Bachelor digitális marketing

Algebra University College

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Bachelor digitális marketing

Algebra University College

Szakmai egyetemi tanulmányi program a digitális marketing, a University College Algebra egyértelmű választ a munkaadók igényeinek (Horvátország és az Európai Unió) területén a digitális marketing és marketing általában. A fejlesztés során a tanulmányi program, a fő kiindulási pont minden egyes pálya állt közvetlen gyakorlati alkalmazhatóságát ismeretek és készségek Érettségi után annak érdekében, hogy a bevezetés a szakma és munkahelyen a lehető legrövidebb.

AZ tanulmányi program

A tanulmányi program magában foglalja 30 tanfolyamok és két kötelező gyakorlati projektek együttműködésben végrehajtott munkaadók, akik szakmai diákjaink. Ez magában foglalja a projekt végzett, mint a végső papír.

Osztályok végzik időszak alatt 6 félév vagy 3 év, és a tanulmányi program eddig 180 kredit. Befejeződése után a tanulmányi program, a diákok megszerezzék a cím Szakmai alapképzés a digitális marketing, amely megfelel a mértéke Baccalaureus § szerint. 74. A törvény a tudományos tevékenység és a felsőoktatás. A rövidítés a szakmai cím bacc. ásni. Mark. (Bachleor a Digital Marketing).

TARGET JOB címeket program diplomások

1.. Szakértő a digitális marketing - Szakértő a digitális marketing szakértő a szociális média és az online PR - Szakértő a digitális marketing szakértő a digitális reklám - Szakértő a digitális marketing, online üzleti menedzser - Szakértő a digitális marketing szakértő az interaktív és az üzleti elemzés - Szakértő digitális marketing, online projekt menedzser - szakértő a digitális marketing szakértő stratégiai digitális marketing 2. Más szakértők a digitális marketing - webes projekt fejlesztési menedzser - Szakértő a digitális kommunikáció

KARRIER ÉS szükséges ismeretek és készségek, hogy a diplomások előkészítik a

  • működésének megértésében értékesítési és marketing módszerek révén szempont a digitális média
  • tervezése és végrehajtása piackutatás keresztül elérhető online eszközök
  • működésének megértésében információs technológia a szolgáltatás a digitális marketing
  • kezelő digitális projektek az alkalmazások és tartalmak az interneten platform és a mobil eszközök
  • megértés és működésének optimalizálása felhasználói felület
  • megértése kreatív kommunikáció fogalmak vizuális, verbális és nonverbális csatornán
  • megtervezését és lebonyolítását marketingkampányait szociális hálózatok
  • megtervezését és lebonyolítását marketingkampányait hirdetési hálózatok és keresőprogramok
  • ügyvezető kereskedelmi e-projektek szempontjából értékesítés és a technológiai
  • hatékonyságának növelése digitális projektek révén kutatja, helyének és használata révén szerzett adatok interaktív elemzését
  • ismeri a biztonsági, jogi és etikai szempontból a digitális marketing projektek
  • irányítása és szervezése csapatok feladata a digitális marketing projektek
  • tudás a globális trendek a digitális marketing
  • ismerik az EU és a globális feltételek az e-business és marketing

SZAKMAI CÍM SZERZETT

Kitöltésével a tanulmányi program, a diákok megszerezzék a szakmai cím Szakmai Bachelor of Digital Marketing, ami megfelel a mértéke Baccalaureus, összhangban a 74. cikk a törvény a tudományos tevékenység és Felsőoktatási, egységes szerkezetbe foglalt szövege (Hivatalos Közlöny No. 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 07/02, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13 és 139/13). A cím lehet rövidíteni, hogy bacc.dig.mark.

TANFOLYAMOK

  • Bevezetés a marketing és média kommunikáció
  • English for IT
  • matematika
  • Számítógépes támogatása ügyintézés
  • Pszichológia marketing kommunikáció
  • Statisztika
  • Projektvezetési módszertan
  • Fogyasztói magatartás
  • Vizuális kommunikáció kialakítása
  • Értékesítési és tárgyalások
  • Piackutatás
  • digitális reklám
  • Számítástechnikai eszközök vizuális kommunikációban
  • Szabványok alkalmazása internetes technológia
  • Közkapcsolatok
  • Interaktív rendszerek tervezése
  • Internet és a jog
  • Bevezetés az internetes alkalmazások fejlesztése
  • Marketing a keresőmotorok és hirdetési hálózatok
  • A közösségi média és a szociális hálózatok
  • E-üzleti ügyfélkapcsolat-kezelési
  • E-business - integrált kereskedelmi projektek
  • Kölcsönhatás elemzés a digitális marketing
  • Projekt: projekt együttműködésben iparági helyzetelemzés digitális marketing szemlélet terv
  • Tartalom marketing
  • Integrált üzleti intelligencia
  • Integrált marketing
  • Szakdolgozatomat: projekt együttműködésben az ipar - digitális marketing stratégia javaslatát
  • Elkészítése és fejlesztése internetes alkalmazások
  • Marketing mobileszközökön
  • Digitális projektek fejlesztése és a fejlesztési csapat irányítása
  • Fejlesztése és kezelése a multimédiás tartalmak
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
3 Év
Nappali
Locations
Horvátország - Zagreb
Kezdet : okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
okt. 2018
Horvátország - Zagreb
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt