Bachelor filozófia kitüntetéssel marketing menedzsment

IMM Graduate School of Marketing

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bachelor filozófia kitüntetéssel marketing menedzsment

IMM Graduate School of Marketing

A BPhil Kitüntetések a Marketing Management rendeznek szinten 8 OKKR (HEQF igazítva), és az alábbi 140 kredit.

Felvételi kritériumok

  • A megfelelő alapképzésbe az NKK szinten 7 Marketing Management 3 egyik fő modul.
  • A CV és motivációs levél szükséges.
  • Bármely más egyenértékű képesítést.

A pályázóknak ki kell tölteniük a posztgraduális fogadási kérelem formájában a BPhil Kitüntetések a Marketing Management, amely együtt hiteles másolatait oktatási bizonyítványok, személyazonossági / útlevélméretnek egy motivációs levelet és önéletrajzot, vissza kell ajánlott küldeményként: A Dean: Posztgraduális Tanulmányok IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 A vissza nem térítendő letét kell kísérnie a jelentkezési lapot.

A pályázóknak is szükség lehet írni, és adja át a vezérlőegység, mielőtt folytatná a BPhil Kitüntetések a Marketing Management.

A program a következőképpen oszlik meg:

  • Benyújtása feladatok egyes modulok. Kérjük, olvassa el eseménynaptár.
  • Egy nyitott könyv vizsgálat egyes modulok. Kérjük, olvassa el eseménynaptár.
  • Befejezése a marketing gyakorlaton. Nem vizsgálata vagy megbízás szükséges. Lesz egy gyakorlati vizsgából áll.
  • Befejezése egy marketing kutatási jelentés. Nem vizsgálata vagy megbízás szükséges. Lesz egy gyakorlati vizsgából áll.

A BPhil Kitüntetések a Marketing Management áll öt kötelező és egy választható modul, és a következőképpen épül fel:

  • AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 kredit)
  • AMP401 - Advanced Marketing Gyakorlat 4 (40 kredit) - a gyakorlati vizsga után. Nincs hozzárendelés vagy írásbeli vizsga szükséges.
  • AMRT401 - Advanced Marketing Research: Theory 4 (20 kredit)
  • AMRR402 - Advanced Marketing Research: Jelentés 4 (20 kredit)
  • ASM401 - Advanced Stratégiai Marketing: Theory and Practice 4 (20 kredit)
  • Elektív (20 kredit)

Választható modulok

Meg kell majd válasszon az alábbi:

  • ABM401 - Advanced Brand Management 4 (20 kredit)
  • ACM401 - Advanced Kortárs Marketing Management Issues 4 (20 kredit)
  • ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 kredit)
  • ASM401 - Advanced Services Marketing 4 (20 kredit)

A B Phil Kitüntetések a Marketing Management belül le lehet zárni minimum egy év nappali tagozatos képzés, vagy két éven belül részidős tanulmányok. A B Phil Kitüntetések a Marketing Management kell kitölteni három éven belül.

Artikuláció a Posztgraduális Diploma in Marketing Management, hogy a B Phil Kitüntetések a Marketing Management

Felvételi kritériumok

Diplomások sikeresen megszerezte az összes modult az új Posztgraduális Diploma in Marketing Management. A pályázatokat egy öt éves időszakra a képzettség megszerzése után a Posztgraduális Diploma in Marketing Management.

Az artikulációs az új Posztgraduális Diploma in Marketing Management, hogy az új B Phil Kitüntetések a Marketing Management két kötelező modulok és egy választott. Az artikuláció kell kitölteni négy év.

Kötelező modulok

  • Részletes Marketing Research: Theory 4 (20 kredit)
  • Részletes Marketing Research: Jelentés 4 (20 kredit)

Választani

A diákok közül kell választania választható az alábbi listából.

  • Részletes Kortárs Marketing Management 4
  • Advanced Services Marketing 4
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
feb. 2019
Duration
Időtartam
1 - 2 Év
Részidős
Nappali
Locations
Dél-afrikai Köztársaság - Johannesburg, Gauteng
Kezdet : feb. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
feb. 2019
Dél-afrikai Köztársaság - Johannesburg, Gauteng
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt