Bachelor Divattervezés és Technológia

IFA Paris

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bachelor Divattervezés és Technológia

IFA Paris

IFA Paris Bachelor által akkreditált Idel "nemzetközi Bachelor"

  • Időtartam: 3 év program angol nyelven
  • Campus: Párizs, Shanghai, Istanbul
  • FORMAT: Rugalmas
  • NEXT bevitel: szeptember 2017
  • Kredit: 180
  • Nevezési díj: 150 €
  • Tandíj / ÉV: 8.400 € Párizsban ¥ 85,000 Sanghajban, € 7.400 Isztambulban
  • Teljesség igénye nélkül: 25 diák egy osztályban
„Ez a program befejeződött, az intenzív és izgalmas”

BEVEZETÉS

A Bachelor in Fashion Design & Technology az IFA Paris aláírási programja. Egyesíti a francia divat öröksége a legújabb technológiai változások és nemzetközi szempontból megfelelnek a jelenlegi divatipar követelményeknek.

Az innovatív tanítási módszerek keverése a hagyományos előadások, gyakorlati workshopok, személyes kutatások, kísérletek, peer to peer előadások és különböző látogatások, vezet diákokat, hogy váljon kreatív és gyakorlatias, kíváncsi és elemző, fantáziadús és kiváló szakemberek, és előkészíti őket a lehetőségét a nemzetközi karrier . A 1-1 megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy fejlesszék saját kreatív univerzumot, miközben alkalmazkodnak a különböző stílusok, típusai márka és piaci szegmensek egyidejűleg.

Ez nagyon komplett, intenzív, változatos és izgalmas program vonatok a divat szerelmeseinek, hogy a munkahely a divattervező. Azonban a tökéletes ismerete divat termékek, kreatív folyamat biztosítja, lehetővé teszi a résztvevők is elérni pozíciókat, mint Stylist, Pattern Maker, termelési igazgató, Független tervező, vagy akár Gyűjtemény igazgatója, Art Director, vagy merchandiser lezárásakor, IFA párizsi Master of Művészetek kortárs divattervezés.

FELVÉTELI

Felvételi követelmények:

  • 18 éves minimum
  • Középiskolai végzettség vagy egyenértékűség
  • IELTS 5.5 vagy TOEFL IBT 65 (vagy ekvivalencia), illetve igazolás tanulmány angol, nem angol anyanyelvű
  • Erős motiváció Divat
  • Interjú (az egyetemen, vagy Skype)

Dokumentumok, hogy:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb középiskolás átirat
  • Másolata középiskolai diploma vagy annak egyenértékűségét
  • Motivációs levél
  • / Önéletrajzok
  • igazolványkép
  • Copy útlevél
KURZUSSZERKEZET

A tanfolyamot 3 Atelier köré szervezik, amelyek minden 30 akadémiás héten belül tartanak. Minden egyes műteremben különböző témák köré szerveződő modulok tartoznak.

A 3 Ateliers megfelelnek a 3. szinten azonosítani felsőoktatási keretek. A kurzus épül megfelel a bolognai egyezmény elveit és támogatási résztvevők befejezésekor, összesen 180 ECTS (60 ECTS per Atelier vagy év).

Mögött húzódó okok a tanfolyam építőipari, hogy a diákok kell meríteni egy olyan környezetben, amely utánozza, amit a munkakörülmények olyan lesz, mint egy divat stúdió. Az értékelési stratégiát használ a tökéletes egyensúlyt a minõsítõ és vizsgálatokat végeznek annak érdekében, hogy javítsa képességeit nem csak az alapvető tudományágak, hanem a tervezés és időgazdálkodás. A projektek egyidejűleg végzett minden modul közt annak érdekében, hogy javítsa a diákok átadható készségek, amely lehetővé teszi számukra, hogy összekapcsolja készségek és kompetenciák különböző területeken.

Első Atelier: Discovery

Az első atelier zajlik, mint az első évben az alapképzésben. Keretében a felsőoktatási programok, az első Atelier egyenértékű a HE 4-es szint. A diákok következő modulok annak érdekében, hogy felfedezzék az univerzum a divatból. Ők elsajátítsák az alapvető készségek tervezése, építése, digitális divat és a divat története annak érdekében, hogy megteremtse a pedagógiai alapja a tanulási görbe.

Divattervezés 1: A modulok csoportosításának első részletében a diákok felfedezik a divattervezés alapvető készségeit:

Hogyan készítsük el a nők és férfiak figuráit és technikai rajzainkat mindenféle ruhadarabon Hogyan használjuk a színeket és létrehozzuk a divatnak megfelelő színtartományokat Hogyan készítsünk nyomatokat és integráljuk őket egy ruhadarab gyűjteménybe Hogyan kreatív kutatási módszertan kidolgozása és súlyosbítsuk kíváncsiságukat és kreativitásukat Hogyan inspirálja és ötleteiket hangulatlapokkal, illusztrációkkal, stilizálással és teljes szakmai portfóliókkal fejezheti ki Hogyan készítsünk és strukturáljunk gyűjteménytervet?

Divat-műhely 1: A divattervezés nemcsak elvont fogalmak, a kreativitást gyakorlati kísérletezéssel és technikai kutatásokkal kell támogatni. Ebben az első részlet a Fashion Workshop, a diákok a kísérlet különböző haldokló módszerek és nyomtatási technikák, munka sziluett építési keresztül styling, felfedezni és elemezni a különböző Iparművészek keresztül részt nemzetközi kiállításokon, vagy munka végrehajtásáról szóló koncepciót és fejleszteni a Fashion Design Module .

Digitális divattervezés 1: A megfelelő szoftverek elsajátítása elengedhetetlen a mai divatiparban: pontos technikai vázlatokat kell megtervezni, és ötleteket és formatervezési mintákat kell kidolgozni professzionális módon. Az első részlet a modul, a diákok megtanulják az alapokat a Photoshop, az Illustrator és az In-Design.

Mintázatkészítés és draping 1: A divat ismerete hiányos, anélkül, hogy jól értették az építést. Az első részlet a modulban a diákok felfedezni a két fő módszerek fejlesztése ruhák: minta készítés és izolálása. Meg kell tanulniuk, hogyan kell létrehozni minták közvetlenül a testméretek, vagy textúrázó egy dummy szerint IFA Paris saját építési technikák által kifejlesztett, saját oktatók több mint 2 évtizede. Végén az első szinten a tanulók képesek lesznek megtervezni a mintát a szokásos szoknyák, ingek és ruhák.

Gyártás 1: A divattervezők el tudják képzelni minden részletét és befejeződnek az általuk létrehozott ruhák, ezért fontos a ruházati gyártási folyamat elsajátítása. Az első szinten a tanulók megtanulják fokozatosan különböző varrás és kidolgozás módszereket, hogy hiánytalanul ruhadarabok, mint a szoknyák és pólók.

Divat-történelem és kultúra: Ismerd meg a múltat ​​és értsd meg a jelenet a jövő megteremtésében. Mint minden kreatív területen, a divat a kultúra, és ez fontos tudni, története, fejlődése előtt, hogy képes megjeleníteni a irányokat fog tartani. Előadások, kutatások és bemutatása archívumok, a diákok felfedezzék alakulását divat az időben és elemzik a munkálatok, a stílus és az inspiráció a legfontosabb divattervezőket, különös tekintettel a mesterek a nemzetközi divat az elmúlt negyven évben.

Második Atelier: kísérletezés

A második atelier végzik, a második évben a Bachelor pálya. Az felsőoktatási programok keretében a második atelier egyenértékű a HE Level 5. Ebben a szakaszban a tanulási tapasztalat diákok meghívást, hogy fejlesszék kreativitásukat a kísérletezés. Konkrét témák, mint például a férfi felsőruházat, gyermekruházat, vagy kötés workshop lesz fedezni egymáshoz modulok. A pedagógiai cél az, hogy javítsa a résztvevők kritikai gondolkodás.

Divattervezés 2: A modul második részében a hallgatók alkalmazzák az első év során szerzett készségeket, és kísérleteznek új ihleteket és koncepciókat különböző divattervekben, többek között a férfi ruházat gyűjteményében, a kiegészítők gyűjteményében, a gyermekek kopásgyűjtésében és a szövet átalakításában. Ők lesznek alkalmazkodni a személyes ötletek különböző típusú termékek és a piaci szegmensek és megérteni, hogyan kell alkalmazkodni a saját kreativitásukat fő divatirányzatok.

2. Fashion Workshop: A Fashion Design 2-hez kapcsolódóan a diákok továbbra is különböző technikákat és gyakorlati módszereket kutatnak, amelyek növelhetik kreatív kifejezésüket. Ők kísérletezni hímzések, berakás vagy kötés módszerek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy elképzelni bonyolultabb divat termékeket. Ők is a lehetőséget, hogy együttműködik szakmai szolgáltatók és a külső műhelyek kísérletezni a menedzsment az ellátási lánc, amely fontos része a munkának egy divattervező.

Digitális Divattervezés 2: A modul második része műhelynek készült, amely támogatja a diákok alkotásait a divattervezésben és a Fashion Workshopban. Az e szakaszban a diákok fogják irányítani a saját oktatók annak érdekében, hogy felmérjék a különböző szoftverek jobban illeszkedik a kreatív és személyi követelményeket. A cél az, hogy a kísérlet, és megtalálják a legjobb eszköz létrehozására divattervezés mappákat és bemutatása tükrözi a diákok saját identitását.

Mintázatkészítés és átverés 2:

A Pattern Making és a Draping 1-ben való felépítés során a modul lehetővé teszi a diákok számára, hogy megtanulják a kétdimenziós és a háromdimenziós megközelítések kombinációját, hogy megtalálják a legjobb módszertant annak érdekében, hogy mindenféle ruhadarab mintázatát létrehozzák. Ők kísérletezni, hogyan kell alkalmazkodni a klasszikus építési nadrág, szabott kabátok, kimonó és Raglan ujjú minta létrehozásához való legkreatívabb tervez.

2. termelés:

A PMD modulhoz hasonlóan a második szintű gyártási modul fő célja az, hogy a diákokat a lehető legjobb gyártási stratégia és kivitelezési módszer kiválasztására és gyakorlására használják fel, hogy maximalizálják a kész ruhák minőségét.

Digitális Divat Termék:

Nagyon fontos, hogy a diákokat naprakészen tartsák a legfrissebb változásokon belül a divatiparban. Bár a szoftver által kifejlesztett Lectra egy szokásos támogatási divat gyártás, 3D nyomtatás egy teljesen új technológia, amely köteles lesz elkerülhetetlen a jövőben. Ebben a modulban a hallgatók elsajátítják a használatát Lectra és egy 3D-s grafikai szoftverek lesznek később kísérletezni a befejezése divat projektek.

Textiltechnológia:

A szövet még mindig a divat fő nyersanyaga, ezért elengedhetetlen, hogy a diákokat alaposan megismerjék a textiltermékekről. Előadások, kutatások és műhelyek, a diákok megtanulják, hogyan szövetek előállított szálak szövés és kötés, megértik a különböző jellemzők, textúrák és minőségben kísérletezni a legjobb felhasználási ruhadarab termelési szerint azok sajátosságait.

Divatmarketing 1:

Bár egy kreatív, a divat az ipar és a divattervezést is érinti a márkastratégia, a piaci szegmentáció vagy az árpozícionálás. Ebben a modulban diák fog tanulni az alapvető marketing eszközök és fedezze fel a siker kulcsfontosságú tényező, hogy a divat márka a sikerhez.

Harmadik Atelier: Impresszum

A harmadik atelier végzik, a harmadik évben a Bachelor pálya. Az felsőoktatási programok keretében a harmadik műterem egyenértékű egy HE 6 szint. A végső folyamatot a tanulási tapasztalat, a diákok összpontosítani kifejező saját hangját, mint a tervező. Fejlesztése révén a Mini-gyűjtemény fognak kérni, hogy gondolkodni egyéni kreativitás, a megfelelő építési technikák, korszerűség és egyedi értékesítési javaslat és elhelyezése. A végső cél az, hogy előkészítse egy egyedi portfólió ruhadarabok kell használni, mint ugródeszka álláskeresés az iparágon belül, vagy a hozzáférést a posztgraduális képzés az IFA-n a "kortárs divattervezés".

Divattervezés 3:

A divattervezési modul harmadik részletének fő témája a női vagy férfi ruházat teljes és professzionális gyűjteménye egy adott témának megfelelően. Minden hallgató, hogy saját fogalmak és értelmezések, design sziluettek tartozékait építeni egy gyűjtemény tervet, és hozzon létre a teljes műszaki dokumentációját 4-6 ruhák fogják előállítani a diákok. Végén a folyamat, a diákoknak meg kell bemutatni a gyűjtemény állománya a szakmai zsűri.

Digitális divattervezés 3:

A modul utolsó részében a fő cél a divattervezés támogatása és a végleges gyűjtemény portfoliójának személyes és kreatív elrendezése.

Mintázatkészítés és kopás 3:

Ebben a végső modulban a diákoknak 3-6 prototípust kell kidolgozniuk az általuk létrehozott gyűjteményből. Ők kutatásokat folytat kötetek, megtalálni a megfelelő módszertan fejlesztésére mintát a leghatékonyabb módon, és véglegesíti a minta a ruhákat kell készíteniük, miután egy szerelvény ülés modellek.

3. termelés:

A gyártási modulban a diákoknak meg kell találniuk a legalkalmasabb szöveteket, ki kell választaniuk a legmegfelelőbb varrási módszereket és a végső megoldásokat annak érdekében, hogy prototípusukat a legprofibb módon készítsék el. A folyamat végén a legjobb gyűjteménye, és prototípusok választja ki a zsűri, hogy bemutatjuk az IFA Paris éves Bachelor Fashion Design divatbemutató.

Divatmarketing 2:

A fő marketingelméletek és gyakorlat feltárása mellett a diákoknak meg kell határozniuk marketingstratégiájukat a végső gyűjteményükre célpiac, árelhelyezési, terjesztési és kommunikációs stratégiával.

Hallgatói munkaterhelés alatt 3 év

2112 óra szemtől szembeni előadások
2444 óra öntanulás
180 óra ipari hálózatépítés

További információkért és a program brosúra letöltéséhez látogasson el a következő címre: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-design-technology

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
  • Francia


Utoljára frissítve December 25, 2017
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 10, 2018
jan. 2019
Duration
Időtartam
3 - 3 Év
Nappali
Price
ár
8,400 EUR
Locations
Franciaország - Paris, Ile-de-France
Kezdet: szept. 10, 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet: jan. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kína - Shanghai
Kezdet: szept. 10, 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet: márc. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Törökország - Isztambul
Kezdet: szept. 10, 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 10, 2018
Franciaország - Paris, Ile-de-France
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kína - Shanghai
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Törökország - Isztambul
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
jan. 2019
Franciaország - Paris, Ile-de-France
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
márc. 2019
Kína - Shanghai
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Price
Nevezési díj 150 Ft