BSc (Hons) játékok programozása
Ravensbourne University London
Kulcs információ
Campus helye
Greenwich Peninsula, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos otthoni hallgatók; 16 500 font/év: nappali tagozatos nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Legyen mester programozó, és maradjon a játékok fejlődésének élvonalában. A játékművészekkel és tervezőkkel együtt dolgozva mély technikai ismereteket fejleszthet ki a játékmotorokról és a programozási architektúráról. Fejlesszen páratlan készségeket a programozás és a szkriptelés, a tartalomgenerálás, az AI és a virtuális és kiterjesztett valóság területén. Mivel nincs szükség előzetes kódolási vagy programozási ismeretekre, a tanfolyam eszközöket és magabiztosságot nyújt Önnek ahhoz, hogy boldogulni tudjon a játékok versenyvilágában.
*Ellenőrzés tárgyát képezi
A BSc (Hons) Games Programming tanfolyam a BA (Hons) Games Development tanfolyam mellett ül, és felkészíti a hallgatókat a játékiparban való karrier kódolására. A játékművészek és tervezők mellett dolgozva a diákok kifejlesztik a játékmotorok és a programozási architektúra mély technikai ismereteit, amelyekre szükségük van a játékok fejlődéséhez a mai növekvő iparágban.
A jelentkezők nem igényelnek előzetes ismereteket a kódolásról vagy programozásról, a tanfolyam bemutatja a szükséges alapvető elemeket, és támogatja a tudás és készségek bővítését a diploma előrehaladása során, gyakorlatuk támogató és kritikus környezetben történő fejlesztését.
A kurzus tananyaga megismerteti a diákokat a programozási nyelvekkel (C ++ és C#), a játékmotorokkal (Unreal és Unity), valamint a programozási és szkripteléssel, az eljárási tartalomgenerációval, az AI -val, a virtuális és kiterjesztett valósággal kapcsolatos speciális készségek fejlesztésével.
Főbb indokok a jelentkezésre
- Fejlesszen iparági szintű készségeket.
- Csapat részeként keressen kreatív megoldásokat a programozásra.
- Használjon iparág-specifikus eszközöket játékok, mobil, indie és AAA konzolos játékok fejlesztéséhez.
- A tanfolyamon megszerzett készségek alkalmazhatók a mainstream programozásban és a webes/alkalmazásfejlesztésben.
- Fejlessze ki a játékok motorjainak és programozási architektúrájának mély technikai ismereteit.
A legfontosabb tanulmányi témák
Az együttműködési gyakorlat, a játék elakadása és az iparral való együttműködés a hallgatói tapasztalatok alapvető szempontjai lesznek. A diákok megismerkedhetnek a játéktechnológiák használatával és az iparágra jellemző eszközök felhasználásával a mobil, indie és AAA konzolos játékok fejlesztéséhez.
A tanfolyam részeként megszerzett készségek lehetőséget kínálnak a számítástechnika más, összehangolt területein való alkalmazásra, mint például a mainstream programozás, a web/alkalmazásfejlesztés.
A programozó tanfolyam lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy iparági szintű készségeket fejlesszenek ki, és képesek legyenek kreatívan gondolkodni a programozásról, önállóan és egy csapat részeként. A tanfolyam tükrözi az előremutató iparági gyakorlatot a játékok programozásának megközelítésében, valamint abban, hogy hogyan illeszkedik a többi játékfejlesztési tudományághoz.
Ideális Diákok
Törekvő számítógépes játékprogramozók és kódolók, akik szeretnének mélyreható műszaki ismereteket szerezni a játékiparról.
Tanterv
1. év
4. szintű potenciális egységek:
Belépés a játékba
- Játékok gyártása
- Game Engine Scripting
- Programozás és Vagyonkezelés
- Programozási algoritmusok és technikák
2. év
5. szintű potenciális egységek:
Játékok Mix
Alacsony szintű architektúra programozása
- Magas szintű architektúra programozása
- Játékmotor programozás
- Kísérleti játékok
- Hálózati programozás játékokhoz
- Szintű tervezés
- Audio játékokhoz
- Szakmai tudatosság
Tech Mix
- Alkalmazzon kulcsfontosságú technikákat a több forrásból származó képek feldolgozásához
- Készítsen vizuális effektus-szekvenciát a hangmagasság-folyamat előkészítéseként
3. év
6. szintű potenciális egységek:
A mesterség elsajátítása
- Egyéni kutatási projekt
- Haladó csoportos projekt
- Fejlett AI algoritmusok
- Grafikai programozás Shaderekkel
- Fejlett játékkoncepciók
- Fejlett fogalmak a webgyártásban
- Kreatív vizualizáció és animáció
- Indie játékfejlesztés
- Utolsó nagy projekt
Belépők
Karrierlehetőségek
A végzett hallgatók számos karriert folytatnak a következő beosztásokban: játékprogramozó, mobilalkalmazás-fejlesztő és szoftvermérnök.
A kurzus részeként elsajátított készségek alkalmazási lehetőséget kínálnak a számítástechnika más összehangolt területein, például a mainstream programozásban és a web-/alkalmazásfejlesztésben.
Program tandíj
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BSc (Hons) játékok számítástechnika
- Lincoln, Egyesült Királyság
Bachelor játékok programozás
- Berlin, Németország
- Munich, Németország + 3 több
Bachelor játék állása animáció
- Berlin, Németország
- Munich, Németország + 3 több