Ba (hons) üzleti adminisztráció marketing- medway

University of Greenwich

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Ba (hons) üzleti adminisztráció marketing- medway

University of Greenwich

A program erős gyakorlati elemeket, amelyek célja, hogy gyakorlati, releváns és lokalizált skill-set mellett a tágabb értelemben vett analitikus képességeket fejlesztenek ki a programot. Amellett, hogy a szélesebb a hatóköre ez a program is az Ön számára kiterjesztett lehetőségeket ismereteket szerezni a digitális gazdaság témakörben, mint az informatikai és e-kereskedelem, különös tekintettel alkalmazások digitális marketing.

Ki ez a tanfolyam?

BA Hons. Business Administration a Pénzügyi és Számviteli program célja, hogy felkészítse a tanulókat a pályára az üzleti és menedzsment fejlesztése révén bennük, szisztematikus, széles, analitikus és integrált megértése és képesség a legfontosabb szempontok az üzleti, amelynek középpontjában a pénzügyi és számviteli. A program kifejezetten vizsgálja szervezetek mellett a menedzsment és az adminisztráció a változó környezetben, amelyben szervezetek működése, különös tekintettel a tudásalapú gazdaság és a természet kereskedelem. A diákok a tudás és a megértés alkalmazni, kezelni és beépíteni fő szempontok a pénzügyi és számviteli az általános gazdálkodási gyakorlat. Az alapvető készségek és hozzáállás felkészítse őket, hogy folytassák a sikeres karrier a számviteli és pénzügyi ágazatokban, ugyanakkor biztosítja számukra jelentős lehetőséget kapjon az multidiszciplináris kompetencia. Képesek kritikusan értékeli a stratégiai megközelítés a pénzügyi nehézségek a szervezetek és a kritikus gondolkodás fejlesztésére a vállalati pénzügyi és / vagy számviteli stratégiát. Megtanulják, hogyan kell fedezni felelősségére és kezeli a tőke, értéket ad a számviteli és pénzügyi irányelveket a szervezet és megérteni, és képes legyen kritikusan felülvizsgálja a hatása a szervezet pénzügyi, jogi és szabályozási keretek és azok módosításait. Megtanulják, hogy értelmezze a pénzügyi adatokat, hogy ebből véleményét a pénzügyi helyzete a gazdálkodó szervezet szempontjából cash flow, kockázat, beruházási projektek és kezdeményezések. Összességében ezek képesek a pénzügyi terv egy sor üzleti helyzetek alkalmazása révén megfelelő elméletek és pénzügyi gyakorlatokat, javítva az alapvető kompetencia, valamint az interperszonális, elemző és döntéshozatali készség.

Moduláris felépítése

Év 1 tartalmazza Bevezetés az üzleti és menedzsment, üzleti projekt 1 (összefüggések és keretrendszerek), rendszerszemléletű gondolkodás, Information Technology, Project Management. 2. év tartalmazza Marketing Practice, emberek és szervezetek, Business Project 2 (értékláncok), folyamatok szimulációja, tervezése, kihasználva Capital és a kockázatkezelés terén. Opcionális Sandwich év (Work Placement) 3. év tartalmazza Project / értekezés, marketing stratégia, stratégiai elemzés és stratégiai menedzsment, fejlesztése minőségű termékeket és szolgáltatásokat, Leadership.

Készségek és a megszerzett tapasztalatok

A University hozzáférést biztosít könyvek, folyóiratok és számítástechnikai berendezések általános szoftver segítségével a könyvtárak mindhárom egyetemen. A diákok érheti el ezeket nem számít, ha a tanulmányi program található. Keresztül portál és a virtuális tanulási környezet (VLE), hallgatók hozzáférnek menetrendek, tananyagok, elektronikus folyóiratok, e-mailek, valamint az általános támogatást és tanácsadást. Ezek a források, valamint a szakértelem a tantestület, a gerincét az anyag lesz szüksége, hogy vegyenek részt, hogy dolgozzon, mint egy diák a School of Engineering. A tanulmányi program, akkor kezdeményezni fogja lesz önre egy diák, hogy egy profi, egy sor készségek, tudás és szakértelem a megoldások kidolgozásában. Lesz fejleszteni, mint egy önálló tanuló, egy hatalmas tömb átváltható szaktudás, a megértés, hogyan kell használni a tudás és készségek alternatív helyzetet. A tanulmányi programban célja, hogy az Ön számára egy erős alapot az alapelvek az üzleti együtt irányító marketing és a reklám. Annak érdekében, hogy ismeri a hatása, hogy a technológia volt, és valószínűleg, a marketing és a reklám. Ezért lehetővé teszi, hogy alkalmazza a tudományos ismeretek és elméleti eszközöket gyakorlati kérdéseket és problémákat az alkalmazott marketing.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
aug. 2019
szept. 2019
Duration
Időtartam
3 - 6 Év
Részidős
Nappali
Price
ár
- UK / EU; £ 11,200 nemzetközi diákok
Locations
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : aug. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Egyesült Királyság - Rochester, England
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
aug. 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
szept. 2019
Egyesült Királyság - Rochester, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt