BSc (Hons) játékok számítástechnika
University of Lincoln
Kulcs információ
Campus helye
Lincoln, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 6 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* szintenként, nemzetközi hallgatóknak | otthoni/EU-s diákok: 9250 GBP szintenként
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
A Lincolnban működő BSc (Hons) Games Computing program célja, hogy fejlessze a versenyképes számítástechnikai szektorban betöltött szerepekhez szükséges képességeket és attribútumokat. A tanfolyam célja, hogy segítsen a diákok kifejlesztésében sokoldalú szakemberek számára, akik képesek lesznek virágozni az egyetem utáni foglalkoztatási helyek széles skáláján. A hallgatóknak lehetőségük van olyan képességek fejlesztésére is, amelyek kölcsönözhetnek az egyre növekvő, többmilliárd fontos videojáték-iparnak.
A kurzus célja olyan készségek készítése, amelyek a digitális szektor szélesebb spektrumára alkalmazhatók. A szoftverek fejlesztésén túl a diákok is megismerhetik a számítógép és a felhasználó közötti interakciót, és hogyan lehet megteremteni a vonzó élményt.
Célunk olyan diplomások készítése, akik alkalmazkodni tudnak a gyorsan fejlődő technológiához, és kulcsfontosságú szerepet játszanak a vállalatok között ezen előrehaladások élvonalában. A technológiai fejlesztésen túl a játékgépek számítástechnikai hallgatója is megismerheti, hogyan lehet bámulatos, játékos és szórakoztatóbbá tenni.
A kurzus a számítástechnikát a játékok konkrét felhasználási esetén keresztül vizsgálja. A hallgatóknak lehetőséget kell biztosítani a programozási készségek fejlesztésére a speciális modulok mellett, beleértve a játéktervezést, a 3D-s grafikát, a matematikát és a mesterséges intelligenciát.
A játéktervezés és a játékfejlesztés erős koncepcionális és módszertani alapjai a Lincoln's Games Computing kurzusnak különleges előnnyel rendelkeznek. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy ismerjék fel, hogy a szoftverfejlesztés ugyanolyan fontos, mint a kreatív tervezés a számítógépes játéktermékek és szoftveralkalmazások sikerében. A kurzus a játékos rendszerek játékiparon túli szerepét is feltárja, és megvizsgálja, hogyan alkalmazták a játékokat olyan ágazatokban, mint az oktatás és a fitnesz. Míg diplomásaink megcélozhatják a videojáték-iparban való karriert, készségeiket számos különböző foglalkoztatási Pathways is alkalmazni lehet, ideértve a rendszereket és a fejlesztési szerepeket az NHS-ben, az autóiparban, az oktatási szektorban és a tervezési szerepköröket több iparágban.
"Ez az információ helyes volt a közzététel időpontjában (2023. július)"
Belépők
Tanterv
Hogyan tanulsz?
A diploma első évében a hallgatóknak lehetőségük van alapvető területek tanulmányozására, beleértve a játéktervezést, a számítástechnikai matematikát, a programozást és a játékfejlesztést.
A második évben mélyreható tanulmány várható a játékok számításának olyan területein, mint a fejlett programozás, a koncepció kidolgozása, a felhasználói élmény kialakítása és a mesterséges intelligencia.
Amellett, hogy egy harmadik évben befejezik a játékfejlesztési projektet, a hallgatók különféle választható speciális modulok közül választhatnak, beleértve a párhuzamos programozást is; Autonóm mobil robotika; Képfeldolgozás; valamint a virtuális és kiterjesztett valóság.
Teljes körű vagy részmunkaidős tanulmányok állnak rendelkezésre.
Első év
- Algoritmusok és komplexitás (mag)
- Játéktervezés (mag)
- Játékfejlesztés (alap)
- Játéktanulmányok (alap)
- Számítástechnikai matematika (alap)
- Objektumorientált programozás (alap)
- Programozási alapismeretek (alap)
Második év
- Alkalmazott programozási paradigmák (alap)
- Mesterséges intelligencia (mag)
- Koncepció fejlesztés (alap)
- Játékprogramozás (alap)
- Skálázható adatbázis-rendszerek (mag)
- Csapatszoftver-tervezés (alap)
- Felhasználói élmény kialakítása (alap)
Harmadik év
- Grafika (mag)
- Fizikai szimuláció (mag)
- Eljárási tartalom létrehozása (alap)
- Projekt (mag)
- Autonóm mobil robotika (opció)†
- Big Data (opció)†
- Platformok közötti fejlesztés (opció)†
- Kiberbiztonság (opció)†
- Képfeldolgozás (opció)†
- Gépi tanulás (opció)†
- Párhuzamos programozás (opció)†
- Virtuális és kiterjesztett valóság (opció)†
† Egyes kurzusok választható modulokat is kínálhatnak. A választható modulok elérhetősége évről évre változhat, és a minimális hallgatói létszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy bizonyos opcionális modulok elérhetősége nem garantálható. A választható modul kiválasztását a személyzet rendelkezésre állása is befolyásolhatja.
Hogyan értékeljük
A programot különféle eszközökkel értékelik, beleértve az osztályon belüli teszteket, tanfolyamokat, projekteket és vizsgákat. Az értékelések többsége tanfolyamon alapul, tükrözve a játékok számítástudományának gyakorlati és alkalmazott jellegét. Az egyes értékelési módszerek súlyozása tanévenként változhat. A University of Lincoln célja annak biztosítása, hogy a munkatársak haladéktalanul visszajuttassák a tanfolyamokat a hallgatókhoz.
Akkreditációk és társulások
Ezt a kurzust a BCS, a Chartered Institute for IT akkreditálta, és az egyetem kapcsolatban áll az Elemzők és Programozók Intézetével.