés 2

A modul második része olyan műhelyként készült, amely támogatja a divattervezésben és a divatműhelyben a diákok alkotásainak fejlesztését. Ebben a szakaszban a diákok irányítják az oktatókat annak érdekében, hogy felmérjék, hogy melyik szoftver jobban illeszkedik kreatív és személyes igényeikhez. A cél az, hogy kísérletezzenek és megtalálják a legjobb eszközt a divattervező portfóliók és a diákok saját identitását tükröző prezentációk készítéséhez.

Minta készítés és drapálás 2

A Modellkészítés és a Draping 1 alapján a modul lehetővé teszi a diákok számára, hogy megtanulják, hogyan kombinálhatók a kétdimenziós és háromdimenziós megközelítések a legjobb módszerek megtalálásához, hogy bármilyen mintázatot hozzanak létre. Kísérleteznek arra, hogyan kell a nadrágok, a szabott kabátok, a kimonó és a raglánhüvelyek klasszikus konstrukciójának adaptálására a leginkább kreatív formatervezési minták kialakítását.

Termelés 2

A PMD modulhoz hasonlóan a második szintű gyártási modul fő célja az, hogy a diákokat a lehető legjobb gyártási stratégia és kivitelezési módszer kiválasztására és gyakorlására használják fel, hogy maximalizálják a kész ruhák minőségét.

Digitális divattermék

Nagyon fontos, hogy a diákok naprakészek legyenek a divatipar legújabb változásaival. Míg a Lectra által kifejlesztett szoftver általában támogatja a divattermelést, a 3D nyomtatás egy teljesen új technológia, amely a jövőben elkerülhetetlen lesz. Ebben a modulban a diákok megtanulják a Lectra és egy 3D-s grafikus szoftver alapvető használatát, amelyeket később a divatprojektek befejezésével kísérleteznek.

Textiltechnológia

A szövet még mindig a divat legfőbb nyersanyaga, ezért elengedhetetlen a divat diákok számára, hogy mély ismereteket szerezzenek a textiltermékekről. Előadások, kutatások és workshopok révén a diákok megtanulják, hogyan készülnek a szövetek a szálakból a szövéshez és a kötéshez, megértik különböző tulajdonságaikat, textúráikat és tulajdonságaikat, és kísérletezik a legjobban a ruhadarab előállítására sajátosságaik szerint.

Divatmarketing 1

Habár kreatív, a divat egy iparág, és a divattervezést egy márkastratégia, a piaci szegmentáció vagy az árpozíció is befolyásolja. Ebben a modulban a diákok megtanulják az alapvető marketingeszközöket, és feltárják a kulcsfontosságú sikertényezőket, amelyek a divatmárka sikeréhez vezetnek.


Harmadik Atelier: Impresszum

A harmadik műhely a Bachelor kurzus harmadik éve. A felsőoktatási programok keretein belül a harmadik atelje egy 6-os szintnek felel meg. A tanulási tapasztalat végső folyamatában a diákok saját hangjukat mint tervezőt fogják kifejezni. A Mini-Collection fejlesztése révén felkérik őket arra, hogy gondolkodjanak a személyes kreativitás, a megfelelő építési technikák, a korszerűség és az egyedi eladási javaslatok és helymeghatározás szempontjából. A végső cél az, hogy készítsen egyedülálló ruházati portfóliót az iparágon belüli álláskereséshez, vagy az IFA posztgraduális kurzusának „Contemporary Fashion Design” -hoz való hozzáféréséhez.

Divattervezés 3

A divattervezési modul harmadik részletének fő témája a női vagy férfi ruházat teljes és professzionális gyűjteménye egy adott témának megfelelően. Minden hallgatónak saját fogalmakat és értelmezéseket kell kidolgoznia, tervrajzokat kell készítenie, beleértve a kiegészítőket, össze kell gyűjtenie a gyűjtemény tervét, és teljes körű műszaki dokumentációkat kell készíteni 4-6 ruhadarabon, amelyeket a hallgatók készítenek. A folyamat végén a diákoknak be kell mutatniuk a gyűjtemény portfólióját egy szakmai zsűri számára.

Digitális divattervezés 3

A modul utolsó részletében a fő cél az, hogy támogassa a divattervezési folyamatot, és hozzon létre egy személyes és kreatív elrendezést a végleges gyűjtemény portfóliójához.

Minta készítés és drapálás 3

Ebben a végleges modulban a diákoknak 3-6 prototípust kell kidolgozniuk az általuk létrehozott gyűjteményből. A kötetekről kutatnak, megtalálják a helyes módszertant, hogy a minták minél hatékonyabb módon alakuljanak ki, és véglegesítsék a ruházati cikkek mintájára a modellekhez illeszkedő munkamenet után.

Termelés 3

A gyártási modulban a diákoknak meg kell találniuk a legalkalmasabb szöveteket, ki kell választaniuk a legmegfelelőbb varrási módszereket és megoldásokat, hogy prototípusukat a legprofibb módon készítsék el. A folyamat végén a legjobb gyűjteményt és prototípusokat a zsűri fogja kiválasztani az IFA Párizsi éves Bachelor Fashion Design divatbemutatójában.

Divatmarketing 2

A főbb marketingelméletek és gyakorlatok feltárása közben a diákoknak marketing stratégiát kell kidolgozniuk a célpiac, az árpozíció, elosztás és a kommunikációs stratégia végső gyűjteményéhez.


Hallgatói terhelés a 3 év alatt

2112 óra szemtől szembeni előadások
2444 óra öntanulás
180 óra ipari hálózatépítés


További információért és a program brosúrájának letöltéséhez látogasson el a következő webhelyre: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-design-technology

Program oktatási nyelve:
  • Angol
  • Francia

2 további kurzus IFA Paris »

Utoljára frissítve Augusztus 6, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
jan. 2020
márc. 2020
Duration
3 - 3 Év
Nappali
Price
8,400 EUR
Jelentkezési díj 150 EUR
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
jan. 2020
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2020
Jelentkezési határidő
Start Date
márc. 2020
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2020
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2020
Jelentkezési határidő

jan. 2020

Location
Jelentkezési határidő
End Date

márc. 2020

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2020

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date

[RECAP] 2018 IFA Paris Bachelor Fashion Design & Technology Graduation Fashion Show

[FULL VIDEO] 2018 IFA Paris Bachelor Fashion Design & Technology Graduation Fashion Show

[RECAP] 2017 IFA Paris Bachelor Fashion Design Graduation Fashion Show

[FULL VIDEO] 2017 IFA Paris Bachelor Fashion Design Graduation Fashion Show