Bachelor Divat Marketing

IFA Paris

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bachelor Divat Marketing

IFA Paris

IFA Párizs Bachelor alatt akkreditációt Idel „nemzetközi Bachelor”

  • Időtartam: 3 év program angol nyelven
  • Campus: Párizs, Shanghai
  • FORMAT: Rugalmas
  • NEXT bevitel: szeptember 2017
  • Kredit: 180
  • Nevezési díj: 150 €
  • Tandíj / ÉV: 8.400 € Párizsban ¥ 70,000 Sanghajban
  • Teljesség igénye nélkül: 25 diák egy osztályban
„Mögött minden sikeres tervező, van egy sikeres vállalkozó”

BEVEZETÉS

A Bachelor in Fashion Marketing egy újszerű szerkezet, amely javítja a lehetőség, hogy egy stabil üzleti tanterv a divat, hogy serkenti a kreativitást és a tehetség, míg feltárása dichotómiákat Kelet és Nyugat között szempontjából stratégiák marketing, a kommunikáció, a forgalmazás és a márkaépítés. A szám egy közös első év, és célja, hogy szét két különböző tanfolyamok a második és harmadik évben, annak érdekében, hogy egy mélyebb és konkrét gyakorlati ismeretekkel az előnyös specializáció, véget egy adott díjat.

A modulok a szisztémás képzés, állandó kihívást jelent minden diák járkált az egyes konkrét képessége révén az egyes feladatok, a csapatmunka és a felfedezés az ipar. A gyakorlati alkalmazását az elméleti ismeretek indokolják a tanulmányi kirándulások és műhelyek által adott divat, üzleti, branding és marketing szakemberek.

Míg a kurzus épül egyedülálló modul és tanulási tapasztalatok, a kiemelés Karunk a képzett és motivált oktatók, akik jönnek a több mint 20 különböző országból. Ez valóságos oktatási olvasztótégely lehetővé teszi a diákok számára a különböző kulturális perspektívák, amelyek felváltva serkenti a hajlandóság, hogy elemezzék és oldjon meg a kreatív és szokatlan módon.

A 3 év strukturálása során megfelelnek a 3. szinten azonosítani felsőoktatási keretek. A kurzus épül megfelel a bolognai egyezmény elveit és támogatások résztvevők befejezésekor, összesen 180 ECTS (60 ECTS évente).

FELVÉTELI

Felvételi követelmények:

  • 18 éves minimum
  • Középiskolai végzettség vagy egyenértékűség
  • IELTS 5.5 vagy TOEFL IBT 65 (vagy ekvivalencia), illetve igazolás tanulmány angol, nem angol anyanyelvű
  • Erős motiváció Divat
  • Interjú (az egyetemen, vagy Skype)

Dokumentumok, hogy:

  • Töltse ki az online jelentkezési lapot
  • Legújabb középiskolás átirat
  • Másolata középiskolai diploma vagy annak egyenértékűségét
  • Motivációs levél
  • / Önéletrajzok
  • igazolványkép
  • Copy útlevél
KURZUSSZERKEZET

Első év A felsőoktatás keretei között az első év megfelel a 4. szintnek. A diákok következő modulok annak érdekében, hogy felfedezzék az univerzum a divatszakmában. Ők elsajátítsák az alapvető ismereteket a marketing, a kommunikáció, piackutatás, az emberi erőforrás és könyvelési annak érdekében, hogy megteremtse a pedagógiai alapja a tanulási görbe.

Modul csoportosulások: Marketing alapok: a diákok széles körben kerülnek bevezetésre a marketing világába.

Alapvető marketing alapelvek Segmentálás, célzás és pozícionálás Fogyasztói magatartás Alapszintű marketing Kommunikáció A Fashion Business: a Modul csoportosítás, ahol a diákok vállalkozói pályájukba kerülnek.

Alapvető számvitel és statisztika Humánerőforrás Divatipar Ciklus Divatbemutató Panoráma Divatbemutató Divat környezet: ez a nagyon specifikus modul a divat-karrier magjainak és sajátosságainak megnyitására, ahol a diákok irányítják a teremtés alapjait.

Ruházati tipológia Termékfejlesztés Színelmélet és design Divatirányzatok Digitális divat: a Modul csoportosítás, amely kihívást jelent a gyakorlati és az elektronikus készségekre, ahhoz, hogy az iparban mindenki jártas legyen.

Office Pack Alapvető internetes készségek Grafikai készségek támogató tanulmányok: biztosítja a hallgatók számára a szükséges eszközöket, hogy fejlesszék ismereteiket személyes, karrierjük és az iparágon alapuló fejlődésükről.

Kortárs divattörténet: Divatkultúra Divathírek Személyes és szakmai fejlesztési munkamódszerek


Második év A felsőoktatás keretében a második év egy 5. szintre vonatkozik. Ebben a szakaszban a tanulási tapasztalat diákok meghívást, hogy szakosodott Fashion Marketing. A hangsúly a marketing kommunikáció tökéletes keveréke az üzleti és kreatív modulok.

Modul csoportosulások: Marketing alapok: A modulok csoportosítása a divatmarketing stratégiai és működési perspektívái köré szerveződik annak érdekében, hogy a hallgatók mély és innovatív tudást szerezzenek a tudományukról.

Stratégiai Marketing: Média és Reklám PR és Brand Kommunikáció Kiskereskedelmi Menedzsment Vásárlás és Merchandising Vizuális Merchandising Fashion Business: ez a második részlet lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy tovább fejlesszék üzleti és vállalkozói készségeiket.

Pénzügy és költségvetés E-divat Globális szociálgazdaságtan és feltörekvő piacok Piackutatás Divat környezet: a második részletet alkotó modulok a ruházati cikkek felépítésére fókuszálnak.

Textiltechnológia Garment Production és Quality Technical Files Támogató tanulmányok: A második évben ez a modulcsoport képvisel egy platformot a további hallgatók szakmai és kreatív készségeinek fejlesztésére annak érdekében, hogy harmadik féléves szakmai gyakorlatukra kész legyen.

A személyes és szakmai fejlesztés előkészítése A kreatív írások 1. és 2. digitális divatja: a hallgatók az első év modulcsoportosulásuk során megtanulják az alapokat, hogy készségüket a marketingbiztosítékok létrehozására alkalmazzák.

Harmadik év A felsőoktatás keretében a harmadik év megfelel a 6. szintnek. A végső folyamatot a tanulási tapasztalat diákok mozgósítani a átadható készségek korábban megszerzett leküzdése érdekében kihívásokra a fejlesztése saját személyes projekt. A diákok a megválasztása Fashion Marketing specializáció lesz szükség, hogy készítsen egy átfogó marketing terv, amelynek középpontjában a márka és kommunikációs stratégiák.

Összefüggésben, a diákok ki kell töltenie egy időszak szakmai úgy, hogy elméleti tudásukat a gyakorlatban is összefüggésben.

Diákmunka a 3 év alatt: Teljes munkaidõ 3893 óra
2257 Óra Face to Face Előadások
1456 óra Self Study
180 óra ipari hálózat A további információért és a program brosúra letöltéséhez látogasson el a következő címre: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-marketing

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve December 4, 2017
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 10, 2018
Duration
Időtartam
3 - 3 Év
Nappali
Price
ár
8,400 EUR
Nevezési díj 150 Ft
Locations
Franciaország - Paris, Île-de-France
Kezdet : szept. 10, 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 10, 2018
Franciaország - Paris, Île-de-France
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt