Bachelor of Business Administration Marketing Kommunikációs és Social Media

European University Cyprus

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bachelor of Business Administration Marketing Kommunikációs és Social Media

European University Cyprus

BBAMCSM

A BBA Marketing Kommunikációs és Social Media egyesíti az elmélet és a gyakorlat a marketing, hogy értik a kommunikáció szerepe az üzleti szféra érdekeit egy új-média környezetben. A diákok kapnak egy alapítvány az elvek a fogyasztói magatartás, a piacok a termékek és szolgáltatások jönnek létre, és a változás, és a szervezeti reakció az ügyfél igényeinek és elvárásainak. A program célja, hogy fejlessze a gazdag keveréke szükséges képességek hatékony marketing vezetők, beleértve az analitikai és adatkezelési ismeretek, és a fejlett kommunikációs készség a digitális marketing stratégia és a menedzsment a szociális média és az online közösségek.

Célok és eredmények

általános célkitűzések

  • Fejleszteni a diákok azon képességét, hogy úgy gondolja, írni és beszélni hatékonyan és kreatívan.
  • Hogy dolgozzon ki elismerését és tiszteletben tartását a társadalmi, erkölcsi és etikai értékek, mint az alapítvány egyik kapcsolata másokkal, és az ember felelősségét, hogy a közösség.
  • Fejleszteni a diákok elemzési, döntési és kommunikációs kompetenciák, valamint azok a tulajdonságok az öngondoskodás, a felelősségvállalás, az integritás és az önismeret, amely elősegíti a személyes teljesítmény és hozzájárulás a szervezetek számára.
  • Ahhoz, hogy épít szélessége perspektíva révén az általános oktatási követelmények és elegendő specializáció, hogy megfeleljen az alapvető szakmai és karrier követelményeknek.
  • Annak érdekében, hogy a hallgató a szükséges követelményeknek a tudományos és / vagy a szakmai előmenetel.

Specifikus célok

  • Ahhoz, hogy a diákok egy alapot az üzleti általában, és minden kommunikációs módszerei marketing, különösen.
  • Ahhoz, hogy egy alapos tanulmányt az egyes elemek a promóciós mix, azaz reklám, PR, eladásösztönzés, személyes eladás és a Direct Marketing.
  • Ahhoz, hogy egy alapos megértése, hogy miért és hogyan az elemek a kommunikációs mix integráltak.
  • Annak érdekében, hogy az alapjait a Social Media Marketing a diákok, akik szeretnének karriert a gyorsan változó marketing kommunikáció területén.
  • Ahhoz, hogy a hallgatók a tudás és készségek kialakítása és végrehajtása a hatékony marketing kommunikációs kampány.
  • Hogy a hallgatók egy alapos ismerete a marketing szerepe kommunikáció és a folyamat a kapcsolatok fejlesztése az érintettekkel.
  • A figyelem középpontjába, közvetlenül a készségek és ismeretek szükségesek a Marketing Kommunikációs szakemberek és hogy a tanulók szerezzenek ismereteket és készségek fejlesztése szisztematikus módon.
  • Hogy segítse a tanulók fejlesztése vezetői képességek, amelyeket fel lehet használni elérése megoldásokat a Business általában, és a marketing kommunikáció területén különösen.

Tanulási eredmények

A sikeres befejezése a program a hallgató legyen képes:

  • Mutassa tudatosság és a képesség elemzése környezeti (gazdasági, társadalmi, politikai, jogi és technológiai) trendek és hatásuk a magánszemélyek és a vállalkozások számára.
  • Kritikusan értékeli és alkalmazni fogalmak, módszerek, stratégiák és elméleteit a megfelelő fegyelem üzleti környezetben
  • Bizonyítják, hogy képesek hatékonyan kommunikálni az üzleti helyzetekben beszéd, az írás és az elektronikus médiában.
  • Különbséget, és elemzik a fogyasztói adatforrások és adatgyűjtési módszerek keresztül egy empirikus kutatási megközelítést.
  • Ismertesse alkalmazása kézi és számítógépes alapú kvantitatív és kvalitatív eszközök és módszerek azonosítása és megoldása és a döntések meghozatala üzleti helyzetekben.
  • Mutassa alapos ismerete minden egyes eleme a kommunikációs mix és a fontosságát, hogy a számukra.
  • Tudást az üzleti és kommunikációs tudományok, hogy egy hatékony integrált kommunikációs terv a dinamikus környezetben.
  • Ismertesse a koordináció a termelés vizuálisan hatásos nyomtatás, grafika, és az elektronikus kommunikáció.
  • Mutassa alapos ismerete Social Media elvek és hogyan ezek a platformok újra kialakításában üzleti kommunikáció.
  • Mutassa a képesség kialakítása és fenntartása a szakmai kapcsolatok a különböző szakmai szervezet.
  • Vetítse képes megfelelően működni a szakmai etika, előírások, gyakorlatok és a vonatkozó törvényeket.
  • Tanúbizonyságot építeni csapatok, és hatékonyan működik bennük.

Foglalkoztatási lehetőségek

Digitális marketing stratégia, Social Media / Közösségi Management, PR, reklám, média, direkt marketing, kommunikációs tanácsadás.

Karrier és foglalkoztatás

Pályakezdő program Marketing Communications & Social Media tudásukra támaszkodva létre és elősegíti a vállalati image a szervezet. A megszerzett tudás tudják használni a különböző kommunikációs eszközök közvetíteni célzott és megfelelő üzeneteket ügyfeleiknek a termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak. A diplomások is megtanulják, hogyan kell fejleszteni a vevőkkel és a különböző érdekelt felek, mind a két hagyományos hálózati és a szociális média platformok.

Szakértelem

  • Csapatmunka
  • Kommunikációs képességek
  • Probléma megoldás
  • Kiváló számítógép-használat
  • Elemzés és kutatás
  • Szervezet és hatékonyság
  • vezetés
  • Kezdeményezés és a kreativitás

foglalkoztatási ágazatok

  • Állami és magán
  • Reklám
  • Kiadó
  • SME
  • Távközlési
  • Oktatás

pályaválasztás

  • Szabadúszó
  • Híradó tiszt
  • Press képviselője
  • Hirdető
  • Officer PR és marketing
  • Nevelési

Pályakezdő / Szakmai Tanulmányok

A nemzetközi szervezetek kérhetnek további egyetemi képesítés a Master of Business Administration (MBA) vagy más posztgraduális diploma egy adott területen a kommunikáció.

A karrier a tudományos területen, és a felsőoktatásban, kívánatos, hogy a doktori (PhD), amely egyben a tapasztalat és készségek közvetlenül kapcsolódó kutatás.

Work Experience Program - Európai Egyetem Ciprus

A szakmai tapasztalat, a Career Center program lehetővé teszi a harmadik évben és a negyedik évben a diákok magas tanulmányi eredmény dolgozni három hónapos időszak pozícióban megfelelő tanulmányi területen. A program gazdagítja a tananyag minden résztvevő után megszerzett munkatapasztalat és személyes kompetenciájának értékelésére a szervezet, amelyben ő kerül. Néhány vállalat, amely részt vesz a programban marketingkommunikációs és Social Media, amely a diákok kerültek a következők:

  • Abacus Ltd
  • AC Nielsen
  • Airtrans Group Ltd
  • Alico AIG Life
  • Aspen Trust
  • Atlantis Consulting
  • BKR Damianou & Partners
  • Szentjánoskenyér Mill Ltd
  • Ciprus Trading Corporation Limited
  • FBME BANK RT (Federal Bank a Közel-Keleten Ltd)
  • Infocredit Group
  • Lanitis EK Holfings Ltd
  • Lanitis Freen Energy Group Ltd
  • Liberty Life Insurance Company
  • NP Lanitis Ltd
  • Új Nissan Ciprus LTF
  • TFI Markets
  • Thomson Reuters
  • MTN (Cyprus)
  • GrantXpert Consulting Ltd
  • Ciprus Tanszék Munkaügyi (munkaerő-piaci szakasz)
  • WorkForce Ciprus
  • RTD Talos
  • Penta Marketing Art
  • O. Shambartas LLC
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is
On-line
Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
4 Év
Részidős
Nappali
Locations
Ciprus - Nicosia, Nicosia
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Ciprus - Nicosia, Nicosia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt