BSc alkalmazott matematikából
University of Southern Denmark
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Odense, Dánia
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
* ingyenes az északi országokból, illetve az EU/EGT -országokból és Svájcból származó teljes fokú hallgatók számára; 4545 EUR félévenként nem EU/EGT állampolgárságú vagy nem svájci állampolgárságú hallgatók számára
Bevezetés
Az alkalmazott matematika egy interdiszciplináris program, amely konkrét problémák megoldására összpontosít fejlett matematikai eszközök segítségével.
Az alkalmazott matematika alapképzési szakát ( SDU ) csak dán nyelven kínálják.
Az Alkalmazott matematika programban megtanulhat a gyakorlati világból modellezni és megoldani a problémákat fejlett matematikai módszerekkel. Az alapvető matematikai elveken kívül az Alkalmazott matematika program megismerteti Önt a matematikai modellezéssel, azaz az alkalmazásokban bonyolult feladatok matematikai feladatokkal történő megfogalmazásával, hogy elemezze azokat és számításokat végezzen digitálisan.
Szakterületeink
Szeretnél problémamegoldó lenni? Szeretné megtanulni a fejlett matematikai eszközök és számítógépek használatát az üzleti vagy kutatási komplex problémák modellezésére, elemzésére és megoldására? Ezután tanulmányozza az alkalmazott matematikát Odense -ben.
Az alkalmazott matematika egy széles tárgykör, amely ötvözi a matematikát, a statisztikát és az informatikát. Van azonban hely a választható tantárgyak számára, lehetővé téve, hogy az Ön által választott alterületre specializálódjon.
Dolgozz matematikával
Az alkalmazott matematika nem egyfajta matematika, hanem a matematikával való munka módja. Lehetetlen megmondani, hogy matematikai tantárgyat alkalmaznak -e vagy sem. A „tiszta” matematikának tekintett matematika nagy részét a gyakorlati problémák megoldására fejlesztették ki.
Az ellenkező eset konkrét példája, amely még mindig nagy gyakorlati potenciállal rendelkezik, Pierre de Fermat francia ügyvéd és kormánytisztviselő, aki kizárólag saját kíváncsiságának kielégítésére dolgozott matematikával. Több mint 350 év után nemrégiben bebizonyosodott, hogy híres egyenlete: xn+yn = zn, ahol x, y, z és n pozitív, természetes számok, nincs megoldás n = 2 -vel (mert n = 2 3 , 4. és 5. végtelen számú megoldás egyike).
Fermat nem törekedett arra, hogy a számelméletben végzett munkáját gyakorlatilag hasznosítsák. Ennek ellenére munkája alapvető fontosságú a kódelméletben (kriptológiában), amelyet minden alkalommal használunk, amikor tranzakciókat hajtunk végre és online banki tevékenységet folytatunk.
Röviden azt mondhatnánk, hogy az alkalmazott matematikust gyakran a matematika területén kívül eső probléma motiválja.
Képtár
Tanterv
Tanítási alapelveink
Hiszünk abban, hogy tanításunk minősége elengedhetetlen az innovatív gondolkodók következő generációjának neveléséhez.
Tanítási elveink a tanulók iránti tiszteletünkön, tehetségük elismerésén, valamint tanulási és boldogulási vágyukon alapulnak.
Beszélgetés az előadásokról
Professzoraink nagyra értékelik, ha hallgatók kérdéseket tesznek fel, megosztják egymással gondolataikat és kidolgozzák saját ötleteiket.
Arra bátorítjuk a tanulókat, hogy vállaljanak aktív szerepet az órákon, mivel úgy gondoljuk, hogy ez elmélyíti megértésüket és képességüket a tanult alapelvek alkalmazására.
Oktatópartnerek nyitott ajtókkal
Professzoraink az Ön oktatópartnereinek tekintik magukat. Érdekli őket az anyag megértése, valamint az Ön tanulmányi és személyes fejlődése a tanulmányai során.
Ha bármilyen kérdése, küzdelme vagy új ötlete van, nagyon szívesen álljon be professzora elé, és beszéljen vele. Mivel nyitott ajtók politikánk van, nincs szükség titkárra vagy formalitásokra.
Tehetséget látunk, nem hierarchiát
Dániában a királyi család kivételével mindenki keresztnévi viszonyban van mindenkivel. Ez szorosabb kapcsolatot teremt a hallgatók és a tanárok között.
A hierarchiák helyett az ötletek, a tartalom és a legújabb kutatási eredmények megvitatásában hiszünk. Ezért tápláljuk az ötleteket, fejlesztjük a tehetségeket, és ambiciózus tanulókat fejlesztünk. A motivált hallgatók gyakran aktívan részt vehetnek kutatási projektekben és publikálhatnak mesterképzésük során.
Kutatás alapú oktatás
Oktatásunk saját és más nemzetközileg elismert kutatóink legújabb kutatási eredményein alapul, és szorosan összekapcsolódik azokkal. Ezért természetes számunkra, hogy minden felkínált tanfolyamot rendszeresen frissítünk.
Jó gondolkodókat nevelünk
A megadott elvek fejből való megtanulása természetesen fontos. Ám az elvek alkalmazásának, használatának, megkérdőjelezésének és fejlesztésének lehetősége még nagyobb érték társadalmunk és iparágaink számára.
Éppen ezért a mi tanulmányi programjaink több szakmai beszélgetést, több pályázati ülést és több kritikus gondolkodást tartalmaznak, mint mások, anélkül, hogy az elméleti és absztrakt gondolkodás magas szintjét veszélyeztetnénk.