BSc (Hons) Számítógépes Játékokban (Design)
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
Kulcs információ
Campus helye
Glasgow, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 1 820 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Otthon / EU diákok; £ 9250 RUK diák; 11 500 font nemzetközi diák
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Akkreditálta: BCS
A GCU Számítógépes Játékok programjai célja, hogy a diplomásokat a megfelelő gyakorlati készségekkel és technikai tudással ötvözzék a számítógépes játékiparba való belépéshez.
Kiváló stúdióberendezésünk van, többek között a HD Video Production Suite, a Művészeti Stúdió, a Digital Audio Recording Studio, a Game Design Stúdió 3D lézeres szkennelési eszközökkel, a Motion Capture eszközökkel és a Rapid Prototyping gépekkel. Van egy User Experience labor, ahol játékokat tesztelhet és értékelhet, valamint egy Virtual Reality laboratóriumot, amely egy teljes funkcionalitású Driving Simulator-t és más VR-berendezéseket, például az Oculus Lifteket tartalmaz. Az 1., 2. és 3. évben a diákok minden programban részt vesznek egy integrált projektben, amely lehetővé teszi a különböző tudományágakból érkező hallgatók számára, hogy együtt játszanak. Ön is élvezheti a vendég előadások az iparági szakértők.
A Számítógépes Játékok Design magában foglalja a játékosközpontú tervezési elveket, ahol a játékos a játéktervezés folyamatának középpontjában áll. Ez a megközelítés magában foglalja a Human Computer Interaction (HCI) gyakorlatát, ahol különböző eszközöket és technikákat tanulhat meg, mint a konceptualizáció és az értékelés. Tanulmányozhatja a Game Narrative, a Serious Games Design, a Player Psychology és a Computer Arts programokat is.
Karriered
A diplomások folytatták a Rockstar, az Electronic Arts, a Sony és a Guerrilla Games munkáját.
Mit fog tanulni?
1. év
Számítástechnikai játékok matematikája, Bevezetés a játékok tervezésébe, Bevezetés a játékok programozásába, Számítógépes alapismeretek, 3D grafika alapjai.
2. év
Game Programming 1, Game Design 1, 3D Modellezés és Digitális Sculpting vagy Draw for Design, Game Content Design, Human Computer Interaction.
3. év
Felhasználói pszichológia, komoly játéktervezés, játék előkészítő műhely, használhatósági kutatási módszerek.
4. év
Affective Design, Game Narrative, Design for Change, Kitüntetés Projekt, GameSystem Design.
Belépési követelmények
Az itt felsorolt összes beutazási követelményt útmutatónak kell tekinteni, és a beutazáshoz szükséges legkisebb értéket kell figyelembe venni. Azok a pályázók, akiket egy hely feltételes ajánlatának tettek fel, megkérhetik, hogy többet érjenek el, mint amit kijelöltek.
1. év
SQA magasabb
ABBB, beleértve a B matematikákat és a Nat 5 angol nyelvet a C-ben
Egy szinten
CCC beleértve a matematikát és a GCSE angol nyelvet a C / 4-en
ILC magasabb
H1 H2 H3 H3, beleértve a Maths plus angolot az O2 általános szinten
IB Diploma
24 pontot beleértve a matematikákat
Btec
3. szintű kibővített diplomája az MMM-ben a vonatkozó számítástechnikai tárgyban, amely magában foglalja a Matematikai modulot
3. év
HND
A HND a Számítógépes Játékok Fejlesztésében (a nehéz szállítási modell kóddal). A HND-nek magában kell foglalnia egy "A" minősített egységeket. A HND-ben a következő egységeket kell tartalmaznia; Interaktív számítástechnika matematikája; Alapvető technikák vagy matematika; Kalkulus és mátrixok számításhoz; 2D animáció; 3D szintű szerkesztés; Játék testreszabása
angol nyelv
Azoknál a hallgatóknál, akiknek az első nyelve nem angol, rendszerint fel kell tüntetni a 6,0-os akadémiai IELTS teszt pontszámot, anélkül, hogy az elem kevesebb lenne, mint 5,5.
Kérjük, vegye figyelembe: ha Ön többségi angol nyelvű országból származik, akkor nem feltétlenül kell további bizonyítékot szolgáltatnia az angol nyelvtudásról.
További információ
Egyéb tudományos és szakképesítések
Minden egyes GCU-alkalmazást egyedi alapon kell figyelembe venni. Ha nem rendelkezik a tipikus tanulmányi beiratkozási képesítéssel, de képes bemutatni az elismert szakmai testületek által végzett releváns szakmai tapasztalatokat és / vagy jóváírásokat, akkor jogosult lehet erre a kurzusra az egyetem elismert előzetes oktatási rendszerének ismeretében.
Nemzetközi Pathways
Ha nem felel meg az angol nyelvi követelményeknek, akkor jogosult lehet az angol egyetemi tanulmányi programra.
Díjak és finanszírozás
A fizetett tandíjat leginkább a díjstátusz határozza meg. Mi az a diáktámogatási státusz?
Tandíj 2018/19
- Otthon: £ 1820
- RUK: 9250 £ *
- EU: 1820 £
- Nemzetközi: 11 500 £
* A három vagy négy éves diplomát teljesítő RUK hallgatók teljes tandíjat 27,750 GBP-re korlátozzák. A konkrét díjakat a skót kormány megerősíti, és megerősítést nyerhet.
Ha 2018 szeptemberében vagy 2019 januárjában elkezdi tanulmányait, akkor ezek az éves vagy moduldíjak, amelyek a tanfolyam időtartamára vonatkoznak; a díjak azonban változhatnak. A díjak megváltoztatásával kapcsolatos részletekért olvassa el a díjainkat és a visszatérítési szabályzatunkat.
További költségek
Amellett, hogy természetesen tandíjat, akkor találkozhat többletköltségek az Ön korában az egyetemen.
ösztöndíjak
Jó áron nyújtunk magas színvonalú oktatást; mint a Közös Jótékonysági Egyetem, elköteleztük magunkat, hogy a tehetséges hallgatók számára elérhető felsőoktatást kínálunk, mivel alacsony a tandíjjuk, és évente több mint 2,5 millió fontot kitevő ösztöndíjcsomagot biztosítunk.
Ha bármilyen kérdése vagy kérdése van a 2018/19-es évek ösztöndíjaival kapcsolatban, kérjük, forduljon a hallgatói érdeklődéshez.
Nemzetközi hallgatói kezdési időpontok
Új nemzetközi diákok számára a tájékozódási események 2018. szeptember 14-én kezdődnek. Ez a többletidő kifejezetten arra irányul, hogy segítsen az új nemzetközi hallgatóknak az Egyesült Királyságban és a GCU-ban történő letelepedés előtt az általános hallgatói indukció és tanítás megkezdése előtt.
Ebben az időszakban számos szórakoztató és informatív tevékenység zajlik, beleértve az egyetemi és városi túrákat, valamint üdvözlő eseményeket, ahol más nemzetközi diákokkal találkozhat.
Szakmai gyakorlat
A program a harmadik és a negyedik év között választható elhelyezést biztosít.
Szakmai akkreditáció
A BSc Computer Games Design a Chartered Institute for IT (BCS) akkreditációja.
HM Forces
A HM Forces együttműködésével a GCU megállapította, hogy ez a program különösen alkalmas a katonai és az egykori katonai férfiak és nők számára. Látogasson el a HM Forces Karrier Zónájára az általunk nyújtott szolgáltatásokról.
Értékelési módszerek
A tanulási eredmények elérését bizonyító értékelési módszerek közé tartoznak a vizsgák, tanfolyamok, osztálytesztek, prezentációk, számítógépes gyakorlatok és írásbeli jelentések. A kezdeti három év mindegyikében diákjaink olyan innovatív csoportos projektekben vesznek részt, amelyek az utolsó évben egyéni projekthez vezetnek, ami javítja tudományos, gyakorlati és foglalkoztathatósági készségeiket. Minden projekt tartalmaz két tanulási folyamatot, az első a teljes terméktervezéshez szükséges alapvető technikai készség, és ez továbbfejlesztésre került, hogy hallgatóink megmutathassák innovatív és vállalkozói képességeiket. A második rész a diákokat a csapatmunka, az üzleti tevékenységek, a projekttervezés és az etikus gyakorlatok "puha" készségeivel látja el. Ez a munka segít a tanulóknak abban, hogy egyre nagyobb mértékben megbecsülhessék a szoftveres folyamatok alkalmazásának gyakorlati és valóságait a valós világban. Az értékelés prezentációval, a tervezési jelentés benyújtásával és, legfőképpen a termék prototípusainak bemutatásával történik.
Tanítási módok
Célunk, hogy rugalmas legyen és szeretnénk kiterjeszteni a laboratóriumi munkát, hogy a hallgatók hozzáférhessenek a hardver és a szoftver eszközök számára a laboratóriumon kívüli használathoz, lehetővé téve a hallgatók számára további, rendkívül értékes tapasztalatokat a játékok tervezésében és fejlesztésében. Van egy olyan játékok labora, amely olyan eszközökkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy teljesítsék a tanfolyamokat és projekteket, valamint a nappali stílusú eMotion laboratóriumot, ahol néhány negyedéves tervezői diákok értékelik játékukat, élettani intézkedésekkel, például a pupillák dilatációjának követésével. Ezeket a gyakorlati lehetőségeket a munkáltatók nagyra becsülik, és ez a különbség akkor lehet a különbség, ha a magas színvonalú foglalkoztatási lehetőségekért versenyeznek az iparosodás befejezésekor. A projektalapú oktatás 1-3. Év alatt fejeződik be. A diákok csatlakoznak csoportok alkotják a tervezők, fiziológusok, programozók és művészek. Hisszük, hogy ez biztosítja a diákoknak a lehetőséget, hogy minden szinten részt vegyenek egy olyan játék gyártásában, amely hasonló az iparban alkalmazott folyamathoz. A laboratóriumi oktatóanyagok és előadások minden tananyagot az összes modul számára elektronikus formában biztosítják a GCU Learn-ban.
Belépők
Tanterv
Mit fog tanulni?
1. év
Számítástechnikai játékok matematikája, Bevezetés a játékok tervezésébe, Bevezetés a játékok programozásába, Számítógépes alapismeretek, 3D grafika alapjai.
2. év
Game Programming 1, Game Design 1, 3D Modellezés és Digitális Sculpting vagy Draw for Design, Game Content Design, Human Computer Interaction.
3. év
Felhasználói pszichológia, komoly játéktervezés, játék előkészítő műhely, használhatósági kutatási módszerek.
4. év
Affective Design, Game Narrative, Design for Change, Kitüntetés Projekt, GameSystem Design.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BSc (Hons) számítógépes játékfejlesztésből
- Kuala Lumpur, Malajzia
BSc Computer Games
- Colchester, Egyesült Királyság
Bachelor of Science Art játék
- Winter Park, Amerikai Egyesült Államok