Bachelor of Management / Marketing

Általános információk

Program leírás

A misszió az oktatási program

Mission OPOP felé képzés 38.03.02 Management célja, hogy egy átfogó és magas színvonalú képzését, a képzett, versenyképes szakemberek birtokában tulajdonságok, amelyek kielégítik a fogyasztók igényeit, a fejlesztési szakmailag fontos tulajdonságok, képességek és a személyiség a jövő szakember együtt követelményeknek az új technológiák és a modern szervezetek.

Jellemzői az oktatási program

  • A moduláris képzési rendszer
  • A tervezési és kutatási tevékenységek
  • Képességét, hogy a szakmai képzés különböző formái ingatlan cégek
  • Részvétel nagy konferenciákon, fórumokon és kiállításokon.

Leírás az oktatási program

Ez az oktatási program célja, hogy képzése a szakemberek és vezetők a területen a marketing menedzsment a szervezet bármilyen formában a tulajdonosi és szervezeti-jogi státusz.

Pályakezdő program kap valós képességek épület karbantartási munkálatok és a hatékony marketing rendszerek A reálszféra társaságok tekintetében a gazdasági feltételek tevékenységüket.

Ezek a diákok a képzés során a University Mininskom hatáskörébe garancia diplomás alkalmazkodás az igényeket a munkaerőpiac és a munkaadói nem csak a szinten a meglévő, de a szinten a leendő igények.

A tanulási folyamat az osztályban, és számos gyakorlatot, Hallgatók meríteni a világ valódi szervezési problémák területén a marketing és megtalálni megoldás felügyelete mellett tapasztalt oktatók.

Kompetencia diplomások irányába készítmény 38.03.02 Management megerősítette felett Húsz éves tapasztalattal Tanszék innováció-menedzsment és a sikeres karrier ezer diplomások.

Befejezését követően alapképzés, diplomások is folytathatják a képzésben a mester program 38.04.02 Management, Profil: Innovatív technológiák a személyzet irányítása

A diplomás képes

  • Rendezze a művészek munkáját, hogy a döntést a szervezet, többek között figyelembe véve a szociális politika az állam.
  • Gróf és elemzi a költségeket a cég előírásainak megfelelően, az ügyfél, tájékozott döntéseket hozhat.
  • Felkutatása, elemzése és a folyamat a tudományos és műszaki információk segítségével piackutatás az egész komplexum a modern eszközökkel.
  • Módszereket alkalmaznak figyelemmel kíséri a piacot az áruk és szolgáltatások.
  • Ahhoz, hogy egy termék, amely a modern technológiákat.
  • Támasztotta, és döntéseket az árképzés a termék.
  • Végrehajtható a az áruk és szolgáltatások megfelelően a piac jellemzőit.
  • Bevezeti a promóciós áruk, szolgáltatások és ötletek a korszerű eszközök a reklám, promóciós és PR.

álláskilátásaik

  • szervezet bármilyen szervezeti és jogi formája (kereskedelmi, non-profit, állami, önkormányzati), amelyben a diplomások dolgoznak a vezetők előadóművészeknek a különböző szolgáltatások, design rendszer, fejlesztése, támogatása az áruk és szolgáltatások;
  • szervei állami és önkormányzati gazdálkodás;
  • szerkezet, amelyben diplomások vállalkozók, létrehozni és fejleszteni saját vállalkozás;
  • kutatási szervezetek kapcsolódó megoldása irányítási problémák
  • felsőoktatási intézmények és szakközépiskolák oktatási rendszerben.

Kínálat

USE: orosz nyelv, matematika, társadalmi ismeretek

  • 25 fizetett helyeket, alacsony helyeken nem szabályozott
  • Tandíj 2015 - 2016-fiók. évben 83 000 rubelt.
  • A képzés időtartama: 4 év teljes idejű
  • A sikeres vizsga 2015-ben: 103
  • A végzettség: Bachelor
Utoljára frissítve Június 2016

Az iskoláról

The city that has kept its spirit of old times. Anyone who happens to walk along the streets of Nizhny Novgorod seems to be carried a hundred years ago.

The city that has kept its spirit of old times. Anyone who happens to walk along the streets of Nizhny Novgorod seems to be carried a hundred years ago. Kevesebb