Hivatalos Leírás

A program erős gyakorlati elemeket, amelyek célja, hogy gyakorlati, releváns és lokalizált skill-set mellett a tágabb értelemben vett analitikus képességeket fejlesztenek ki a programot. Amellett, hogy a szélesebb a hatóköre ez a program is az Ön számára kiterjesztett lehetőségeket ismereteket szerezni a digitális gazdaság témakörben, mint az informatikai és e-kereskedelem, különös tekintettel alkalmazások digitális marketing.

Ki ez a tanfolyam?

BA Hons. Business Administration a Pénzügyi és Számviteli program célja, hogy felkészítse a tanulókat a pályára az üzleti és menedzsment fejlesztése révén bennük, szisztematikus, széles, analitikus és integrált megértése és képesség a legfontosabb szempontok az üzleti, amelynek középpontjában a pénzügyi és számviteli. A program kifejezetten vizsgálja szervezetek mellett a menedzsment és az adminisztráció a változó környezetben, amelyben szervezetek működése, különös tekintettel a tudásalapú gazdaság és a természet kereskedelem. A diákok a tudás és a megértés alkalmazni, kezelni és beépíteni fő szempontok a pénzügyi és számviteli az általános gazdálkodási gyakorlat. Az alapvető készségek és hozzáállás felkészítse őket, hogy folytassák a sikeres karrier a számviteli és pénzügyi ágazatokban, ugyanakkor biztosítja számukra jelentős lehetőséget kapjon az multidiszciplináris kompetencia. Képesek kritikusan értékeli a stratégiai megközelítés a pénzügyi nehézségek a szervezetek és a kritikus gondolkodás fejlesztésére a vállalati pénzügyi és / vagy számviteli stratégiát. Megtanulják, hogyan kell fedezni felelősségére és kezeli a tőke, értéket ad a számviteli és pénzügyi irányelveket a szervezet és megérteni, és képes legyen kritikusan felülvizsgálja a hatása a szervezet pénzügyi, jogi és szabályozási keretek és azok módosításait. Megtanulják, hogy értelmezze a pénzügyi adatokat, hogy ebből véleményét a pénzügyi helyzete a gazdálkodó szervezet szempontjából cash flow, kockázat, beruházási projektek és kezdeményezések. Összességében ezek képesek a pénzügyi terv egy sor üzleti helyzetek alkalmazása révén megfelelő elméletek és pénzügyi gyakorlatokat, javítva az alapvető kompetencia, valamint az interperszonális, elemző és döntéshozatali készség.

Moduláris felépítése

Év 1 tartalmazza Bevezetés az üzleti és menedzsment, üzleti projekt 1 (összefüggések és keretrendszerek), rendszerszemléletű gondolkodás, Information Technology, Project Management. 2. év tartalmazza Marketing Practice, emberek és szervezetek, Business Project 2 (értékláncok), folyamatok szimulációja, tervezése, kihasználva Capital és a kockázatkezelés terén. Opcionális Sandwich év (Work Placement) 3. év tartalmazza Project / értekezés, marketing stratégia, stratégiai elemzés és stratégiai menedzsment, fejlesztése minőségű termékeket és szolgáltatásokat, Leadership.

Készségek és a megszerzett tapasztalatok

A University hozzáférést biztosít könyvek, folyóiratok és számítástechnikai berendezések általános szoftver segítségével a könyvtárak mindhárom egyetemen. A diákok érheti el ezeket nem számít, ha a tanulmányi program található. Keresztül portál és a virtuális tanulási környezet (VLE), hallgatók hozzáférnek menetrendek, tananyagok, elektronikus folyóiratok, e-mailek, valamint az általános támogatást és tanácsadást. Ezek a források, valamint a szakértelem a tantestület, a gerincét az anyag lesz szüksége, hogy vegyenek részt, hogy dolgozzon, mint egy diák a School of Engineering. A tanulmányi program, akkor kezdeményezni fogja lesz önre egy diák, hogy egy profi, egy sor készségek, tudás és szakértelem a megoldások kidolgozásában. Lesz fejleszteni, mint egy önálló tanuló, egy hatalmas tömb átváltható szaktudás, a megértés, hogyan kell használni a tudás és készségek alternatív helyzetet. A tanulmányi programban célja, hogy az Ön számára egy erős alapot az alapelvek az üzleti együtt irányító marketing és a reklám. Annak érdekében, hogy ismeri a hatása, hogy a technológia volt, és valószínűleg, a marketing és a reklám. Ezért lehetővé teszi, hogy alkalmazza a tudományos ismeretek és elméleti eszközöket gyakorlati kérdéseket és problémákat az alkalmazott marketing.

Program oktatási nyelve:
Angol

58 további kurzus University of Greenwich »

This course is Campus based
Start Date
aug. 2019
szept. 2019
Duration
3 - 6 Év
Részidős oktatás
Nappali
Price
- UK / EU; £ 11,200 nemzetközi diákok
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
aug. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

aug. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date