Baccalare of Social Media Marketing

Általános információk

Program leírás

A Graceland Egyetem CH Sandage Business School-ja, folyamatosan szem előtt tartva a művészeti alapoktatást, a szociális média marketing területén jelentős szerepet tölt be. A közösségi média marketing egy innovatív, időszerű és interdiszciplináris főiskola, amely kortárs jelentőségű a hallgatók számára, szorosan kötődik a szabad művészetek és tudományok küldetéséhez és alapjához. Nyilvánvaló, hogy e kereslet és a piac növekszik.

A Social Media Marketing major magában foglalja a kommunikációs tanfolyamok, az üzleti és marketing tanfolyamok, valamint a vizuális design tanfolyamok egyedülálló kombinációját, amelynek célja a hallgatók felkészítése a való világbeli munkákra. A jelentőség mind a CH Sandage Business School, mind a Bölcsészettudományi és Tudományos Főiskola erősségeire támaszkodik.

A tapasztalati tanulás kulcsfontosságú ebben a gyors tempójú jelentőségű projektben, amely magában foglalhat bármilyen méretű vállalkozástól kezdve a kis helyi cégektől a Fortune 500 társaságokig, gyakornoki helyszíneken, vállalati látogatásokon és iparági vendégbeszélgetőkön, valamint lehetőséget a nemzeti részvételre. elismert Enactus csapat és a Sandage Center a szabad vállalkozás és a vállalkozói szellem tanulmányozására.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

BA fokozat - Szociális média marketing őrnagy

Az alapvető oktatási követelmények mellett a szociális média marketingben részt vevő nagyvállalatoknak 45 féléves órát kell teljesíteniük az alábbiak szerint:

Az üzleti adminisztráció alaptanfolyamának következő 15 féléves órája szükséges:

  • BUAD3330 A marketing alapelvei, 3 félév óra
  • BUAD / CSIT3600 elektronikus kereskedelem, 3 félév óra
  • BUAD4210 szeminárium a közösségi média marketingről, 3 félév óra
  • BUAD4430 marketingstratégiák, 3 félév óra
  • ECON1320 Mikroökonómia elvek, 3 félév óra

A kommunikációs alaptanfolyamok következő 15 féléves órája szükséges:

  • COMM1250 Bevezetés a kommunikációs elméletbe, 3 félév óra
  • COMM2300 Bevezetés a média technológiákba, 3 félév óra
  • COMM2500 Bevezetés a tömegtájékoztatásba, 3 félév óra
  • COMM3140 kampányok és a meggyőzés elméletei, 3 félév óra
  • COMM3500 feltörekvő és közösségi média, 3 félév óra

A következő 12 szemeszteróra alapvető grafikai tervezési kurzusokra van szükség:

  • ARTS1680 Számítógépes grafika művészethez és tervezéshez, 3 félév óra
  • ARTS1710 Bevezetés a grafikai tervezésbe, 3 félév óra
  • ARTS3630 Design Design rendszerek, 3 félév óra
  • ARTS3640 interaktív tervezés, 3 félév óra

A számítástechnikából és az információs technológiából következő 3 félévóra van szükség:

  • CSIT1060 Bevezetés a weblapok programozásába, 3 félév óra

Erősen ajánlott, hogy a szociális média marketingben részt vevő nagyvállalkozók a következőket is figyelembe vegyék:

  • BUAD3450 Szervezeti magatartás
  • COMM2100 Bevezetés a szervezeti kommunikációba

Szociális média marketing tanfolyamok

ARTS1680 Számítógépes grafika művészethez és tervezéshez, 3 félév óra

Technikai kurzus a grafikai tervezés területén használt digitális eszközök feltárására. A hallgatók ki vannak téve az ipari szabványú számítógépes hardver, szoftver és a grafikai tervezés során alkalmazott alapvető digitális tervezési alapelvek működésének, elméletének és alkalmazásának. További díjat kell fizetni. 2A cél

ARTS1710 Bevezetés a grafikai tervezésbe, 3 félév óra

Magában foglalja a tipográfia alapelveit, például a típus anatómiáját, a betűkészleteket és a családokat, a tipográfiával való kommunikációt, valamint az elrendezés és a rácsszerkezetek bevezetését. A tipográfia mint a média, valamint az üzenet és a fogalmi megoldások hangsúlyozzák. Pótdíj szükséges. Előfeltétel: ARTS1680 számítógépes grafika művészethez és formatervezéshez. 2A cél

ARTS3630 Design Design rendszerek, 3 félév óra

A típus és a kép integrációjának tanulmányozása többszintű tervek, például többoldalas elrendezések és identitási rendszerek révén. További díjat kell fizetni. Előfeltétel: ARTS1680 és ARTS1710.

ARTS3640 interaktív tervezés, 3 félév óra

Bevezetés az interaktivitás elveibe interfész, web és információs tervezés révén. További díjat kell fizetni. Előfeltétel: ARTS1210, ARTS1680 és ARTS1710.

BUAD3330 A marketing alapelvei, 3 félév óra

Döntés-orientált áttekintés a marketing menedzsmentről a modern szervezetekben. A kurzus legalapvetőbb célja, hogy a hallgatók széles körben bemutassák a marketing fogalmait, a marketing szerepét a társadalomban és a cégben, valamint a marketing döntéshozatalt befolyásoló különbözõ tényezõket. A hallgatók ki vannak téve és várhatóan elsajátítják a marketing nyelvét (azaz kifejezéseket, fogalmakat és keretrendszereket), amelyeket a gyakorló marketing menedzserek használnak. Előfeltétel: ECON1320.

+ BUAD3600 elektronikus kereskedelem, 3 félév óra (CSIT3600 is)

Az elektronikus kereskedelem megjelenését körülvevő technológiák és üzleti környezet feltárása. Létezik mind a műszaki, mind a nem műszaki pálya opció a hallgatók számára, mindazonáltal minden diákot megismernek az elektronikus kereskedelemről szóló weboldal megvalósításának műszaki ismereteivel. A tavaszt akár évekig is kínálták.

BUAD4210 szeminárium a közösségi média marketingről, 3 félév óra

A Social Media Marketing átfogó áttekintése, gyakorlati tapasztalattal. Hangsúly lesz az online eszközök stratégiai felhasználására, a hatékony tervezésre és a kortárs marketing technikákra, a gyakorlati alkalmazással kombinálva. A hallgatók valós marketing kampányokat készítenek és tartanak fenn. Kizárólag a Social Media Marketing nagyvállalatok számára. További díjat kell fizetni.

BUAD4430 marketingstratégiák, 3 félév óra

A hangsúly a marketing döntéshozatali készségeinek fejlesztésére. Fogalmakat és eszközöket alkalmaznak az optimális marketingstratégiák kidolgozásával foglalkozó marketingvezetők valós problémáinak felvázolására és megoldására. Előfeltétel: BUAD3330.

COMM1250 Bevezetés a kommunikációs elméletbe, 3 félév óra

A kommunikáció kutatását és tanulmányozását támogató fő elméletek áttekintése, például az interperszonális kommunikáció, a szervezeti kommunikáció, a retorika, a média, a kultúra és az etika. A kurzus alapot ad a hallgatók számára a kommunikációs szókincshez, a legfontosabb elméletek alapvető ismereteihez, és bevezetést nyújt az elmélet emberi kommunikációhoz történő gyakorlati alkalmazásához. Minden bukást kínált. ELO5 Humán tudományok - Innováció

+ COMM2300 Bevezetés a média technológiákba, 3 félév óra

Bevezetés az elsődleges tömegtájékoztatási formákba? újságok, könyvek, magazinok, rádió, televízió, hangfelvétel, filmek és az internet? hogy megértsék működésük módját. Ide tartoznak a tömegkommunikáción alapuló iparágak? újságírás, reklám és közönségkapcsolatok? valamint a tömegtájékoztatási elmélet, a törvény és az etika. A hangsúly a tömegtájékoztatás kritikai gondolkodásán.

+ COMM2500 Bevezetés a tömegtájékoztatásba, 3 félév óra

A különféle irányadó elméletek - például a retorika, a marxista és a feminista - vizsgálata a népkultúra elemzése céljából, különös tekintettel a kommunikáció fontosságára a kultúra előállításában és fogyasztásában. A hallgatók a kultúra fejlődését tanulmányozzák különböző elméletek vagy „lencsék” alkalmazásával a kulturális tárgyakhoz, beleértve a zenét, filmeket, reklámokat, ruházatot stb.

+ COMM3140 kampányok és meggyőzés elméletei, 3 félév óra

A hangsúly a tanulási elméletek, az információfeldolgozási elméletek, az észlelési elméletek, a meggyőző fellebbezések összetevői és a meggyőzés etikája. Ezenkívül a hallgatók megvizsgálják a kommunikációs kampányokban szereplő elméleteket és meggyőző fellebbezéseket, és kritikát vetnek több meggyőző stratégia sikerére vagy hiányára.

+ COMM3500 feltörekvő és közösségi média, 3 félév óra

Az új kommunikációs gyakorlatok megjelenésének, valamint társadalmi, politikai, kulturális és gazdasági hatásainak feltárása a személyes, közösségi, kulturális, társadalmi, intézményi és nemzetközi életben. Különös figyelmet kell fordítani arra, hogy a szociális média hogyan befolyásolja és formálja az etikai és magánélet kérdéseit, hogyan látjuk magunkat és másokunkat, hogyan formálisan és informálisan működünk együtt, és hogyan végezzük üzletet.

CSIT1060 Bevezetés a webprogramozásba, 3 félév óra

A World Wide Web működésének és a webhelyek építésének alapjai HTML és CSS használatával. A kapcsolódó technológiai készségeket fedezik.

ECON1320 Mikroökonómia elvek, 3 félév óra

Az amerikai gazdasági rendszer alapelveinek elemzése, az árakra, a termelésre, a piaci struktúrákra összpontosítva, és a kortárs gazdasági problémák, például a fenntarthatóság felmérése. 1C cél, ELO5 Társadalomtudomány - Fenntarthatóság

+ Alternatív tanfolyamot jelöl.

Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Tovább

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Kevesebb
Independence , Lamoni + 1 Több Kevesebb