BSc (Hons) Játékfejlesztés
Norwich University of the Arts
Kulcs információ
Campus helye
Norwich, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 17 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* nem EU-s hallgatók 15 000 font | Egyesült Királyság / EU hallgatók: 9 250 £
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Áttekintés
A játékos kölcsönhatás mechanikáját elsajátítja, függetlenül attól, hogy a 3D technikában vagy a mesterséges intelligencia formáin építesz. A digitális kreatív vállalkozások hálózata révén a készségek készítésével foglalkozó workshopok, technikai bemutatók, élő rövidnadrágok és szakmai gyakorlat révén megmutathatjuk, hogy mit hoz a szoftverfejlesztés, amely élvezi, izgatja és megkérdőjelezi a felhasználókat.
Játékfejlesztési készségeid
Az egyetemi játékfejlesztési tanfolyamunk lehetővé teszi, hogy szakmai és személyes érdeklődésre számot tartó területeken összpontosítson. Számos ipari szabványú platformon és technológián fog kitérni, hogy megértse különbségeiket és hogyan lehet őket legjobban alkalmazni.A számítógépes tudomány, a feltörekvő technológiák, a felhasználói élmény és az interaktív dizájn alkalmazása új játékokat hozva létre, különféle közönségek számára hozhat létre játékokat a kutatás, a megfigyelés és a gyakorlati kísérletek révén összegyűjtött bizonyítékok alapján.Kidolgozhatja, hogyan gondolkodik, döntéseket hozhat és ötleteket fejleszthet, végső soron olyan játékokat, amelyek rendkívüli élményt nyújtanak a felhasználóknak.
Játékfejlesztési jövője
A kreatív eszközök megszerzésével és fejlesztésével, amelyek egyedülálló és innovatív játékokat tudnak fejleszteni, ez a fokozat azt is megmutatja, hogyan lehet őket sikeresen megvalósítani.Alapos alapokat kap a játékok üzleti életében, és megtanulja, hogyan fejlessze, terjeszti és engedélyezze a játékok termékeit független gyártóként.
A tipikus karrier útvonalak a következők:
- Játékvezérlő
- Játék programozó
- DevOps mérnök
- Játékfejlesztő
- UI programozó
- Terméktervező
- Web designer
- Szoftverkutató
- Mérnök
- Szoftverfejlesztő
- AI programozó
Tanfolyam tartalom
1. év
- Egy közös első év folytatása BSc útvonalakkal Interakciótervezés és felhasználói élménytervezés, élvezve az interdiszciplináris tanulásból származó szélesebb körű ismereteket, miközben éles hangsúlyt fektet az alapvető játékfejlesztési készségek fejlesztésére x
- A játéktervezés tervezésének kutatása és fejlesztése a digitális tervezési elvek és keretek alkalmazásával
- Ismerje meg a játékok szoftverfejlesztésével kapcsolatos alapvető készségeket, és építsen alapvető technikai kompetenciát
- Vállaljon webjáték-fejlesztési projekteket iparági szabványok és keretek felhasználásával, a vonatkozó kódoló nyelvek és könyvtárak beépítésével
- Technikák kidolgozása a felhasználói interakciókkal kapcsolatos adatok gyűjtésére és elemzésére, és az iparági szintű kutatási módszerek feltárása
- Fejleszteni a prototípusokat, a felhasználói tesztelési készségeket és megismerni a kognitív tudomány szerepét a játéktervezésben
- Fejlessze a digitális projekt életciklusának, a kulcsfontosságú mérföldköveknek és folyamatoknak a tudatosságát egy teljesen működőképes webes játékprojekt megtervezésével és fejlesztésével
2. év
- Ismerje meg az alkalmazott játékfejlesztés mélyebb megértését egy 3D-s játék tervezése és fejlesztése révén egy adott platform és közönség számára
- Folytassa a tisztán böngésző alapú játékokat az iparági szabványos integrált fejlesztési környezetben (IDE) való működéssel, hogy kifinomultabb programozási technikákat dolgozzon ki.
- Vizsgálja meg a fizika és a matematika alapjait, amelyek a játékokat a való világ környezetének szimulálására alapozzák
- Fedezze fel a hálózatépítés használatát többjátékos játékok létrehozásához
- Vizsgálja meg az útvonaltervezés és a mesterséges intelligencia algoritmusok használatát játékokon belül
- Olyan technikai szakemberek és érdeklődési területek azonosítása és fejlesztése
- Fejlessze projektmenedzsment-tapasztalatát digitális eszközök segítségével az előrehaladás, a szállítás és az eredmények fejlesztése és nyomon követése érdekében
- Fejlessze tudatosságát a szakmai gyakorlattal kapcsolatos kérdésekben, mint például az egészség és biztonság, a finanszírozási struktúrák, a kuráció / kiállítás, a vállalkozás és a vállalkozói szellem
- Konszolidálja és fejlessze a játékteszt-folyamatokat
3. év
- Fejlett technikai készségek kifejlesztése és szakértelmének bizonyítása a kiválasztott szakterületen
- A nem hagyományos interfésztechnológiával való munkavégzés élményt biztosítson a játékos számára, pl. Az augmentált valóságot, a virtuális valóságot vagy a mozgásérzékelést
- Pitch ötletek az iparági szakemberekhez
- Fejlessze tudatosságát a játékok közzétételére, engedélyezésére és monetizálására
- Finomítsa és alkalmazza a fejlett kutatási készségeket egy olyan végleges projekt befejezése felé, amely demonstrálja a játékfejlesztési technikák készítését és elsajátítását, amikor belépsz az iparba.
Belépési követelmények
Tipikus brit ajánlatok
A / AS szintek - GCE
3 A-szintű képesítés a BBB besorolási fokozatokon, amelyek közül legalább egynek tudományos vagy műszaki témakörben kell lennie (pl. Matematika, fizika, számítástudomány). Ha a jelöltek nem vesznek 3 A-szintet, az NUA figyelembe veszi az A-szint / AS-szintű és más 3. szintű képesítések kombinációit.
BTEC kibővített diploma (QCF vagy RQF)
Megkülönböztetés, érdem, tudomány / műszaki tárgy (pl. Matematika, fizika, számítástudomány)
BTEC diploma (QCF vagy RQF)
Megkülönböztetés *, különbség egy tudományban / műszaki területen (pl. Matematika, fizika, számítástechnika)
UAL kibővített oklevél
Egy általános érdeme egy tudományban / műszaki területen (pl. Matematika, fizika, számítástechnika)
Hozzáférés a felsőoktatáshoz Diploma (művészet és design)
Tudomány / műszaki tárgyak átadása (pl. Matematika, fizika, számítástechnika)
Nemzetközi érettségi diploma
Legalább 32 pont
Az NUA minden korosztályból érkezõ pályázókat minden háttérrel fogadja. Az alkalmazásod elsősorban az interjú és a portfólió áttekintése alapján kerül értékelésre, így még akkor is, ha nincs formális képzettsége, vagy nem felel meg a tipikus ajánlatoknak, még mindig érdemes alkalmazni.
Ha az alkalmazásod időpontjában tanulsz, és az interjú sikeres, valószínű, hogy feltételes ajánlatot kap.
Ha a tanulói képesítés nem jelenik meg, ne aggódjon, mivel képesek vagyunk elfogadni más előtti képesítéseket, valamint különböző képesítések kombinációit. Ha bármilyen kérdése van, forduljon a Student Recruitment Teamhez.
Nemzetközi alkalmazások
Elfogadjuk a világ minden tájáról érkező képesítéseket, hogy megismerhessük belépési követelményeinket egy adott országból, kérjük, tekintse át a nemzetközi oldalainkat.
A legtöbb nemzetközi hallgatónak angol nyelvtudással kell rendelkeznie. A pályázóknak minimum 6,0 UKEL által jóváhagyott IELTS vizsga teljes pontszámot kell biztosítaniuk, mindegyik szakaszban legalább 5,5. Egyenértékű angol nyelvvizsga elfogadható, pl. IB angol nyelvű A vagy B / angol nyelvű irodalom (4. fokozat).
Küldjön e-mailt a nemzetkö[email protected] e-mail címre, ha egyénileg szeretné megvitatni kérelmeit.
Belépők
Tanterv
Tanfolyam tartalom
1. év
- Törekedjen egy közös első évre a többi BSc-útvonalon Interaction Design és User Experience Design, élvezze az interdiszciplináris tanulásból nyert szélesebb körű betekintést, miközben élesen összpontosít az alapvető játékfejlesztési készségek fejlesztésére x
- A játékok interfész tervezésének szempontjainak kutatása és fejlesztése digitális tervezési elvek és keretrendszerek alkalmazásával
- Tanulja meg a játékok szoftverfejlesztéséhez kapcsolódó alapvető készségeket, és építse ki az alapvető műszaki kompetenciákat
- Vállaljon webes játékfejlesztési projekteket iparági szabványos gyakorlatok és keretrendszerek felhasználásával, beleértve a megfelelő kódolási nyelveket és könyvtárakat
- Technikákat dolgozzon ki a felhasználói interakciós adatok gyűjtésére és elemzésére, és fedezze fel az iparági szabványos kutatási módszereket
- Prototípuskészítési, felhasználói tesztelési készségek fejlesztése, valamint a kognitív tudomány játéktervezésben betöltött szerepének megértése
- A digitális projekt életciklusának, a kulcsfontosságú mérföldköveknek és folyamatoknak a tudatosítása egy teljesen működőképes web-alapú játékprojekt tervezésével és fejlesztésével
2. év
- Szerezzen mélyebb megértést az alkalmazott játékok fejlesztéséről egy adott platform és közönség számára készült 3D-s játék tervezésével és fejlesztésével
- Térjen át a tisztán böngészőalapú játékokról az iparági szabványnak megfelelő integrált fejlesztői környezetben (IDE) való munkavégzésre, hogy kifinomultabb programozási technikákat fejlesszen ki.
- Vizsgálja meg a fizika és a matematika alapelveit, amelyek a játékok alapját képezik a valós környezet szimulálásához
- Fedezze fel a hálózatok használatát többszereplős játékok létrehozásához
- Vizsgálja meg az útkereső és mesterséges intelligencia algoritmusok használatát a játékokon belül
- Határozzon meg és fejlesszen ki egy műszaki szakterületet és érdeklődési területet
- A haladás, a megvalósítás és az eredmények fejlesztésére és nyomon követésére szolgáló digitális eszközök segítségével mélyítse el projektmenedzsment tapasztalatait
- A szakmai gyakorlattal kapcsolatos kérdések tudatosítása, mint például az egészség és biztonság, a finanszírozási struktúrák, a gondozás/megjelenítés, a vállalkozás és a vállalkozói szellem
- A játékok tesztelési folyamatainak megszilárdítása és fejlesztése
3. év
- Fejlesszen fejlett technikai készségeket, és bizonyítsa jártasságát a választott szakterületen
- Vállaljon munkát nem hagyományos interfész technológiával, hogy élményt nyújtson a játékosnak, például a kiterjesztett valóság, a virtuális valóság vagy a mozgásérzékelés használatával
- Adjon ötleteket iparági szakembereknek
- Fejlessze fel a figyelmet a játékok közzétételére, licencelésére és bevételszerzésére
- Finomítson és alkalmazzon fejlett kutatási készségeket egy olyan végső projekt befejezése felé, amely bemutatja a játékfejlesztési technikák mesterségét és elsajátítását, amikor belép az iparágba
A program eredménye
A játékfejlesztő készségeid
Egyetemi játékfejlesztő tanfolyamunk lehetővé teszi, hogy az Önt szakmailag és személyesen érdeklő területekre összpontosítson. Számos iparági szabványos platformmal és technológiával ismerkedhet meg, hogy megértse a különbségeket, és megértse, hogyan lehet őket a legjobban telepíteni. A számítástechnika, a feltörekvő technológiák, a felhasználói élmény és az interakciós tervezés alkalmazásával új játékok létrehozásához különböző közönségek számára készíthet játékokat, kutatások, megfigyelések és gyakorlati kísérletek során összegyűjtött bizonyítékok alapján. Fejlődni fog, ahogyan gondolkodik, döntéseket hoz és ötleteket fejleszt, hogy végül olyan játékokat kódoljon, amelyek kivételes élményt nyújtanak a felhasználóknak.
Képtár
Karrierlehetőségek
Az Ön játékfejlesztési jövője
Amellett, hogy megszerzi és fejleszti azokat a kreatív eszközöket, amelyek lehetővé teszik egyedi és innovatív játékok fejlesztését, ez a diploma azt is megmutatja, hogyan teheti őket kereskedelmileg sikeressé.Alapos ismereteket szerezhet a játékok üzletében, és megtanulhatja, hogyan fejleszthet, terjeszthet és licencelhet játéktermékeket független gyártóként.
A tipikus karrier utak a következők:
- Játéktervező
- Játék programozó
- DevOps mérnök
- Játékfejlesztő
- UI programozó
- Terméktervező
- Web designer
- Szoftverkutató
- Mérnök
- Szoftverfejlesztő
- AI programozó
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Computer Science
- Ottawa, Kanada
Számítástechnika
- Vila Nova de Gaia, Portugália
BSc (Hons) számítástechnikában (szoftverfejlesztés)
- Academic City, Egyesült Arab Emírségek