BAÜzlet - Marketing Methods
Kendall College
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Chicago, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
BA in Business - Marketing Methods
 
Az új összefonódás Marketing Methods kiterjeszti alapelvet tanított forgalmazása jelentős tanfolyamok, kiemelve a különböző stratégiák és taktikák szükséges, hogy hatékonyan végezzen marketing kommunikáció. Ez az innovatív koncentráció lehetővé teszi a diákok, hogy hozzon létre és végrehajtására befolyásos üzenetküldő célpiacok különböző fórumokon.
 
 
Marketing módszerek pálya Mintavételezési
Consumer Behavior - úgy ítéli meg, a racionális és irracionális hatások a vásárlás által hozott a fogyasztók számára. Feltárja az egyes hatások megismerés, légkondicionáló, és befolyásolják, valamint az általános hatások a termelés, a demográfia és a környezet tekintetében való felhasználásuk reklám, merchandising, promóciók és értékesítés.
Holisztikus Brand Management - megköveteli a diákokat, hogy hozzon létre egy szolgáltatással kapcsolatos brand kampány létrehozása és építése ügyfelek tudatosság, a kamat és a hűség, ravaszkodó külső és belső üzenetküldő szerte és nevében a szervezet, és összeszerelés, és javaslatot tesz a különböző marketing biztosítékok és média kampányok.
Public Relations stratégia és taktika - fókuszál stratégiák és taktikák érintő hatékonyan "pitching" és szabászati történetek, nyilvánosan megosztás a pénzügyi és egyéb eredmények, egyre nyilvánosságot egy esemény, megkönnyítve a megfelelő kommunikációs válság idején, a munka a külső publicisták és előmozdítása révén hírek innovatív technikák túllépnek a hagyományos média csatornák, mint a szociális média.
Kapcsolat Marketing - biztosít a hallgatók számára lehetőséget, hogy hozzon létre egy működési kultúra, a struktúra és folyamat ösztönzése és elősegítése szerves és folyamatos kötéseket az ügyfelek között és a vállalat képviselői mind a business-to-business és business-to-fogyasztói környezetben.
Competitive Intelligence - A diákok tanulni egy adott iparág mélység, meghatározása, adatok összegyűjtése és elemzése, valamint információkat az állam és jövője a teljes versenyképes környezet, valamint a vonatkozó sajátosságait egyéni versenyzők, majd ajánlásokat tesz szemszögéből egy új piac belépőnek.
Marketing Technologies - vizsgálja, hogyan, hogy fontolja meg, tőkeáttétel és manipulálni releváns technológia marketing előnyt.
Társadalmilag felelős Marketing - A diákok elemzik pénzügyileg sikeres cégek is, hogy társadalmi felelősségvállalás valódi prioritás, és majd alkalmazni, amit tanulnak, hogy hozzon létre egy ok-alapú marketing irányuló javaslatról cég érdekeit.
Business Development - fejlesztésére összpontosít legjobb gyakorlatokat számlavezetés és megteremti a tervet számla kerekítés és bővítését, hogy megfelelően kihasználja, és olyan felelős az értékesítés, a marketing, a termék kezelése és fejlesztése, és más területeken.
Special Topics in Marketing - belátása szerint a School of Business Dean bemutatja időszerű témákról, mint a kultúrák közötti gazdasági kihívásokat és lehetőségeket, jogi és etikai normáknak a közéletben, a nemzetközi média-gyakorlat és így tovább. Diákok javasolhatja témák a Dean megfontolásra.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor a marketingben
- Fayette, Amerikai Egyesült Államok
- Hong Kong, Hongkong
Nemzetközi marketing BA kitüntetések
- London, Egyesült Királyság
- Online
BA (Hons) marketingben
- Dublin, Írország